Останнє у блогах

Більше

Архів


Юлія Савостіна купила delo.ua

Юрій Луканов , 24.07.2013 16:48

Олег Тягнибок мусить прийняти журналістку і піарницю Юлію Савостіну  до своєї супер-пупер націоналістичної партії . Якщо вона не погодиться, то в якості почесного члена без її згоди. Чому? Бо вона реально підтримує національного товаровиробника. Нинішньої п’ятниці, 26 липня,  пані Савостіна стане гостею Прес-клубу НСЖУ-НМПУ, який відбудеться в будинку НСЖУ на Хрещатику 27-а, о 18.30.

П’ять місяців тому Юля, яка зараз керує  pr-агентством, але не відмовляється від журналістки, написала у ФБ, що починає  експеримент. Вона протягом року купує товари тільки українського виробництва. Це стосувалося всього - від харчів до техніки. І вона зобов’язувалася писати колонки до інтернет-сайту  delo.ua. Я тоді з одного боку з прихильністю поставився до цієї ідея, бо мені подобаються люди, які не погоджуються з тим, що ми всі кретини й ідіоти, які нічого не вміють. З іншого боку, в мене був скепсис, чи потягне це на цілий рік. Адже не так просто знайти стільки якісних товарів нашого виробництва, щоб про них щотижня писати колонки.

Ось уже п’ять місяців як Юля справляється зі своїм завданням. Вона навіть свого роду звіт написала про це. Виявилося, що якісних українських товарів не так мало. Темою нашої зустрічі в Прес-клубі НСЖУ-НМПУ  буде вміння купити ЗМІ на  «довгограючий» проект. Вона розповість про те, як виносила цю ідею і як втілила у життя.

А  Н  О  Н  С

Прес-клуб НСЖУ-НМПУ

 

 

 

Як зацікавити ЗМІ довготривалим проектом? Юлія Савостіна купує тільки українське

26 липня у п’ятницю о 18.30. на Хрещатику 27-а, у прес-центрі НСЖУ  Прес-клуб  медіа-профспілки і спілки журналістів представляють експеримент журналіста і директора pr-агенції   Юлії Савостіної, яка п’ять місяців тому  розпочала експеримент -  у блозі на сайті Delo.ua вона пообіцяла, що протягом року купуватиме продукцію тільки українського виробництва.

За цей час Юлія знайшла виробників зубних щіток та устриць, взуття та косметики, куштувала українських жаб, що крокують на експорт,  і відшукала фабрику, на якій налаштовують лінію з виготовлення дитячих підгузників.  Про все це вона щотижня пише репортажі у своїй колонці. Юлія відступила лише в двох продуктах, які не випускають в Україні. В яких - можна буде дізнатися під час зустрічі у п’ятницю, 26 липня.

Юлія Савостіна - директор агентства Pillar PR. До цього працювала на посаді PR-директором Першого Національного каналу, там же була ведучою програми «Легко бути жінкою».

З 1996 по 2000 рр. - працювала на каналі СТБ репортером, з 2000 р. - спеціальним кореспондентом на каналі ICTV. З 2002 по 2004 рік працювала ведучою і продюсером програми «Ділові Факти» на ICTV. Об’їздила понад 50 країн світу, звідки робила  репортажі для новин. Паралельно запустила журнали «Думка» (директор) і «Профіль. Україна» (редактор відділу бізнесу).

У 2005 - 2006 роках в якості виконавчого продюсера запустила в ефір канал «Кіно».


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Журналіст, який грає вар`ята, за сумісництвом голова Незалежної медіа-профспілки України, http://yuriylukanov.ucoz.ua/


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

Головна RSS