Останнє у блогах

Більше

Архів


Заповідник. Горілка. Бізнес. Афера. Колима.

Наталія Розинська, 09.12.2009 14:00

Давайте спробуємо відповісти на запитання: соціальна реклама - це добре чи погано? Реклама заповідника? Реклама горілки? А реклама горілки, котра майстерно завуальована під рекламу заповідника? «Майстерно» – правда тільки з першого погляду. Усе приховане завжди стає явним, як говорив святий Лука у Біблії. Можливо хтось, хто робив цей «телевізійний продукт», вважає глядача мешканцем заповідника. Такий «творець» помиляється. Глядач бачить і розуміє. Щоправда часто не знає, як можна висловити протест. Та це – тільки питання часу.


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Наталя Розинська, журналіст - ведуча, керівник соціального проекту "Знайдемо Вихід" Член Національної спілки Журналістів, лауреат премії ім. Івана Франка, радник голови міжнародної ліги захисту прав громадян України.


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

    Головна RSS