Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Maxwellneapy
Доброго времени суток хочу вам посоветовать сайт с кслассными приколами, смотрите 3д принтер сделал невозможное ...
Коментарів: 73
Franikphest
Проститутки, которые обожают все типы секса – оральный, анальный, классический, доступны постоянно на ресурсе ...
Коментарів: 73
DavidHex
kamagra oral jelly usa next day shipping uk <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra 100mg</a> kamagra in usa kaufen dundee health <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra ...
Коментарів: 57
Scottnar
http://bain.postersd.ml/
Коментарів: 3529
Charlesgeamn
viagra professional generic <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> cheapest price on generic viagra <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 32
rlxmur
<a href=http://propecial.com>buy propecia 5mg</a> propecia off patent 2018 http://propecial.com
Коментарів: 16
Charlesgeamn
is generic viagra available in the united states <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> viagra <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 33
Charlesdrupe
viagra generico preço bh <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> can split viagra soft 100mg pills <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 15
DavidHex
kamagra oral jelly kaufen paypal <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra 100mg</a> kamagra oral jelly for sale <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra ...
Коментарів: 32
Robertbek
kamagra gold 100mg side effects <a href="https://www.kamagrapos.com/&q uot;>kamagra 100mg</a> kamagra store reviews <a href="https://www.kamagrapos.com/&q uot;>buy kamagra</a> ...
Коментарів: 89

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Уринотерапія
jew // 05.03.2009:22.35.51
Со дней Экклезиаста - что делалось, то и будет делаться, и нет ничего нового под солнцем(1,9) ...От сердца чистого смеется / (Смеяться, право, не грешно!) / Над всем, что кажется смешно... В свободный час поговорить / О том, чего все ищут в свете; / Что вечно у людей в предмете; / О чем позволено судить / Ученым, мудрым и невежде, / Богатым в золотой одежде И бедным в рубище худом, /На тронах, славой окруженных, / И в сельских хижинах смиренных; / Что в каждом климате земном / Надежду смертных составляет, / Сердца всечасно обольщает, / Но, ах!.. не зримо ни в одном! /О счастьи слово. Удалимся* * * Мой друг! поверишь ли ты мне, / Чтоб десять тысяч было мнений, / Ученых философских прений / В архивах древности седой / О средствах жить счастливо в свете, / О средствах обрести покой? * * * В лицее, в храмах и садах, / На бочках, темных чердаках / О благе вышнем говорили / И смертных к счастию манили / Своею... нищенской клюкой, / Клянясь священной бородой, Что плод земного совершенства / В саду их мудрости растет; / Что в нем нетленный цвет блаженства, /Как роза пышная, цветет. / Слова казалися прекрасны, / Но только были несогласны. / Один кричал: ступай туда! / Другой: нет, нет, поди сюда! / Что ж греки делали? Смеялись.... (Н.М. Карамзина «Послание...»)
Зоя Казанжи // 06.03.2009:01.41.22
Дякую за цю тему, пане Олеже. Щиро. Інфляція та курс валют - це справжня, даруйте, фігня. Мені, наприклад, від усьго цього хочеться кудись на Гоа... А якщо серйозно, то психічне здоров`я нації ніколи не цікавило її поводирів, бо вони хочуть нас бачити самі знаєте якими. І що робити???????
Олег Покальчук // 06.03.2009:09.09.50
Зою, потрібно культивувати в собі дві рисиі - інтелект і почуття гумору.
Зоя Казанжи // 06.03.2009:11.52.37
Інтелект можна культивувати?:) А якщо у мене не було б почуття гумору,то я бдавно була б в Гоа:)
Олег Покальчук // 06.03.2009:14.51.30
Оскільки інтелект - набута риса, а не вроджена, то можна.Це здібність швидко і усвідомлено оперувати знаннями - сво1ми й чужими.Не треба плутати з кмітливістю, розумом, інтелігентністю та іншими подібними термінами.Інтелігент - поняття російське-дореволюційне ледь не 19 ст.Інтелектуал - сучасне.
Зоя Казанжи // 06.03.2009:16.44.14
Значить, у меня є шанс!:)
Олег Покальчук // 06.03.2009:16.59.50
Зою, навіть два!
Каліч мажорна
Гість // 05.03.2009:15.04.15
проте в жодному з випусків новин ні тіні іроніїї!.... :(
Алегарф // 05.03.2009:15.27.49
Молодец, Костя. Хоть один здравомыслящий блоггер на "ТелеКритике"!
Хлопець // 05.03.2009:15.36.16
Гарно написано, Костянтин. Так тримати! :-)
DIK // 05.03.2009:16.26.41
Молодчага - таки зумів прицільно харкнути в ааццкого Ющару навіть у цей мимолітний і безневинний момент. Не в кожного так вдастся . Навіть не знаю який мотив - плата на Турівській - все таки для Кості це занизько. Може просто задоволення спільної на двох з Яневським відрази до селюків?
Хамство прес-служби та охорони Київської міської ради стало предметом депутатського звернення
Хлопець // 04.03.2009:17.44.17
Юрію, це Ви часом не проти Івахнюка воюєте?
Юрій Шеляженко // 04.03.2009:20.01.30
Я воюю проти порушення прав журналістів. Івахнюк - лише один з чиновників, що нахабно, всупереч законодавству, з вірою у власну безкарність порушують ці права. Судячи з його першої реакції "я тут ніхто", він діє за чиєюсь вказівкою.
Марина Баранівська // 04.03.2009:21.31.46
Юрію, поважаючи ваш праведний гнів щодо якості роботи органів влади, зокрема київської, хочу поцікавитися, що і кого ви мали на увазі під "печерною телекритикою" в своєму коментарі в блозі Р.Вінтоніва: Юрій Шеляженко // 03.03.2009:20.11.22 Цілком поділяючи умовиводи автора щодо печерної телекритики, хочу додатково натякнути, що не так дорого коштує Тернопіль, як пеня у розрахунках за газ. Отак ;)
Юрій Шеляженко // 04.03.2009:21.53.22
Пані Марино, дякую за підтримку "праведного гніву", от саме його (серед іншого) я і мав на увазі під "печерною телекритикою" вслід за паном Вінтонівим, який натякнув на деяку комічність критики печерного грубіяна за недостатній демократизм і ніжність :)
Марина Баранівська // 04.03.2009:22.18.25
ох, пане Юрію, ви і закрутили. хитрун! але дякую, що відповіли. а ще таке несподіване питання: чи не маєте ви в планах найближчим часом змінити свою фотокартку в блозі? дивіться, я це вже зробила.
Юрій Шеляженко // 04.03.2009:22.43.05
У Вас нове фото симпатичніше. А мені все ліньки шукати кращу аватару. Ця зійде :) Взагалі, вважаю її вдалою.
Хлопець // 05.03.2009:12.06.33
Для Івахнюка всі - ніхто. І Ви тут не перші. Для нього і Черновецький з Бектурсуновим ніхто. Хто - лиш він один.
Юрій Шеляженко // 05.03.2009:14.23.34
Хлопець, Ви не зовсім точно зрозуміли. Пан Івахнюк сказав мені, що він, Івахнюк, там "ніхто". Якщо конкретніше, він "ніхто" в тому випадку, коли треба відповідати на конкретні питання і нести відповідальність за свої вчинки.
«Вибухи і смерть – безкоштовно!»
проходящий мимо // 04.03.2009:15.57.02
А, что вы хотели? у нас все на таком уровне... и вправительстве и в обществе.... все хотят денег.
Мустафин жжет ни па децки
Отар Довженко // 04.03.2009:12.09.31
Дмитре, безвідносно до Мустафіна - його фільм мені теж подобається - ви серйозно "Кто там хочет побрызгать слюной - возьмите камеру и сделайте лучше"? Телепродукт - він і є телепродукт, його якість можуть і мають право оцінювати передусім споживачі, а не лише інші виробники телепродукту. Уявіть, що ви на базарі пробуєте ковбасу і кажете "несмачна", а продавець вам - "ось підіть і зробіть кращу".
Олександр // 05.03.2009:12.32.53
Фільм, звісно, далеко не об*єктивний, він антипомаранчевий. Але це, звісно, саме по собі не гріх: кожен і справді має право на совю правду, влкючаючи Мустафіна. Хоча є підозра, що якому-небудь Аркадію Мамонтову подібна "м*яка маніпуляція" вдалась би краще. Що ж, це питання традиції :) А от чим мені це кіно не подобається, так це тим, що воно ні про що. Тобто от я особисто абсолютно нічого звідти не виніс - принаймні, поки що. Усі заяви та фрази персонажів, від "помаранчевих" (якіх автор фільму "розводить на щирості") до "синьо-білих" (які, навпаки, говорять "те, що треба", чим і досягається потрібний маніпулятивний ефект) - так ось, усі вони, в принципі, говорять те, що й останні 5 років. Майдан і "помаранчева революція" як явище у фільмі абсолютно не досліджені. Як і взагалі явище громадянської непокори, феномен "оксамитових рпеволюцій", співвідношення між дозволеним і недозволеним як для влади, так і для політичної опозиції, як для НГО, так і для зовнішніх гравців... Коротше, дійсно важливі питання. Може, звісно, я надто високо ставлю планку. Але мені особисто абсолютно нецікаво слухати роздуми Кучми та Погребинського про те, що все влаштували американці, дитячий захват Солонтая з приводу "повсталого народу" чи невибагливе "я-така-гарна-спитайте-мене" а-ля Геращенко та Герман. Бо я це все від них усіх уже сто разів чув...
Хлопець // 04.03.2009:13.00.01
Дмитре Сизов, Ваша думка є безперечно авторитетною, бо Ви не просто блогер "Телекритики", а людина, яка має посвідчення помічника народного депутата. Кожен нардеп, за законом "Про статус народного депутата України", може мати до 78 помічників. Сподіваюсь, що Ви - в першій оплачуваній четвірці ))) До речі, більшість фракції БЮТ не те що можна запідозрити в зв"язках із людьми з СДПУ(о), ба більше - вони з ними діють разом. Тому Ваше визнання Олексія Майстром з великої літери - дуже показове. Ви, мабуть, справжніх Майстрів не бачили. )))
sizoff // 04.03.2009:13.46.30
Хлопцу - увы, с деньгами не сложилось. Зато когда приходит время воевать, меня сразу зовут. Идти на Майдан, или под стены деда Лукьяна. По поводу Мастеров, у нас их катастрофически мало. Почти нет. Как говорится - яка держава, такий й теракт. Алексей, как политик - может и готов был бы - съузить тему, но как художник - не смог. Это меня и порадовало. А по поводу совпадений позиций БЮТ и ПР - это здоровый политический прагматизм. Прошу не путать с маниакальной ненасытностью СП и любых друзив. Отару - я тут не совсем это имел ввиду. Мысль была о том, что хорошо критиковать документалиста должен или журналист-новостник, либо политический боец. Когда поединки Кличко разбирает, например Поветкин - это авторитетно, хоть и злобно. Когда блоггер, не разу не одевавший боксёрские перчатки - это наша украинская критика, в данном примере спортивная. Потому я за Алексея и заступился. Художника - обидеть легко....
колега // 04.03.2009:14.31.38
Отаре, порівняння з ковбасою некоректне. За ковбасу споживач платить продавцеві. Кому і за що платить глядач? Крім того, ниють проти Мустафіна аж ніяк не глядачі, глядачам такі тонкощі "по барабану". Тож аргумент "зробіть краще", звернений до схованих за ніками колег, абсолютно тут прийнятний, ІМХО.
Отар Довженко // 04.03.2009:15.14.34
колега, глядач платить каналу переглядами рекламних роликів, за які канал отримує гроші.
GFK-inside // 04.03.2009:15.55.19
З переглядами якраз добре. Позавчора доля 14,54%, вчора 14,91%
Елена Солодовникова // 04.03.2009:16.31.28
Мустафин -- респект!
Хлопець // 04.03.2009:17.46.22
Дякую за відповідь, Дмитре! Згоден, майстрів бракує.
Ніфатсум // 04.03.2009:18.56.33
Вважаю великою помилкою оцінювати продукт і людей лише за професійними якостями. Виходить фільм про Кучму на каналі його затя, у фрагментах, які довелося побачити є лише розбір плюсів-мінусів помаранчевих та януковичів, а Кучма увесь в білому, як тато над кошенятами. Бридко. І насрати хто який професіонал. Повинні бути й інші критерії. Тут очевидне обслуговування інтересів власника та його родичів. Ну невже мізки атрафовулися у нас настільки, що притупляється елементарне відчуття ситуації.
Сумніфат // 04.03.2009:19.39.30
Правильно! "Що може сказати кульгавий про творчість Герберта фон Карояна?" Треба у кожного автора вимагати довідку за підписом Ющенко або Тимошенко про проходження іспитів на вірність ідеалам Помаранчової Революції. Ну, на крайній випадок згодиться підпис Миколи Томенка, але обов`язково завірений печаткой Комітету Національного Порятунку!
sizoff // 04.03.2009:19.42.50
Ніфатсум - напиши мне на мыло редакции, дам отличного психотерапевта. Без "Б". У тебя реальные проблемы с головой и никакими матюками их не исправить. Какой там Кучма, ты в курсе, что сегодня было в нафтогазе??? Прошу у общественности прощения за офф топик, но Кучма и Ко, разорвавшие и погубившие МОЙ бизнес в 1997-8гг, что привело к смерти МОЕГО друга (можешь прикинуть как я его после этого люблю) - такого беспредела не творили! Если у страны вместо лидера - то что у нас, стране - писетц. Кстати, а ты видело как Кучма уважительно отзывался о нынешнем премьере??? А о преемнике - дипломатично промолчал. Можно уважать сильного и умного врага. Нельзя любить созника - дебила и невротика! Ну разве что - проблемы с головой.... Но и это - пройдёт. Не злобствуйуй, дружище, лучше пролечись. Готов помочь.
Ніфтасум // 04.03.2009:19.46.07
Ха-ха, сумніфат, згадка про революцію, це від браку аргументів? які довідки? Як взагалі можна аналізувати події того часу не розглядаючи критично (а як іще, якщо "професійно") самого Кучму? І, мабуть ви не знаєте, я помаранчевих не люблю. До сих пір засипаю тільки із біло-блактиною стрічкою, партретом Януковича і плакатом "Свободу Колесникову!"
Ніфтасум // 04.03.2009:19.49.14
Сізов, не умнічай, бо проблеми реальні з головою у тебе - так змішати все в одну кучу. Плювати мені і на Кучму, і на твої поради. Прогнувся Мустафін, і розводити тут соплі про професійність - звичайна х...я
sizoff // 04.03.2009:19.49.47
Ребята, давайте не переходить на личности, самим потом будет стыдно! Нам - и оранжевым и синим, не в чем лично себя упрекнуть. Мы были искренни и не кривили душой! А в том, что маршалы, пардон, обосрались - солдатской вины. нет! Схид и захид разом - смотрим сериал Алёши Мустафина. Он ещё на Интере не боялся послать руководства на *** и делать своё дело как настоящий мужик. И при этом в какой он партии, меня как зрителя - не колышет!
Сумніфат // 04.03.2009:20.17.51
І Вам ха-ха. Може ви поясните, як саме "критично розглядати" треба Кучму? Як на мене, Мустафін навіть забагато часу приділив перерахуванню претензій до нього - і щодо "кучмономіки", і щодо авторитаризму, і щодо багатовекторності, і щодо ЗМІ, і що, Ви це почули-побачили?
Юрій Шеляженко // 04.03.2009:22.22.39
Політична заангажованість фільму очевидна: він побудований на позиції команди Кучми, зі всіма її раціональними та ірраціональними тезами. З іншого боку, явні пересмикування (Кучма зробив з совків власників, каже Погребинський! - тощо) і помилки в більшості випадків належать спікерам, а не авторам фільму (хіба що в таких дрібницях, коли кажуть про поділ України на три сорти - показується картинка Ющенка з фальсифікованим агітплакатом у Верховній Раді тощо, або коли з коментарів опонентів висмикуються емоційні малозмістовні уривки, наприклад, де А. Л. ляпнув якусь дурницю про "мокрі протоколи"). Якщо фільм відображає погляди авторів, їх нема за що критикувати, тим більш що після шпигуноманських і політтехнологічних розвідок навіть такий профільтрований "розбір польотів" виглядає цілком адекватно. Хотілося б бачити аналогічні фільми на тему "чотири роки після Майдану" від Порошенка, Мартиненка, Жванії, Фірташа...
Юрій Шеляженко // 04.03.2009:22.40.35
Упс, про відсутність шпигуноманії я поспішив казати. Шпигуноманія - сьогодні :(
Здивований // 04.03.2009:23.55.11
А що відбувається з коментарями? Їх час від часу не видно
Сумніфат // 05.03.2009:00.29.05
Вам про Фому, а Вы про Ерёму. Уж извините, но создаётся впечатление, что для Вас вообще неважно, что в фильме, главное, что автор не нравится. Шеляженко, как известный, "шпигуноман" и борец с Владимиром Петровым, конечно, ценный участник дискуссии, но и он не ответил на мой вопрос (но это, конечно, его право)
Ніфтасум // 05.03.2009:00.57.47
Ні, Сумніфат, ми ж тут не персону автора обговорюємо, а його роботу. Ви вже вдруге робите висновки за інших, це Ваше право, але це може повести помилковим шляхом. Ось серія, яка була сьогодні, про міжнародне втручання. Частково нові, частково вже відомі коментарі, і жодного слова про причини того, що відбувалося. Про передісторію. Інакше ті події зрозуміти просто неможливо. Згадали б, для прикладу, французьку розсадку у Празі, візити Кучми до Путіна "без краватки" і т.д. - це вже зовсім близько до осені 2004. Ролі Кучми у тих подіях взагалі майже не показано. Вони ніби відбувалися самі собою. Так, сьогодні ситуація в країні ще гірше, але вона до фільму відношення не має. Чи має? Якщо розглядати його не як документалістику, а як PR, для чого є перелічені підстави.
Ніфтасум // 04.03.2009:23.15.42
Сумніфат, Вам Шеляженко усе пояснив:)
Сумніфат // 05.03.2009:01.33.25
По-моему, это Вы делаете выводы за других. И уже начинаете запутываться. Напоминаю, что начали Вы с того, что "считаете ошибкой оценивать продукт и людей по профессиональным качествам", а теперь говорите, что "не автора обсуждаете, а его работу". А когда начинаете рассказывать о том, что автор "должен был" сделать, выглядите просто смешно. Должен кому, Вам? Персонажу без имени, точнее - позаимствовавшему имя у критикуемого Вами автора?
Ніфтасум // 05.03.2009:01.50.00
Схоже, Вам приносить задоволення дискусія заради дискусії. "Должен" - Ви десь це слово у моєму пості бачили? А це- "Напоминаю, что начали Вы с того, что "считаете ошибкой оценивать продукт и людей по профессиональным качествам", а теперь говорите, что "не автора обсуждаете, а его работу" - ну, взагалі. Очевидно ж, що оцінювати "як" і оцінювати "що" - це різні речі, і між ними немає суперечності. Так, я говорю про роботу автора, але з точки зору позиції, поглядів, які у нього були при підготовці фільму, а не з точки зору його майстерності. Вважаю це важливим. Зрештою, Ви вважаєте інакше, і прекрасно. Тільки, заради об`єктивності, Вашої думки я не побачив.
Дмитро Сизов // 05.03.2009:09.55.45
Юрию и остальным участникам. Безусловно, идеологическая база фильма - должна отражать мировоззрение создателей, Но, я просмотрев третью серию - опять Алексею апплодировал. Тут некоторые горячие головы заявили, дескать Кучма собрался на третий срок. Я думаю - он решил с нами объясниться. Я думаю - это его законное право. Главное - всё же не в этом. Мы получили в итоге большого и кропотливого труда съёмочной группы - некий документ. И нужно много времени, что бы его не просто - заценить, а попробовать исторически осмыслить. Без истерик. Холоднокровно. ( Вспомнилась цитата из Скотта Джоплина: "Когда играешь рэгтайм - не торопись...")
Хлопець // 05.03.2009:11.21.06
Дмитро Сізов пише: "Мустафин ещё на Интере не боялся послать руководства на ***" Яка коротка історична пам"ять! Мустафін тільки і винятково тому міг послати все керівництво "Інтера" на три літери, що він був прямим ставленником Плужникова, власника каналу! Він його привів і був його дахом. Крапка. Ось справжня причина, а не мужність Мустафіна. Ви, Дмитре, якщо щось стверджуєте, то володійте справжньої інформацією, і визанвайте правду, а не нав"язуйте нову трактовку подій... До речі, цей фільм Мустафіна вкладається в розряд робіт, які нав"язують певну трактовку подій, тобто знищують історичну пам"ять (на політичні процеси).
Хлопцю // 05.03.2009:11.46.29
Ага. А ви, мабуть історичну пам`ять відновлюєте? Не смішіть мої тапки!
Ликар Хата // 05.03.2009:11.48.17
Ух ты... У Вас после простмотра фильма пропала память? Мустафин съел Ваш мозг?
Дмитро Сизов // 05.03.2009:12.18.58
Хлопцу. Я нигде не утверждаю, что не было фальсификаций в первом туре или камазов с песком на киевских улицах. Я говорб о том, что любой участник тех событи, вправе рассказать СВОЮ правду. Блин, я тут недавно смотрел 3 серии док. кинно про немецких лётчиков во второй мировой войне. Я, что по твоему этим предаю память своего деда - солдата? Дружище, твоя однобокость и не толерантность - оборотная сторона медали, на аверсе которой кадр из "исторического филма" - Янукович предлагает конфетку Путину на трибуне, а тот вежливо отказывается... Я тебя прошу, ну не будь таким субъективным, а то заподозрю в творческой зависти...
Гість // 05.03.2009:12.25.41
cx
Дмитро Сизов // 05.03.2009:13.18.42
Александру. Думаю ещё бы лучше мог бы снять Николай Сванидзе. Но ведь не снял. В любом случае, если появится Ваша версия на видео, с удовольствием посмотрю. А по поводу манипуляций массовым сознанием - рекомендую почитать перевод "Искусство войны" Сунцзы, книге 3 тыщи лет, но уже там многое описано.
Ніфтасум // 05.03.2009:15.20.26
Згоден з Олександром - фільм вихолощений, дуже мало змісту в ньому як такого. А ось, можливо, відповідь, для чого він і інші спецоперації СТБ з Кучмою потрібні - http://pravda.com.ua/news/2009/3/5/90835.htm
Manya // 05.03.2009:16.08.07
Примітивна заказна фігня. Не втаємничена в фінансові справи, але сказала б, що зроблено на бабки Пінчука. Дуже зворушливо, але до правди це не має ніякого стосунку.
Сизов Дмитро // 05.03.2009:18.45.37
А что есть Истина, Маня?
Олександр // 06.03.2009:11.33.50
Дмитро Сизов // 05.03.2009:13.18.42 - мій фільм не з`явиться, бо я не тільки не топ-менеджер СТБ, алде й узагалі не телевізійник. Хто мені дасть знімальну групу, монтажку і ефір? Ну, хай не ефір, хай "на відео" - але ж усе одно... Та, врешті-решт, що там знімальна група: просто часу немає, треба заробляти на життя. Але свої претензії я спробую все ж таки сформулювати розгорнутіше :))) Трішки пізніше :))) ЗІ А щодо маніпуляції - так у тому ж і річ. У телебаченні (як і кіно) примітив апріорі є маніпулятивним, хоча Сун-Цзи про це й не писав ;)
Заметка на полях // 06.03.2009:12.29.34
Есть инфа, что с автором этого фильма Мустафиным уже кое-кто перестал общаться. Так Леша теряет друзей и коллег.
Дмитро Сизов // 06.03.2009:12.52.12
Ой, ребята... Дело ведь не в Алексее, как продюсере. Эйзенштей тот тоже снимал идеоверсию Октябрьского переворота через 10 лет, при этом она ничего общего не имела с оригиналом. Я в его фильме 2004 увидел Лицо Времени. Я тоже много раз терял друзей и коллег, один у меня украл деньги, другой загубил и потерял канал... В нашем хуторском телевидении нет Моцартов, одни Сальери-самозванцы. Даже украсть и отравить грамотно не умеют. Больше всего в фильме меня поразила откровенная реплика Анны Герман, где она говорит о том, что глядя из окна кабмина, на идущую внизу колонну людей с оранжевыми лентами, вдруг безумно захотела пойти с ними... Спасибо создателям фильма.
Сумлеваюсь // 10.03.2009:13.09.13
В том-то и дело, что не жжот. Несколько раз включал, пытался смотреть - скучно. И нашим, и вашим. И ваще, Мустафин что, новый пророк? Ясно, что отработал гонорары, и возможно, из переллельных источникофф. Чем смотреть такую муть, лучшек выпить и заснуть.
Чому редактор відділу однієї з київських газет продає квіти на 8 березня?
Зоя Казанжи // 04.03.2009:11.37.08
:)А вот еще есть варианты: "02.02.2009 / Главный редактор двух газет стала пресс-секретарем мэрии г. Талас Главный редактор образовательной газеты «Билим баяны», а также независимой газеты «Медиа Айдын» Айгуль Сариева назначена на должность пресс секретаря мэрии города Талас. По словам А. Сариевой, она будет вести дела обеих газет параллельно с новой должностью. На должность пресс-секретаря она вступит второго февраля текущего года. «Я просто не буду сидеть, есть много идей по улучшению этой работы. Буду тесно сотрудничать со всеми средствами массовой информации области и республики», - отметила А. Сариева". Но вариант с цветами - это, конечно, поинтересней:) Можно всегда сказать, что "репортер меняет профессию":)
Юрій Шеляженко // 04.03.2009:22.02.02
Успіху в торгівлі тому редактору :)
Гість // 05.03.2009:11.05.21
І обов`язково треба Кутєпова згадати. Шановні журналісти чому він не дає він вам спокійно спати?
Віталій Мороз // 05.03.2009:11.23.54
згадав Богдана, бо небагато здатні просто йти, маючи впевненість в своїх силах. крім того, добре знаю Богдана, мій приятель, зрештою історія - це історія персоналій, здається Черчіль писав чи то про нього писали до речі, до журналістів мене не потрібно зараховувати:)
Зульфія // 08.03.2009:23.34.39
підтримую думку автора.
Хлопець // 11.03.2009:12.28.54
Щойно прокоментував Ваш, Віталію, останній запис "Блоги на ТК" і попросив там у своєму коментарі Лігачову і Довженка відкрити мені блог "Хлопець", як цей Ваш запис разом із коментарями просто зник... Відновите запис чи мені блог на ТК не світить? )))
Володимир Панченко // 14.03.2009:15.32.04
Підтримую! Я теж буду торгувати на ринку незабаром. Для фану! Ще й заплачу за це.
Віталій Мороз // 15.03.2009:00.21.38
2 Хлопець щодо посту - це було моє рішення. звісно ж рішення щодо блогу схвалює редакція, мейл Отара, якщо не помиляюся, публічний, проте, на мою думку, варто звертатися не анонімно як "Хлопець" а як людина, яка причетна до журналістики. якщо це так. і звісно, рішення - це рішення редакції, яке вона не має пояснювати
Привіт від Юлі!
Jew // 03.03.2009:22.19.32
Пони Зоя, я понимаю «одесская солидарность», имею в виду старого морозовского кадра, председатель счетной палаты Украины Валентина Симоненко, не комильфо и не creatiff (?!) Внеэкономическая заказная порнуха старого коррумпировано чинуши.... исходя из интродукции последующие модуляции выглядят фальшиво... если в целом шановна пани, если бы все было так просто, мы умирали на кладбище..
Зоя Казанжи // 03.03.2009:22.28.26
Шановний Jew, я звернула увагу на факти, тобто цифри. Чи, можливо, Ви сумніваєтесь, що то не був валютний кредит?:) Я знаю ще одного "шанувальника" любих бабусь, якому дуже важливо запхати рота гречкою всім, але виходить, що лише бабусям. І я рада, що Юля - не корумпована, а лише всі інші:) А creatiff - воно, знаєте, як у клоунів - перерва на сон та їжу?))))) Я з приводу так званої "одеської солідарності" навіть немає що сказати. Хіба щось на кшалт Вашої київської чи ще якої там:))) Ну давайте все перетворимо на "схід" і "захід"! Але я вдячна за Вашу точку зору. І мені не треба вірити - я ж не месія:)
Jew // 03.03.2009:23.27.54
...если бы все было так просто, мы умирали на кладбище.. во -первых, насчет «одесской солидарности» шутка:) можете считать проявлением «днепропетровской солидарности»:) во-вторых, на мой взгляд, вы примитивно трактуете полит-технологическую сущность «юлиной тыщи»:«На те й популізм, щоб карась не дрімав (Олег Передерій, доктор історичних наук, професор / 16.11.2007 09:45 )Можливо, обіцянки БЮТ щодо «контрактної» армії та поверненню вкладів Ощадбанку і густо замішані на демагогії. Однак, вони принаймні примушують державу виконувати свої прямі обов’язки. Як там у Еклезіаста: є час для всього – для життя та смерті, любові та ненависті, праці та відпочинку. Цінність цієї мудрості полягає в тому, що вона є принципом, під кутом зору якого варто сприймати все, що відбувається в житті... Не знаю, чи буде Юлія Володимирівна наступним прем’єр-міністром; також не впевнений, що навіть у цьому випадку їй вдасться за два роки віднайти величезний безінфляційний ресурс, але навіть якщо дворічний план погашення сумнозвісних боргів буде дещо подовжено, то все одно вона зробила велику справу для нашого суспільства – загострила болюче для народу питання настільки, що віднині будь-який президент і уряд вже не зможуть ухилитися від публічного з’ясування динаміки погашення боргів. Тут варто згадати вислів Альберта Ейнштейна: в житті дуже часто правильно акцентоване питання має значно більше значення і користь, ніж відповідь на нього.». в- третьих,хотя «блог» не предусматривает точность все же покопайтесь в истории вопроса поднятого В. Симоненко..я уверен ,что Вы поймете -це суцільна маячня... цифры это тоже дышло...
Зоя Казанжи // 04.03.2009:08.52.35
Ну от, Ви - "дніпропетровський"!..:))))))))))) Питання було правильно акцентовано, але ж не з точки зору "виконання обов`язків держави", а з точки зору політтехнологій! Саме так мені здається. "Дишлом" можуть бути не лише цифри, правда? Та й "политтехнологічна сутність "юліної тисячі" все ж таки досить примітивна. Мені подобаються високі цілі, але ж хіба це має відношення до предмета нашої розмови? Українська політика, на жаль, примітивна, прогнозована і безвідповідальна. Саме про це я і пишу. Хоча... Можу собі уявити, якими б спічами захлиналась Юля, якби вона зараз була лідером опозиції, а хтось інший мав би перекриті траси, пікети, галопуючу інфляцію та заморожені гроші в банках:) Знаєте, ми маємо змогу прокинутись ще раз з Президентом Януковичем - це якщо Юля, Сєня та той, "хто потрібен" країні, будуть "не примітивно" толкувати суть того, що відбувається:) Але, можливо, пощастить?:)
Продовжуючи пост О.Піддубного
ptk // 04.03.2009:00.04.05
где они понабирались этой тюремной эстетики? ведь из этих поющих салабонов никто не только в тюрьме не сидел, но и в армии не служил. так, ресторанные лабухи.
gera // 04.03.2009:00.06.13
ну, може в армії вони служили. але звідки в слухачів "ностальгія" по тюрмах - ось ще те питання.
Гість // 04.03.2009:00.12.12
у кого ностальгія - скатєртю дорошка! там і "любов", і "добро"
Зульфія // 04.03.2009:00.18.20
гість, справа в тім, що з тих, хто був на зонах до 5 років, ніхто за зонами не ностальгує - там по 40 чоловік на 40 квадратних метрах. І буває, що сплять по черзі. Я не була, але колись читала доповідь омбудсмена Віри Карпачової про стан наших тюрем. От інше питання - реабілітація тих, хто потрапивши туди відсидів більшу частину життя - практично неможлива.
yury_108 // 04.03.2009:14.13.25
Зульфія // 04.03.2009:00.18.20 Не зовсім так. І з тих, хто відсидів оті 5 років 2/3 знову сідають. Не тому, що ностальгія за буцигарнею замучила. Просто вибору іншого нема. А в культурі є цілий пласт - блатняк і т.д. І поки не буде адміністративної заборони на блатняк, його будуть крутить. А заборони не буде, бо в нас свобода і демократія. На Майдані за це стояли!
zulfia // 04.03.2009:15.41.25
yuri_108 не перекручуйте з Майданом. вибір завжди є. тільки вибір в "світлий" бік дається важче, що ви частенько наочно демонструєте, коментуючи мій блог. я противник заборони, паче на державному рівні. нехай уряд і держава як адміністративне утворення займається тим, чим їй потрібно - розвитком, а не заборонами. таланту треба допомагати, посередність проб`ється сама.
купуй українське.
Роман Вінтонів // 03.03.2009:17.40.15
ех... я його тіки раз бачив. так і не покатався.
zulfia // 03.03.2009:18.17.02
треба "зняти важливість", якщо чого прагнеш - он я його не "ловила", сам трапився :)
Хлопець // 04.03.2009:10.46.52
Зульфія, Ви явно не були за кордоном. ))) Бо там сидушки в вагонах метро так само вузькі, і самі вагони вузькі, бо колії вужчі. Щоб зайти у вагон, всім, хто вищий за 180 см, доводиться пригинатися. Не пригнувся - сам винуватий! ))) Двері до вагону не відчиняться, поки не натиснеш кнопку... А ще там зональність цін на проїзд в різні райони існує, плата за перехід на інші лінії, а не так як в Києві - 1.70 заплатив і ганяєш, куди хочеш через все місто. ))) Уявляю, який Ви напишете блог про західне імперіалістичне метро, якщо побуваєте на Заході! )))
Зульфія // 05.03.2009:16.10.14
Хлопче, спочатку я чесно написала, що за кордоном користуюсь виключно таксі. Лише раз проїхалась на трамваї в Женеві (хоча потім знову пересіла в таксі). Потім подумала вас не розчаровувати. За кордоном буваєте, звісно тільки ви, і це неабияк підносить вас над нами, простими сіромахами. Розкажіть при нагоді, як там.
Хлопець // 06.03.2009:11.29.46
Я і за кордоном користуюсь громадським транспортом (і метро в т.ч.), бо корона з мене не падає. Зате на заощаджені гроші купую презенти коханій жінці, друзям і колегам. ))) Радий за Вас, що ви маєте змогу викидати гроші на вітер - роз"жджати за кордоном винятково на таксі. Але це не є прикметою розумної жінки. Розумна жінка, яка має шанси серед чоловіків, або домовиться із приймаючою стороною про їхній транспорт, або їздитиме метро, аби привезти коханому щось приємне... ))) До речі, навіщо Вам їздити метром додому на "Позняки"? Це ж не престижно! Таксі з Хрещатика туди усього лише 50 грн. ))) Развє это дєньгі? )))
аполон бельведерский // 08.03.2009:21.13.10
лошок, ты еще счета из дюти-фри покажи, чтобы зульфия не засомневалась. прыкмета розмнои жинки - это видимо, крест сносить вот такие коментарии от всяких нищебродов.
Зульфія // 08.03.2009:22.34.16
очевидно, мій юний друже Хлопче (якщо не роками, то звичками), ви думаєте, що я звиваюсь в корчах від заздрості вашим друзям, знайомим, коханій жінці. ні, я тільки цілу ніч гірко проплакала, - та ще уявіть, як оце - дізнатись що ти не маєш шансів у чоловіків. То, може підкажете будь-які додаткові прикмети "буття розумної жінки", аби я наступного разу не переживала подібного драматизму? Мій коханий порахував, скільки я б могла заощадити йому на подарунки, якби поїхала до Європи автостопом, як і належить розумній жінці, чи то на бричці, або ж і на волах, і теж гірко ридає. Пів-ламборгіні виходить. Тепер нам не до сміху. Дякуємо вам, наразі.
Хлопець // 09.03.2009:15.12.50
"Метро - зручний та надійний вид транспорту..." (з оголошення в столичному метрополітені)
Хлопець // 09.03.2009:15.52.14
Значить, гроші на закордони є і на таксі по закордонах теж є, а на таксі на лівий берег нема... Це так по-українськи! )))
Зульфія // 09.03.2009:19.20.00
Хлопче, рахувати чужі гроші - це жлобство. Чули про хороші манери? Погугліть. Наразі привіт друзям і рідні.
Хлопець // 10.03.2009:09.46.36
Ось і поговорили типово по-українськи! ))) Українець припустив, що дівчина є шансонєтка, а вона обізвала його жлобом. Лиш тільки за кордоном українська жінка відчуває себе леді... в таксі ))) Класика жанру! )))
Хлопець // 10.03.2009:09.52.04
До речі, не "Ламборгіні", а "Ламборджині" ))) Це не машина для життя: туди поміщається лише 1 тьолка для прогулянки з вітерцем, але нема куди покласти пару пакетів із супермаркету. Якщо Ваш коханий хоче "Ламборджіні", варто знати, навіщо. )))
Зульфія // 10.03.2009:14.09.24
з нетерпінням чекаємо гламурного лікбезу від вас, Хлопче. особливо в питаннях перевозки дрібної рогатої живності і торбів з супермаркету. Тепер думаємо придбати ніссан "Тундра" - туди влізе і перше і друге. Принагідно хотіли би дізнатись на сторінках мого блогу про методи економії в інших сферах, аби так рясно притруситись гламуром, щоби в вищих світських колах (Свєта Вольнова, Філіп Кіркоров, Діма Маліков з супругой) нас нарешті приймали за своїх, тож чекаємо ваших вказівок.
Leopolitano // 12.03.2009:06.05.21
До речі, хлопче, не варто виправляти, якщо не знаєш мови ориґіналу (в даному випадку італійської): Lamborghini читається як "ламборґіні", а "ламборджині" мало би писатися Lamborgini. Погугліть! :) Зуля, мон респект пур метро-трейн :)
женсчіна, пашлі в пішчєру
Зульфія // 03.03.2009:16.48.05
даруйте мені мою необізнаність - а що саме трапилося в Тернополі, що звільнили дядю Володю?
Роман Вінтонів // 03.03.2009:16.51.51
http://www.pravda.com.ua/news/2009/3/3/90619.htm мали бути перевибори в тернопільську облраду, а бют не проходив
Олександр Піддубний // 03.03.2009:17.00.37
Головне, що зараз БЮТ буде зображувати праведний гнів і з"ясовувати ху из ху - зрадник, служить москалям і т.д. Але мавр, насправді, зробив своє діло.
Кирило // 03.03.2009:17.03.35
Несправедливість світу не є підставою для зневіри. Цинічність влади не заперечує існування принципів доброчесності в суспільстві. Брудна політика не є запереченням чесного імені журналіста. Телекритики тут ні до чого.
Отар Довженко // 03.03.2009:17.56.13
Думаю, тобі насправді гидко там. Незважаючи на всі статусні і матеріальні переваги. Тому і виправдовуєшся.
Jew // 03.03.2009:19.36.36
Пан Роман Вінтонів, Вы такой...(мягко) маленький и такой... .(мягко) бридкий...
Юрій Шеляженко // 03.03.2009:20.11.22
Цілком поділяючи умовиводи автора щодо печерної телекритики, хочу додатково натякнути, що не так дорого коштує Тернопіль, як пеня у розрахунках за газ. Отак ;)
Громадянин // 09.03.2009:17.06.48
Роман ви ніби не поганий журналіст і думаю перспективний, тому до вас запитання вам на інтері не соромно працювати? Вибачте, але при всій моїй не повазі до пані Тимошенко, такі як ви робите новини просто соромно дивитись......
Роман Вінтонів // 10.03.2009:18.45.13
як би це пояснити... от розумієте, я компенсую несправедливість... я - поганий журналіст. І мені про це можна сказати в очі, можна в моєму блозі. Можна смскою прислати.. А от Тимошенко все перелічене зробити не може ніхто. І от я взявся компенсувати цей пробіл в історії українського політикуму. =)

Головна RSS