Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Guestcoest
<a href=" http://ipywo.info/matchmaking-guns-of-bo om/ ">matchmaking guns of boom</a> <a href=" http://ipywo.info/heat-exchanger-hook-up / ">heat exchanger hook up</a> ...
Коментарів: 88642
Guestupdal
<a href=" https://ipywo.info/alimony-dating/ ">alimony dating</a> <a href=" https://ipywo.info/dating-dungeon-luna-o nline/ ">dating dungeon luna online</a> <a ...
Коментарів: 88642
Guestcoest
<a href=" https://ipywo.info/krieger-harris-dating / ">krieger harris dating</a> <a href=" https://ipywo.info/black-speed-dating-so uth-florida/ ">black speed dating ...
Коментарів: 88642
Guestupdal
<a href=" http://jubyb.info/security-dating-hookup -id/ ">security dating hookup id</a> <a href=" http://jubyb.info/key-dating/ ">key dating</a> <a href=" ...
Коментарів: 88642
Guestcoest
<a href=" https://ipywo.info/are-jon-and-neda-stil l-dating-2017/ ">are jon and neda still dating 2017</a> <a href=" https://ipywo.info/dating-sites-in-egypt / ">dating ...
Коментарів: 88642
Guestupdal
<a href=" https://ipywo.info/i-want-to-join-tinder -dating-site/ ">i want to join tinder dating site</a> <a href=" https://ipywo.info/barnsley-hospital-dat ing-scan/ ">barnsley ...
Коментарів: 88642
Guestcoest
<a href=" http://ipywo.info/speed-dating-varianten / ">speed dating varianten</a> <a href=" http://ipywo.info/flatmate-speed-dating- clapham/ ">flatmate speed dating ...
Коментарів: 88642
Guestupdal
<a href=" https://ipywo.info/what-to-get-someone-y oure-dating-for-valentines-day/ ">what to get someone you`re dating for valentines day</a> <a href=" https://ipywo.info/hook-up-a-car-amp/ ...
Коментарів: 88642
Guestcoest
<a href=" http://ipywo.info/dating-beth-cooper/ ">dating beth cooper</a> <a href=" http://ipywo.info/group-dating-quizlet/ ">group dating quizlet</a> <a href=" ...
Коментарів: 88642
Guestcoest
<a href=" https://ipywo.info/dating-headlines-funn y/ ">dating headlines funny</a> <a href=" https://ipywo.info/is-dating-a-non-belie ver-a-sin/ ">is dating a non believer ...
Коментарів: 88642

Архів


Онлайнові медіа - політ нормальний, але автопілот вже не рятує

Антон Альошин, 14.03.2010 14:06

Бретт Гордон (Brett Gordon), асистент професора Колумбійської бізнес-школи (США) зробив досить нестандартне порівняння. Він вважає, що оnline-видання зіткнулися з двома досі нездоланними викликами: привчити читачів платити за контент і привчити галузь брати за нього гроші. А свого часу зі схожою ситуацією стикалися авіакомпанії, але щодо багажу.

Реєстрація багажу колись була безкоштовною, але галузь все ж таки дійшла до спільного рішення. Коли витрати на паливо досягли піків у 2008 році, жоден із авіаперевізників не хотів бути першим, хто почне брати плату за зареєстрований багаж. Мало хто помітив факт, коли низькобюджетний перевізник Spirit Airlines почав стягувати таку плату за багаж (за одне місце). А майже рік по тому в травні 2008 American Airlines - один з основних перевізників - урочисто оголосив, що теж братиме гроші за перший зареєстрований багаж. До кінця літа його приклад наслідували п’ять із семи найбільших перевізників у Північній Америці. Чому ж рішення American Airlines швидко взяли на озброєння й інші? Тому що компанії виявилися дуже досвідченими в інтерпретації сигналів один одного.

Чи стикаються оnline-видання з такою ж проблемою, стягуючи плату за сервіс, який колись був безкоштовним? Після місяців спекуляцій the New York Times нещодавно оголосила, що буде впроваджувати нову систему оплати. Незважаючи на те, що є такі, хто вже стягує плату за доступ до сайтів (наприклад, the Wall Street Journal), велика частина online-новин дістається публіці безкоштовно. Багато газет хотіли б брати гроші за контент, але ніхто не наважується зробити перший крок
і перетворитись на третього зайвого.

У теорії ігор це називається проблемою координації і трапляється в безлічі галузей. Проблеми координації виникають, коли дві або більше сторін можуть мати взаємний зиск від прийняття правильного рішення, але кожен може опинитися в скрутному становищі, якщо групі не вдасться скоординувати свої дії. Відчуваючи удавку від високих цін, авіаперевізники мали потребу в способі стягнення грошей з клієнтів, які вважають за краще возити багато багажу. Якби інші не пішли за прикладом, перший перевізник, який ввів плату за зареєстрований багаж, ризикував репутацією і міг втратити клієнтів. Отже, як компанії вирішують проблему координації?

Вони відкрито повідомляють про свої мотиви і стратегічні наміри. Коли American Airlines оголосила про плату, президент AMR Corp, материнської компанії зробив заяву, що галузь не може протистояти позахмарним цінам на паливо і повинна знайти способи покривати зростаючі витрати. Того ж дня, USA Today цитувала прес-секретаря United Airlines, яка повідомила, що компанія "серйозно вивчала" тему оплати багажу. Менеджмент в інших авіакомпаніях прочитав ті коментарі і, ймовірно, задався питанням чому, якщо дві основні компанії підтримали нові платежі, їхнє підприємство не може зробити те ж саме?

Чим більше компаній оголосило про подібну політику, тим сильніше стає сигнал тим, кому доведеться піти за прикладом. Тому у світі медіа видання просто повинні привчити читачів до ідеї плати за online-контент. Це може бути здійснено, якщо достатня кількість джерел новин візьмуть на озброєння гібридну платно / рекламну модель (платний доступ до деяких сервісів сайту + рекламні банери на сайті). The New York Times як лідер галузі знаходиться в унікальній позиції, аби допомогти зробити плату обов’язковою.

Інші новинні ресурси необхідно переконати, що подвійна модель доходів життєздатна для них, коли вже більшість не має такої читацької бази та бренду, як у NYT. Відкладаючи впровадження своєї платної системи до січня 2011 року, NYT надала учасникам галузі шанс вивчити питання і, можливо, з часом прийняти систему на озброєння. Авіалінії використовують схожу тактику: попередні повідомлення про політику змін дозволяють компаніям триматись вичікувальної стратегії, не здійснюючи передчасного дії.

Другий виклик - це допомога невеликим ЗМІ впровадити систему платного контенту на сайті. NYT має ресурси, щоб братися за розвиток платної моделі та програмного забезпечення. У інших не так багато грошей. Одного разу запровадивши систему, вся галузь буде пожинати плоди праць NYT.

Звісно, що нікому не сподобається платити за щось, що тільки вчора було безкоштовним. Багато хто вже звик скачувати піратську музику в інтернеті. Але й вже виросли ті, хто звик платити за неї через iTunes (друге покоління не стосується України). Інші моделі монетизації теж стартували, щоб досягти успіху. Успішний приклад - безкоштовний радіосервіс, який нещодавно вперше закінчив квартал із прибутком, використовуючи подвійну (платно-рекламну) модель. Авжеж, оnline-новинам не доведеться стати іншими, але ситуація, очевидно, набагато складніша. Чим довше споживачі звикають до безкоштовних новин, тим жорсткішим врешті-решт буде перехід до іншої моделі. Тож галузь має обрати власну бізнес-модель, аби визначити свій успіх на роки вперед.


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Незалежний журналіст, перекладач. Мешкає в Донецьку


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

Головна RSS