Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

KivaHackhix
<a href=https://kiva-hack.ru/page/warface/e nergyhack><img src="https://kiva-hack.ru/img/energ y-hack-for-warface.png"></a&g t; Вот и наши ручки сделали приватный ...
Коментарів: 4751
KivaHackhix
<a href=https://kiva-hack.ru/page/warface/e nergyhack><img src="https://kiva-hack.ru/img/energ y-hack-for-warface.png"></a&g t; Вот и наши ручки сделали приватный ...
Коментарів: 4751
car loans online
auto loans online <a href="https://autoloan2019.com/&quo t;>auto loan</a> auto loan rate https://autoloan2019.com/ - us bank auto loan
Коментарів: 212
car finance deals
best auto loans for excellent credit <a href="https://autoloan2019.com/&quo t;>wells fargo car loan payment</a> auto loan https://autoloan2019.com/ - auto loan rates
Коментарів: 212
KivaHackpew
<a href=https://kiva-hack.ru/page/warface/e nergyhack><img src="https://kiva-hack.ru/img/energ y-hack-for-warface.png"></a&g t; Вот и наши ручки сделали приватный ...
Коментарів: 4
Kivaphats
<a href=https://kiva.team/universe.html> <img src="https://kiva.team/img/autoshot -kiva-warface.jpg"></a> Прекрасная программа для читеров Warface. ...
Коментарів: 4751
Kivaphats
<a href=https://kiva.team/universe.html> <img src="https://kiva.team/img/autoshot -kiva-warface.jpg"></a> Прекрасная программа для читеров Warface. ...
Коментарів: 4751
Edisonscuro
http://nizhny-novgorod.putany24.info/per son/13711 http://www.nskgirls.com/girls/id12284.ht ml http://almaty.putany24.info/photos/lp115 58_50864.jpg http://moscow.prostitytki.de/massaj.php ...
Коментарів: 212
FavidSep
how much viagra http://xlviagragtr.com - generic viagra viagra for daily use prices website <a href="http://xlviagragtr.com"& gt;buy generic viagra online </a> - viagra 5mg generic ...
Коментарів: 166
Kezintef
viagra coupon online no new posts http://glviagragtr.com - cheap viagra viagra 20mg pills interests <a href="http://glviagragtr.com"& gt;viagra pills </a> - viagra hong kong ...
Коментарів: 166

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Как сделать жизнь тяжелее
Гість // 12.02.2009:11.21.43
книжку треба купити. чи треба подивитися - "Добрі новини"? - сумніваюся.......
Гість // 12.02.2009:11.58.10
Підпишуся підкожним словом. Скажімо "спасибі" нашим телеканалам за наш депресивний настрій.
Хлопець // 12.02.2009:14.43.38
Ех, Наталія Львівна! Ех, Лігачова-Чорнолуцька! :-) Ви, звісно, праві, що "а на телевидении в это же время - сплошной апокалипсис". Але чи не завдяки багаторічній публічній діяльності в тому числі таких, як Ви, на ТБ оце саме? :-)
коля // 12.02.2009:23.25.31
тобто, якщо треба робити спеціальні добрі новини, то телевізійники свідомі того, що всі ініш новини в них - погані... Прикольно.
Недостатньо усвідомлена необхідність
Зульфія // 12.02.2009:13.28.46
Хлопець мій любий, то Ви ще й проповідуєте! :) На моє переконання Бог є любов, а любов дає свободу, в тому числі вибору, як жити, і безсмертя, щоби через любов отримати життя, а не побутове існування. Людина вправі вибирати, яким чином їй будувати відносини з коханим, друзями, партнером, дітьми, головне аби той вибір обопільно подобався учасникам відносин, і не був нав`язаний чиїмось архетипом, Святим Письмом, матеріальним становищем і турботою, що подумають про тебе інші. Бува, трапляється, що Бог і Біблія можуть розходитись, оскільки Абсолют, як і любов, вище за будь-яке письмо про йнього і його потрактування людиною. Згоджуєтесь?
Эээ, забыл // 12.02.2009:01.17.45
privacy как, в том числе, право на уединённость - это штука, до которой надо дорасти перерастанием городской культуры. когда мы устанем от городской культуры - появится и privacy. но именно в смысле права на уединённость, а не как "право на личную жизнь" и, тем более, не как защищённое какими-то законами такое право. потому как совершенно бесполезно объяснять эскимосам что такое ананас. можно или навезти им доступных ананасов, или научить их строить теплицы, управлять в них климатом и, наконец, выращивать ананасы. все остальные попытки - пффф. а вот с городской культурой - трудно. исторически. посему путь наш тернист и долог, но перспективы - светлые, как говорил Вождь и Учитель, великий Мао.
Хлопець // 12.02.2009:13.03.21
Зульфія, підтримую Вас у цьому блозі! Приватність, це те, що нам усім ще належить навчитися поважати. :-) Маленька ремарка щодо терміну "половина". На жаль, у суспільній свідомості, це сприймається як власність. І тому багато хто шукає інші визначення: "друг", "партнер" і т.д. Але чому ми не звернемося до історичного досвіду людства? Погляньмо, у Новому Завіті, наприклад, про сімейні відносини, як про партнерів чи друзів, а про те, що "і будете ви одним тілом", тобто єдиним цілим, як "ти - це я" і "я - це ти". В цій християнській моделі все логічно і міцно зцементовано. Не буду наводити інших цитат з Біблії про сімейні відносини, їх багато, а додам лише, що Бог вітає саме шлюб між чоловіком і жінкою, а не лише дружбу і партнерство. :-)
Хлопець // 12.02.2009:13.55.39
Зульфія, я не проповыдую, бо не священник і не вичвся теології, я просто дискутую. А не згоджуюсь ось у чому: "Бува, трапляється, що Бог і Біблія можуть розходитись, оскільки Абсолют, як і любов, вище за будь-яке письмо про нього..." Не трапляється, що Бог і Біблія розходяться :-) І припускати, що Святе Письмо нижче за Бога - ну це взагалі... Десь Ви начитались чогось не того, прагнучи розширити межі свідомості, або глузуєте :-) Згоджуюсь лише у тезі, що "тлумачення тексту Святого Письма людиною може бути відмінним від того, що заклав у нього Бог (за допомогою Святого Духа, який направлялв думки євагнелістів Луки, Петра, Павла і Івана, коли вони самі писали або надиктовували тексти Нового Завіту своїм помічникам-консультантам :-))) Згоджуюсь, що людина має право вибору і справді Бог так вважає; в цьому чи не найбільш наріжний камінь християнства, та й ісламського вчення, до речі, теж... Але вибір між чим і чим? Якщо вибір стоїть між lust, чим є партнерство неодружених чоловіка і жінки, і love, що э в шлюбі, то я вибираю останнє, як і сотні мільйонів християн :-))) Ваш вибір?
Хлопець // 12.02.2009:14.18.15
І ще одне, дуже важливе заперечення щодо Ваших висловлювань. (Не вважайте мене занудою). Наскільки я вловив, Ви написали: "Бог є любов, а любов дає а) свободу і б) безсмертя". Бездоганно сказано, чітко по Святому Письму!!! Ви можете навіть не додавати, що так вважаєте самі :-) Але №1. Так, безсмертя людини неможливе без наявності в серці людини любові. Але №2. Безсмертя просто так не дається, тому що (бац!) закохалася людина і двері до раю відкриті, "заходь-нехочу"! :-) Якби це було так просто... А як же гріхи (їх масса), які перекреслили нам вільний шлях до безсмертя повз суд Божий і архангела Гавриїла з вогненним мечем? :-) А як же потреба у каятті за... позашлюбне сексуальне партнерство між чоловіком і жінкою, що теж є гріх, хоча вони думають, що перед Богом бездоганні - люблять же і вільні ж у своєму виборі!!? :-)
Хлопцеві // 12.02.2009:15.06.42
хлопче! де лаконізм? де простота?
Deficit // 12.02.2009:17.42.50
Хлопец, ты религиозный фанатик и твое место у Аделаджи проповедовать. Найди себе там достойную трибуну. Или найди женщину постарше, или очень младую юнницу, чтобы она твои богословские беседы выслушивала. Комментируй по теме - либо сваливай. Таких как ты вменяемые молодые женщины не любят, в чем и кроется причина твоей яростной сублимации. Зульфия, я бы добавил тему уважения личности в детях. Очень часто родители, как бы желая оградить детей "от беды" тоже лезут к ним в телефон, читают их письма, подслушивают их разговоры со сверстниками да и еще черт знает что. От этого и растут холуи, прибитые своими родителями и бабушками-дедушками, которые, почувствовав первые глотки свободы пускаются во все тяжкие. Тема неуважения личности в собственных детях на мой взгляд, гораздо шире.
Зульфія // 12.02.2009:17.50.22
Хлопець: якщо ти хочеш побачити справжні письмена самого Бога, а не "руки, якою він водив", - читай їх по візерунку тигрової спини або пелючток вітучої троянди. Жабі, що сидить на дні колодязі, невідомий шум океану. Що не заперечує ні існування першої, ні другого. Deficit: Дякую за доповнення. Я коли закінчила писати, згадала про цю найважливішу, як я би її теж оцінила, тему - неповага до прайвесі власних дітей, байдуже- маленьких чи дорослих. Проте формат блогу не дозволяє вмістити все, й так тут виявилося "многа букав".
Хлопець // 12.02.2009:18.01.27
Зульфія, дякую за відповідь! :-) Поспішаю до зоопарку глянути на тигрову спину, й потім до квіткової крамниці зиркнути на троянди. :-) Жаб чіпати не будемо, вони наш національний символ! От якби 48 млн, що живуть в Україні побачили справжній океан і його красу, тоді б наіональним символом став би океан і все б могло бути інакше. :-)
MinOtar`s Wall
Юрій Шеляженко // 11.02.2009:22.47.11
Порадовала рыбка, таскающаяся с аквариумом.
Марина Баранівська // 11.02.2009:23.45.55
вот это жир! Лаврик, спасибо, что не поленился вылезти из машины и поделился такой красотищей. добро пожаловать в нашу песочницу!
tundra // 13.02.2009:15.16.33
IP 62.244.28.114 займіться своїми тапками, поки вони не заплакали.
Лаврентій Малазонія // 12.02.2009:08.41.05
Спасибо, Марина!) Я вообще не из ленивых- могу и из самолета выйти))
Холуї та свобода
Отар Довженко // 11.02.2009:17.00.19
Я спочатку, як прочитав цитату Яневського, був просто в публіцистичному захваті - ох зараз почнеться! Але побачив її в оригіналі і "згас". Не хочу підозрювати Катю Ботанову в тому, що вона вирвала фразу з контексту, але зрозуміло, що Яневський точно не мав на увазі весь український народ. Хоча Яневського не люблю :)
ortep75 // 11.02.2009:17.23.19
А може Яневський правий? Сама по собі наявність цензури буде стимулювати журналістську майстерність. Треба вигадувати як її обійти. Як написати, і щоб надрукували, і щоб цікаво, і гостро... Це ж не робота постійно верещати злодії, бандити, хабарники і т.д. Так і по парканах можна писати і не треба ні газети, ні сайту. На парканах же також правду пишуть, одна гола правда і нічого більше...
Юрій Шеляженко // 11.02.2009:21.14.00
ortep75, за тією ж логікою треба роздати шкільним вчителям пістолети і дозволити стріляти в непокірних учнів, це стимулюватиме тягу до знань?.. Недосвідченість молодого покоління в журналістиці є результатом природнього бажання власників та старперів (редактори, викладачі etc) мати слухняного виконавця своїх забаганок.
Олександр Тертичний // 14.02.2009:22.30.33
Недосвідченість молодого покоління в журналістиці є результатом його природнього небажання працювати і навчатися. А хазяям якраз це й потрібно... Ось і склалася дивна гармонія неуцтва і нового панства.
Хауз проти Мелроуза
Гість // 10.02.2009:22.37.08
аплодую! хоч Хаус мені особисто теж "синюшний" і циганський. проте, авжеж, кращий за мелроуз.
zulfia // 11.02.2009:00.07.37
правильно субстратована думка. багато хто з нас задумується "а раптом я недостойний" або "раптом у мене не вийде", а тим часом сірість і посередність заполонює все довкола і вдає із себе приклад, як має бути.
Гість // 11.02.2009:14.08.17
Хе-хе, свого часу я навіть відкривав рота на тб, щоправда не плюсах, а страшному обласному держтб і моїй матусі телефонували про синочка і взагалі... Ефект був терапевтично-позитивний (на замітку др.Хаусу) - синочок розлюбив ТБ (а ми ж знаємо, що це наркота і зло) і відчув кайв у говорінні не того, що тя просять чи радше того, що тя не просять :) p.s. А Хаус далеко кращий за Мелроуз, хоча останній я ніколи не бачив :)
Sean // 11.02.2009:14.09.28
Перепрошую за анонімку :) Попереднє - моє
Гість // 21.01.2010:19.27.16
Оу, власне, Не всі вдома спершу вели Грубич та Лозинська:) Ото була класика. Пелих обігнав час - це зараз, на спецканалі, його живі концерти були б затребувані. А тоді НВД по п`ятницях не дуже сприймалися, що й призвело до Бузини в останньому сезоні передачі.
Фаїна
Олександр Піддубний // 11.02.2009:10.22.23
А тепер порівняймо це з "твором" "нашого" "журналіста" - http://www.glavred.info/archive/2009/02/10/102230-6.html Очевидно, "албанець" Вадим Нанинець є крутим експертом. Щоправда я про нього ніколи не чув. Хтось допоможе заповнити прогалину?
Роман Вінтонів // 11.02.2009:15.57.13
я допоможу: може пива? =)
Олександр Піддубний // 11.02.2009:16.29.12
Може й пива :) http://www.google.com.ua/search?q=%D0%92%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC+%D0%9D%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:uk:official&client=firefox-a
глиадаТч // 11.02.2009:19.20.49
На свадьбу позовёте?
Заборонити аби остаточно очолити
Гість // 10.02.2009:22.41.47
ситуація дуже подібна на пресловуті інші "боротьби" - з наркоторгівлею, проституцією, торгівлею людьми. Колись міністерство праці поголівно за невеликі суми грошей видавало ліцензії липовим фірмам і фірмочкам, які "працевлаштовували" громадян за кордон. звичайно, всі ті "фірми" постачали "живий товар" - проституток. а коли одна компанія через посередника хотіла і справді зареєструвати офіційний набір моряків, надала всі дозволи апостильовані документи і ліцензії, їй чомусь відмовили. висновок: білети продають тільки тим пасажирам, які подобаються кондуктору.
Deficit // 10.02.2009:23.22.43
ну так понятно, раз прституция и наркотики - ментовский бизнес, то нужно, чтоб и "сопутствующие" услуги - тоже были ихние. вот они и стараются все под себя подгрести.
Хлопець // 11.02.2009:14.56.42
Зульфія, та Ви просто супер-захисниця сусп. моралі! Тепер зрозуміло, чому Вас так затіпало недавно від Яневського в Нацкомісії! (Це я, "Не мусульманин", тепер буде такий нік)
Юрій Шеляженко // 11.02.2009:21.05.04
Програми, які відключають функцію дост(у)пу, теж є формою цензури. Не можна боротися з негідними інстинктами, приховуючи знання - треба правильно поширювати знання.
Гість // 11.02.2009:22.17.05
Хлопец, тебе видимо, предстоит много еще открытий в жизни. Человек пишет свои мысли, а ты лезешь со своими оценками. Лучше походи в спортзал, на тебя больше внимания станут обращать умные и воспитанные женщины, глядишь и Зульфия о тебе вспомнит.
Гість // 12.02.2009:01.14.03
Юра Шеляженко, кожен для себе вирішує "правильно" чи ні. Деякі наливають малолітнім дітям горілку - щоб "попробували вдома", і це ніяк не сприяє добру і відразі до спиртного.
Хлопець // 12.02.2009:11.35.34
Гість, у Вас віртуальні ревнощі? Прикольно! Догостювалися.
Обережно – "грузіни"!!!
Зульфія // 10.02.2009:17.17.13
Особисто я начисто забула про існування такої мерзенності, як КП, -це моя відповідь як людини і громадянина подібному плітко-агітаційному листку. Пригадуєте, раніше в Кримінальному Кодексі України була стаття про наклеп? Шкода, що її прибрали. Це причина і передумова, чому ці пасквильні листки досі пишуть все, що їм заманеться. Але я думаю,в ихід є. Тут мають МЗС і МВС взятися - зажадати від газетки фактів, на яких ця невміло склепана чутка базується. Де статистика? Хто її у відділках брав, як моніторив?
Гість // 10.02.2009:23.18.32
Комсомольску Правду читають тільки комсомольці, які постаріли і не стали банкірами. Нам своє робить.
Ольга Веснянка // 11.02.2009:02.13.18
Олександре, дякую. Тішить, що це журналісти ще бачать. Але згадка національности і такі узагальнення в кримінальній хроніці в ЗМІ - справа, на жаль, усюдна. Лишень пригадайте, що Ви читали де-небудь про ромів у цьому контексті. Ну а про органи, тут би з самими органами розібратись. Не думаю, що це спецакція проти Грузії саме політична, бо й МВС таким відзначалося, це просто, улюлений мій вираз - "печерне мислення". Що робити, якщо є бажання, можна отаке: http://www.xenodocuments.org.ua/prosvita Або ж чемно так, але категорично бити по пальцях колег чи підлеглих журналістів, які поруч з вами/нами такі тексти несвідомо створюють.
Ольга Веснянка // 11.02.2009:02.14.27
А, відсканити можете? Чи у них у мережі текст є?
Олександр Піддубний // 11.02.2009:09.58.52
Ользі Веснянці Посилання на матеріал ось - http://kp.ua/daily/100209/72296/ Зважаючи кому належить це видання, не думаю, що це несвідомо. А щодо МВС, то тут є неточність. МВС оперує визначеннями лише коли встановлює громадянство затриманого або злочинця. Тому у них фігурують визначення "громадянин ...". У випадку КПУ йдеться про свідоме і грубе спотворення інформації.
Юрій Шеляженко // 11.02.2009:21.25.45
Згоден. Заяву в прокуратуру про розпалення міжнаціональної ворожнечі напишете? І продублюйте в Міністерство Юстиції. Бо "Друковані засоби масової інформації в Україні не можуть бути використані для... розпалювання расової, національної, релігійної ворожнечі" (ст. 3 ч. 1); " Суд припиняє випуск видання у разі порушення частини першої статті 3 цього Закону" (ст. 18) -- Закон України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні".
Рыба гниет с головы. А откуда ни рыба ни мясо, Виктор Андреевич?
Юрій Шеляженко // 11.02.2009:22.54.07
Давно треба створити спеціальний підрозділ Баня, оформивши його окремою конституційною гілкою влади і Останньою Інстанцією. Тоді замість направляння звернень чортзна-куди чиновники всіх відомств легко б писали: "Направляємо Ваше звернення за належністю, в Баню". І все було б зрозуміло навіть початківцям.
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ // 12.11.2017:03.43.51
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ http://www.agnet.ru/
Випадок з Данилом Яневським
Гість // 10.02.2009:14.38.38
а що це за поет?
Зульфія // 10.02.2009:14.58.20
вибачте, зараз похапцем не можу знайти лінк на український літ. сайт з його поезіями, даю лінк на те, що колись сама про нього писала: http://zapiski.od.ua/s.php3?a=sl&id=17257 http://zzzulfiya.livejournal.com/339395.html?mode=reply http://zzzulfiya.livejournal.com/338891.html?mode=reply
Зульфія // 10.02.2009:15.07.16
мою недолугу критику можете не читати, читайте поезію. виділю лінк, де найбільше зібрано з тієї книги - Кость Шишко "Пісня Дощу" http://zapiski.od.ua/s.php3?a=sl&id=17257
Гість // 10.02.2009:15.16.01
дякую!
Не мусульманин // 10.02.2009:15.45.18
З одного зіткнення з Данилом Яневським у, здається, 2003 році робити серйозні висновки про його капсоність у 2009 р. і написати з цього приводу цілий блог... :-) Гм, "Зульфія", я не є прихильником вищезгаданого пана, але він має право на скепсис, як і будь-хто. Але ж Ви, гіперпопулярний блогер країни, гадаю, знаєте вираз: "притягнене за вуха"? :-) Як на мене, треба чистити телепростір від непотрібу. Те, що це почало нарешті робитися - треба вітати. Те, що це робиться по-дурнуватому - згоден, але ідея правильна. Те, що це йде через держкомісію - питання дискутабельне. Краще було б простір чистити від непотрібу через ГО і НУО, які б тиснули на Нацраду і уряд, але в країні їх ГО і НУО кіт наплакав і вони не впливові (про сили Нацради й уряду взагалі мовчу). До речі, мульт "Сімпсони" - дійсно непотріб. Те, що тільки через нього Ви взагалі вмикаєте телевізор, свідчить про Вас, як про дещо загублену людину. Добре, що хоч Петросяном не захоплюєтесь! :-) Сподіваюсь Ви така через Вашу молодість, що неодмінно пройде :-)
Зульфія // 10.02.2009:15.54.22
Звичайно, мену знову не вдалося втриматись на грані балансування. Я знаю і давно переконалась, що про смаки не сперечаються. І повністю згідна про брак балансу. Скажу відверто, якби показували тільки Сімпсонів - я би перша виступила проти. Проте я не бачу гідного контенту, який би зайняв місце забороненого. На своє і ваше щастя, я не гіпер-популярна, і взагалі я проста людина, яка просто спостерігає життя і ділиться думками. Нагадаю, що саме тому я блоґер, і не лізу в журналісти і "володарі дум". Я тоненький голос одиниці з народу. І я рада, що мої протирічливі заяви викликають бажання дискутувати і шукати істину десь посередині. Проти пана Яневського особисто нічого не маю. Просто згадалась бувальщина із ним в контексті його прізвища серед урядової комісії. Не розумію, за які заслуги туди потрапили інші оцінювачі, наріду із ним, але відносно них пан Яневський з-поміж них найбільш публічний і відомий.
васяшотигоніш // 10.02.2009:23.00.52
Зіброва можна побачити часто на Печерську, в районі інституту, пардон, університету культури, де він викладає. Принаймні, влітку він часто туди приїздив на темній машині, марки не пам`ятаю. У нього в машині на всю грає його ж диск і лунає "даю вам слово, Павла Зіброва". Чувак не тільки випав із чоловічої реальності з своїм фарбованим волоссям, але й сам від себе тащиться. Щасливий! А ми в більшості всі собою незадоволені.)
fight clubber // 10.02.2009:23.11.02
Теж мені, інтелектуал-високодуховник, Яневський. Спостерігаю за ним кілька років і дивуюсь: чувак живе з постійною нічим не зборимою думкою про власну перфектність - найкращий, найдотепніший, най-най. Перепрошую, як то кажуть, який фон - такий узорчик. Серед гівна і Яневський поет та писака. То чого дивуватись, що книжку іншого письменника Яневський до рук і брати не захотів. "Должен остаться только один". Думка про іншого талановитішого, там повірте, не допускається. Приблизно так.
Deficit // 10.02.2009:23.33.36
барышня, снимите вуаль. у вас красивые глаза. Петросяна нужно показывать насильно - связанному Яневскому. жестокая, но справедливая казнь. А Зиброва - включать Билоножкам и Поплавскому, тех же двоих - Зиброву. Вот тогда будет восстановлен баланс. Люди должны осознать, что за все придется платить. И все всегда могут вспомнить, если они сами забыли. Это правильно - ничего не забывать и вовремя вспоминать.
Не мусульманин // 11.02.2009:10.16.13
Для Deficit: 1. Правильно - не не забувати все, а прощати і бажано всіх і все. Такі, як Ви незабудьки породжують помсти, власні нещастя й нещастя інших по цілому світі. 2. Не за все доводиться платити. Не платять за любов, наприклад.

Головна RSS