Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Ольга
Чітко виписано суть примітивних кадрів, що мелькали (ють) по телевізору під назвою "Свати". Ніколи не мала ...
Коментарів: 7
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 60
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? ...
Коментарів: 5
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? [url=http://w.w/]Здра вствуйте! Вас интересуют клиентские ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de
http://w.w Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de [url=http://w.w]Зд авствуйте! Вас интересуют ...
Коментарів: 5
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 60
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 5
Ярослав
Браво !
Коментарів: 1
Rita
say thanks to so a lot for your website it assists a great deal. Recommended Internet page - simply click the up coming post - Click That Link - click the next site - relevant website - my company ...
Коментарів: 10

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Ющенко – ТАК!
Jew // 27.02.2009:13.37.45
...Не жалею, не зову, не плачу, Все пройдет, как с белых яблонь дым... Трудно сказать о чем думали (думают) «джинсовые шакалы» пера... Ответ простой экстраполируя (при всех отличиях) на ситуацию Российскую можно воспользоваться ответом Березовского, на вопрос: - Вы поддерживали Путина в его предвыборной компании, сейчас находитесь в оппозиции к нему. Не кажется ли вам, что негативное отношение к Путину с самого начала было более верным? Он ответил:- «....И сегодня, разочаровавшись в Путине, я считаю, что все-таки он - лучший выбор, чем предложенный другой стороной.... Я считаю, что то, что делает Путин, - так неуклюже и поэтому так явственно - Примаков сделал бы очень аккуратно. Мы бы даже не заметили, как проснулись бы в другой стране. Примаков сделал бы это основательно, надежно, политик прошлого времени.... если бы он пришел к власти, я считаю, ситуация была бы необратимой. При Путине, несмотря на то, что он уже совершил, ситуация не представляется мне катастрофической. Выход существует...» Иными словами «мы» говорили «так!» что-бы его переизбрать , что при других варианте было-бы неможливо, impossible ...Все мы, все мы в этом мире тленны, / Тихо льется с кленов листьев медь...
Зоя Казанжи // 27.02.2009:13.52.00
Да, именно:) Я вот еще хотела написать, что я бы и второй раз за Ющенка проголосовала, потому что ЗНАЮ, ЧЕГО ОТ НЕГО ОЖИДАТЬ И ЧЕГО НЕ ОЖИДАТЬ. Сейчас на Телекритике появилась статья http://www.telekritika.ua/media-continent/kritika/column/2009-02-27/44096 Будем мы еще плакать за "слабым" Президентом Ющенко...
Михаил Формузал // 27.02.2009:14.43.04
Зоя, а как же я? С уважением, Михаил Формузал, башкан Гагаузии.
Jew // 27.02.2009:15.08.50
без пристрасті и гнева: Шановна пани Зоя, статья(Призрак авторитаризмаМарина Бердичевская 27.02.2009) , обыкновенный “совковый интеллигентский плач на Український лад.... на кшталт — Россия... ты сдурела!... (если помните). Будем ли мы еще плакать за "слабым" Президентом Ющенко ? ... Не будем(!), как говорила мама одного трифоновского героя ( вспоминая о той или иной персоналии, времен «революционной юности») - он просто... не выдержал испытания...
Зульфія // 27.02.2009:17.34.19
"Разве это Ющенко учит нас давать и брать взятки, закрывать глаза на все те несправедливости и безобразия, что происходят вокруг, быть офисным планктоном и демонстрировать чудеса приспособляемости и соглашательства, лишь бы ничто не нарушило наш зыбкий покой?!" йомко, Зоє. Все правильно, тільки от краще, коли лаконічно. Хоч, тема така, що лаконічно майже неможливо.
Контент-шизофрения
Зоя Казанжи // 27.02.2009:11.16.48
Это и называется, дорогой Зураб, рынок в период кризиса:) А куда вы думали уволенные медийщики делись? В "американский раздельный автобус" сели, как оказалось... Кстати, контент для мозгов всегда у нас как-то дешевле того же, но для тела (это я о порнухе для выдерживания стиля:)
Jhon Do // 05.03.2009:00.16.21
гони всех, Зураб, гони. чем твой ресурс будет отличатся от всех остальніх? И чем ті будешь отличатся от других олигархов и медиамагнатов?
Зураб Алаcанія // 05.03.2009:16.37.13
Э-э-э... Уважаемый Джон Доу, я теряюсь, не понимая, на что отвечать. Ну, согласен, юмор у меня тупой и невнятный, но я и не собирался никого "гнать" - не об этом ведь речь шла... Чем будет отличаться ресурс - дык качественным, эсклюзивным контентом (да и сейчас не без того). Чем я буду отличаться от, простигоссссподи, олигархов - да я не знаю как это, мне сравнивать не с чем. Сорри, если ответ не в тему - вопрос, по-моему, тоже не очень в неё был...
Зближення, як незворотній процес
Хлопець // 27.02.2009:16.49.22
Каша Сальцова в інтерв`ю газеті "Новая" у 2008 р. "Мне необходимо... не отвлекаться от творчества на поиски партнера..." Ох... Вашому майбутньому партнеру світить те, що він буде мати лише статус партнера, нареченого або чоловіка Каші Сальцової й не більше... На справжні відносини в парі потрібно щодня аж ніяк не менше часу, ніж коли Ви шукаєте одне одного. (-:
Гість // 26.02.2009:19.12.13
со злодиями знаком разве што через Президента
дуду // 26.02.2009:19.52.02
я знайомий з корупціонерами, їх дуже багато і вони всі нещасніє люди
o // 26.02.2009:22.12.12
в одному лесбійському серіалі (назву забула, пробачте), одна героїня складала таке сузір`я - схему, яка доводила, що всі одне з одним пов`язані через спання тощо. вона малювала це з серії в серію. чомусь асоціація виникла з вашим постом.
a13a // 27.02.2009:09.47.38
Я от проститутку одну знаю, ну не медіа, а звичайну. І колишнього драг-дилера. А ви? А я знаю діючого!!!
Хлопець // 27.02.2009:11.40.15
Гм... Якщо Вас, Кашо, вже турбує, що нема з ким нормальним зблизитися у цьому великому селі... Приємно це чути. Це правильний симптом. Значить, Ви нормальна дівчина, незважаючи, що співачка :-) Є у мене порада: Відійдіть від свого кола, сховайте імідж співачки і роздивіться навколо. В Києві так багато місць, де можна знайти нормальних і перспективних в плані заміжжя і щастя хлопців. Було б бажання! Звісно Ви ризикуєте, що ваші нинішні шоубізнесові друзі почнуть звинувачувати Вас у зраді їхньої мафії, що може зламати Вашу співочу кар`єру... Але кожен робить свій вибір: почути себе, відчути що тобі треба і жити так, як хочеться самому, а не тусовці, яка навколо...
Каша Сальцова // 27.02.2009:12.32.54
Хлопцю, завдяки вам тепер у мне є ще й знайомий, що страждає на дислексію! :)
Хлопець // 27.02.2009:15.11.34
О, і співачки знають значення таких рідковживаних слів, як дислексія! Значить це не "пающіє труси однозначно"! :-) А до того, щоб вважатися знайомими, нам з Вами, Кашо, ще далеко! :-)
Каша Сальцова // 27.02.2009:15.58.25
ну, світ тісний, милий мій Хлопчику ;)
Каша Сальцова // 28.02.2009:01.35.47
Ну, Слава Богу я вже знайшла Вас, нарешті! Так що більше ніяких безглуздих пошуків (блін, як же захоплюють ці відгавкування у коментах, починаю розуміти блогерів-неофітів)
Хлопець // 28.02.2009:16.58.25
Dear Sasha, I share your joy about finding a partner at last! Is it me or someone else - it does not matter. Now you finally can focuse on the musical creativity and create new hits and albums! ))) Have I chance to get a special colorful and laminated sertificate of official boyfriend of Sasha Koltsova? ))) But serously saying, is not it great, to have someone beloved? ))) Could you even imagine to meet love here on the blog? ))) I guess no, due to widespread public suspicion about internet dating.
Гість // 01.03.2009:00.29.23
Хм, убил двух зайцев: написал чувственный ответ и показал знания английского. По теме. А зачем про такие знакомства говорить, не хвастаться же. А не находят потому что душа другого человека потемки.
Каша Сальцова // 01.03.2009:23.00.49
Трьох зайців - я пацталом! :)))
Гість // 02.03.2009:00.22.44
Снайпер на поле))) Может человек от всей души за вас переживает а вы его так обидели!!!)
Хлопець // 02.03.2009:10.14.25
Просто під рукою не було ані росіськоізованого, ані українізованого компьютера. Ви ж, Каша, добре володієте англійською... ))) Так, Гість, переживаю за Кашу, як і за будь-кого іншого, кому непереливки з тих чи інших причин.
Гість // 02.03.2009:10.31.19
Что же это за компьютеры такие... Переживать за всех здоровья не хватит. Сострадание распространяет заразу страдания (Ницше). Вы бы, Хлопець, направили свои усилия и доброе сердце на ближних своих, а не на малознакомого человека.
lee // 02.03.2009:14.12.59
а я брала інтерв*ю в ювеліра, який знайомий з вуді аленом! так шо між мною та вуді аленом всього лише одна людина!)))
Хлопець // 02.03.2009:15.25.01
Гість, до речі, Ви чудову тему порушили - щодо ближніх. Згідно з Біблією ближніми вважаються практично всі навколо, а не лише родичі. ))) Можна щоправда не вважати ближніми сомалійських піратів, але Біблія про це нічого не говорить )))
Гість // 02.03.2009:17.24.57
Я рад за библию и за тех кто ее читает. Кстати я не говорил что ближние это родственники. Как говорят, чем дальше родственники, тем больше мы их любим)))
ze // 02.03.2009:17.54.04
А мені заголовок сподобався
Хлопець // 03.03.2009:14.33.50
Для Гостя: Так, я читаю Біблію регулярно і трьома мовами. Дуже цікава книжка! )))
Гость // 03.03.2009:19.56.09
Не могу похвастаться тем же и оценить на сколько интересна книга) А зачем на 3 языках? А коран, веды, упанишады, труды Конфуция и Лао Цзы не хотите почитать? Благодаря "Зближенню" каждый может выбрать себе религию по вкусу.
Зульфія // 04.03.2009:00.13.24
дорогий гість, а тепер я пацталом))
Гость // 04.03.2009:00.47.18
Хм, я рад. Хотя немного не понимаю что вызвало такую бурную реакцию)
Малазонія жжот
Лаврентій Малазонія // 26.02.2009:12.13.56
SUPER!!!Вот так сочно, с таким юмором и точными мазками!!!Стопудово на этот минишедевр у тебя ушло не более 15мин;)Грасиас, Олеже!:)
Олег Покальчук // 26.02.2009:12.20.16
Ну, ты же видел процесс "Трепанаций"...:))
Лаврентій Малазонія // 26.02.2009:12.30.05
Ask!:)) Полчаса, восем серий и ни одного дубля!;)Снимаю скальп!:))
Jew // 27.02.2009:09.23.12
НЕВЫНОСИМАЯ ЛЕГКОСТЬ ВООБРАЖЕНИЯ: «Зачот», хорошо, теперь пан Лаврентій, наткнувшись в каком ни будь Парижском нужнике на «Madonna with Chancellor Rolin»,в девичий обморок не упадет ... а то там и коса потолще, и всесильный бургундец, сидящий в позе мастера восточных единоборств, похож одновременно на айкидзина Стивена Сигала и Вову Путина, младенец подозрительный (фрейд... адлер... райх)... мало того они (канцлер и мадонна), представлены как партнеры... не буду пугать символикой фигур второго плана и описанием знаков данных в виде «символической формы» перспективы.. в случае встречи с van Eyck на Різдво 2010 рекомиендую колядку -Дева Мария пречиста, народила Христа :)
Хлопець // 27.02.2009:15.22.21
Катастрофічна талановитісь Олега Покальчука нищить останні іллюзії на простоту навколишнього світу :-)
Зульфія // 27.02.2009:17.24.54
Олеже, я вам вклоняюсь! бравіссімо! мегаотжеґ.
Лаврентій Малазонія // 28.02.2009:13.29.16
Крайнее от Покала-:)"Фрейду было 70 лет, когда он написал работу «Женственность». Тем не менее он заявил, что его собственное понимание сути женственности является «неполным, частичным и не всегда положительным, a более полный ответ может дать сама жизнь, ее поэтические интерпретации или результаты научных исследований». Сексолог Мередит Чиверс (Университет Кингстон, Канада) экспериментально установила, что при просмотре фильма о сексе обезьян породы бонобо женщины, в отличие от мужчин, физиологически возбуждаются, но категорически не признают этого. Украинские мужчины (да, впрочем, и женщины) при просмотре ток-шоу с участием известного политика, похоже, тоже физиологически возбуждаются, но не признают этого. Но рейтинг, он как фаллос – вещь порой упрямая. На массовом уровне происходит сублимация, подмена реальных контактов совокупным пиар-образом. Естественное вожделение мужчин и женщин друг к другу, и без того проблематичное, подменяется предлагаемой картинкой. Украинские политические ток-шоу, меняющие сердцебиение и гормональный баланс миллионов, – гораздо большая порнография, чем та, с которой борется соответствующая комиссия по вопросам защиты общественной морали. С той лишь разницей, что политические ток-шоу могут простимулировать вас вставить избирательный бюллетень в чью-то урну, не более того."
Олег Покальчук // 28.02.2009:14.51.47
Лаврик нельзя косвенно рекламировать другие сайты (задаром :) )
Jew // 28.02.2009:16.40.59
Perversio,.. пан Малазонія... perversio...- слеза к лицу разрезанному сыру... буцім-то інтелектуальному бомонду... доступному, - но скользкое, как мыло...
Оnline-інформація: платити чи ні?
Отар Довженко // 26.02.2009:12.07.24
Питання не в тому, платити чи не платити. Сплачувати за якісний ексклюзивний продукт можна і треба, тим більше - якщо йдеться про "кілька центів", а не про шалені накручені ціни. Проблема у доступності самого механізму оплати через інтернет. Наявні зараз способи, по-перше, не дуже прості у користуванні (непросунутий юзер їх не освоїть), по-друге, не дуже захищені - людина ризикує позбутись своїх грошей на користь зловмисників-хакерів. Звичайно, тут можна сказати, що й у магазині можуть гаманець вирвати, але... Все одно, поки людям не гарантують простої і надійної системи оплати, вони платити будуть лише у крайніх випадках. Це закон будь-якого ринку, де платня "умовно добровільна": хочеш, щоб тобі платили - забезпечуй максимально зручний механізм оплати.
Діана // 26.02.2009:12.22.43
Отаре, я цілком згідна, що проблеми такого роду є в Україні, і вони не вирішуються за місяць-два. Це взагалі тема для окремого обговорення. Бо проблема "інтернетизації", а в багатьох районах України й "комп`ютеризації" існує і тягне за собою комплекс інших проблем. Але щоб їх зрушити з місця, треба принаймні про них почати говорити.
Отар Довженко // 26.02.2009:12.37.17
Діано, до речі, я бачу нормальний варіант - оплата за допомогою sms. Послати смску і отримати пароль для доступу до матеріалів значно легше, ніж колупатися з карточкою або вебмані.
Леся Соловчук // 26.02.2009:13.15.04
У світовому онлайні давно-предавно існує кілька схем оплати пдф-статей і інтернеті. ця модель дуже популярна в штатах, європі, працює навіть в польщі. Та вона стосується не онлайн-контенту, а власне друкованого - з популярних видань. ідея послуги полягає не в платні за контент, а інтернет-передплаті з певними вигодами і новим трактуванням свободи. Іншими словами, кожен навіть українець, може передплатити свій улюблений нью-йорк-таймс і читати його в любій точці світу. Ба більше - послуги інтернет-передплати оцифрованих видань розвинулись в окрему нішу з великими напрваду іноваційними вигодами - що називається, нам і не снилось... Особисто я вивчала цей досвід, зокрема, можливості перенесення його в український інформаційний простір. Проте, на відміну від американців, європейців, поляків, ми весь контент давно "на шару" викладаємо в мережу. І привчати сьогодні українців купувати статті, улюблені видання в інтернеті заради збереження лісу, часу... - це велика ілюзія. Існує більша проблема, що стосується відсутності на українському просторі направду класних, першокласних журналів, газет, які я особисто хотіла б передплатити за такою новою технологією.
Встигнути з вибором, поки хочеться вибирати
Гість // 26.02.2009:08.59.16
одинокій піховшик у басейні - сільний образ!
yury_108 // 26.02.2009:09.24.24
Взагалі то все написане вірно, але тема не актуальна. Савік нічого принципіально нового в цьому році в порівнянні з минулим не придумав. І не придумає. Тут як в цирку. Придумає артист якийсь номер, та й їздить з ним по гастролям років з 10. Савік свою нішу зайняв і експлуатує тему. Можна моралізаторствувати з цього приводу, як це робить Зульфія, але "артисту" врешті-решт і сім`ю кормити треба. Моралізаторствування вигляділи б значно природніше, якби поради Савіку давав би хтось співмірний. А так опис "нещасть" багатіїв на прикладі Піховшека якось не вставляє. Як Жванецький колись казав, фраза "Мне по срочному! В Париж!" якось не виходить у радянських акторів.
Хлопець // 26.02.2009:09.37.15
"Щастя - вибирати коло спілкування, і щоби те коло вибирало тебе навзаєм, розпоряджатись своїм часом і відчувати свободу. І зовсім не на телеканалі, і зовсім не за гроші". Добре сказано. )))
Лаврентій Малазонія // 26.02.2009:09.56.36
Сонечко Зульфія, як у тебе стикуєцца "Правди - ніякої, свободи - немає, особливо, коли ти чуєш цю наглу брехню, ти розумієш, наскільки все тривожно і безперспективно" з "Не хочу і не маю права нікого судити, навіть того, хто явно рубає капусту..."?;) Чур мене ставати адвокатом Савіка, але приблизно за такою хвормуліровкою його турнулі з Маскви, інших теж хлопнулі-засунулі...тепер замість них ТВглагом жгут кашпіровскіє, сабчакі, мамантави и прочая. Ти маєш ліки?;)
Зоя Казанжи // 26.02.2009:10.59.22
Про Савіка - це просто власні рефлексії. Як би з точки зору нормальної людини - треба б переживати що "завтра - знову гудок будильника, і "до брудної справи". Але ж люди від різного отримують задоволення!:) Он клошари, наприклад, вимийте, одягніть і в палац приведіть - втече! Тоту як спосіб життя у нього такия. А Ви - Савік! Розбалувані столичним телебаченням!:) То ви б подивились, з ким на локальному рівні локальні "телезірки" спілкуються, ото бідні люди! "А других писателей у нас нет!":)))))
до yury_108 // 26.02.2009:11.12.30
aби ти сам був співмірним, малюче...
Марина Баранівська // 26.02.2009:11.28.19
заждіть, малята, Зуля скоро прокинеться і все вам відповість! ось щаслива людина, живе у вільному польоті, без будильника. а я з будильником та до того ж сьогодні знову нема гарячої води. не кажучи вже про власний нема.
Марина Баранівська // 26.02.2009:11.29.23
ой) про басейн тобто все у мене є, Боженька. це я так.
Зульфія // 26.02.2009:15.38.57
щодо рефлексій, по-моєму писати у власний блог чужі рефлексії - це абсурд. тож я пишу свої. Лаврентій, блог - це не той формат, аби стикувалось. У житті часто стикується уже тоді, коли ти зрозумієш, що то було. Але я шукаю ліки. Про місцеві телеканали - це взагалі кривавав тема. Там такий морок, - жах! Марина, приходь - власштую банно-пральний вечір для тебе.
Лаврентій Малазонія // 26.02.2009:15.45.15
Зульфія, хабібі, коли знайдеш, я перший в черзі (якщо вона звісно буде) ;) Тіки щоб не уколи, добре!:))
Зульфія // 26.02.2009:15.54.46
ну що ти, рахат-лукуме, Лаврентій! тільки клізми!)
Зульфія // 26.02.2009:15.57.17
Крім Марини ніхто не вловив маленького зернятка дао в моєму пості. Лаврентій, щоправда, його підсвідомо намацує) А здавалось би - так примітивно написала, так розжувала,- далі нікуди.
Зульфія // 26.02.2009:15.59.09
От не можу збагнути - Хлопець упіймав чи ні. Хлопче, уже пора надсилати емейли.
іурєй // 26.02.2009:16.00.22
я теж намацав. мацаю досі із насолодою. а в ето врємя тобі Ган.Гер. відповіла: http://www.telekritika.ua/blogs/?id=198
Лаврентій Малазонія // 26.02.2009:16.08.37
Після можливого прінужденія к клізме, сумніваюсь що щось намацаю:))Заздрість скорочує життя ти права хабібі, але чомусь у мене є підозра, що Савіку буде добре, але не тут;)
Зульфія // 26.02.2009:16.28.00
ой, якось у нас в країні, Лаврентій, дійсно, без грошей погано і з грошима погано. Нещодавно нашы артисти розповыдали, що в Москвы добре заробити грошей, аби жити у Києві. Савік унікальний тим, що примудряється тут заробити - аби йому жилося добре де-інде. А що нам робити? От я і думаю - не всім же брати квитки і виїзджати компактно. Може, уже якось треба у власному житті міняти, заодне і в суспільному?
Лаврентій Малазонія // 26.02.2009:16.30.54
Хабібі, хотілось би почути про твої враження щодо варіації на тему "Путин в сортире" Покальчука, і не хоцця тобі замахнутися на цю тему, га?;)
Лаврентій Малазонія // 26.02.2009:16.36.20
Я не маю небезпечного рецепта- все має свій побочний ехвект. А те що є,то небезпечно для нас самх в першу чергу, а потім для інших)
Зульфія // 27.02.2009:16.23.40
Хлопець, не сподівайся, я себе тобі не пропоную) Ти кразе скажи, який подарунок ти приготував Телекритіці до восмогомарто, га? (суворо) Лаврентій, я думаю, Олег Покальчук впорається краще за мене. Але я ні в якому разі не не пас!
Марина Баранівська // 26.02.2009:17.12.58
ви мені щоразу настрій піднімаєте, манюні!!!! Зуля, приємно, що ти мене кличеш і маніш. сподіваюсь, що ближче до вихідних чи вже на них таки побачимось Лаврік, твоя спостережливість вкупє із такими жирними артефактами, що ти їх так люб"язно виставляєш до нашої колективної уваги, - предмет мого чисто естетичного захоплення
Хлопець // 27.02.2009:11.46.06
Зульфія написала: "Хлопець упіймав чи ні. Хлопче, уже пора надсилати емейли". Не зрозумів. Що було скзаано? Які емейли? Куди слати? Навіщо? Я ж типовий стандартний хлопець, мені оці Ваші дівчачі закамуфльовані штучки тіпа "ні да, ні нєт" або "пріході позавчера" не зрозумілі. :-) Треба шоб всьо було чітко і ясно!
Хлопець // 27.02.2009:16.59.56
А я й не сподівався! :-) на каву викликав? Так. Про руку і серце тіпа натякав? Так. Ну і де Зульфія? :-) Всьо, поїзд ушол... Так сталося, що на сусідньому блозі в мене закохалася сама Каша Сальцова :-) Ось так найкращі пацани і дістаються найкращим дівкам... :-) Попереджаю, вибухи ревнощів призводять до руйнівних наслідків! :-)
Зульфія // 27.02.2009:17.06.33
все, моє серце розбито назавжди! я напевно, припиню писати блог. такий удар... стою на пероні, в руці мімоза і квиток на ушедшій поїзд...
Хлопець // 27.02.2009:17.16.14
Не сумуй, Зульфія! І не припиняй писати блог! :-) Ти ж розумієш: закохатися - ще не значить вийти заміж! ))) От побачить Каша, що я старий, товстий і лисий - і всьо! Тоді ми з тобою знову матимемо шанс )))
Хлопець // 27.02.2009:17.20.30
І вообще, Зульфія - це ганебно у п`ятницю ввечері сидіти і, втупившись у монітор, сумувати за уходящім поїздом... П`ятниця вечір - чудовий час для відпочинку після трудового тижня! Беріть друзів і впірьод на рюмку пива! )))
Зульфія // 27.02.2009:17.20.46
нє, Хлопче, рєзвісь тепер собі деінде! я йду до Лаврентія, мімозу в руках тєрєбя.
Хлопець // 27.02.2009:17.33.32
Знала, як дошкулити! ))) Проміняти мене от так просто на Лаврентія Малазонію? ))) Нє, ну хто так робить? ))) Він кльовий чувак, конешно, даже умний. Но я в 100 раз лучче! :-)
Зульфія // 27.02.2009:17.40.58
ич, який непослідовний! "в 100 раз лучче" - це голослівна заява. краще синиця в руках, таксказать)
Хлопець // 27.02.2009:17.58.53
Лаврентій не синиця, він - орел! ))) Куди нам, горобцям, з ним тягатися...
Дайте денег депутатам! И пусть они уедут...
Jew // 26.02.2009:09.29.27
«...Лэйн. Да, сэр (Протягивает блюдо с сэндвичами.) Алджернон (осматривает их, берет два и садится на диван). Да... кстати, Лэйн, я вижу по вашим записям, что в четверг, когда у меня обедали лорд Шормэн и мистер Уординг, в счет поставлено восемь бутылок шампанского. Лэйн. Да, сэр; восемь бутылок и пинта пива. Алджернон. Почему это у холостяков шампанское, как правило, выпивают лакеи? Это я просто для сведения...» (Оскар Уайльд. Как важно быть серьезным) КРЕАТИФФ: Геть усіх! Депутатов, журналистов, правительство, президента... (желающие могут дополнить исходя из собственных предпочтений) и главное - ...да, да тот самый народ єдине джерело всего... перевернем пищевую пирамид... упс!
Луканов // 26.02.2009:10.00.13
Зою, звідки ти вигулькнула? Я тебе тридцять вісім років, десять місяців і три дні не бачив. ти тепер жабою займаєшся. Кого душить твоя "Жаба"? Чи це та жаба, яка не душить, а яку їдять французи?
Зоя Казанжи // 26.02.2009:10.49.37
Юрко, не дивлячись на те, що 38 років не бачились, у тебе гарна пам`ять на мене:) А Жаба... Якщо вона не задушить, то її обов`язково з`їдять. Альтернатива - кепська справа в данному випадку:)
Луканов // 26.02.2009:23.54.06
Заю! Як же можна тебе забути!!!!!!)))))))
Зоя Казанжи // 27.02.2009:11.10.46
А навіщо мене забувати? Пам`ятай...:)))))))))))
Путин в сортире аэропорта Шхипхол!
Зульфія // 25.02.2009:20.29.54
Лаврентій, мєгаотжеґ!!!))) дякую
кот // 25.02.2009:22.05.47
лаврик, что на Покаля сваливаешь: ты сам выложи на блюдечке свою "расшифровку" намалеваного Слабо? А зульфия - свою... Так покатится, а мы сравним, а хто ж покруче завертит
Зульфія // 26.02.2009:00.24.31
вибачте, мені на язик проситься некуртуазне формулювання))) Отар мені не дозволяє вживати міцних слів на Телекритиці) так що краще не провокуйте, котику)
Лаврентій Малазонія // 26.02.2009:09.19.27
Кот, в в сравнении с Покалем адназначначистаканкретна Слабо!:))Он пишет куда сочнее меня...я , такскаць, пигмей в сравнении с ним ;)Потому читать его интерпретацию намного интереснее.Потому позвонил ему, а он "пацан сказал-пацан сделал";) И еще- только закончилил свою писанину, как в том самом аэропорте Шхипхол упал турецкий лайнер.Лучше мне не продолжать- у Покала самалеты не падают!:)) Если Кудрявая захочет представить свою интерпретацию, я буду только рад!:)
Лаврентій Малазонія // 26.02.2009:09.20.47
Зульфія, на що тебе, кудрявую;), тут провокують? Якщо на епітети на адресу Путіна, то на мою думку, неварто його куртуазнічать:))Він не твій і не мій вибір.;)Є бажання представити свою інтепретацію?;)
Лаврентій Малазонія // 26.02.2009:09.30.00
Мистика просто преследует меня, Кот- вчера только захотел послушать Quelqu`un M`a Dit Карлы Бруни, как на середине песни на ленте всплыла инфа от Немыри - Ю. встречается с Сарко!:))) но я пока еще параноик в зародышевом состоянии;)
Зульфія // 27.02.2009:17.18.40
а "Кудрявая" будєт краткой. Ці картинки мені навіяли спогад про таку тезу - чим кволіша генетика індивіда - тим більше його бажання розмножитись, аби хоч якийсь слід лишити планеті. Ну, і анекдот: в сім`ї (тато- 80 см, мати - 60 см) донька (50 см) привела знайомити з батьками нареченого (45 см). Тато подивився, і каже: "Доню, хлопець може і хороший, але як батько, я не вітаю цього шлюбу - так ми скоро до мишей до.. емся!"
Лаврентій Малазонія // 27.02.2009:20.39.33
анек в зачоте:))) )) ) Зульфія арабською - кучерява, деффушка з локонамі;)що азначает арабською хабібі ти сама знайдеш :) Якщо не в лом, могда б розгорнути тему- бульо б цікаво.Подивись нову картину "Сумніви" (Doubt) чудова тема і чудова гра дуета Стрип-Філіппа С. Хоффмана, мені так здається, що тобі сподобаєцца. PS: Оффтопік- Порадь п.Герман знайти книженцію Вільяма Манчестера "One brief shining moment"- вона не видавалась в срср, ось там і брав все для своєї книжки БО.:)
Гість // 28.02.2009:02.20.18
Лаврентій, орле мій, з моїх знань арабської - Зульфія значить "дівчина з довгим волоссям". Про кучері чую од тебе вперше. А що, тобі самому важко пролити світло пані Герман? Ай-яй-яй, джигіт... Ти такий розумний і ерудований, тож скажи їй, будь-ласка. Я проста хабібі, про В. Манчестера нічогісіньки не чула :)
Зульфія // 28.02.2009:02.21.20
Заради Аллаха всемогунього, коли уже тут зроблять так, аби не логінитись по сто разів і не писати коди...попередній "гість" то я)
Лаврентій Малазонія // 28.02.2009:12.30.52
:)) Хабібі! Ти Герман пріручіла, ти за неї і відповідай:))) Зульфія ар.- дівчина з локонамі- можливо і дліннющімі. Я ж не натякав на а-ля Анжела Девіс;)) В.Манчестер був лєтапісцем клана Кеннеді...можна запросто знайти в його книжні істокі, такскаць, теорії " БХО- апгрейд ДФК?";) Кстаці, колібрі набагато інтереснєє арлов;)
таинствинный друк // 02.03.2009:22.54.41
Лаврик, не базарь с ней, она сумашедшия баба! Я тибе это как как гирой русских битв на великих реках гаварю! гарантироавано!
Лаврентій Малазонія // 03.03.2009:13.26.35
Друк, мы все сумашедшие!;)Главное бабой не быть!:)
Зульфія // 03.03.2009:15.04.29
Лаврентій, нема слів)))
СТАЛИН // 06.03.2009:21.01.50
Очень тонко написано ,товарищ Лаврентий !!! Так дЭржать!!!

Головна RSS