Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Maxwellneapy
Доброго времени суток хочу вам посоветовать сайт с кслассными приколами, смотрите 3д принтер сделал невозможное ...
Коментарів: 73
Franikphest
Проститутки, которые обожают все типы секса – оральный, анальный, классический, доступны постоянно на ресурсе ...
Коментарів: 73
DavidHex
kamagra oral jelly usa next day shipping uk <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra 100mg</a> kamagra in usa kaufen dundee health <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra ...
Коментарів: 57
Scottnar
http://bain.postersd.ml/
Коментарів: 3529
Charlesgeamn
viagra professional generic <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> cheapest price on generic viagra <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 32
rlxmur
<a href=http://propecial.com>buy propecia 5mg</a> propecia off patent 2018 http://propecial.com
Коментарів: 16
Charlesgeamn
is generic viagra available in the united states <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> viagra <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 33
Charlesdrupe
viagra generico preço bh <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> can split viagra soft 100mg pills <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 15
DavidHex
kamagra oral jelly kaufen paypal <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra 100mg</a> kamagra oral jelly for sale <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra ...
Коментарів: 32
Robertbek
kamagra gold 100mg side effects <a href="https://www.kamagrapos.com/&q uot;>kamagra 100mg</a> kamagra store reviews <a href="https://www.kamagrapos.com/&q uot;>buy kamagra</a> ...
Коментарів: 89

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Ліцензований монах або Як вилікувати сімейне благополуччя
Дмитро Сизов // 08.04.2009:16.27.49
Интересно, а кто ему лицензию на медицинскую деятельность выдал?
Юрій Шевченко // 08.04.2009:16.33.00
в кращому випадку - його власний фотошоп+ксерокс, а в гіршому - наша з вами держава
Лаврентій Малазонія // 08.04.2009:19.40.43
Я не буду здивований, якщо цей цілитель акажеццо членом НЕК!:))
Гість // 08.04.2009:23.17.10
ну монах Александр же не тычет пальцем и не возмущается - кто дал право Юрию Шевченко писать в газеты и на сайты....
Повний редактор // 09.04.2009:10.10.52
Як заступник Мінка (гіперпрофі всіх часів і народів) не менше геніально-професійний Юрій Шевченко мусив би розуміти, що номери телефонів потрібно заретушовувати. Достатньо заретушувати кілька цифр. Інакше це - реклама в інтересах шахраїв. Юра, скільки Вам заплатили? Якщо це Ви від щирого серця - тоді гріш Вам ціна, як редактору і журналісту.
Юрій Шевченко // 09.04.2009:10.48.55
до Повний редактор: дякую, виправив. сподіваюся, ніхто не скористався номером телефону та не повіз до монаха лікувати ігровий автомат. Щодо мого щирого серця хочу зауважити, що воно дійсно щире, як і в набагато досвідченіших редакторів, які на моїй пам`яті мали подібні конфузи з номерами телефонів на сайтах
Повний редактор // 09.04.2009:12.56.15
О! Замалювали номери. Нарешті! (Вчиш вас вчиш - одні лише "двійки"!)
не монах // 09.04.2009:13.54.38
Ребят, вы будете смеяться, но о.Александр реально помогает и денег не берет. Кстати, он и не монах, обычный сельский священник. Это на нем какая-то сво...навариться решила
Повний редактор // 10.04.2009:16.05.27
Юрію, якщо "не монах" правий і той священник дійсно не бере гроші, але хтось вирішив на ньому нажитися - проведіть журналістське розслідування і опублікуйте його в "Телекритиці"! Це просто - поздвоніть домовтеся про поїздку, поїдьте поговоріть зі священником і парафіянами, з тими хто вилікуваний і ще зв"яжіться із єпархією - хай прокоментують. Півдня роботи і отримаєте гарний матеріал, який допоможе людям не бути ошуканими.
Юрій Шевченко // 11.04.2009:11.33.04
до Повний редактор: дарую Вам цю чудову нагоду провести журналістське розслідування й опублікувати його там, де Ви у всій повноті редакторствуєте. проведіть опублікуйте поздвоніть домовтеся поїдьте поговоріть зв"яжіться (только нє слішком крєпко)
Повний редактор // 13.04.2009:15.06.39
Юрій, така ваша відфутболювальна відповідь свідчить про "повний песець"! Ну якщо вам не хочеться попрацювати, а хочеться тільки буть начальником, то журнал "Телекритика" можна тільки пожаліти.
Его серебрянный шар
Tetyana // 07.04.2009:13.13.04
Да, Дмитрий, передач интересных у нас действительно мало. Я не спец в журналистике,но на столько свободно ходят слухи, что тот канал есть собственностью одного политика, другой канал - собственностью другого политика. В Украине все ждут выборов. Политики заинтересованы прийти к власти (деньгам). Политикам не до познавательных передач. Не удивлюсь, если наши политики в большинстве сами не знают, кто такой Зубков, Ужвий....
Дмитро Сизов // 07.04.2009:14.47.09
Можно купить нормальный канал и сделать из него "дерьмоТВ". Это - крах инвестиций. Любой собственник заинтересован в развитии канала, росту его рейтингов у телезрителей. И так, типа между прочим - можно пагитировать и это будет уместно. А, когда агитируют 24 часа в сутки за продажных уродов, которые за 15 лет поменяли 20 партий. Сначала обожествляли Кравчука, потом Кучму целовали куда угодно, потом ходили с оранжевыми бантами, а потом с голубыми... Это - не ТВ вообще! Можно крутить старые американские фильмы, можно новые - это тоже не ТВ. ТВ - это в первую очередь селф продакшн.
Лигачева, Вася Фофудья, Зульфия, Хлопець, Отар, Минко, Покал, Барановская...на Андреевском!!!:))
Хлопець // 06.04.2009:09.22.33
Лаврентій, дякую! 4 місце в твоєму рейтингу - cool!
Олег Покальчук // 06.04.2009:10.28.44
:)) "Старый кот борозды не портит"
Гість // 06.04.2009:10.30.59
Какая страна - такие медиаблоги. ПС. Сейчас набежит вся автура и начнет благодарить автора, что он их узнал, а мне скажут - завидуешь, что о тебе так красиво в медиаблогах не пишут???
Лаврентій Малазонія // 06.04.2009:11.09.16
2Гість // Я Вас отнюдь не обделил вниманием- вот 2-я и 5-я картинка снизу спешели хвор Ю:))Только выберите одну из них- надо же оставить еще кому-то из обделенных;)Весна на дворе, а люди рефлексируют, как украинец Бортко аннексировал для русских Гоголя..А ведь таки аннексировал!.PS:Украина чудесная страна...если конечно она для Вас страна, а не территория.
Лаврентій Малазонія // 06.04.2009:11.30.21
Олег, адназначна не испортит!) Асобенна следует заклику "Мужчины, будьте с женщинами гуманны. Поймали, отпустите их утром на волю!" ;)
Лаврентій Малазонія // 06.04.2009:11.33.06
Хлопець, Вася Фофудя ще й дальтоник- іскренна вірує, що збирає "моралє кубік-Рубіка" за 10сек ;))
Наталія Лигачова // 06.04.2009:12.16.55
Лаврик - все в зачет!:):)
Хлопець // 06.04.2009:14.12.15
Вася точно дальтонік? Блін, один дальтонік Фафа керує 1+1, другий - визначає моральні норми телебачення. І вони між собою підписують меморандуми про взаєморозуміння - про те, як показувати з телеекранів людську кров, колір і яскравість якої вони навіть не здатні уявити!!!
Зульфія // 06.04.2009:14.27.40
... тьху!))) ви думаєте, то я Хлопця обіймаю? ні! я йому шию кігтями деру. шо це я весь час гола! який ти сексист, Лавруша.)) нєт лі здєсь порнографії? куди Яневський тільки дивиться?))
Вышел погулять // 06.04.2009:14.36.06
Поразительная способность журналистов работать замкнутыми циклами. Сами себе пишут, картинки показывают, сами комментируют... Шефиня за это нахваливает, поощряет... Где бы себе такую лафу найти? При этом с нескрываемым корпоративным ядом набрасываются на "не своих", даже если те по сути явно правы или хотят поднять уровень дискуссий выше смехуечков. А может, и на вернисажах в выходные те же сидят, торгуют, подрабатывают в свободное от "работы" время? Или это очередная пиаракция с наваром? Дихлофосом журналюг, дихлофосом....
Зульфія // 06.04.2009:14.39.25
гуляв би ти собі, і нагуляв. а ти вызьми помстися нам - створи власний медіаресурс, і повеселишся зі своїми. як співається в одній пісні "повиси-ка на нём, а когда надоест"...
Вышел погулять // 06.04.2009:15.07.44
Ааа. Так это мученики пера устроили себе праздник. Ай эм андестенд. А где "Завтрка на траве" с заказчиками?
И снова я. // 06.04.2009:15.09.40
Sorry. "Завтрак". Ошибся.
Зульфія // 06.04.2009:15.19.41
гуляющій, у вас стільки жовчі виділяється, що можна і завтрак, і траву проковтнути. дякую вам за вашу небайдужість. від ненависті до любові один крок. зробіть його нарешті, і будемо снідати разом.
Ценитель // 06.04.2009:15.53.58
Картинки ничего, хоть никакого отношения к искусству и не имеют. Так же как блоги ТК к журналистике. Понимаю раздражение некоторых ищущих высокую мысль в интернете. С такими запросами или сами пишите, или читайте философов. Радуйтесь, что почти на шару тиражируются ваши комментарии, ведь скоро в нашей журналистике, как в борделе, все будет платно. Но что это я о грустном, ведь в одном можно согласиться безоговорочно - весна пришла!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Лаврентій Малазонія // 06.04.2009:18.15.49
Салам,хабібі!;)Це копія картини Густава Клімта, так і називаеццо "Поцілунок":))Але мені здається, що Хлопець або пріпал до твоєї ерогеннї зони, або збирається тебе вампіріть:)))Це не сексізЬм з мого боку, швидче еротизм...що впалне ваазможна НЕКу може здатися порнушкої:))Хай забороняют тебе з Хлопцем в іспалненіі Клімта;)
Лаврентій Малазонія // 06.04.2009:18.26.58
Хлопець, можливо Вася Фофудья і справді дальтонік...в сенсі, моралі так точно;) Ви почитайте це інвертю http://www.pl.com.ua/main.php?Date=2009-04-06&artID=817 Про Дена я ніччьо не буду казати, доки не вискажусь в ліцо;))Але він, як професійний псіхолог, має кліентів в НЕК- кліптоман Вася Фофудья, жінку з суіцідальними нахлами (тре слідкувати, чи немає поблизу запальнички та пального), і челавек-нівідімка Мазурчук...більше поки не буду...:))Але попрошу Юрка Шевченка поставити ще одну картинку...думаю буде в тему;)
Лаврентій Малазонія // 06.04.2009:19.35.06
Дякую, Юрко!:)Ось і Ден з Курковим- 3-я знизу картинка;) Прашу любіть і жалавать!:))
Зульфія // 07.04.2009:00.43.45
што же, Лаврентій, я хоч і тьомная дівчинка з забитого аула, проте, слава Аллаху, Густава Клімта відрізню від копій на нього. І в моєму житті був хадж, хоч і короткий, до Відня.
Лаврентій Малазонія // 07.04.2009:09.02.41
the same хабібі;) я з чорнава квадрата Малевича не вилазію:)) але всеж чув про Nuda Veritas земляка Алоизовича;))
Хлопець // 07.04.2009:12.23.52
Лаврентій, картина, де зображений ти, має якийсь подвійний сенс. Там на тобі ярмолка, з вуха звичає характерне ортодоксальне пасмо, в руках агнець - ніби все логічно і правильно. Але ззаду за тобою якісь засніжені гостроверхі гори, яких немає в землі Галілейській, але вони є в землі Осетинській. Поясни, будь-ласка! Може це картина на твоє замовлення чи випадкова примха якогось художника?
Tetyana // 07.04.2009:14.33.16
похоже на тот случай, когда в интернете человек сидит постоянно, и чтобы показать какой этот человек популярный. Боюсь, что в реальной жизни этот человек никакой и занудный...
Лаврентій Малазонія // 07.04.2009:16.28.27
:)))Хлопець, версія така- за заднєм планє,такскаць, гори Сакартвело, на передке Україна... стою я в образе єврея, тримаю в руках казла, що вважає Україну терріторієй, ще попереду передньго плана невідімі, підступні та галодниє бандерівці з МР-40 напєрєвес:)) Ось я, в образє єврея, пропоную їм аткушать єтава казла. Позаду іспуганна пасуцца три кваснюка- вони бачать бандерівців...але їм невдамьок, що за парканом ще один загін :))Якщо у тебе є своя інтерпретта, то давай...:)Малював цю картину, і картину з варіацієї на тему "Отар вже тато", картвел, що виставляє їх на Андріївському узвозі- Зураб Мартиашвілі.
Хлопець // 07.04.2009:17.21.32
Дякую, Лаврентій! Зрозуміло. ))) Зураб - талановитий художник. Моя інтерпретація більш миролюбна: бандерівці козлів-кваснюків зустрічають не автоматами, а вишукано інтелігентно. Вони в них плюють або кидають тортами, як в Бузину і Ульянова. )))
Лаврентій Малазонія // 07.04.2009:19.16.21
Кидатись тортами, це вже пійяр:)А кваснюки від інтелігентного ставлення мжуть вимерти...кого потім будуть кушать крававие бандерівці і гамериканські імперійялісти?:)))
Хлопець // 08.04.2009:09.53.18
Ларентій, щоб бандерівці виглядали так, як хочеться кваснюкам, тоді треба попросити шановного Зураба домалювати над засніженими горами двуголового триколірного монстра з крилами і короною на голові, який буде уособлювати Путіна з його Медвєдєвим. Також можна під ногами у тебе попросити домалювати установку С-300 класу "земля-повітря" з тризубом на кожній ракеті. Але, мені так здається, що шановний Зураб не погодиться паплюжити свою чудову картину... Тому нехай кваснюки вимирають самі...
Лаврентій Малазонія // 08.04.2009:12.00.57
Згода!:) Тіки для чістати легенди, замість С-300, нехай буде "Хец-2.5":))
Хлопець // 08.04.2009:12.21.08
"Дорогой Евгений Максимович, спасибо за прекрасные и точные ракеты "Хец 2.5" класса "земля-воздух"! Не мог бы ты теперь прислать мне ракеты "земля-самолет"? (Из письма президента Ирака Саддама Хуссейна к министру иностранных дел России Евгению Примакову во время войны в заливе (анекдот)).
Лаврентій Малазонія // 08.04.2009:16.16.51
Вот раньше признаком готовности сваренных пельменей было их всплытие. Теперь пельмени даже не тонут... В Одессе, в кризис, их из кваснюков стали лепить ;)
Зульфія // 11.04.2009:01.04.05
у Хлопця голова в зеленці. тю. її ж пити треба!
Xlopets (real) // 12.04.2009:14.47.50
Lavretij, jak tvoja donka Anna-Maria? Napyshi pro nei blog! Tsikavo! Takozh tsikavo diznatysja pro tvoi vrazhennia z pologovogo budynku - jak teper tam service? Zvy4ajno - ze privatna sprava, ale meni zdajetsa sh4o blog pro ze mozhe buty tsikavy! (Soory for Latin letters! I have no Ukrainian keyboards here)
Павло Булгак // 13.04.2009:13.26.10
Дуже креативно!
Лаврентій Малазонія // 13.04.2009:20.25.18
Hi Xlopets, Real Xlopets!:))Це дійсно цікаво, але дійсно прватна справа:)Може якось плейсментом запущу...:) Good luck n` take care!;)
Фофудья разбазарилась! // 14.04.2009:19.33.22
Глава Национальной экспертной комиссии по вопросам защиты общественной морали Василий Костицкий считает, что государство должно вмешаться в работу средств массовой информации с целью гармонизации поданных ними новостей и сюжетов. Об этом говорилось во вторник на круглом столе "СМИ, экономика и общество в капкане негатива", который состоялся в Киеве, сообщает УНИАН. Костицкий отметил, что СМИ "присвоили себе право определять, что хочет народ видеть и слышать". Вместе с тем, по его мнению, в условиях экономического кризиса растет количество негативной информации, которая подается в прессе и на телевидении, и влияет на граждан формируя депрессивное состояние у общества. "Может ли тут государство вмешиваться? Конечно, государство не вправе регулировать и определять социальную функцию СМИ. Цензура, конечно, в Украине запрещена и вмешательство государства в эту сферу рассматривался бы как цензура ... Поэтому я для себя вижу, что государство может работать в рамках так называемого правового коридора ", - сказал Костицкий. По его словам, этот коридор определен с одной стороны статьями 34 и 35 Конституции - о праве на свободу слова, информации, т.е. журналистскими правами, правами на свободу предпринимательской деятельности, правом на частную или корпоративную собственность, а также статьей 43 закона об информации, которая определяет понятие цензуры. С другой стороны, как отметил Костицкий, это 27 статья Конституции, которая предусматривает право на уважение к достоинству человека; статья 3, которая предусматривает, что безопасность граждан является обязанностью государства. "И вторая окончательная стенка этого коридора вырисовывается статьей 13 Гражданского кодекса - часть 4 которой предусматривает, что деятельность физических, юридических лиц должна происходить с соблюдением нравственно-этических основ общества", - добавил специалист. "Что касается негатива, государство просто не может молчать в этой ситуации и молчание в государстве - это преступление перед обществом, нарушение ее конституционного долга", - заявил Костицкий.***Глава Комиссии по морали Василий Костицкий фактически бежал с предыдущей должности главы правления Государственного ипотечного учреждения, когда правление обвинило его в совершении необоснованных платежей в пользу ООО «Институт законодательных прогнозов и правовой экспертизы», где он является учредителем, а также в покупке автомобиля Mazda 6 за бюджетные деньги и размещении средств ГИУ на депозитных счетах «Укрэксимбанка» под минимальные 6,5% годовых – сущая ерунда. Можно проигнорировать, не так ли? В конце концов, кошки царапаются, чиновники воруют – закон природы
«Почем опиум для народа?» – О.Бендер
Дмитро Сизов // 03.04.2009:18.30.03
Дело Зварыча живёт и побеждает! А ведь прав был Путин. Украина - это территория.
Леонід // 03.04.2009:22.50.11
Путін ГАВНО! І суддя який відпустив наркокурєра також ГАВНО і ПРОДАЖНА ШКУРА!!!
dbaa // 03.04.2009:22.57.55
Алкоголь - вот первое зло и клондайк для списртовых королей. Даешь легалайз!
Mimino // 06.04.2009:11.30.06
Сколько можно писать свои необоснованные утверждения - "наркодиллер". Диллер это тот, кто продает, а он не продавал во-первых, он вез, и при этом не знал что везет. Да-да такое бывает - не знал, его попросил товарищ привезти вещи. Товарищ оказывается и есть главарь банды. Он его подставил. А из-за таких как Ты Константин невинных людей и сажают, и опять же такие же как ты. Я честно говоря разочарован в тебе, и во всей нашей милиции... К нему даже адвоката не пускают, и если б ты знал, как его повторно задержали - беспредел полный. Уроды. С таким же успехом я сейчас могу тебя обвинить в коррупции и еще чем-то, написать статью и выложить на своем сайте. И что это правильно - нет. Лепишь что попало, лишь бы людям нравилось, деньги зарабатываешь. А между прочим сам преступник, раз обвиняешь человека чья вина не доказана.
Mimino // 06.04.2009:11.37.51
Леонід это ты ГАВНО... Никто ни копейки не платил, да и денег нет, чтоб платить. Судья сама отпустила. А рас так, значит, для нее действительно не было оснований его держать. А после этого его пригласили в кабинет где, вдумайтесь, при понятых задержали при попытке совершение преступления. Офигеть можно.. В кабинете у следователя сразу после суда свободный человек пытается совершить какое-то преступление на глазах у понятых. Как можно такое творить. Сволочи..
Лаврентій Малазонія // 06.04.2009:11.40.05
А Вы над полагать судья, да? Не из "сеятелей", нет?
Mimino // 06.04.2009:13.24.32
Нет. Я этого человека знаю...
Дмитрий (КиевБНОН) // 06.04.2009:14.13.11
Кстати, муж судьи - руководитель охраны Л.Черновецкого. Задержание действительно для очень многих "неприятное", оно по "тяжелым" наркотикам оказалось самым крупным за десятилетие. Похоже, и Mimino зацепило. Там, если не будут мешать, раскрутка пойдет по полной: водители-курьеры, специалисты финансового блока и т.д. Стогний на сайте сказал всю правду, даже больше, чем надо. Раньше времени только. Но ничего, скоро будут задержаны все, из страны уже не выехать не смогут. А - то, что курьер не знал, что везет - бред. Парень в деле - 100%.
Mimino // 06.04.2009:15.05.52
Дмитрий (КиевБНОН) для тебя может это и бред... А я знаю этого человека, и уверен, что не мог он этого сделать осознанно. Хотя бы из-за того что очень большой риск. Осталась семья без денег совсем, квартира в кредите, машина в кредите. Думаешь если бы он этим реально занимался, зачем ему все это брать в кредит? И живет он далеко не богато. А как ОБНОН работает я знаю.. Весь ОБНОН по большему счету нужно посадить по тем же статьям и еще многим другим. Зайди к ОБНОНовцу домой и много чего интересного найдешь. Вот это 100%. Ловят дилеров потом деньги вымогают, а потом отпускают. Ну а когда крупняк надо все вести до конца – погоны дадут. Вам бы чем больше денег срубить да людей посадить, и чем на больший срок тем лучше. Не верю я что он это сделал... слишком много противоречий.. если человек один, или просто дурак такое возможно, но здесь все наоборот. Уверен его подставили..
Константин // 06.04.2009:15.09.24
Уважаемый Mimino. Читая Ваши посты думаешь ”бабло побеждает” . Тяжело себе представить что он не знал, что там, а если подробностей не знал то точно догадывался. Вы часто у себя в обиходе находите калаши и наркоту? Так вместо зубной пасты дома? Чушь как по мне! Тюрьма не выход, даешь свет с Востока)! В Китае если мне не изменяет память, за это предусмотрена: публичная смертная казнь и БАСТА. Твёрдая рука и холодная голова нужна Стране.
Дмитро Сизов // 06.04.2009:15.52.55
Встречаются столовой, за обедом два служителя Фемиды. Кушают. Вдруг у одного на руке блеснул Роллекс с бриликами. Второй спрашивает. - За что купил? -За отпускные... - Этож сколько тебе отпускных то дают??? - А это - смотря кого отпущу...
Гість // 06.04.2009:15.54.57
Уважаемый Константин какое «бабло побеждает»? вы ко всему подходите с таким принципом? не платит денег никто, денег нет, ни у семьи, ни у тех кто хочет помочь, и друзей у него высокого уровня нет, человек всю жизнь занимается автомобилями, ремонтирует, красит. Какое бабло. Откуда? По поводу судьи - она его сама отпустила, честно говоря я тоже удивился. Никто за это не платил. А рас так то я думаю есть над чем задуматься. По поводу трудно представить - понятно что трудно, если бы это был кто-то чужой я бы тоже вряд ли поверил.. Ну а вы попробуйте... Может это действительно правда, а его посадят лет на 9-10. Что тогда? А калаши нашли не у него, не нужно язвить…
beerhunter // 06.04.2009:18.47.09
Mimino // 06.04.2009:15.05.52 Дмитрий (КиевБНОН) для тебя может это и бред... А я знаю этого человека, и уверен, что не мог он этого сделать осознанно. Хотя бы из-за того что очень большой риск. Осталась семья без денег совсем, квартира в кредите, машина в кредите. Думаешь если бы он этим реально занимался, зачем ему все это брать в кредит? И живет он далеко не богато. Шановний, так ви свого корєша заклали "с потрохамі"! людина живе небагато, в неї кредит на квартиру, кредит на машину і "осталась семья без денег совсем". Отже, як бачимо, мотив зрубати грошей на шару в нього був, та ще й який. А коли так припре, то й законослухняні люди, як ми знаємо з найновішох кризової історії, можуть піти на злочин...
Лаврентій Малазонія // 06.04.2009:19.13.13
Mimino, я понимаю,и даже готов поверить Вам, что человеку хреново, чем-то и как-то надо семью кормить, но...давайте додумаем эту историю дальше, да.Тяжелые наркотики тяжелые последствия...Вы находите в подъезде шприцы оставленные кем-то из Ваших близких, может быть Вашим чадом, поломанная жизнь- лечат единицы и за огромные деньги.Что Вас больше колышет, то что Ваше чадо уже не человек, или судьба несчастного Вашего знакомого, который припер ему то, что поломало жизнь Вашему дитятке, а?
Дмитро Сизов // 07.04.2009:20.42.49
Хорошо хоть наши менты, в отличие от судей и политиков - настоящие офицеры, люди кодекса чести! И УБОП с "Соколом" и БНОН - это цвет нашего общества. Знаю многих из них лично. В беде, своему ли товарищу, постороннему ли человеку - всегда помогут. Но к преступникам - они беспощадны. И это - правильно! Нельзя иначе! Часто они бывают предаваемы политиками и своим же руководством. Но другой Украины, для них, как и для меня - нет.
Гість // 09.04.2009:11.44.59
В милции людей чести не больше и не меньше чем среди судей, журналистов и депутатов. Заявляю с полной ответственностью (работал в в МВД с 1994 по 2008 год). То, что милицию загнали за Можай, все поотнимали - пенсии, премии, льготы - плохо, но они нашли выход и лупасят и взятки берут - особенно УБОП и БНОН. Могу на спор купить наркоту в течение часа в Киеве, Харькове и Одессе - потому, что она там открыто продается, как в ларьке - и догадайтесь с трех раз кто это крышует. Почему то туда рейды Беркута в масках не планируются.
Дмитро Сизов // 09.04.2009:14.28.09
Дорогой, Гость. Насёт журналистов и депутатов - мне, даже не говорите. Процент честных людей там - ниже плинтуса. Про судей - вообще смешно слышать. Не знаю, кто крышует торговлю наркотой, но думаю - не менты, их бы на таком поприще, давно бы попалили. Подымайте выше, как раз в этом вопросе без депутатов никогда не обойдётся! Тут и трамадол и прочие прелести. За каждым ночным клюбом, где торгуют наркотой - торчат уши властного подонка. Это не уровень милиции. Они - максимум охраняют. Да, знаю случаи, когда одни менты арестовывали, а другие заменяли героин на мел. Но мои друзья - в числе первых. В стане - где вакуум власти, без них было бы совсем плохо. Хотя мой любимый анекдот такой: Что значит гаишник-оборотень? Это гаишник не берущий мзду...
Приехали!
Гість // 05.04.2009:21.06.33
А хто цензурував? Росіяни чи українці?
Дмитро Сизов // 05.04.2009:22.30.25
Производители фильма. Мы копии фильма получали из России для проката.
Ну що, пани?
Гість // 04.04.2009:15.11.15
так же долго, как украинские блоггеры виртуалы будут брать бассурманские клички
dmyros // 04.04.2009:15.22.52
У нас уже нет режиссёров способных снять полный метр на плёнку. Ну разве - Балаян, но это не его формат. Остальные стырят бабки и снимут {ну ты поняла что}. Студия, крупнейшая в Европе - вся в аренде. Наше национальное кино - увы всё на Байковом...Что же касается "версии Бортко", ты сама поняла - кто забашлял, тот и заказал. Спасибо хоть медвед в финале не выехал на танке и не спросил: Панове, а где тут у вас будет РЛС?)))
Зульфія // 04.04.2009:18.54.05
дмитросе, тут на телекритиці є стаття, в якій режисер пан Вітер говорить про потужні потенції, які в нас є для зйомок навіть таких епічних драм - і талановиті молоді режисери є, і апаратура, тільки нема фінансування. професійний режисер, якщо він профі, не повинен з шапкою роками вихожувать по спонсорах, вони самі повинні стояти в черзі, аби їхніми грошима хтось створив "нєтлєнку", яку можна було би показувати дітям. ну, і зрештою, без державної підтримки кіна таки не буде, навіть з спонсорами. В Росії без цієї підтримки кіна би теж не було, не дивно, що будь-яке кіно, яке підтримує держава, містить купюри і державницьку імперську пропаганду. Але кіно там все-таки є. А у нас ні пропаганди, ні кіна.
Зульфія // 04.04.2009:18.56.44
до гостя: навчись слово "басурманське" писати правильно" для початку, а тоді лізь в коментатори.
Зульфие // 04.04.2009:19.56.12
ответ по сути. спасибо
Марина Баранівська // 04.04.2009:23.12.11
Зуля, респект. мушу зізнатися, що у мене б стільки слів на адресу цього фільму не знайшлося. в глибині душі я хочу кіна як містерії і чекаю одкровень. з цієї точки зору "ТБ" для мене не таке кіно. а щодо сліз - підозрюю, якби цей твір екранізував якийсь режисер-маньяк ( а раз так, то він би обов"язково включив би сцену, скажімо, катування цуценяти), то він би теж зумів довести певну категорію глядачів до сліз. це ж неможливо витримати спокійно - коли тобі хтось 5 хвилин показує якесь звірство.
kolumnist // 04.04.2009:23.53.37
До чого тут "Чому фільми про історичну минувщину нашої країни знімають то поляки, то росіяни"? Знімає той, у кого є сценарій, фінансування та потенційні сили подужати такий масштаб. А ексклюзивне право на власну історію нам ніхто не давав. Так само, як і ніхто не зобов"язував це робити. Зрештою, ніхто не забороняє українцям зняти кіно про хижацтва Катерини 2. Справа у таланті, а не історичній чи літературній власності. Інакше знімати за Шекспіром нам - зась..
Зульфія // 05.04.2009:02.05.17
колумністе, а де ви бачите в моїх словах заперечення? я просто вважаю ненормальним, що ми не екранізуємо своєї історії і художніх творах наших геніїв, а знімаємо серіали і кіна попсового спрямування - для цього в нас і бюджети є, і технічні сили, і масштаб.
Зульфія // 05.04.2009:02.07.15
Марино, згідна з тобою, але співчуття і сльози в мене викликав не той, кого катували, а його сценічний батько.) тобто Ступка в образі Тараса.
ганс // 05.04.2009:12.09.57
Хочу высказать огромное признание россиянам и полякам, которые показали, что у нас есть Великая история. Спасибо парфёнову за "Птицу - Гоголя". Отдельное спасибо - за воспитание подростающего поколения. Может, кому-то и нравится Мазепа в одноимённом фильме, но народ пойдёт на Бульбу. Качественно, с размахом, а если претензии только к "рязанским рожам"... Ну это ли знаете. Как на меня, типичные славянские лица, а кого только на Сечи не было. Думаю, и рязанцев тоже, после разгона Стеньки разина много и в наши края бежало. Если можно, чем "шляхтянское" лицо отличается от прочего?
ганс // 05.04.2009:12.23.15
И не надо заниматься излишней политизацией всего и вся. Это только у нас в странев пятницу вечером могут смотреть политические толковища. "Бульба" - точно просчитанный маркетологами. 200 лет Гоголю, множество разговоров только подогревают интерес к фильму, "Тараса Бульбу" все учили в школе. Тем более, что его толком никто и не экранизировал. Опять же, фильмов про Великую отнчественную наснимали довольно много, переизбыток пошёл. Вот подобную нишу и заполнили. И не надо излишне политизировать ситуацию, а то нам уже везде " рука Москвы" чудится. В пору о психологическом здоровье поговорить.
Зульфія // 05.04.2009:13.20.18
впору говорить о псіхологічєском здоровьє людини, яка ховається під різними ніками, а пише одне й те саме, та ще й з мовною інвалідністю.
Дмитро Сизов // 05.04.2009:18.30.15
До сих пор не могу забыть эту сцену. Сидит Тарас с сынами за столом и как бы вслух размышляет... Что - всё? Осталось только гречку сеять??? Вот - те, кто сел гречку на 70 % умерли в голодомор, а остальные подымали СССР. Зимой 2004, на Майдане стояли потомки такого вот Тараса Бульбы, но бл...ие паны их, традиционно предали. Опять фильм - ночь, из осаждённого города к Андрию приходит служанка - татарка ( до их отселения Сталиным из Крыма - 500 лет) и говорит, помоги панне. Андрий узнаёт про подземный ход. Иди, разбуди казаков! Ворвитесь в город через подземных ход! К панночке, Андрию бы в добавок, насыпали бы 100 кг золота. Но... сеющий гречку - идёт предавать....
ганс // 05.04.2009:19.18.55
Да не за чем я не прячусь... Это мой ник, больше других нет. Ну а про инвалидность - учту, будем внимательнее. "... мы все учились понемногу..." Ну а если у нескольким людям приходят сходные мысли, тогда стоит их хотя бы просто выслушать. Авось, что-то и услышите, а не только себя. И не надо всё переводить на личности, разговор ведь совсем о другом шёл. Кстати, о проблемах перехода на "личности", кажется, кто-то писал выше. Так что не надо заниматься двойными стандартами. Высказывайтесь об идее, а не о личностях...
Зульфія // 05.04.2009:23.22.39
ганс, учусь у вас - щодо переходу на особи і ярликів "психологічного нездоров`я". у нас щось багато діагностів з`явилось на предмет чужого здоров`я. а лікарів вобмаль, як і вилікуваних. у ваших висловлюваннях була якась ідея? перепрошую, чи не могла б ви сказати, - яка?
Зритель // 06.04.2009:00.40.08
Борцу с гречкосеями Сизову. Порадовал ваш пассаж про "К панночке, Андрию бы в добавок, насыпали бы 100 кг золота". Дмитрий, это вы воспринимаете женщину исключительно как кусок мяса, предназначенный для удовлетворения физиологических потребностей. Андрий панночку любил и любимого человека предать не мог. Кстати, единственный гоголевский персонаж, вызывающий симпатию. Остальные казаки даже в фильме выглядят озверевшими фанатиками (при том что Бортко не стал экранизировать гоголевские строки об убийствах полячек и их младенцев Бульбой). Кстати, есть хороший фильм о предательстве - "Отель Руанда". Ради любимой женщины (тутси) главный герой (хуту) предает свой народ и помогает его врагам. Вот ведь негодяй!
русскій царь // 06.04.2009:04.27.31
промову про те, що "поднимается уже и крепнет в русской земле царь", дописану Бортком хіба вона не дописана гоголем в другій редакції?
Хлопець // 06.04.2009:09.50.39
Взагалі то правильно українською буде "бусурманський", а не так як сказали Гість і Зульфія.
Дмитро Сизов // 06.04.2009:10.25.54
Зритель, для меня не существует женщины, ради которой можно предать Родину и боевых товарищей. Предательство ничем и никогда оправдано быть не может. В том числе и предательство современных сограждан.
Зритель // 06.04.2009:12.42.36
Сизову. А предательство любимой женщины - это не предательство? Почитайте "1984" Оруэлла. Если стоит выбор между предательством любимого человека и предательством партии, страны, религии и т. д., каждый человек вправе сам выбрать, от кого отречься. Не думаю, что выбор Андрия или управляющего отелем из Руанды менее достоин, чем выбор лавреневской Марютки, застрелившей любимого человека ради боевых товарищей. Были еще комсомольцы-фанатики тридцатых годов, которые отрекались от родителей - предавали близких людей ради советской Родины, ради товарищей, ради веры в коммунистическое будущее. Они лучше Андрия, отказавшегося предать любимую?
Дмитро Сизов // 06.04.2009:13.01.24
Однозначно - лучше!
Прохожий // 06.04.2009:14.03.10
Ужас, здесь нам уже рассказывают какое предательство лучше! Сизов, какое ковыряние для тебя лучше: на блоге Телекритики или в собственном носу?
Прохожий 2 // 06.04.2009:14.06.44
Жаль тебя, Сизов. Ты только что признался в том, в чем мужики не признаются даже пьяные в стельку - ты никогда не любил женщину так, чтобы по-настоящему. Потому тебе дороже друзья и т.д. Кстати, твоя Родина это что - СССР или Украина?
Дмитро Сизов // 06.04.2009:14.12.33
Пожалей себя - убогий.
Прохожий 2 // 06.04.2009:14.24.17
Убогий Сизов, отвечай какая у тебя Родина!
Дмитро Сизов // 06.04.2009:14.30.43
Да пошёл ты - страдатель-предатель, хренов. Ты, наверное это - мазохист. Запомни, убогий! Моя родина - Украина. А что касается любимой женщины... я тут посчитал, что в своей жизни был влюблён раз примерно 50, из них раз 5 "смертельно". Но! "Только шашка казаку во степи подруга, Только шашка казаку в степи жена."
Зульфія // 06.04.2009:14.32.47
так, про царя було дописано в другій гоголівській редакції, але хто знає, чому і навіщо? а логіка що підказує? крім того, навіщо було той неоковир витягувати, краще (згідна з Сизовим) було показати сцену з Янкелем і стражниками тюрми, де сидів Остап. В контексті "товаріщєства" і любімой "русской зємлі і русской вєри", який так підносить і акцентує Бортко, вона була би доречнішою.
Я // 06.04.2009:22.11.59
Сізов, мене ти вже зрадив, однодумицю по твоїй статті, на догоду корешам. Зульфія, правильно писати не "згідна", а "згодна", подивись у словник. І чого ти Галею чи Марусею не назвалась? Не вірю я вам, псевдопанове.
ганс // 06.04.2009:22.33.41
По поводу здоровья, никого конкретно не имел ввиду, просто говорил об обществе в целом. Которое в любом случае пытается понять - а кому это выгодно? Имеет ли право Творец (мастер, не важно) на собственное прочтение? Стоит ли искать то, что в фильм не закладывалось? Не провоцируем ли сами разговоры о противостоянии? "Олимпус инферно" - здесь и до бабки не ходи, государственная инфомационная политика в действии. А вот с Бульбой... Не слищком ли Вы (мы) увлеклисть созданием образа врага. И коммунист Бортко не обязательно излагает свои взгляды в кино -"мастер и Маргарита" совсем не комммунистическая агитка. Почему никто не говорит о других вещах? О том, что этот фильм о том, что гражданская война - это путь в никуда? Почему мы говорим о том, какое предательство лучше? И где разница между предательством и правом на собственное мнение, пусть и даже отличное от других? Именно в этом русле я видел разговор, поэтому и помянул о личностях. Что если мы смогли примириться со своими историческими врагами, почему мы не можем это сделать сейчас? Что история - она не белая и не чёрная, она пёстрая и неоднозначная? К чему попытка всё упростить и выхолостить?
Зульфія // 07.04.2009:00.50.35
гансе, не лізучи в хащі історичного примирення, прочитайте уважно мої враження. я вас дуже прошу, читайте уважно. думаю, я найменше намагалась образити Бортка і найменше політизувала цей фільм. То про що ви зі мною сперечаєтесь? Те, що ви шукаєте і хочете знайти в моїх словах, відсутнє. а стосовно історично примирення - треба примирятись на умовах паритету, а не просто простить ворогам своїм. думаю, кожна родина, кожна людина це вже зробило. але варто, щоби більший протягнув руку меншому. чи принаймні, хотілось би бачить щирий рух руки в бік потискання з ОБОХ сторін, як у нас це відбулось з Польщею. в цьому і є велич душі, якої поки не бачу в північного сусіда.
Лаврентій Малазонія // 07.04.2009:09.13.05
Лучше попробовать найти и посмотреть эти 7 хвильмов :)"До версии Бортко Тарас Бульба экранизировался целых семь раз. Вот только делались эти киноверсии Гоголя немцами (1924 г.), французами (1936 год), англичанами (1938 год), американцами (1962-й), итальянцами (1963-й) и чехами (1987 год). Единственная отечественная попытка перенести популярнейшую повесть Гоголя на большой экран была предпринята в 1909 году, и сделал ее Александр Дранков – тот самый, да, автор первого русского игрового фильма «Понизовская вольница», он же «Стенька Разин», и документального фильма «Прогулка Льва Толстого», снятого через дырку в летнем дощатом сортире в саду у классика."
dmynros // 07.04.2009:11.38.21
Тебе! Смешная ты. Не ведаешь жизненной правды. Вот еслиб кто обидел мою мать или дочь или жену - сразу бы убил. Но предать Родину? Братьев по оружию? Из -за женщины??? Какой там нафиг Оруэлл. Вот тебе правильная цитата: Мощным взмахом поднимает Он красавицу-княжну И за борт ее бросает В набежавшую волну.
Правда жизни // 07.04.2009:14.47.31
Эй, dmynros, а детей тебе кто будет рожать, если ты баб за борт выкидываешь?!! Родина тебе детей клонирует за ратные подвиги? Блин, куда ни плюнь - одни патриотические придурки.
Я // 07.04.2009:14.50.13
По-моему, сплошная путаница. Женщины, жены, любимые, соратники по духу... Конечно, у каждого свое понятие о любви, дружбе и предательстве, как и своя иерархия ценностей. Но в том-то и дело, что у любого предательства одна природа. В украинском языке "зрада" - одно слово, а в русском два - это предательство и измена. Думаю, что Бульба воспитал сыновей одинаково, просто один не смог предать любимую, а другой - Родину.
Я // 07.04.2009:14.55.09
Продолжу. В том-то и дело, предашь ли ты жену, когда она, скажем, потеряет свою привлекательность под влиянием жизни, или останешься с ней до конца, как когда-то обещал? Сейчас у наших мужчин предательство - норма, потому что истреблены настоящие, остались одни слабаки. Они прикроют свое предательство чем угодно, даже патриотизмом, вот только верится в этот патриотизм с трудом.
Дмитро Сизов // 07.04.2009:14.58.23
Настоящий патриот не может полюбить девушку из вражеского клана. Не имеет права. Те случаи, которые имели место в истории - всегда плохо заканчивались! Нам рожают наших детей - лучшие представительницы нашей страны, а не какие нибудь там - дочери врагов. А если наши дети и вздумают, что то такое учудить в своей жизни, не с теми невестами - так кулаки у нас меньше не стали. Мы их - образумим. Ибо, как сказала одна умная женщина - "З великої любові - велика срачка"(конец цитаты).
Я // 07.04.2009:15.04.28
Боже, какая чушь. Сизов, оказывается, не только предатель, но и мракобес.
Правда жизни // 07.04.2009:15.12.47
Сизов, шо такое "девушка из вражеского клана", "не та невеста"? Кто такие "мы их образумим кулаками"? Бред какой-то! Ты шо курил вот только что? Тебе опять фиговый ганджубас с Шулявки подсунули? Любят друг друга парень и девшука - пусть живут и детей наживают! Средневековье прошло, фильм "Тарас Бульба" длится 2,5 часа... Сизов, бобер накуреный, выдыхай уже после киносеанса! Нефиг тут маньячить по-средневековому, однако. Выдыхай давай, бобер Сизов, блин! Не, ну ты подывысь!
Дмитро Сизов // 07.04.2009:15.55.25
Звони 103, телефон - изменился. Или полечись вот этим http://play.ukr.net/chanels/show/id/24/#lp=6&vi=31139&vk=622b635c3a70bce8d3a78d13589c02ca&cp=1
Я // 07.04.2009:16.37.21
Сізов, а як же Ромео і Джульєта? Чув про таких?
Дмитро Сизов // 07.04.2009:16.40.37
А чем всё закончилось, ты - читало?
Я // 07.04.2009:17.12.32
Фу, який ти невихований, Сізов. А на портреті - ніби солідний дядя. Налягай на ранні овочі - у тебе авітаміноз. Правда, ти "мужчина" середнього роду, а це не лікується.
Дмитро Сизов // 07.04.2009:17.21.41
Слышишь, оно - авторизуйся или убейся ап стену. А то с 5-ю никами и ведром на голове тебе место на Фрунзе 103, а не в приличном обществе. Если, что - телефон "скорой" я тебе указал.
Правда жизни // 07.04.2009:17.26.13
Для "Я": Привет! Как мы против Сизова вдовем, не договариваясь? Значит - мы правы.
Я // 07.04.2009:18.16.25
Правде жизни: за крайнюю грубость, а главное, некомпетентность в элементарных вопросах цивилизации Сизова надо лишить квалификации, приличного общества, мобильного телефона и права быть отцом. Проголосуем? Сизову.Что касается принудительной авторизации, то правила игры этого не предусматривают. :) :) :)
Дмитро Сизов // 07.04.2009:19.40.45
Ты, "правда жизни", уже сам с собой говоришь (IP адрес то - один и тот же)? Ай молодец. Телефон доктора не потерял? Говоришь правила не требуют? Врёш - этого требуют правила чести. Удачного лечения!
Правда жизни // 08.04.2009:10.02.50
Для "Я": А у Сизова нет никакой квалификации, там лишать нечего. Журнал Internet.UA он уже просрал, и на сайт-версию вовремя не сподобился. Насчет IP-адресов блефует. Приличного общества Сизов лишился сам. Даже чтобы в кино сходить, он подыскивает в интернете первых попавшихся девиц. Кто с таким на пиво и серьезный разговор пойдет? Мобильный телефон у Сизова отключат с 1 октября, как контрабандный. Насчет послднего - станет ли Сизов отцом с большой буквы? Пусть, конечно же, ему хоть в этом повезет. Хотя судя по удивительнейшему миксу средневекового мракобесия в его голове, это дастся ему чрезвычайно трудно.
Дмитро Сизов // 08.04.2009:10.18.42
Пешы исчо))) Твой диагноз уже не секрет)))
Зульфія // 08.04.2009:12.10.50
я згоджусь швидше з Дімою Сизовим. В стані війни, особливо, коли по фільму "ляхи вбили матір" - нормальний чоловік не зможе на це так швидко плюнути, і забутись в коханні. чоловік повинен бути воїном в першу чергу. Ромео і Джульєта - це інший сюжет, там були бздури в сім`ях, і війна тільки між сім`ями. боротьби за свободу і Батьківщину там не було. якщо будуть продовжуватись грубощі на адресу Дмитра або інших, буду банити, - а це назавжди.
Зульфія // 08.04.2009:12.14.08
"первой попавшейся девицей" стала я. і вельми не шкодую. із задоволенням піду з Дімою і в кіно, і до театру, і в розвідку. а ви, що ховається під жіночим ніком - у вас ус отклєїлся)) ггг з вами на одному полі би... ось ітогі і подвєдєни.
Я // 08.04.2009:14.37.15
Погрози - це ознака слабкості. Сізов перший почав грубити і всіх посилати на лікування. Так, він пише під своїм ім`ям, але це єдиний його позитив. Щодо ніків, то тут він сплів інтригу. Я - це тільки я. "Правда жизни" теж це підтверджує. Кожен має право на свою думку, це ж і є демократія. Зрозуміле бажання Зульфії захистити колегу, але не треба опускатися до його рівня. До нових цікавих обговорень! :):):)
Дмитро Сизов // 08.04.2009:15.05.14
Каждый талантливый блоггер должен иметь поклонника манька. Дорогая, Зульфия, твой придурок - уникум. Значит ты - ну очень талантливая)))
Гість // 08.04.2009:16.07.25
те, що пише під "правдою жизні" - вам попередження. не вам судити хто який мущіна.
Я // 08.04.2009:17.58.33
Гостю. У вас є посвідчення на роздачу попереджень? Повірте, мужчину від мущіни багато хто відрізняє. Треба розуміти, мущіна - це "талантливый блоггер"? Це така нова професія унісекс?
Зульфія // 09.04.2009:00.24.03
"Я" - вас теж попереджаю. гість- це була я, - не залогінилось щось.
aw // 09.04.2009:11.19.28
Хрен його знає, всі пишуть, пишуть, може і собі сходити подивитись "хіт сезона"... До речі, повертаючись до кіно, якщо вибирати серед усіх премєр, то раджу "Подвійна гра" з Джулією Робертс, якщо взяти пива і не забивати голову, можна насолодитись і отримати задоволення
Павло Булгак // 13.04.2009:13.28.37
Я на фільм принципово не пішов у кіно. Дивився на компі. Не хочу я своєю гривнею спонсорувати мінкуль РФ.
Зульфія // 13.04.2009:15.18.59
а я своєю гривнею спонсорувала купівлю на букіністичному ринку "Мертвих душ". і читаю, читаю. Видавництво "Фоліо" Видало нещодавно "Мертві душі", проте на дуже гадкому папері. Так само, як і Памука. Шкода, але до рук брати не хочеться - халтура. Коштує при тому, немалих грошей, але склейка наймерзенніша, типографська фарба на пальці пристає. Соромно, пани!
Nina // 29.04.2009:07.00.11
Запитання до "Зульфії": та людина чи "гомо-звірікус"?
Фімоз совісті
Дмитро Сизов // 03.04.2009:23.27.23
Ваша правда!
Lala // 04.04.2009:00.53.30
Покальчук, як завжди, цяця. Просто вечір на Фрейді. Але ж як ту хворобу лікувати? Де той фіМОЗ?
Дмитро Сизов // 07.04.2009:19.59.48
Эту болезнь классно лечат раввины - обрезанием. От бы нам ...ля этих **** панов наших обрезать навсегда. И выборы делать как в фильме "Тарас Бульба" (смотрите теоретики).
Пятница за СТБ!
kusyusha // 05.04.2009:21.03.16
интересно, СТБ вам платит за пиар?
Дмитро Сизов // 05.04.2009:22.33.05
Кнечно платит. Причём самой твёрдой валютой - моими положительными эмоциями. Правда сегодня вечером - заплатило ОРТ, двумя звёздами)))
Легенда о героях
Нескажу // 03.04.2009:17.57.05
Прочитала дві думки про фільм: чоловічу і жіночу. Воістину, мудрість - жіночого роду!
Зла // 04.04.2009:11.29.29
От якби до широкої, співучої та поетичної душі авторки додати б ще троху смаку та здорового глузду... Втім, це потрібно цілій Україні - і ще нікому не вдалося...

Головна RSS