Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Ольга
Чітко виписано суть примітивних кадрів, що мелькали (ють) по телевізору під назвою "Свати". Ніколи не мала ...
Коментарів: 7
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 60
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? ...
Коментарів: 5
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? [url=http://w.w/]Здра вствуйте! Вас интересуют клиентские ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de
http://w.w Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de [url=http://w.w]Зд авствуйте! Вас интересуют ...
Коментарів: 5
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 60
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 5
Ярослав
Браво !
Коментарів: 1
Rita
say thanks to so a lot for your website it assists a great deal. Recommended Internet page - simply click the up coming post - Click That Link - click the next site - relevant website - my company ...
Коментарів: 10

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Дуся і Муся: кому я пріглянуся
зульфие // 18.03.2009:00.13.28
ты чукча не читатель, а писатель (пейсатель), на то чего тебе хочется всем, сама понимаешь, не лезь в то, в чем не разбирвешься: не можешь врубиться чем таблоид от дуси отличается, так не веди блог на "профессиональном сайте". Свое убожесмтво засунь себе под паранджу, а лучше покажи личико. Правда, есть опасения, что оно окажется мужским.
Юля // 18.03.2009:01.05.13
Обожнюю інтернет- коментарі ! Такі толерантні, милі, доброзичливі. І такі ввічливі - суцільний Версаль! А я от так не вмію. Чи не можу. Безкультурна я, одним словом.
Зульфія // 18.03.2009:01.35.20
шкода шо оцей ревнитель разніц між таблоїдами не повідав світові що я підорас і жид, як бувало до того уже не раз, так що ви, Юля, спокійніше реагуйте.))) мілай (я) сагласна встрєтть, показать лічіко, і висуну тєбє із-под паранджі, даби не развєнчівать воспрінятий образ, раз уж на то пошло.
Олег Покальчук // 18.03.2009:10.50.46
Ого, посягнула на чиєсь святе! Ну й за солов"їну латентно получила.Успех, однако.Заздрю.
Дмитро Сизов // 18.03.2009:11.04.18
Так це ж класно, що Дуся інша. Мені з УП - Таблоїд, якраз і не подобається своєю мєстєчковістю. Дуся - більш іронічна та меньш пафосна! Але ж і цілком згоден, що до "Складається враження, що деякі пости - піар тих, про кого мовиться". Що є - то є. Троте - це проблема редактора. Хай вип`є кави, та за роботу!
Зульфія // 18.03.2009:12.56.29
Дмитре, я і не стверджую, що всі мають бути однакові - тільки такі, як Таблоїд УП, наприклад. Я вважаю його найпростішим з того, яким може бути таблоїдний сайт. Я навпаки, за те - аби було різне, а не одне й те саме. Бо в нас частенько все полярно - або той же таблоїд УП, або клон "Публічних людєй". Хочеться цікавого і якісного продукту, хай буде стьоб, хай буде і високоінтелектуальний аналіз проісходящєво, але щоби не було "манної каші". Нехай буде цікаво. Надалі до теми Дусі навряд чи повертатимусь - це не мій профіль і не мій головний біль. Вважаю, що набагато важливіше сказати людині, що у неї спина в крейді, аніж "ввічливо" мовчати і відвертатись. Чому журналісти так спілкуються одне з одним - або похвальба, або заздрісний ігнор, - не розумію.
Зульфія // 18.03.2009:12.57.25
Олег, не заздри, не заздри такому щастю. Це, як любить казать Президент, - "велика перемога". гггг
Доктор // 18.03.2009:13.06.38
А начните свой "анализ" с головы, так сказать, поставьте вопрос ребром: Телекритика с миссией справляется, "отжигает"? По сравнению, скажем, с УП. Нет, конечно. Проанализируйте таффик ТК и Дуси, сравните. Или как Лигачовой с Довженко это не понравится?
Отар Довженко // 18.03.2009:13.18.21
Доктор, я постійно купую і читаю журнал "Світ рибалки", так ось він тримає свою нішу і "впорується з місією" не гірше, ніж газета "Комсомольская правда", хоча і тираж, і аудиторія, і рекламні збори в нього в кількасот разів менші. ТК - нішевий сайт, хоч і має досить широкі тематичні рамки. Порівнювати ТК з УП, а Дусю з Таблоїдом некоректно, хоча, звісно, можна. Це не значить, що мені все подобається в нинішній ситуації з ТК і Дусею, але проблеми не в тому, про що ви пишете.
Зульфія // 18.03.2009:13.59.59
шановний Докторе, те, що я не лещу Дусі - могло би уже не сподобатись ні Лігачовій, ні Отару. Але думаю, якби вони грали в такі примітивні ігри "подобається-не подобається", вони давно би уже заглохли і зникли, як інші проекти-одноднєвки, збудовані по принципу кумівства. не помиляється тільки той, хто нічого не робить. так само і редактору Дусі, я думаю, мої думки не полоснуть як серпом по... а швидше послужать невеличким сигналом до змін, які там уже може й самі додумались зробить, але сумнівались, чи публіка сприйме. Хай більше буде видань - хороших і на різного кола читацьку публіку, а не тільки для разбушевавшегося бидла "зверху" і можливостей "бидлу знизу" жовчно погавкать в коменти. Хоча, громовідвід відводить блискавку - більше лихо. Тож я особисто - за урізноманітнення, а не клемонавішування.
Зульфія // 18.03.2009:14.05.11
Доктору: забула додати - на мій погляд, Телекритика з місією справляється. Коли я читаю коментарі до колонок Отара, Лігачової, Мінка, Баранівської - я остаточно в цьому переконуюсь. Справлятись з місією - це процес, а не одноразовий акт: з місією справився! Не все може подобатись, але аби в розвитку не зупинялись. Якщо почнуть скурвлюватись, я ж перша їм про це скажу. Журналісти приходять гудити телекритику, а могли б почати обговорювати, ділитись досвідом, чужих помилках - Телекритика постійно стимулює цей процес, але поки що, наче в болоті.
Олеся Савенко // 18.03.2009:16.30.08
прикольно
91be // 18.03.2009:22.59.46
Розвелися різні Зульфії, Мустафи, Валіди, Камалії... Ми із жидами ради дати не можемо, а тут ще мусульмани-критиканти підпирають. Забирайся в свою Саудівську Аравію, женщіна! Там будеш блоги строчіть.
Зульфія // 19.03.2009:00.54.18
91be, ти спочатку вивчи арабську, так як я українську, а то в своєму кублі тобі завжди хтось, як поганому танцюристові... заважає. може тому що саме ти ледащо?
Дмитро Сизов // 19.03.2009:11.55.38
Зульфия, про процесс - в самую точку! А то мало ли мы слышали пуков в уанете, разных одноразовых мессий? ТК - это как феллиниевский корабль. Будут меняться презики и народные обранцы, а ТК - всегда плывёт... И все хлопчики-анониимщики , его поругивая из засады, постреливая в него из-за угла, ружьём с г образным стволом, так мечтают хоть разочек на нём пркатицца. Хоть, как волк (из ну погоди) - на якоре.
Про людолюбців
Гість // 17.03.2009:14.51.54
Класно написано. Особливо про каністри з діоксином. І про мову солов`їну.
zzzulfiya // 17.03.2009:15.15.30
нашого Волинського цвіту - по всьому світу))) тому що у нас всі з сбу-шниками п`ють і кумаються, але тримають вушка на маківці.)) погано, коли в сбу-шника погони і зірки випирають з-під шкіри навіть у бані. що значить - мудре. сміялась. дякую)))
zulfiya // 17.03.2009:15.16.18
тобто та нижня, то я))
Зульфія // 17.03.2009:15.16.55
не інакше, як сбу-шна провокація з цим залогіненням)))
Олег Покальчук // 17.03.2009:15.38.44
Нижня Зульфія, верхня Зульфія... я, схоже, вже в шахідському раю, а довкола гурії :)
Зульфія // 17.03.2009:17.05.42
Олеже, це райське тейст-ап було передплачено Вашими прихильниками в СБУ))
Олег Покальчук // 17.03.2009:17.09.48
Зульфія, +! ! LOL
Зульфія // 17.03.2009:18.08.24
Алла акбар.
Інформаційний інфантилізм як загроза
Гість // 17.03.2009:13.04.26
Дуцик винайшла велосипед!!! Те, що навколо нас, нарешті відкрилося мудрій Діані... Тобто, вся її обізнаність може звестися нанівець через те, що більшість людей просто не читає газет і буцім-то живе в іншому світі. Ну... непогано. Скільки вам років, Діано? Може ще є порох у порхівницях з`їздити і пожити десь у селі, подоїти корову, сходити у магазин, поспілкуватися ніпрощо з місцевими мешканцями - тижня вистачить для купи нових відкриттів!!! Діано, світ навколо такий різнокольоровий, що вам і не снилося. А слова на кшталт інфантилізм сповна не розуміє 90% людей... Годі бовтатися в офісі, пишучи власні "нєтлєнкі", які читає жалюгідна купка людей - гайда пізнавати світ по-повній - він такий оху...нний - в ньому стільки відкриттів!!!
Дмитро Сизов // 17.03.2009:16.15.22
Думаю - дело не в этом. Тут есть 2 тенденции. Во - первых читать наш заполитизированный новостной трафик не интересно, а иногда и противно. Во - вторых, многим просто не хочется терять на это время. Так в Уанете, есть юзеры, которые качают музыку и кино, читают свою почту и ни за что не зайдут ни на какой портал. От блокбастера Витя против Юли - их тошнит.
Діана Дуцик // 17.03.2009:17.54.17
Я б хотіла зробити деякі уточнення. Бо йдеться не лише про те, що є багато інших цікавих речей у житті. Їх справді багато. І я не сиджу тільки в офісі. Я достатньо їжджу по регіонах та спілкуюся з людьми, далекими від політики та журналістики. Але тут мова зовсім про іншу категорію: про тих, хто так чи інакше приймає якісь рішення, нехай навіть на низовому рівні і в силу своєї посади мав би хоч інколи цікавитися тим, що відбувається в суспільстві. Підкреслюю - не плітками про Юлю та Вітю та їхнім конфліктом, а тим, що відбувається довкола (кожен у своїй сфері і на своєму місці). Бо пасивність громадян лише підсилюватиме той безлад на всіх рівнях, який є зараз.
Хлопець // 17.03.2009:19.35.28
Гість, даремно Ви кличете Діану пожити у село, відчути справжній світ. Не хоче вона відчувати цей світ.
Юля // 18.03.2009:01.16.27
Для того щоб відчути та зрозуміти життя зовсім не обов`язково їхати в село доїти корів. Життя і просте і складне водночас, не залежно від того, ДЕ ти його пізнаєш. Важливо Як і НАВІЩО. Ну ще важливо З КИМ. Правда, це вже трохи інша історія:)
Гість // 25.03.2009:19.00.50
Ситуація доволі прозора. Так, інфантильність є, але тільки до нездорової інформації. І це природно. Спрацьовує імунітет. З іншого боку багато відчувають інформаційний голод за якісною інформацією. На сьогодні є потреба створювати своєрідні мережі, спільноти, які формують здорове інформаційне поле. Якщо не помиляюсь, схожу мету ставить перед собою Всеукраїнська суспільна інтелектуальна мережа "Всі Ми" www.vsim.org
Наше дурадіо
Гість // 16.03.2009:20.41.30
Свирко - ти просто... Хай тебе счастит у пошуках работы
шофап // 17.03.2009:08.59.44
о да! юрий викторович наша умница-отличница! только он самый умненький, внимательный, с дипломом. дипломом корректора...
kalipso // 17.03.2009:10.41.11
по=моєму, у блозі піднята класна тема, гарно написано, для чого (не)зрозумілі злісні захлинання не по темі?
Доброжелатель // 17.03.2009:11.10.41
Юра, ты молодец, как всегда. А на этих умников радюковских не обращай внимание. Они такие же убогие, как и были раньше. Их ничто уже не изменит. И их убогую "і", "статус" и прочее тем более...
мимо проходил // 17.03.2009:16.01.24
kalipso, вы, наверно, самая преданная фанатка Свирко. Везде его комментируете и всегда он у вас лапочка
kalipso 2 мимо проходил // 17.03.2009:16.15.28
напевно у мене є тезко, коментую автора вперше, але розумію, що для вас об"єктивність існує лише одна - у критиці блогера, інакше коментаторка сприймається як глупе закохане створіння. позбувайтеся комплексів, друже, чи у вас хобі - відстежувати "фанатів"?
мимо проходил // 17.03.2009:16.29.35
Специально для kalipso А для вас все что написал блоггер -- это истинна последней инстанции и критиковать блогерра нельзя???
greta // 17.03.2009:16.41.48
Додам у колекцію Свірко "перлів" від "Дуррадіо": років із 5 тому на якомусь київському радіо журналістка сказала дослівно таке : "Цього року Великдень припадає на неділю".
kalipso 2 мимо проходил // 17.03.2009:16.46.07
по-моєму, ви критикували не блогера, а комент
От «Рабы любви» до «Воспоминаний неудачника»
Дмитро Сизов // 16.03.2009:15.29.44
Да. Было Великое кино. Был Бергман, Куросава, Тарковский, Феллини - "не то, что нынешнее племя". Хотя нет, нет - но иногда пробивается хорошее кино и сегодня. Но - это, скорее исключение из правил. Популярное слово format, убило не только ТВ...
Хлопець // 16.03.2009:16.29.34
Я також бачив Тарковського. Його кіно. І книжку про його життя читав. Але все одно Лігачова обзивається на мене "мальчіком", а Зульфія - жлобком. Парадокси! )))
Эстетка // 16.03.2009:17.19.11
Последний фильм Михалкова, который мы с дочерью недавно посмотрели, - "Родня". Еще мы любим "Неоконченную пьесу для механического пианино". Поздние работы маэстро, к сожалению, кажутся мне конъюнктурными. При всем уважении, я не совсем согласна с автором касательно того, что без Феллини и Бергмана современное поколение пропадет. Эти вершины уже взяты, они уже выполнили свое высокое предназначение. Сейчас стремительно меняется психология, стилистика, тональность общения поколений. На мой взгляд, в мировом информационном контенте достаточно много талантливого и ценного. И наша молодежь, слава Богу, лучше нас интегрирована в этот контент. Главное, что мы должны передать нашим детям - это Вечные Истины и навыки видения. К сожалению, прямые призывы что-нибудь прочесть или посмотреть не всегда действенны - знаю по себе.( Помню, безуспешно заставляла дочь читать Теккерея). В целом я довольна результатом воспитания. К любимым фильмам причисляю "Доживем до понедельника", "За двумя зайцами", ВСЕ мировые экранизации "Джейн Эйр", "Гордость и предубеждение", "Анна Каренина". Но любим и "Чужого". Из современных выделяю "Авиатор", "Фрида". Шедевром считаю "Морозко" Роу, но это уже для внуков. Надеюсь, никого не испугала своей всеядностью. Мне кажется, надо больше доверять предпочтениям наших детей.
Эстетка // 16.03.2009:19.28.42
P.S. Автору. Если Вы любите фильм "Сто дней после детства" с будущей женой режиссера Друбич, то Вам должен быть небезразличен любимый мною фильм того же Соловьева "Нежный возраст" с сыном режиссера Дмитрием в главной роли. Это как раз пример корреляции времен - о том, что произошло через тысячу лет после детства в забытой Богом стране. Другой мир, другие реалии, другой язык, но ценности, которые всех нас должны спасти, те же.
Зульфія // 16.03.2009:19.29.55
прочитання книги або перегляд гарного фільму не робить із жлобка самурая, а із інфантильного чоловіка - героя, коханця і філософа. те, що ви, Хлопче, цього ніяк не збагнете, і заставляє вас лише тупцяти на місці.
Алегарф // 16.03.2009:19.33.35
Наталья, вЫ за молодёжь не расписывайтесь, ладно! Не дождётесь...
kalipso // 16.03.2009:22.41.24
насправді не варто огульно так судити про молодь, не тільки з подачі старших дивимось старе і не дуже, але якісне кіно, у кого є голова і смак - самі розумієте, до речі, і в кінопанорамі фільм "спогади невдахи" йде давно, був там і повний зал, тому - ну не варто цю вічну сократівську подачу про молодь і про власну типу "відібраність" - кожному своє. до речі - спогади невдахи - реально маст сі
Наталія Лигачова // 17.03.2009:11.25.23
Ув. kalipso и Алегарф:), давайте жить дружно:):). Поскольку в качестве примера "молодежи" я отсылала к близкому мне человеку, дочери, то вряд ли меня можно заподозрить в каком-то негативе по отношению к ней:). Конечно же, и молодежь у нас достойная, и современное искусство, в частности и современное кино - ничуть не хуже классики. Тот же Триер, скажем, не менее интересен, чем Бергман, как по мне, если уж говорить в таком несколько обыденном стиле:). и о никакой "избранности" кого бы то ни было, включая себя, я не писала. Я всего лишь сказала о том, что, во всяком случае, те молодые люди, с которыми общаюсь я, больше ориентированы на западную культуру, как современную, так и классическую, что вполне, кстати, объяснимо, и что лично у меня не вызывает никакого неприятия. Но мне бы, во всяком случае в отношении той же моей Кати, хотелось бы, чтобы просто не было в ее развитии перекосов, только и всего. Чтобы она искусственно, в силу складываюещегося общего мейнстрима, сама себя не отлучила и от того, что было в свое время достойного в советских кино, литературе и т.д. Мы когда-то были отлучены от значительной части западной культуры, не хотелось бы, чтобы нынешние молодые люди точно так же не добирали в отношении российской и советской... Одновременно я, например, благодарна моим молодым коллегам, которые помогают мне лучше ориентироваться в отношении современных авторов, тенденций и пр.:). Удачи!
Jew // 17.03.2009:11.27.28
Под «покровском совка» кинематограф 60-80 имел хороший trend, в этом я еще раз убедился когда где-то в начале девяностых на двойном сеансе: «Herz aus Glas» Вернера Херцога и снятом десятилетием раньше Сергем Параджановым «Тіні забутих предків».... «Жил певчий дрозд» Отара Иоселиани, «Охота на лис» Вадима Абдрашитова... «Мой друг Иван Лапшин» Алексея Германа, «Зеркало» Андрея Торковского... стильные «Пять вечеров» тог-же Михалкова... это не полный short list... у того же Соловьева был изысканный хотя и менее популярный чем «Сто дней...» более ранний фильм «Чужая Белая и Рябой2
Дмитро Сизов // 17.03.2009:12.16.28
Как то весной 1982 ко мне завалился Лёня Осыка. Он был пьян и расстроен - отказом на студии Довженко, от постановки его нового фильма. Прозванный в юности де Осыкой (с намёком на Витторио де Сика), он - не готовый вылизывать идею "партийности в кино" - потихоньку пропадал. Знаешь, Димка - говорил он, вокруг одни дибилы, нет никаой свободы тврчества, ничего не дают делать. К сожалению, он не дожил - всего то лет 5 до того времени, когда что то делать большое кино уже было бы можно, хотя бы в России. "Клейноды" - не в счёт, слишком малобюджетное кино. Я его запрмню "Этюдами о Врубеле".А сколько таких талантов зарыто в нашей земле? Где же теперь взяться Великим украинским режиссёрам?
Алегарф // 17.03.2009:17.39.20
2 Наталія Лигачова Да не-е-е, Бергман есть Бергман, о чём Вы говорите! : ) Это всё равно, что сравнивать Гайдая с Рязановым : ))) А что касается ориентированности современной славянской православной молодёжи на сектантскую тоталитарную западную культуру... знаете, в нашем узком кругу мы, например, этот временный феномен называем "синдромом подростка, слушающего зарубежную музыку" - ни бельмеса ведь не понимает в словах песни, зато можно вложить свой, лишь тебе понятный смысл, смысл неокрепшего детского организма : ) Ничего, зато вот скоро приближаемся к 18-летней отметке... Думаю, нас ждут кардинальные изменения во взглядах молодого поколения ; ) Да, Вы ведь можете проследить по поведению Вашей дочери. Пишите!
Хлопець // 17.03.2009:17.57.47
Зульфія, чому Ви на мене нападаєте? ))) Он тут Малазонія є, Дмитро Сизов, Отар Довженко, інші чоловіки-блогери - є на кому відірватися! А то таке враження, що Ви маніячка. ))) Був би я справді закомплексованим жлобком, то така популярна блогер, як Ви, й уваги б не звернули, ну може раз обсміяли і далі пішли... Закохалися на старості літ, чи що? ))) А фільмами Тарковського я почав захоплюватися ще у 14 років, коли мої однолітки захопилися наркотиками, алкоголем, порнухою і т.д. Різницю відчуваєте? Бачу, що ні. Ну, то таке... Хоче хтось казати на біле - чорне, хай каже!
1234 // 18.03.2009:19.00.53
Наталья, недавно в Киеве прошёл концерт Камбуровой. Вас я там не видел, а вот молодых людей и барышень было довольно много. И диски Камбуровой в антракте размели именно они. Далее, советский кинематограф не был убыточным, с чего Вы взяли? И не был он только авторским. Упомянутый Вами фильм Соловьёва имел прекрасную кассу, как и фильмы Тарковского, не говоря уже о Михалкове. Убыточными были только "производственные" фильмы (и то не все) да идеологический ширпортреб.
Зульфія // 19.03.2009:00.56.25
Хлопче, я тільки глузую. Якщо б я нападала, ви б уже не відповідали. Коли вам було 14? в 1812 році?
Кризовий кирдик шоу-бізнесу
Алегарф // 16.03.2009:19.36.19
Костя, а что тебе интересно?..
Автор-Алєграфу // 16.03.2009:19.49.48
Переважно я цікавлюся класикою, а з сучасних - Вакарчук, Чубай, колись Скрипка, Повалій з двома-трьома піснями, Шестак...
Алегарф // 16.03.2009:20.33.47
Ой, какая романтичная у тебя подборка! Мне тоже, кстати, в исполнении Повалий только две песни нравится: "Чарiвна скрипка" и "Три зимы", ну, может ещё парочка, так-сяк... А какие спиртные напитки ты предпочитаешь?..
А тепер про "настоящі вєчєрніци"
шевченко // 16.03.2009:08.25.19
кажуть, було поучітєльно. мовляв, коли почали роптать, шо нема дармового фуршету і вообщє, то поЧвАПКІС глаголив, шо, мол, даже в в войну сєй бал проводився і всє танцевалі... хай танцюють, а в ето врємя Гогольом і Булгаковим крутить у пеклі, мов дзигами. сії провідци не могли передбачити глибини земного аду і усіх гримас нашої біомаси, вряди-годи організовующоїся у бали.
ольга // 16.03.2009:13.53.28
ай,молодець,влучно і вірно. бо я все думала, якщо не головна заслуга майдану була побачити чєчєтова в метелику на балІ. ну і всілякого гнобленого совєтського люду на світських ігрищах екслюмпену. гламура(тіпа бали) і дискурса(тв посиденьки)-- наша дімократія
Дмитро Сизов // 16.03.2009:15.33.32
Точнісінький Вій. Не вистачало тільки Хоми Брута. А от відьом - було багацько)))
Хлопець // 16.03.2009:17.22.09
Після пропозиції Зульфії Юрко Луканов схопить інфаркт (не приведи Господи). В нього і так в КНМП ніхто майже внесків не платить, а тут їм ще й молоко вимагають! )))
Зульфія // 17.03.2009:18.09.47
припиніть кодувати на хвороби. а то доведеться одягти вам замок і вінок безшлюбности. на каналі сіті вдосталь тіток, які таке провадять.
Зачем девчонку потопили, гады?
Гість // 15.03.2009:14.06.17
бред
Дмитро Сизов // 15.03.2009:16.41.05
Настя - классная! Сегодня будет по ОРТ 2 звезды - она участвует.
между гривной и рублем // 15.03.2009:19.37.37
Да обычные финансовые разборки, вот и все. В этой истории - ноль политики, только бабки, амбиции и женские истерики. Лобода круче по связям оказалась, Настя поехала петь за Россию. Ну и хороо. Если ей все равно, то Украине такая не нужна. Руслана петь за Россию не стала бы...
666d // 15.03.2009:23.27.00
Зрадницю - на палю!
Казачка Мамай // 16.03.2009:12.31.45
Насю используют российские политики.. умно используют.. ИМХО. Но в єтой ситуации мне по-человечески приятнее Лобода, чем Настя. Своей в России не станет, и от Украины отойдет. Знаю, о чем говорю.
Не провинциальное ТВ
Юрій Шеляженко // 14.03.2009:22.22.37
Когда мне довелось быть проездом в Харькове, на семинаре по госзакупкам, как раз нарвался на трансляцию заседания горсовета. Это было что-то! Час обсуждали, давать ли какой-то коммунистке звание почетного горожанина. Основная претензия оппозиции заключалась как раз в том, что она коммунистка :)
Хлопець // 15.03.2009:14.42.25
БЮТ приїхав у Харків і давай хвалити харківських телевізійників. Дмитре, крім Харкова нормальні новини роблять ще й у Львові, Донецьку, Дніпропетровську, Одесі, Тернополі (якраз цими вихідними), в Запоріжжі також непогані є журналісти.
Дмитро Сизов // 15.03.2009:16.31.12
Видел я новости в Одессе - долго смеялся.
Хлопець // 15.03.2009:18.24.52
Дмитре, ну що ж Ви в Одесі включаєте 1+1! Згоден, це досить смішно. Особливо ТСН. ))) Та в Одесі є свій колорит, щоб сміятися. )))
Дмитро // 16.03.2009:16.25.42
Нічого дивного: у Харкові класна журналістська школа - це я кажу як корінний киянин. Згадайте - Приват ТБ часів Голубчика, агенство новин АТН, кілька прогресивних ФМ-станцій та чимало інших проектів. Добре, що школа досі жива, бо велика кількість харків`ян тепер працюють у Києві. Ще 1997 року, потрапивши на міцеве ТРК Сімон, я був вражений низкою оригінальних проектів, що їх робили практично недавні школярі. Але досі про все це у теперішній столиці мало хто знає. Ось перевірте себе: хто знайомий з ім`ям харківського журналіста Сергія Короткова - ходячої енциклопедії світової музики, інтелігента та харизматика не за гірше Артемія Троїцького? Але кому він у нашому столичному поп-піп-шоу-бізі потрібен?

Головна RSS