Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

HpoFoelry
Добро пожаловать в удивительную страну - гостеприимный Израиль. Вашему вниманию индивидуальные экскурсии для ...
Коментарів: 105
htaletaihv
[url=http://canadian-pharmaonline.com]ge neric viagra in usa[/url] cheap herbal viagra http://canadian-pharmaonline.com
Коментарів: 1024
vtaletojvi
<a href="http://canadian-pharmacyisale .com">cheapest place to buy viagra</a> how to buy viagra http://canadian-pharmacyisale.com
Коментарів: 94
AAtrorgoAssoge
Torsion bras de quelqu`un est comment poupe votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent ...
Коментарів: 64
htaletykbt
<a href="http://baymontelreno.com" ;>buy cialis in usa</a> order discount cialis online http://baymontelreno.com
Коментарів: 98
italetsizu
[url=http://usedrestaurantequipmentaz.co m]buy cialis daily online[/url] order cialis online canadian pharmacy http://usedrestaurantequipmentaz.com
Коментарів: 1024
btalettezc
<a href="http://canadian-pharmabuy.com ">pfizer viagra online</a> cheap price viagra http://canadian-pharmabuy.com
Коментарів: 94
lgkdfn
<a href=http://camadian-pharmacya.com>ch eap viagra us</a> buying viagra in australia online http://canadian-pharmacya.com
Коментарів: 136
htaletcmxw
<a href="http://missreplicawatches.com ">buy cialis cheap canada</a> cialis generic best price http://missreplicawatches.com
Коментарів: 98
rtaletdtaj
<a href="http://h-m-j.com">via gra cost per pill</a> order viagra online overnight http://h-m-j.com
Коментарів: 143

Архів


Про рекламу й репутацію

Борис Бахтєєв, 14.02.2012 18:35

Якраз коли стаття «ЗМІ будують "русскій міръ". Мимоволі?» лежала в редакційному портфелі, надійшло ше одне красномовне свідчення: подання іншомовних назв «в оригіналі» є вельми хибною практикою.

На телеканалі «ТВі» почала крутитися реклама майбутнього грандіозного концерту італійських поп-зірок. Серед тих зірок виявився якийсь загадковий гурт «Річчі е Повері». Шанувальники італійської поп-музики досі нічого про нього не чули, натомість вони добре знали творчість гурту «Ріккі е Повері». Бо саме так італійською мовою читається назва «Ricchi e Poveri», «Багаті та бідні».

Натомість назва «Nina Ricci» читається якраз як «Ніна Річчі». Ну, отакі вони, італійці, ніяк не хочуть приводити правила читання своєї мови у відповідність до вказівок з Вашингтону, посилатися на які так полюбляють шанувальники «русскаго міра».

От вам ще один вельми типовий (бо наведене - лише один приклад) наслідок «латинизації»: рекламодавці не дбають про те, як ті латинські ієрогліфи читати. Яка різниця, написано ж бо! Хай самі глядачі й читають!

І якби ж то всі граматичні помилки в телерекламі зводилися до неправильного прочитання латинописемних назв! Іноді дуже хочеться, щоб уся телевізійна реклама лунала лише пізнього вечора - тоді, коли діти сплять. Бо такої української мови, яка трапляється в рекламі, дітям краще не чути - всі зусилля шкільних учителів миттєво йдуть котові під хвіст, а діти привчаються до суржику як до норми: нове покоління обирає суржик! Аякже: он, на телебаченні так кажуть!

А так хотілося б, щоб настав час, коли телеканали ставили б рекламодавців на місце: «Ми - канал із високою репутацією, тож реклами з помилками ми не беремо й не розміщуємо!»


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Журналіст.


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

Головна RSS