Останнє у блогах

Більше

Архів


Китайські медіа. Як і в нас?

Віталій Мороз, 25.10.2013 07:36

Читаю книжку New Media for a New China [James F. Scotton, William A. Hachten]. Кілька спостережень авторів: 

  • 250 мільйонів користувачів нараховував китайський Інтернет станом на 2008 рік;
  • 300 мільйонів блогів (різноманітні майданчики) було зареєстровано станом на 2008 рік;  
  • До якоїсь міри медіа в Китаї вільні, однак редактори газет та менеджери телеканалів знають, які теми закриті, а які - ні;
  • Ключовий суспільний журнал Caijing http://english.caijing.com.cn/ іноді піднімає такі теми як маніпуляції з акціями на ринку чи корупція чиновників середньої ланки, але редактори знають, “де пролягає червона лінія”;
  • Значна частина медіа-контенту є розважальною. Молодь витрачає основний час на музику, спорт, lifestyle та спілкування в соцмережах;
  • Cпроба редакції однієї з найбільш популярних газет Southern Weekly протестувати проти цензури на початку 2013 закінчилася невдачею, газета повернулася до “нормального стану”;  
  • Ріаліті-шоу провертають величезні аудиторії. Новорічне шоу на каналі CCTV дивляться 800 мільйонів глядачів;
  • Шоу на одному з місцевих телеканалів “перетягнуло” значну аудиторію багатьох національних каналів. Назва шоу – “The Mongolian Cow Sour Yogurt Super Girl Contest”;
  • Уряду все складніше контролювати медіа. Державна підтримка медіа завершилася, редактори та менеджери газет та телеканалів змагаються за наклади та рекламодавців;
  • Уряд інвестує багато зусиль в контроль за новими медіа. 50 000 державних наглядачів контролюють поширення контенту в Інтернеті;
  • Іноземним журналістам складно отримати доступ до чиновників аби провести інтерв’ю чи взяти коментарі;
  • Іноземні медіа-холдинги, які хочуть вийти на китайський ринок, в один момент дізнаються, що правила гри змінено. Після кількох років невдалих спроб увійти на ринок, Руперт Мердок назвав китайських чиновників “параноїдальними”;
  • Світові медіа почали приділяти значну увагу Китаю з часу проведення Олімпійських ігор у Пекіні в 2008 році.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Публіцист, керівник програм нових медіа МГО <<Інтерньюз-Україна>>


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

Головна RSS