Останнє у блогах

Більше

Архів


Фуршетники і піар-аси

Юрій Шеляженко, 19.04.2010 14:07

Ситий голодного не розуміє. Це прислів’я дуже точно підходить до чергової ініціативи піар-асів - полювання на фуршетників.

Завдяки зусиллям заробітчан від PR саме в рекламу (зокрема, приховану рекламу під виглядом журналістики), а не в об’єктивну журналістику, активно вкладають гроші політики та бізнес.

Ні для кого не секрет, що успішним журналістам доводиться постійно йти на компроміси з рекламниками, а також із своєю совістю.

А хто не хоче чи не вміє успішно продаватись, тим вже відмовляють у крихтах зі столу?!

Ні розуму, ні совісті...


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Редактор газети «Правдошукач».


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

Головна RSS