Останнє у блогах

Більше

Архів


Кризовий кирдик шоу-бізнесу

Костянтин Матвієнко, 16.03.2009 15:05

Мабуть я, пересічний, ніколи б не сподобився, бодай дізнатися про існування таких зірок шоу-бізнесу, як Світлана Лобода та Анастасія Приходько, аби не скандальчик з присмаком політиканства, що створили навколо представництва на пісенному конкурсі Євробачення України та Росії. Загалом події у середовищі шоу-бізнесу мені нецікаві. Але, коли вже і тижневик, який претендує на солідність приділив йому увагу, то можливо це справді суспільно значуща подія?     

    Виявляється, що таки так. Принаймні, ще раз суспільству нагадали, що державний канал УТ-1, який існує на гроші платників податків, насправді неспроможний створювати якісний телепродукт, ба, навіть, не намагається.

      Ще раз продемонстрували залежність інформаційно-культурного телепростору України від російських телеканалів і обмежену суб’єктність українського телебачення на власній території.   

      А ще вкотре висвітили сутність явища «шоу-бізнес»? Як на мене це транспортний механізм привнесення у суспільство фантомних, несправжніх цінностей популярності, гламуру, розкошів. Уваги зірок запобігають політики і підприємці, перебування у їхньому товаристві є престижним та сприяє підвищенню самооцінки. Належність до шоу-бізнесу є флаєром у «вищий світ».

      Точніше було. Завдяки Кризі, зменшується обсяг реклами усілякого непотребу. Реклама ж являє собою основне джерело прибутків шоу-бізнесу. Люди переорієнтовуються на практичне споживання, у структурі якого попит на маскульт стискається. Криза показує зайвість такого явища як шоу-бізнес і пов’язаних із ним видів діяльності  .

      Але в Україні ще інтенсивно працюють фабрики майбутніх безробітних, які випускають усіляких там: «продюсерів», «промоутерів», «менеджерів», «дизайнерів» і т.п.

Щодня ефір (ой вибачайте, естебешники - звісно ж «етер») засмічують вітчизняні та закордонні телешоу усіляких дуреп у капелюшках і без них, а також на очах у шанованої публіки, онлайн зі звичайних, часто безголосих, дівчат і хлопців роблять майбутніх теленебожителів. Минулося.

     Практичне споживання стимулюватиме попити на справжність. На талант і працю. Для того аби стати професійним актором, хоч оперного театру, хоч цирку, треба вкласти безліч сил, а щоб видертися на олімп-шоу бізнесу - розкрутитися, досить лише засобами реклами створити «образ». Шара минає. Йдіть собі до верстатів та у поле, пані й панове «зірки шоу-бізнесу».        


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Експерт корпорації стратегічного консалтингу «Гардарика».


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

Головна RSS