Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Ярослав
Браво !
Коментарів: 1
Rita
say thanks to so a lot for your website it assists a great deal. Recommended Internet page - simply click the up coming post - Click That Link - click the next site - relevant website - my company ...
Коментарів: 10
Анатолій Загравенко
Дуже шкодую, що таку мудру і патріотичну людину Президент України не взяв у свої радники. Скільки полегшення і ...
Коментарів: 7
Ник-ник
Странно как это создание вновь нашо роботу. Лилиана больная на всю голову, но похоже новые работодатели этого ...
Коментарів: 58
Anisha
Off-topic, but I wanted to give you a ^5 Field for your choice of House Negro of the Day. Brothaman has really and truly mucked-up. But from what I read, hed been doing it all his career. Perhaps old ...
Коментарів: 4
Bobbo
Regarding in.:adetcomrNo doubt, there can be a certain wisdom in markets, but investors have been known to pick losers that they thought were "sure things." Same with Obama. The geeks who trade ...
Коментарів: 4
Essie
si chaque famille riche &lsquo;prend en charge&rsquo; une famille pauvre et qu&rsquo;elle aide dans tous les domaines (alimentation, scolarité, soins <a href="http://hsbvtqfhrd.com"&g t;etÃ3&82#0;)dc©jà</a> ...
Коментарів: 4
Lavigne
Intrinsicly expedite strategic alignments for high-payoff information. Holisticly facilitate highly efficient funaeionclitits vis-a-vis stand-alone products. Credibly expedite transparent methodologies ...
Коментарів: 4
Валерій Степаненко
Сьогодні Ді Капріо отримав за цю роль "Золотого Глобуса"...
Коментарів: 1
если у вас нету жопы
значит у вас жопы нет
Коментарів: 1

Архів


Профнепридатність прес-служби ДПС

Олександр Івахнюк, 29.09.2015 12:34

25 вересня надіслав два запити: у держприкордонслужбу  України і у прикордонну службу Польщі. 

Поляки відповіли через 10 хвилин.  

Українська Держприкордонслужба не відповіла зовсім. Сьогодні вирішив запитати про причину. Усно мені пояснили, що мій запит навіть не зареєстрували, бо не було запиту з підписом керівника медіа.  Я співпрацюю з кількома медіа і для мене не складає проблеми отримати такий підпис. Зробив уже новий запит з підписом. Тільки це не вирішує проблеми профнепридатності працівників прес-служби Державної прикордонної служби. Пояснення прес-служби: "Ми отримуємо запити з канцелярії. Приймає їх не працівник прес-служби, а черговий факсимільного посту. Ми працюємо тільки з тими запитами, які до нас приносять після реєстрації"  Ви зрозуміли?  Вирішує, який запит реєструвати, а який - ні якийсь черговий, можливо навіть без закінченої середньої освіти (принаймні, той,  з яким я спілкувався сьогодні, навіть не говорив мовою країни, якій склав присягу Це уже четвертий прикордонник з яким я маю офіційні якісь справи і який говорить зі мною не мовою країни, якій він присягав, а мовою іншої держави. Багато хто не надає цьому особливого значення. А даремно. На Донбасі і в Криму теж не надто зважали на це порушення присяги і законів України... Маємо результат.) 

На додаток до нового запиту з підписом я попросив дати мені прізвище людини, яка ухвалила рішення не реєструвати мій запит без підпису керівника. Спробую допомогти людині знайти своє місце у цьому житті і не займатися справами у яких вона не розбирається. Хоча, з огляду на те, як працює усі державна прикордонна служба, надії на те, що ту людину звільнять, небагато.

У Держприкордонслужбі  посада коштує занадто дорого, щоб могли звільнити за профнепридатність. За лінком можна переглянути момент дачі хабаря прикордоннику за проїзд без черги на КПП Краковець  

Я щиро сподіваюсь на те, що який-небудь прикордонник зрештою на мене образиться і подасть позов про захист честі і гідності. З цього і почнеться ліквідація черги на західному кордоні України.  

Найближчим часом планується черговий мій рейд на КПП західного кордону Уже навіть є попередня домовленість з одним прикордонним депутатом парламенту, що він сяде у моє авто і проїде кордон як звичайна людина та буде учасником рейду. Підтримайте фінансово цю справу, якщо самі не готові брати участь. Карта приватбанку 5457082280287793 номер рахунку у PKO bank polski 30 1020 1097 0000 7902 0272 9754 отримувач ivakhniuk oleksandr 

Щоб були зрозумілі масштаби проблеми нерозуміння керівництвом митниці і прикордонної служби проблеми семигодинного стояння на кордоні, подаю тут повністю відповідь держмитслужби на мої запитання. Якщо коротко, митники вважають людей з прикордоння, які  накупили собі дешевих уживаних авто у Польщі і їздять на польських бляхах - порушниками, людьми які ухиляються від сплати мита.

Замість придумати якийсь вихід і узаконуити уже куплені авто та припинити їхнє вічне стояння у черзі на кордоні з метою відмітитися, митники хочуть заборонити таким машинам їздити взагалі. Не розуміють, що таке рішення змете їх разом з прикордонниками як майдан змів Януковича.

Отже, відповдіь ДФС  

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПРЕС-СЛУЖБА

04655, Київ, Львівська площа, 8, тел./факс: 247-35-01,  247-81-55; e-mail: press@sfs.gov.ua

 

Журналісту радіо “Ера”

Олександру Івахнюку

 

Відповідаючи на Ваш запит щодо роботи митників на українсько-польському кордоні, повідомляємо наступне.

1.    Чи розглядає митна служба можливість в рамках чинного законодавства знайти вирішення проблеми постійного перебування у чергах прикордонних автомобілів на іноземних номерах? Чи ініціювала митна служба відповідні зміни у законодавство, щоб дати можливість власникам старих автомобілів на польських номерах не відмічатися щоп’ять днів на кордоні?

Проблема полягає в тому, що для уникнення сплати митних платежів при ввезенні транспортних засобів особистого користування громадяни-резиденти, бажаючи використовувати такий транспортний засіб на митній території України в особистих цілях, користуються нормами митного законодавства, передбаченими для транзитного переміщення.

Дійсно, громадянам дозволяється ввозити транспортні засоби особистого користування з метою транзиту через митну територію України.

При чому, якщо транспортний засіб постійно зареєстрований у відповідних реєстраційних органах іноземної держави, письмове декларування та внесення грошової застави не вимагається.

Разом з цим слід нагадати, що митний режим транзиту застосовується до транспортних засобів, які переміщуються прохідним транзитом від пункту ввезення (пропуску) на митну територію України до пункту вивезення (пропуску) за межі митної території України (у тому числі в межах одного пункту пропуску через державний кордон України).

Строк транзитного перевезення для автомобільного транспорту складає 10 діб, а у разі переміщення в зоні діяльності однієї митниці 5 діб.

Таким чином, використання транспортного засобу в особистих цілях, не пов’язаних з метою транзиту, визначається як тимчасове ввезення транспортного засобу.

Відповідно до норм Митного кодексу України дозволяється тимчасове ввезення на митну територію України транспортних засобів особистого користування на строк до одного року громадянами-нерезидентами.

Такі транспортні засоби не підлягають письмовому декларуванню,  звільняються від подання документів, що видаються державними органами, уповноваженими здійснювати певні види контролю та не є об’єктом оподаткування митними платежами.

Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їхніх особистих потреб.

Тимчасове ввезення громадянами-резидентами транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року під письмове зобов’язання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, після сплати всіх митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

Щодо змін в законодавстві слід зазначити, що ДФС розроблено пропозиції щодо внесення змін до Митного кодексу України, спрямовані на недопущення ухилення громадянами сплати митних платежів, використовуючи заміну понять при застосуванні митних режимів транзиту та тимчасового ввезення.

З урахуванням функціональних повноважень, визначених положенням про Державну фіскальну службу України, пропозиції направлені до Міністерства фінансів України.

2.                  Як бачить керівництво митної служби вирішення проблеми семигодинної черги на кордоні?

Черги автомобільних транспортних засобів в пунктах пропуску на державному кордоні можуть виникати з різних причин, в залежності від яких митниця та відповідний орган прикордонного контролю здійснюють заходи, направлені на їх усунення. З метою оперативного реагування на черги, які можуть виникати на під’їзних шляхах до пунктів пропуску на українсько-польському кордоні керівниками митних та прикордонних відомств України та Республіки Польща було підписано чотирьохсторонній Меморандум, яким з 01 грудня 2013 року введено в дію Систему попереднього повідомлення про виникнення надзвичайних ситуацій на українсько-польському кордоні. Ця Система встановлює кількісні показники пропуску легкових і вантажних транспортних засобів, що приймаються прикордонними службами кожної зі сторін за період однієї робочої зміни.

Системою визначені обставини, які можуть спричиняти виникнення надзвичайної ситуації, зокрема:

блокування пункту пропуску;

терористичний замах на території пункту пропуску;

стихійне лихо (наприклад пожежа, повінь);

проникнення до навколишнього середовища небезпечних для життя біологічних, хімічних або радіоактивних речовин, що походять з товарів або транспортних засобів, що знаходяться на території пункту пропуску;

аварія або саботаж інформаційних систем;

недостатня, по відношенню до оптимальної кількості транспортних засобів, визначених окремо для певного пункту пропуску, кількість транспортних засобів, оформлених функціонуючими в пункті пропуску контролюючими службами, яка призводить до виникнення черг осіб та транспортних засобів, які очікують на перетин кордону.      

Система попереднього повідомлення починає діяти у випадку виникнення черги, якщо кількість оформлених транспортних засобів спускається нижче оптимальної кількості оформлених транспортних засобів, визначених для даного пункту пропуску, а час очікування у черзі становить:

а) у пасажирському русі – більше 2 годин;

б) у вантажному русі – більше 6 годин.

В залежності від черги визначені 6 рівнів інформування та реагування, а саме від посадових осіб старших змін в пункті пропуску до відповідних центральних органів виконавчої влади України та Республіки Польща.

3.      Яким чином вирішується проблема надваги у транспорті що заїздить в Україну. Наприклад, людина придбала холодильник, він важить сімдесят кілограмів. Можна провозити 50 на людину. Що у такому разі робити людині, яка уже на кордоні? (Стандартний варіант – дочекатися митника, який пропустить за хабар, не розглядається)

Порядок та умови переміщення товарів через митний кордон України, їх митний контроль та митне оформлення встановлені Митним кодексом України від 13.03.2014 № 4495-VI (далі – Кодекс).

Особливості пропуску та оподаткування товарів, що переміщуються через митний кордон України громадянами регулюються розділом ХІІ Кодексу.

Умови ввезення товарів на митну територію України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов’язаних зі здійсненням підприємницької діяльності, визначені статтею 374 Кодексу, згідно з якою громадянам дозволяється ввезення на митну територію України у ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі через пункти пропуску через державний кордон України, відкриті для автомобільного сполучення товари (крім підакцизних), у тому числі харчові продукти, сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 500 євро та сумарна вага яких не перевищує 50 кг без письмового декларування та без оподаткування митними платежами.

У разі, якщо сумарна фактурна вартість та/або загальна вага товарів перевищують обмеження щодо вартості та ваги, такі товари підлягають письмовому декларуванню в порядку, встановленому для громадян, з поданням документів, що видаються державними органами для здійснення митного контролю та митного оформлення таких товарів, та оподатковуються ввізним митом за ставкою 10 відсотків і податком на додану вартість за ставкою 20 відсотків.

При цьому оподаткуванню підлягає частина сумарної фактурної вартості, що перевищує в еквіваленті 500 євро або вартість товарів, обчислена пропорційно до ваги, що перевищує 50 кг.

Таким чином перевищення вагового критерію не є проблемою щодо ввезення такого товару на митну територію України.

4.         Чи є у митної служби аналіз витрат митників, які працюють на західному кордоні. Все прикордоння дивується особнякам митників, які виростають у прикордонних селах. І тільки митна служба ставиться до цього лояльно. Чи ні? Чи є статистика ув’язнення хабарників з митниці?

  Державна фіскальна служба України активно працює в напрямкі протидії корупції у митній сфері та вживає заходів, спрямованих на зниження рівня корупційних впливів на цю сферу.

Так, з початку поточного року за матеріалами підрозділів Головного управління власної безпеки ДФС стосовно посадових осіб митниць розпочато 136 кримінальних проваджень за фактами вчинення корупційних та інших злочинів у сфері їх службової діяльності.

За вказаний період притягнуто до кримінальної відповідальності 14 працівників митної сфери з них:

- повідомлення про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень в сфері службової діяльності оголошено 12 посадовим особам митниць;

 

- засуджено 2 особи.

 

 

 

 

 

 


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Редактор сайту www.eramedia.com.ua. Живе і працює у Варшаві. +48 794573460


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

Головна RSS