Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

SamuelNuh
free viagra <a href=" http://sildenafilst.org/# ">viagra overnight</a> http://sildenafilst.org/# sildenafil generic
Коментарів: 872
Winfred
albuterol solution for nebulizer prescription
Коментарів: 67
Haroldreupe
http://sildenafilst.org/# buy viagra online viagra coupons <a href=http://sildenafilst.org/#>silden afil generic</a> viagra without doctor prescription
Коментарів: 872
Haroldreupe
http://sildenafilst.org/# viagra without a doctor prescription cheap viagra [url=http://sildenafilst.org/#]sildenafi l generic[/url] viagra pill
Коментарів: 3868
SamuelNuh
side effects of viagra <a href=" http://sildenafilst.org/# ">viagra prices</a> http://sildenafilst.org/# viagra prices
Коментарів: 725
Phillis
hydroxychloroquine from india buy online
Коментарів: 59
JamesBib
Рольставни Воронеж предлагает предпринимателям, владельцам частных домов и городских квартир <a href=https://xn----7sbgbpgkvuddhasjir2p. xn--p1ai/>рольставни ...
Коментарів: 1474
Haroldreupe
http://sildenafilst.org/# generic viagra viagra without doctor prescription <a href=http://sildenafilst.org/#>generi c viagra prices</a> viagra erection
Коментарів: 771
Haroldreupe
http://sildenafilst.org/# viagra without a doctor prescription viagra problem <a href=http://sildenafilst.org/#>viagra without a doctor prescription</a> viagra alternatives
Коментарів: 727
SamuelNuh
how to take viagra for maximum effect <a href=" http://sildenafilst.org/# ">viagra prescription</a> http://sildenafilst.org/# generic viagra
Коментарів: 1413

Архів


Fight for your right

Каша Сальцова, 08.10.2009 02:39

Мені здається, що блогерство, як феномен, виконує дуже важливу суспільну функцію - слугує своєрідною "книгою скарг та пропозицій". Власне у всіх індивідуумів (від читачів затишої жежешечки до дівчат, які обговорюють серіал "Twilight") є одна спільна риса - незахищеність  від  такого явища, як щире небажання людей у пост-СРСР виконувати свою роботу як слід. 

Наприклад для багатьох це сюрприз, але ви не забов’язані здавати постіль провіднику - за інструкцією, він має робити це сам.  І він точно не має права тиснути на вас, і тим більше командувати "здайте постіль".  (Звичайно, немає нічого поганого в тому, що ви йому допоможете з особистої симпатії). Це доволі безневинний приклад недотримання інструкції, але перед навалою туристів у 2012 році варто було б провести інструктаж з усіма представниками сервісу в цій країні. Щоб потім не було соромно за охоронців, що виштовхують клієнтів з крамниць за 15 хвилин до закриття, наприклад. Або за тріліон українських продавщиць, які поводяться з покупцями так, ніби роблять величезну послугу. "Що я їй зробив"? - питався мій американський приятель, дивлячись на озвірілий вигляд офіциантки, яка тріпалась по телефону  з подругою і агресивно відмахувалась від клієнта - "не бачиш, зайнята!?" прекрасно ілюструє ставлення до клієнта на пострадянському просторі минулорічна історія з Земфірою - російській зірці продавець нефігурально дав в лоб за прохання обслуговувати швидше. 

 Невидимий  промінь діареї, направлений на клієнта, бодай раз у житті відчував кожен. Так само кожен розумів, що інколи краще мовчки проігнорувати хамовитий персонал, ніж витрачати час на його перевиховання.  Бійців, що вступають у нерівну битву з сервісною ентропією і доводять справу до логічного кінця,  - одиниці. 

Почесне місце серед  блогерів-"покращувачів" Галактекі та оприлюднення лаж у сфері сервісу  звичайно за Артемієм Л. - готелям, автомайстерням, кав’ярням дістається регулярно і справедливо. Власне, весь блог tema є прожектором перебудови радянського сервісу  чи то великою книгою скарги з раціоналізаторськими пропозиціями та каральным мечем в руках  автора.  

Світський оглядач Божена Р. aka Becky-sharpe - також відомий боєць  невидимого фронту за права споживача і громадянина - в її блозі регулярно перепадає на горіхи непрофесійним піарщикам, журналістам, парковщикам, працівникам банків, авіакомпаніям, будівельникам та просто роззявам, які не притримуються, на думку автора, загально прийнятих правил поведінки у цівилізованому світі. Час від часу в блогосфері навіть виникає розголос навколо конс’юмерських прецедентів, які викликають споживчий резонанс - наприклад переписка обдуреного блогера ulitza з магазином лінз або просто - таки геніальна протидія поганому сервісу в аеропортах "United Broke my Guitar". Українські блогери також регулярно критикують роботу майстерень ремонту, туристичних агенцій і обслуговування в ресторанах, після чого викладають довгі пости-переписки з PR-відділами лажаючої сторони. Тим не менш, прецеденти з  торжеством справедливості все ще рідкість. Можливо через те, що мало хто вірить в те, що можна досягнути бодай якогось результату, особливо якщо це стосується державних установ. Ви колись користувались лінією довіри держустанови? Чи доводилось вам повертати неякісний товар? Чи задовільняли ваші скарги на сервіс у авіакомпанії чи в ЖЕКу?

Мені здається жоден пересічний громадянин не знає, куди правильно звертатись при порушенні його прав, а ще, що взагалі цікаво - боїться зв’язуватись і пролетіти. Зіткнувшись з дрібною але неприємною проблемою, соромиться висувати претензію, щоб не опинитись на боці "просителя", жалкує часу, і не вірить в результат. Так от, шановне панство, виявляється, не так вже страшно підняти слухавку і витративши 10 хвилин на пошук відповідальної персони в інтернеті добитись реального результату. Не мерзли останнім часом в потягах? Для нас, музикантів - актуально. І -тата- переможні фанфари - завдяки дзвінкам менеджера нашого колективу голові пасажирської служби Львівської залізниці, у поїзді Москва-Чернівці з’явились теплі ковдри до початку опалювального сезону.  


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Вокалістка групи «Крихітка».


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

Головна RSS