Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Ольга
Чітко виписано суть примітивних кадрів, що мелькали (ють) по телевізору під назвою "Свати". Ніколи не мала ...
Коментарів: 7
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 60
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? ...
Коментарів: 5
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? [url=http://w.w/]Здра вствуйте! Вас интересуют клиентские ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de
http://w.w Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de [url=http://w.w]Зд авствуйте! Вас интересуют ...
Коментарів: 5
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 60
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 5
Ярослав
Браво !
Коментарів: 1
Rita
say thanks to so a lot for your website it assists a great deal. Recommended Internet page - simply click the up coming post - Click That Link - click the next site - relevant website - my company ...
Коментарів: 10

Архів


Телерадіокомпанії Харківщини будуть об’єднані в єдиний інформаційний простір

Наталя Голованова, 15.12.2010 17:10

     Про плани Харківської обласної державної адміністрації щодо об’єднання всіх районних електронних засобів масової інформації у єдиний простір 13 грудня у понеділок на нараді з керівниками районних телерадіокомпаній розповіла начальник управління у справах преси та інформації ХОДА Вікторія Маренич.

     У рамках Програми інформатизації Харківської області на 2011-2013 роки передбачено створення єдиного серверу, де всі телекомпанії області зможуть обмінюватися відеоматеріалами про події з життя свого району та обласного центру. Це дозволить урізноманітнити інформаційну палітру новинних випусків як районних телеканалів, так і обласного державного телебачення. А також дозволить економити значну частину коштів, яка сьогодні витрачається ХОДТРК на відрядження у віддалені точки області.
     Директори районних телекомпаній були ознайомлені з проектом Програми розвитку інформаційного простору Харківської області, впровадження якої ініціює управління у справах преси та інформації.
     Новина облетіла країну протягом доби: у понеділок після наради була оприлюднена на сайті ХОДА, 14 грудня вранці — агентством УНІАН, "ТК" та нішими ЗМІ. І вже є відлуння.
     Дуже добра новина, адже бачимо сучасний підхід до справи з боку органів влади. Цього вимагає час! Можливо, когось напружить саме поняття «єдиний інформаційний простір». Але це — не від понять на кшталт «керований кимось», «централізований і фільтрований», «дозволений і залежний», принаймні у тому переконані учасники наради — директори харківських телерадіокомпаній. А річ тут у більш суттєвому, і про це теж говорять директори ТРК. Зараз, коли відстань давно подолана Інтернет-можливостями, коли є багато що в U-tube, і сидячи в Україні, бачимо поза цілісними телебаченнєвими програмами відеосюжети, зроблені в Сибіру та Нью-Йорку, — шкода мати потужне обласне телебачення на Харківщині, яке приймається крізь у області, і не мати можливості бачити в його програмах сюжети місцеві. А значить, не бачити людей, жителів цих районів, не мати уяви про їх досягнення, тамтешні події та труднощі, не мати змоги порівняти і комплексно проаналізувати спільні проблеми, подивитися на проблеми власні збоку та з точки зору зовнішніх реалій, адекватно оцінити дії влади та громади свого району, не мати часом шансу запозичити влучні ідеї, які вже запроваджені у сусідів (а вони живуть у подібному етнографічному і геополітичному мікроконтексті, до того ж!), і втілити їх у життя свого району. Це ж і справді нонсенс: знати все про все у США, Курилах, Алясці та в космосі — і часом не знати й не бачити, що робиться в сусідньому районі. Місцеве ж районне телебачення покриває лише певну територію.
     То ж, знати місцеве — виявляється, набагато «крутіше», ніж знати столичне та закордонне, знати місцеве — найбільше і при цьому досить ускладнене бажання. Але, треба сподіватися, це «круте бажання» на Харківщині стане незабаром фактом реального життя.
     До цієї новини можна додати таке. Ідея обміну відеоматеріалами та фактичний обмін ними шляхом особистих контактів ТРО між собою та з ХОДТРК вже давно опрацьовується на Харківщині. Передачі з районів привозяться до ХОДТРК особисто працівниками районних телекомпаній, передаються автобусами, поштою тощо. Сприяв процесу і всеукраїнський пересувний фестиваль «Слобожанська хвиля», який за ініціативою самих ТРО Харківщини народився в Куп’янську 23 березня 2007 року і відбувся в чотирьох містах Харківщини (Куп’янськ, Ізюм, Лозова, Первомайський) та у малоформатному обсязі у кількох містах Полтавщини та Сумщини. Проведенню фестивалю всі ці роки всіляко сприяли працівники Слобожанського секретаріату Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (керівником його був Володимир Михальов) і представник Національної ради в Харківській області Тетяна Долбня. Навіть у травні 2009 року учасниками фестивалю, що тоді проходив у Первомайському на базі ВМП «Горизонт», була озвучена ідея створення сайту «Телевізійна Слобожанщина», який давав би можливість розміщувати, скажімо, кращі відеосюжети усіх ТРО Слобожанщини, і таким чином відбувалися б обмін і взаємоінформування. Авжеж ідея була чудова, тільки фінансово і законодавчо не така проста, то ж так і не втілилася у життя. І в цьому плані тим паче хочеться вітати управління у справах інформації та преси ХОДА на чолі з Вікторією Маренич, з тим, що вони взялися-таки за справу і доведуть її до успіху.
     Додам ще й таке. Є маленька своєрідна передісторія єднання обласного простору Харківщини. У 2005-2006 році журналісти провели велику роботу за власною творчою програмою «Розвиток інформаційного простору південно-східної Харківщини», яка охопила 10 районів області від Барвінківського до Вовчанського та Чугуївського. Програма ставила на меті співпрацю ЗМІ та офіційних сфер регіону, створення електронної інформаційної бази в області. У межах програми були детально розроблені аспекти проведення круглих столів та прес-конференцій перших осіб міст та районів, вийшла збірка статей щодо практичних результатів цієї роботи в районах Харківщини, яку Національна спілка журналістів України (НСЖУ) відразу після офіційного представлення у Києві в 2006 році взяла достатнім накладом як посібник для навчальних журналістських заходів. Робота також була детально проаналізована виданням НСЖУ «Журналіст України» (матеріал головного редактора Віри Черемних у № 9 «ЖУ», Київ, 2006). Журналіст, який очолював роботу, Національною спілкою журналістів України був премійований на всеукраїнському рівні, а робота названа кращим "Журналістським проектом року".  
     У добру путь, фундатори нових підходів до створення розвинутого інформаційного простору Харківщини! Гадаю, подібні ідеї візьмуть до уваги й обласні адміністрації інших регіонів України. "Заєдинювати" ж друковані ЗМІ та Інтернет-видання, блогосферу, у тому числі відеоблогосферу, принаймні додавати якихось ідей щодо "єдиного простору" бачиться ніяк не вартим ні на яких територіях, відчувається навіть зайвим і доволі штучним, адже друковані та відеотексти є більш розгалуженим і мобільним інтелектуальним ресурсом, до того ж украй індивідуальним кожен із них, із авторами, які пишуть у різні вітчизняні та зарубіжні видання, і вже поєднані у Інтернеті.   

 


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Автор "Журналісту України", зарубіжних видань, літератор.


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

Головна RSS