Геро // 06.10.2009:07.01.20
Зоя! Відгукнись! Дуже потрібно. gero@farlep.net
Зоя Казанжи // 23.07.2009:00.56.52
А цуца - то кваснюк-транвесті?:) Я, звичайно, нічого путного за своє життя "не видала", бо у нас з тобою, бабцю, різне поняття про щастя:) моє путнє і твоє - це як два береги двох річок:) Це я так пишу тобі по-простому, на рівні "інформушного", щоб ти зрозуміла. А гришу хто чіпає - я таке ніколи й не чіпала, мій злий рівень не дозволяє. То гриша лізе у спілкування як перезріла наречена до потенційних женихів. Але таке буває, я не ображаюся. До гриші мені не просто повзти, я думаю, мені до нього летіти і не долетіти!.. Навіть після екстремальних лінгвістичних курсів. З приводу Ківалова багато хто моргав. І де вони зараз?..:) А гарно писати - так, вчу. Ти знаєш, старенька, виходить добре:) Невже заздриш? З приводу помаранчовості - то ти тут просто пальцем сама знаєш куди:) Але не хвилюйся, можеш писати. В окремих випадках це може розцінюватися, як терапія. Привіт твоїм:)
Цуца (одеська) // 20.07.2009:22.13.15
Ой, Зою..Яка ж ти, мамо, поспішна...І зла...Проскурню зняли.. Дудою замінили.. А ти вже, мамо, помаранчева? І давно? Тут би я підмлргнула..і кахикнула тризначно... Кого ти, мамо, захищаєш? Недопалка львівського? І що ти ото, мамо, вчиш гарно писати?.. Посоромся.. Ти сама хоть щось путнє видала за своє життя? От щоби хоч одне.. нехай маленьке? Інформушне? А Гришу не чіпай.. Тобі до таких гарбузів ще повзти й повзти городами..поруч з Ківаловим.. тут би я також підморгнула..
Зоя Казанжи // 16.07.2009:08.48.25
Про вишиванки в Одесі я напишу окремий пост. Без будь-яких узагальнень, чесно! А ось з приводу того, що вже пізно: http://revisor.od.ua/news/Artisty_Odesskogo_opernogo_prosyat_ne_uvolnyat_S-003592/
freeman // 16.07.2009:01.35.55
Ну уже есть приказ министра культуры о назначении Дуды. Но, как видно по новостям, кажется часть профсоюзов откликнулась в поддержку Проскурни. Значит, опять же не так все однозначно. Можно еще повлиять, привлекая общественное мнение, но не в "черном" пиаре (какие махровые и боязливые и пр те, кто против), а, всегда надежней и приятней, какой хороший тот, которого отстранили и какие у него были планы и пр, пр. И с предложением еще остановится и обсудить все плюсы и минусы новой политики в театре. Так могло бы быть наиболее эффективно для того, чтобы еще попробовать примирить конфликтующих. И все же. Как-то неприятно читать иронию об одесситах, пугающихся вышиванок. Любое обобщение чревато и несправедливо.
Ioanna // 16.07.2009:01.09.46
ой...только расстроилась. :( Думала..ну, ладно..всякие там беды..но человек то доказывает, что он не просто в силе принять эту должность, но и бороться со всеми вытекающими последствиями! оставьте Сергея Проскурню! может на улицу с такими плакатами выйти?!
шкода Одесу // 15.07.2009:22.26.23
Ну і шкода! А могли би тішитися Оперою.
Зоя Казанжи // 15.07.2009:20.33.18
Не все однозначно, згодна. Але ще не пізно. Наскільки мені відомо, нова призначена людина має статус "в.о. до призначення директора". Принаймі, в подібних конфліктах треба вислуховувати обидві сторони. Як же можна приймати рішення з приводу персони, якщо у тебе в кабінеті сидять люди, які люто ненавидять цю персону?! Людмилі Чичканьовій. З приводу Василька не знаю, але Васильку пощастило, що він в Одесі зараз не живе:)
freeman // 15.07.2009:18.37.11
Хорошо, что уважаемый автор подняла вопрос о "другой стороне" спора. Хотя, как кажется, что не все так однозначно, как видится на первый взгляд. В Одессе не все же так обоззлены вышиванками. Не хотелось бы, чтобы складывалось такое превратное мнение о городе, который изо всех сил еще пытается держаться в полиэтническом состоянии толерантно. А в этой ситуации, вероятно, есть некие и содержательные претензии у обеих сторон. Жаль, что так поздно уже вмешиваться, что решение принято и по сути, обе стороны оказались не услышанными и не понятами.
Людмила Чичканьова // 15.07.2009:18.07.53
Зою, цікаво - а як там у театрі згадують Василя Василенка? Йому вони вишиванки "прощали" чи там теж щось подібне було?
Юрій Луканов // 15.07.2009:13.44.30
Зою, ти можеш написати статтю і послати, наприклад, Олені Притулі в Українську правду. Думаю, що вони охоче надрукують це як колонку автора. Якщо треба, то я можду словечко замовити, але думаю, що вони і без мене таке надрукують.
Зоя Казанжи // 15.07.2009:11.24.41
Дякую всім, хто підтримав в коментарях саме ТЕМУ мого посту і не відволікав нічию увагу на різні штуки типу жарти:) На жаль, Сергій Проскурня НЕ МАЄ змоги оприлюднити свою точку зору, вірніше, не може достукатися до прем`єр-міністра країни, яка на данний момент взяла до уваги лише ОДНУ точку зору людей, що несамовито захищають можливість і надалі використовувати театр не для глядачів, а для себе, коханих... Дякую всім, хто написав на мою поштову скриньку і запропонував конкретні кроки. Для тих, хто має що сказати чи зробити, повідомляю адресу: zoya.kazanzhy@gmail.com ...Підозрюю, що вишиванка Проскурні і стала отією основною ганчіркою для місцевих, перепрошую, "биків".
зритель // 15.07.2009:11.01.36
смотрел "Кармен", понравилось очень! Проскурня на своем месте! Юля не права....
Юрій Луканов // 15.07.2009:10.28.14
Зою, скажи, будь ласка, добродієві під ніком freeman, що я ніякий не провокатор, а зовсім навпаки.
freeman // 15.07.2009:08.37.02
А ничего удивительного, что комментарией было больше о другом. Если бы не методичная провокация г-на Луканова - ему кажется, что это юмор, а по стилистике он мало отличается от своего визави (Кваснюка), что-то как кость в горле стоит этот Кваснюк. Автору было бы легко и нормально справится, что собственно она и сделал, но уже вынуждена вмешаться на высоких оборотах. И, кстати, изголения г-на Луканова тоже не очень украшают "поморанчевих", раз уж тут все так с печатью групповой идентификации. Надо бы такому уважаемому автору не забывать в своей стилистике, что по его шуточкам и текстам судят о целой политической групе, а, скорее, о ценностном ориентировании. А по тексту поста - кажется, это первая информация о конфликте, которая другую сторону показывает, не только коллектив театра. Спасибо
Олександр Михельсон // 14.07.2009:20.23.29
вообще, характерный момент: блог был о проскурне, но каменты получились о совершенно постороннем придурке, вообще к делу отношения не имеющем. это яркий пример, господа: ведь именно так испокон веков всякое быдло и влезает на верха. достаточно суметь изменить повестку дня....
Путінд // 14.07.2009:18.44.07
Пані Зою, дякую, що відшили цього кваснюка. Так інтелігентно і ефективно!
Юрій Луканов // 14.07.2009:18.41.38
Зою, а мені замість епітафії що? :))))))
Зоя Казанжи // 14.07.2009:18.23.10
Кваснюку, наостанок, замість епітафії:) Щиро дякую, що дослухались, Григорію Віталійовичу. Коментарі - це дзеркало того, як ми, помаранчеві, відрізняємось від таких, як ви. Успіхів!
Зоя Казанжи // 14.07.2009:18.14.20
Майже погоджуюсь з Вами з приводу співавторства поразки Проскурні. Але тут поразка була неминуча, бо дуже багато людей того бажали. На жаль. Проскурню ніхто до Юлі не запросив і ніхто не послухав. До речі, два його проекти - Парад диригентів та нова постановка Кармен, - принесли театру чверть мільйона гривень прибутку. Сьогодні частина колективу зробила заяву з приводу звілнення Проскурні. Як на мій погляд, оприлюднили кілька важливих тез: дочекатись виходу із відпусток основної частини колективу; провести ревізію; вибрати директора таємним голосуванням.
Телекритик // 14.07.2009:17.56.09
Пані Зою! У кожного "не вийшло" є два співавтори: "не дали" і "не зміг". Нема в Україні театру, де Проскурня працював головним режисером, попри свій талант, професіоналізм і досвід. Все ж таки "головний" - особлива кваліфікація. Тож на мою думку Сергій - повноцінний співавтор їхньої з Одеською оперою спільної поразки.
Юрій Луканов // 14.07.2009:17.40.31
Зою, ти мене вбила наповал. Як можна відмовити такій видатній особистості, як добродій Кваснюк?!!!!! Такой матьорий человечище робить тобі честь і своєю величчу прикрашає твій нікчемний блог, а ти його безцеремонно відшиваєш. Та про твоє ж нахабство завтра вся Одеса гомонітиме. Тобі ж ніхто руки не подасть. Зою, схаменися, поки не пізно!!! Заклич шановного Кваснюка далі тобі писати. Інакше ніхто тебе не зрозуміє.
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 14.07.2009:17.33.41
[Содержимое поста вырезано цензурой]
Зоя Казанжи // 14.07.2009:17.24.52
Під моїми текстами ще ніколи не було такої фігні. Бо ніколи Кваснюк Г.В. не спокушався сюди писати. Тому прошу і надалі, тамуючи цікавість чи ще якісь почуття, не залишати тут своїх коментарів, Григорію Віталійовичу! Це є таке маленьке моє прохання і те найбільше, що ви здатні здійснити для мене:) Дякую!
Путинд // 14.07.2009:17.04.49
Гриша, у тебя очко уже зажило? А то что-то больно из пасти твоей бабской говнецом смердит. Мало гадишь на оранжоидов. По результатам месяце будешь депримирован на 100%. Гавкай побольше, шавочка ты моя любимая! Нахера мне интеллигентная Аддэса? Тока тупорылое жлобство защитит Адессу от морального разложения и американизации и украинизации. А ты будешь награжден деревяным рублем, лаптем и корытом акрошки. И кстати, может ты жидок? Мои лягавые наведут о тебе справки. Пока!
Юрій Луканов // 14.07.2009:16.42.17
Григорію, ви тільки увявіть цю сцену виходите ви. тобто слон, і співаєте арію. А Моська у моїй особі буде битися в екстазі на гальорці (бо в партер продадуть квитки більше поважним особам, ніж я) битиметься в екстазі і волатиме несамовито: "Біс!!!!!!!!". Біс - тобто не чорт. А біс в розумінні повторити. І ви будете повторювати і повторювати. І так до безкінечності. Це ж вам не хухри мухри буде. Це ж вам не якесь занюхане телебачення робити. На оперній сцені ви міжнародну славу здобудете. Бо такого ще ніхто ніколи не бачив.
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 14.07.2009:16.29.09
[Содержимое поста вырезано цензурой]
Зоя Казанжи // 14.07.2009:15.59.01
А от про арію Хозе - це добре!:)))) Народ справді повалить - один раз:)
Юрій Луканов // 14.07.2009:15.51.23
Зою, у мене ще одна думка. Треба арію Хозе віддати Кваснюку. Тоді до театру взагалі неможливо буде проштвхатися. Любителі "камеді клабу" і "95-го" кварталу потечуть туди рікою. Треба Проскурні підказати. Тоді ніхто не буде нарікати, що він помаранчевий і що проштовхує всяку помаранчеву сволоту.
Юрій Луканов // 14.07.2009:15.45.44
Зою, фігню і треба писати з серйозним виглядом. Тоді контраст між змістом і формою справляє певне враження. Сподіваюся смішне. А якщо фігню писати з несерйозним виглядом, то вона викликатиме підозри у розумовій неповноцінності автора фігні.
Зоя Казанжи // 14.07.2009:15.23.02
Телекритику. На мій погляд, професіоналізм то є одна із складових людського авторитету. Так, принаймі, має бути. Звичайно, вибудувати стосунки - то теж своєрідне мистецтво. І досить тяжко ним оволодіти, коли всі проти, тому що просто проти. Отримувати дотації і 35 років співати Кармен - це? ,безсумнівно, серйозно. І, може, колись, стане зрозуміло, що це шлях у глухий кут. Колектив захвилювався, бо треба ПРАЦЮВАТИ. Бо зміни - це праця, робота. Хочете, вгадаю, як будуть розвиватися події далі? Хоча, Ви і самі можете "вгадати"... Сумно, справді. З появою Проскурні глядач прийшов до театру.
Зоя Казанжи // 14.07.2009:15.14.45
Про переписку я то Г. писала, не тобі. Мабуть, мені прийдеться видалити твій коментар, бо щось ти надто серйозно пишеш всяку фігню:) З приводу інших питань мені можна писати на електронну пошту.
Юрій Луканов // 14.07.2009:15.11.47
Зою, я ж не про листування з ним, а про ЗАГС кажу. Можу навіть боярином на весіллі бути. Хочеш? Правда, за умови, що ві не набухається і не розчавить мене автом весільним. До речі, ти мені матрицю по фестивалю обіцяала прислати Це до нареченого твого не має відношення
Зоя Казанжи // 14.07.2009:15.10.28
Луканову: якісь у тебе дивні пропозиції щодо веселого життя:)
Зоя Казанжи // 14.07.2009:15.07.00
У нас в городе говорят, что переписка с г-ном Кваснюком - нежелательна:)
Юрій Луканов // 14.07.2009:15.06.11
ЗоюЮ ти негайно розлучайся з чоловіком і виходь заміж за Кваснюка. Веселе життя тобі до кінця днів буде забезпечене
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 14.07.2009:14.22.59
[Содержимое поста вырезано цензурой]
Телекритик // 14.07.2009:13.24.28
У Проскурні є одна особливість - він дуже специфічно будує стосунки з людьми. Сергій не тримає слова, не вміє коректно відмовляти і схильний до пліток та інтриг. Тому він є безумовно відомим режисером, але не є авторитетною людиною. А для керівника людський авторитет чи не такий самий важливий, як професіоналізм. Можливо саме ця специфіка і додала аргументів противникам Проскурні?