Останнє у блогах

Більше

Архів


Всі в соціальні мережі

Леся Ганжа, 25.01.2010 14:21

José Luis Orihuela , який читає курс про користь соціальних мереж в DFJ, переконує, що уявлення журналістів про те, що саме вони формують інформаційну реальність, давно застарілі. Реальність твориться помимо них, повз них, без них -  й інформаційна теж. Журналісти можуть лише приєднатися до творення реальності - принаймні інформаційної, принаймні створивши свої блоги та акаунти своїх медіа у Твіттері й ще будь-де. Тоді їх контент (тобто наш контент) будуть обговорювати ergo він існуватиме.

Проте як на мене проблема полягає ось у чому. Найактивнішими блогерами на нашому сайті є ті, кого мені лінь читати. Навіть якби мені доплатили - то я б, мабуть, їх не читала.  

А тим кого мені читати не лінь - лінь писати.   

Проблема UserGeneratedContent в тому, що часто це образи, виражені більш чи менш лаконічно. Більш чи менш художньо. Більш чи менш правдиво. Бувають просто шедеври. Ось один з них, натхненний твір про те, яка сука начальник. 

Проте José Luis Orihuela ідеаліст. Він розповідає про те, як має бути. Що новини мають існувати в реальному часі (а не щоденно, щотижнево та щомісячно), що є тільки контент - самий контент і нічого , крім контенту. Про те, що писати може кожен. Може. Тільки нащо?


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Заступник шеф-редактора «Телекритики» з інформаційної політики


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

    Головна RSS