Останнє у блогах

Більше

Архів


XoXLяцька культура

Богдан Логвиненко, 05.04.2010 17:39

30 березня наказом № 663/5 зареєстровані журнали XXL Alcohol and tobacco (з англ.: - «XXL алкоголь та тютюн»).

Хто в Україні купуватиме цей глянець після того, як він став спеціалізуватися на легких наркотиках, хоча насправді залишиться у звичному форматі для українських чоловічих видань - компіляцій з інтернету на тему сексу й машинок + кілька ексклюзивних фотографій голих бабів?

У липові 5 чи 10 тисяч примірників, вказані в тиражі цього видання, вірять чомусь лише рекламодавці. Й чомусь тільки сигаретно-алкогольні. Для чого Україні таке видання, про існування якого знають усі - з надвеликих витрат на зовнішню рекламу, але в якого реальних читачів - можна полічити на пальцях?

І в той самий час закривається колись мега-популярне видання Джеда Сандена «Афиша» та ще один світсько-культурний журнал «TimeOut». Чому вони не переорінтувалися на, скажімо - «Афиша для курцов и куриц» та «TimeOut with brandy cola»? Більшість подій ці видання організовували саме за рахунок своїх братів-наркодилерів. Більшість їх рекламних площ були зайняті красивими рекламками безтурботнього життя з сигареткою в зубах.

З 1 січня, як відомо, реклама алкоголю і тютюну заборонена в усіх друкованих ЗМІ, крім спеціалізованих. Видання на кшталт XXLю вже обійшли закон. Їх спеціалізацію, зрозуміло що, ніхто не перевірятиме.

Й в першу чергу без наркотиків доведеться існувати українським культурним медіа. Сигаретки і коньячки зараз швидко перекидують бюджети на інтернет-рекламу, а Віктору Пінчуку доведеться заснувати своє видання про сучасне мистецтво, аби крім «Art Ukraine» (який жив і житиме не на цигарках, а ювілірці) про його арт-центр писало бодай ще одне видання.

Чи добра це альтернатива виданням, які смокчуть у наркодилерів? Не знаю.

Але з прийняттям закону про алкоголь та тютюн у медіа ми побачили реальний стан справ в Українській економіці. Немає жодного українського виробника (одягу, гаджетів, книжок, автомобілів), який орієнтувався б саме на артову аудиторію і зміг би прогодувати своє медіа, або принаймні давати «Афіші» те, що дав всього лише один сигаретний бренд.


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Журналіст.


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

    Головна RSS