Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

tkufitgh
ptnymq <a href= https://canadianpharmacyput.com# >canadian pharmacies online</a>
Коментарів: 2707
Rtycle
v <a href= https://cialisgenericput.com# >order cialis</a> buy cialis online generic cialis online <a href=https://cialisgenericput.com#>bu y generic cialis</a> https://cialisgenericput.com# ...
Коментарів: 2707
hutlnkee
h <a href= https://cialisgenericput.com# >generic cialis online</a> buy cialis online order cialis <a href=https://cialisgenericput.com#>ci alis 20mg</a> https://cialisgenericput.com# ...
Коментарів: 2707
epjnnmyl
jejfwv <a href= https://canadianpharmacyput.com# >canada pharmacies online prescriptions</a>
Коментарів: 2707
imnouoei
k https://genericviagraput.com# generic viagra cheap generic viagra <a href= https://genericviagraput.com# >viagra</a> viagra samples free by mail generic viagra <a href=https://genericviagraput.com#>vi agra</a>
Коментарів: 2707
Dsaist
x https://canadianpharmacyput.com# canadian pharmacies shipping to usa canadian pharmacies shipping to usa <a href= https://canadianpharmacyput.com# >canadian online pharmacies</a> no ...
Коментарів: 2707
MatreewRhype
Провереные путаны подарят релакс всем тем, кто устал от семейного быта и интимного однообразия. Желаете снять ...
Коментарів: 62
avjeasjm
vxhopk <a href= https://cialisgenericput.com# >cialis online</a>
Коментарів: 2707
dfgcjyku
c <a href= https://genericviagraput.com# >generic viagra sildenafil citrate</a> canadian pharmacy generic viagra viagra for sale <a href=https://genericviagraput.com#>ge neric viagra ...
Коментарів: 2707
ogxazedj
mnuymc <a href= https://cialisgenericput.com# >generic cialis online</a>
Коментарів: 2707

Архів

Коментарі наших відвідувачів

От Пугачёвой уже тошнит!
AVA // 15.04.2009:16.00.30
М-да, у автора между строк - латентная страсть к Алле Борисовне, хоть и в извращённой форме.... Это ОТЛИЧНО, что будет такое радио! И это очень печально, что есть ТАКИЕ статьи.....
Leyla // 15.04.2009:16.46.23
поверніть Радіо ВАН(((((((((((((( єдине що можна було слухати в машині. зранку дістала шок від напєвов російської бестії
walker // 15.04.2009:19.23.41
Тоже сегодня утром, как обычно включил Radio-ONE, а там - лещенко, "драные джинсы", "дельфинирусалка" и прочая совдеповская муть. На индикатор - да нет, все правильно 99.3 (Винница). Смерть Radio One и замена его на "радио-пугачиха" это просто печально. Radio-ONE слушал действительно средний класс с мозгами в головах. "радиоллу", как и всякие шансоны, русские-радио и т.п. будут слушать пролы. Желаю продажным тварям из УМХ чтоб их мерзкий "ребрендинг" закончился полным крахом.
Сусликов // 16.04.2009:09.59.04
Интеровский продукт о примадонне обошел вниманием "украинский вопрос" в карьере певицы. О киевском скандале вскоре после "Золотого Орфея" на сайте bursov.net на 2-ой поисковой странице статья "Нашествие эстрадных сперматозоидов. Воспоминания для примадонны". ПЯТНАДЦАТЬ ЛЕТ БЫЛИ ЗАПРЕЩЕНЫ ВЫСТУПЛЕНИЯ ПУГАЧЕВОЙ В УКРАИНЕ!
Дмитро Сизов // 16.04.2009:10.24.04
Вчера клацал по спутниковым каналам, шел на СТБ смотреть про "снежного человека" - сам отъездил на Памир по молодости.. Вдруг попал на ее концерт. Какая жуть... Стоит эта бабка - размалёванная, как потаскуха, где то в углу декорации, ее слепят софиты, похожа на загнанное животное и что то такое себе изображает под фанеру (рот одно поёт - в колонках другое). Воистину, лучше уйти на год раньше, чем на день позже. А в зале - такие же мутанты - кайфуют... Блин, да самый этот попсовый жанр савецкай пенсии и пьянки - уже умер лет 20 тому... Фу, .... изврасчентцы на шабаше!
Аноним // 16.04.2009:12.11.16
А меня тошнит от Сизова.
Виталий // 16.04.2009:12.39.29
Эта чё? Типа весь мир идет не в ногу, а один афтар жжот "не па детцки"??? Печально как-то
Tetyana // 16.04.2009:13.04.00
Народ! Вы че? Сизов выразил свое мнение. А шо, лучше вспоминать СССР, вареную колбаску по 2,2? По-моему Сизов не по возрасту молод! Дима я еще раз в этом убедилась! Я вот тоже считаю, что Алле давно пора на пенсию! Хочется чего-то новенького! Или пусть поет нарродные песни, там хоть не нужны особые вокальные данные. А то смешно, старая бабка, прыгает по сцене в короткой юбке!
Гаршензон Сусликову // 16.04.2009:14.41.33
Г-н хороший сусликов! Если даешь наводку на интернет адрес и все такое, будь внимательней в рекомендациях. Пока я догадался, что предлагаемая тобой новелла о молодой Пугачевой - председатель Гостелерадио СССР назвал ее "соской" в док. интеровском фильме - расположена в разделе "литератор", пол часа шарил у бурсова в разделах "журналист" и "публицист". Хорошо, что я терпеливый. Новелла класс! Документально и почти сенсационно. Одно дело, как сказанул пред.гостелерадио, другое дело милицейский протокол. Уточняю, Пугачеву не пускали в Украину 12 лет, пока не умер Щербицкий: "чтобы этой дамочки в Украине не было!". Нынешний фанерный отстой и миньетный маразм Пугачевой начинался еще на заре ее карьеры. Какая дешевая публика, такие и кумирши.
Дмитро Сизов // 16.04.2009:14.44.12
Ананим оно же онаним, он же .... ну ты понял))) Иди - педитируй в чужих блогах, а то точно - отдам тебя в руки врачей)))
Аноним // 16.04.2009:17.14.22
Вот он, настоящий Сизов. Жириновский ты наш.:):):)
Космополит // 17.04.2009:11.47.07
Пугачева - знаю, Жванецкий - знаю, Парфенов-знаю, Познер - знаю, Волчек - знаю. (это те, кторые нафталиновые интервью давали)... Сизов - не знаю. А хто это , люююди! Растолкуйте мне, темному!
Дмитро Сизов // 17.04.2009:12.07.54
Космополит, ну зачем тебе меня знать? Слушай радио Алла. Балдей....
Гість // 18.04.2009:10.56.35
Норма Дима отписал! Всё по делу. Подпишусь и соглашусь с кажждым словом мнения. Пугачевой и иже с ними тупыми зомбируют народ и заставляют в тысячный раз повторть "миллион миллион Аллы роз". А када еще выпустят Филю и Максюшу Галкина, тут уж одним пакетиком не обделаешься. Слухайте попсу, таварисчи MaxDor
Самовар // 18.04.2009:14.13.08
Как сказала Земфира ну а что Пугачева - "Аллусик себе и Аллусик". Неактуально. Ее и Ротару и правда пока не догонят, но и бежать за ней уже никто не будет.
Ющенко своїй нації - ви тупі ідіоти
AVA // 15.04.2009:16.03.16
Увы, правда.... Хорошая, честная статья....
Дмитро Сизов // 15.04.2009:16.50.58
Когда в горах нет тигра - царём становится обезьяна. (Мао)
100 // 15.04.2009:18.02.07
Вся Украина в интернете---www.ukrainew.com
Спостереження // 16.04.2009:12.17.01
Не доросла людина до президетської посади, а вже і прощатися треба...
Виталий // 16.04.2009:12.43.57
Спасибо, Павел! Ни убавить, ни прибавить! (Хотя, нет! Прибавить как раз можно и много чего). Классный материал!
Павло Булгак // 16.04.2009:13.59.26
На жаль, рівень Ющенка - не Президент. От Міністр культури - так, їздив би собі Батурини будував, церкви, музеї, мистецькі арсенали. Це його - видно, що це його пре, це та сфера де він синергує.
Tetyana // 22.04.2009:17.05.01
уже давно не секрет, " Батурини будував, церкви, музеї, мистецькі арсенали" отмываются деньги
Хорошие новости - опиум для народа
Ігор Розкладай // 15.04.2009:12.26.47
Ну Юріє, ви загнули. Як раз мета столу (наскільки я зрозумів організаторів) знайти вихід, як не докотитися до суцільної чорнухи і суцільних"рожевих окулярів". І хороші новини - це не обов`язково радісно-рожеві. Якщо справа буде йти до такого, то я категорично проти цього. Це може бути просто цікаві новини про те, що діється навколо, не в політиці і криміналі, а в суспільному житті як такому. Я розумію, що Костицький - фігура одіозна і до нього прикута увага, але люди, ви может трохи відволіктися від полюванням за розпіареними персонами (і тим самим ще більше їх піарити) і справді сісти і АРГУМЕНТОВАНО і СПОКІЙНО поговорити як добитися змін без шкоди суспільству і ЗМІ.
Юрій Шеляженко // 15.04.2009:12.35.52
То Ви ходилина цей круглий стіл і не зрозуміли, що за ним стоїть? Ігоре, я вражений. Йдеться саме про те, щоб прив`язати кожному громадянину до локшини на вухах рожеві окуляри. Це дуже одіозна ідея. Набагато більш одіозніша, ніж персоналія Костицького. Він лише функціонер, а йдеться про явище, співставне з радянською пропагандою. Пам`ятаєте, в СССР теж виправдовували цензуру, тицяючи пальцем на "кров і секс в буржуазно-разложенчєському Голівуді". Не треба обманюватись щодо намірів пана Костицького со товаріщі!
Самовидець // 15.04.2009:12.48.22
Пане Юрію, та Розкладай - один з них. Судячи з того, як він у сусідньому блозі поливає лайном журналістів
Ігор Розкладай // 15.04.2009:13.14.12
Юрію, якби це оранізовував НЕК - так би і було. НЕК був запрошений, можливо це була помилка організаторів.
Юрій Шеляженко // 15.04.2009:13.20.55
Свою думку про організаторів я вже сказав. Якщо для них брехня чиновника про гендерну рівність в Україні є "доброю новиною" і вони бачать своє завдання у тиражуванні виключно "харошіх новастєй", тоді цей круглий стіл відзначився б повним дебілізмом і без Костицького.
Самовидець // 15.04.2009:13.23.00
Не в НЕКу справа. Якщо організатори ПЕРЕД засіданням роздали прес-реліз, в якому вже підвели ПІДСУМКИ круглого столу, включно з думками, які на ньому нібито прозвучали - це крутіше за будь-який НЕК. Власне, журналісти на це й звернули увагу, після чого все і "понєслось". Шевченко, між іншим, не знайшов нічого кращого, як звинуватити у розповсюдженні цього релізу... журналістів, що працюють у нього в організації!
100 // 15.04.2009:18.07.06
Вся Украина в интернете---www.ukrainew.com
Влад Білоцерківець // 15.04.2009:18.36.50
Юрко, вам RESPEKT! Знаю Вас як виключно порядного і послідовного фахівця. Розумію суть Ваших заперечень. Але чому Ви дотримуєтесь логіки: Все, або нічого. Акісоматично влада не повинна вмішуватись в творчий журналістський процес. Але це не повинні робити й олігархи. Останні вважають, що власні ЗМІ щось на кшталт особистого носовичка. До європейських иізків їм ще далеко. Потрібно говорити не про хороші,погані новини, а про журналістську відповідальність. Ні для кого не секрет, що слово-велика сила. Саме за допомогою його можливо підняти людину, можливо й знищити!
Влад Білоцерківець // 15.04.2009:18.47.06
2. Тепер стосовно учасників круглого столу. Усі наскільки "високо моральні", що так й кортіло заволати:"А судьи кто?". Один, в минулому активний нульовий соціал-демократ,так "вишивав" у ефірі на угоду своєму роботодавцю що було моторошно. ВОЛАЮЧЕ НАСТАЛЬЖІ "ДАНИЛИЧ ПОВЕРТАЙСЯ!". Не завадило запросити ще моралістів з Бухари: Джангірова, Бектурсунова, феесбешного стукача-провокатора й графомана Корчинского
Юрій Шеляженко // 15.04.2009:18.53.47
Влад, я з Вами згоден. Досвідчені журналісти мають ставати бізнесменами, зірки мають ставати інвесторами і замість пошуку, кому б продатись з потрохами, берегти свою честь і шукати інвесторів під власні проекти відповідальних медіа. Коли такого руху нема, нахабні олігархи мають широкий вибір підлиз, а суспільство в цілому не бачить альтернативи, хоча у вузьких галузях й нешироких тусівках є окремі відповідальні ЗМІ зі скромною аудиторією. Це так, і цей шлях важкий, але маємо ним пройти. А от практика табу, тим більше від держави, нічого не дасть. І цензура грошова теж погіршить становище. Не можна боротись цензурою з невіглаством, це все одно що прищеплювати чуму для лікування холери.
Влад Білоцерківець // 15.04.2009:19.00.11
3.Так, що Юрко не переймайся стосовно своєї відсутності. Проблема не в інформаційному змісті новин, аона в людях і в невірній інформмоделі ЗМІ. Остання базуєтьсся на американській парадигмі - сенсація, сернсація і ще раз сенсація! В основі її страх, смерть, секс! Про все це оперативно, коротко і голосно! Можлива інтерпритація, але лише на підсилення ефекту! Завдання - триматимати слухачів і глядачів якщо не стресі, то в стані близькому до стресу. Саме від подібної моделі й залежать рейтенги, кількість реклами а значить й прибутків. Парадокс, американська парадигма роботи ЗМІ не є істиною в останній інстанції. Є ближнгій тоб-то європейський досвід. Але ним наші домашні телерадіобоси не цікавляться. А дарма...
Іван Фастовець // 15.04.2009:21.36.35
По-моєму, Мустафін і досі соціал-демократ. І не приховує цього
Влад Білоцерківець // 16.04.2009:01.12.29
Іван Фастовець По-моєму, Мустафін і досі соціал-демократ. І не приховує цього "Маразм в зеніті", я меньш за все переймаюсь політичними уподобанями пана Мустафіна. Якщо він є прхильником відомої масонської ложі "П-2" - прапор йому в руки. Мене не влаштуує лише його відкритий халуяж та підхалимство. Впевнений, що його роботодавець пан Пінчук подібну послугу у пана Мустафіна не замовляв. Видно, що дуже Мустафін хотів сподобатись. Все зверху, всі це бачать. Більшість розуміють, тому що самодіяльна джинса, все шито білими нитками. Сумно, бо талановитий жуналіст. Але вже з`явилось менторство, самовпевненість та нерозуміння взагалі, що таке мораль. Що пан журналіст взагалі робив, в свій час, у ВУЗІ? Стидоба!
Павло Булгак // 16.04.2009:14.05.05
Хороші новини - потрібні країні. Звісно заборонити погані це цензура. Але вибудувати баланс хороших і поганих це те, чого хочуть телеглядачі, які давно не дивляться наше ТБ, а набираються позитиву на Діскавері, Хісторі ченел, Анімал Пленет.
Іван Фастовець // 16.04.2009:19.36.51
По великому секрету розповім Вам, що Мустафін у вузі вчився не журналістиці, бо, наскільки мені відомо, має диплом історика
Білоцерківцю // 16.04.2009:19.40.27
А я впевнений, що Білоцерківець - імпотент. Бо стільки катати коментарів може лише людина, яка неспроможна ні на що інше.
Влад Білоцерківець // 17.04.2009:16.01.33
Фастівцю Передайте Мустафіну вітання. Я не прагнув його принизити, просто студентам вищої школи викладають нормативний курс етики, а далі як правило амбітні молоді люди поглиблюють свої знання. Тому, пардон маючи імя в журналістиці і не маючи відповідних етичних знань він порстійно буде попадати в халепу. Раджу йому заспокоїтись і не опускатись до рівня базарної бабці.
Білоцерківцю // 17.04.2009:16.55.04
Чия б корова мукала! Хоча мені здається, що Білоцерківцю просто соромно за своє холуйство і дрібне (хоча й цілком добровільне) підлабузництво перед однією поважною пані, то ж він шукає кого б записати собі у "колеги"... Щоправда, помилки у дописах (не лише "халуї", але й "хамеліони", "безпренципність", "порстійно","мілкі" та інші перли, якими пересипані його статті і коментарі) видають в ньому людину взагалі без базової освіти. Тому швидше за все головний мотив - облити помиями когось з відомих людей
Влад Білоцерківець // 19.04.2009:01.24.28
Воно конешно, як на то смотреть. Якщо з Лаврской колокольні то одне, а якщо со здания хмарочоса біля ЦВК то другоє. Канави, шо на Подоле, Кожемяках не видно. Юрко, Ви як і "Фастівець", і "Біоцерківцю" завши праві. Учиться надобно і нікогда не пізно. Прі цьому не обіжать главних джинсовіков. Неужелі когось моє єхідство долбонуло? Віноват, постараюсь шанованих і знакових, которіє у джинсових трусах не чіпать. Їм і так у них жарко.
Чорнуха, сер!
Отар Довженко // 15.04.2009:07.30.32
Про наявність такої проблеми було говорено вже не раз, принаймні дві-три засідалівки на цю тему я пам`ятаю за останній рік, тому логічно, що журналісти виокремили яскраві заяви впізнаваних людей. Але фігня не в тому. Чорнухи справді має бути менше (хоча, до речі, це проблема все ж далеко не всіх каналів, тим більше - не всіх медіа). Але ідея ДЕРЖАВНОГО регулювання кількості чорнухи (вірніше, того, що хтось вважає чорнухою), будучи реалізовувана ЦІЄЮ державою, ЦИМИ людьми, неминуче призведе до цензури та інших недемократичних практик. Просто без варіантів. Я проти чорнухи, але в той момент, коли костицькі починають простягати до неї свої мацаки, готовий встати на її захист усіма своїми грудьми :)
Ігор Розкладай // 15.04.2009:08.42.01
Розумієш, слід розділяти мух і котлет. Про ДЕРХАВНЕ регулювання з боку організаторів і більшості учасників не говорилося. Говорилося про те, що у журналістів мають бути редакційні і етичні стандарти та й просто внутрішні гальма. Те що говорив Костицькій - то окрема тема, хоча пару цікавих речей він сказав. Перша - це те, що власність - зобов`язує. І це правда, будь-яка власність дає право нею володіти і рзпоряджатися, але і зобов`язує до певних дій. Так, наприклад, якщо на земельній ділянці роками будуть розмножуватися шкідники, то у суду з`явиться підстава до примусового продажу, або якщо магазин продаватиме неякісний чи прострочений товар, то він буде відповідати за це. А от ТБ-шники думають, що вони можуть лити на голови бруд, насилля, тони політики і за вони не мають відповідати, бо це бачите втручання в роботу журналіста. А от чогось на другу річ, яку сказав Костицький - не звернули увагу, а дарма. Він так собі обмовився, що в облрадах стали з`являтися комісії подібні до НЕК і цей процес не зупинити. А що обради роблять можна згадати - уже говорять куди які книжки ставити... А про це ні слова не написали... а оце вже справжня цензура...
Гість // 15.04.2009:09.25.04
А от ще питання - чи законним є те, що загальнонаціональними (!!!!!) мовниками (плюси) кермують іноземні громадяни???? Це якщо ми про те, що ТБ - не просто бізнес, і не крамничка з ковбасою, бо засіб МАСОВОЇ інформації - це серйозно. Чого ви чекали від румунів? Доброго й вічного? І чи не здається нам, що в цьому конкретному випадку, якщо подивитись ширше, йдеться про державну безпеку?
Ігор Розкладай // 15.04.2009:09.44.55
Закон не забороняє ні володіння іноземцями телеканалами ні їх робота там. Якщо говорити про власність, то проблема не так в іноземцях, як скоріше в офшорах, за якими і сидять наші канали. Якщо говорити про топ-менеджмент, то на те є причини. Але я тут можу робити лише припущення чому така ситуація склалася. Безпека держави, насправді не полягає в тотальному контролі за ТБ. Проблема починається з сім`ї та школи. Якщо школи бідні, якщо вчителі отримують малу зарплатню, або навпаки в школах корупція цвіте; якщо в школах викладають історію і літературу про те, які ми бідні-нещасні, то що ми хочемо отримати успішних людей та патріотів? Та ніколи! І ось це є те, чим має опікуватися держава і чим вона абсолютно не займається.
Самовидець // 15.04.2009:10.15.26
Був на цьому "круголому столі". І мушу сказати, що Ігор Розкладай бреше. Бо журналісти не казали, що "можуть лити на голови бруд, насилля, тони політики і за це не мають відповідати, бо це бачите втручання в роботу журналіста". Навпаки. Але вони продемонстрували, що захід не має жодного стосунку до заявленої теми. І це організаторів образило. І вони почали лаятися. Проте тепер зрозуміло, що Розкладай дрібний брехун. А це вже неабияка користьь від того "столу".
Ігор Розкладай // 15.04.2009:10.28.56
А ви пане, не перекручуйте. Журналісти не сказали, що про те що не треба втручатися в роботу журналіста говорив пан Дейнека. Але цей пан не сказав жодного конструктиву! Окрім купи емоцій і демонстративного виходу з зали раом з Мустафіним. Так що що вони продемонстрували, окрім своєї невихованості і неповаги до інших? І якраз що обурило організаторів - це манера спілкування - тобто тупий гон, які продемонстрували пан Дейнека і пан Мустафін. А якщо вам не сподобалась організація - висловлюйте побажання організаторам. Я прийшов на КС саме по темі чорнухи.
Самовидець // 15.04.2009:10.44.28
Пане Розкладай, першим з зали вийшов пан Костицький, що він цим продемонстрував? Але Ви чомусь обурюєтеся "невихованістю" Дейнеки і Мустафіна. Моє пприпиущення - Ви розумієте, що Вас спіймали на брехні і треба терміново "перевести стрілки". Дейнека казав, що не треба втручатися в роботу журналіста, але не казав, що журналісти "можуть лити на голови бруд, насилля, тони політики і за це не мають відповідати". Це ви, як дрібний брехун, йому приписали. Про "тупий гон" Вам взагалі краще помовчати, бо кращого визначення того, що несли Ви разом з Шевченком годі й шукати. Якраз виступи журналістів були цілком конструктивні. Вам залишалося лише почути, але Ви, цього, вочевидь не схотіли зробити. А тепер кажете, що журналісти в цьому винні
Лаврентій Малазонія // 15.04.2009:11.03.09
Ігоре, Ви запитуете "чому раптом НЕК почала діяти так активно, чому вона взагалі була створена і чому вона стає джерелом головного болю для ЗМІ?"Так ось, цей НЕК є дегенеративним інструментом, що немає аж ніакого відношення ані до моралі, ані до етичних норм.Існують цілком справжні дослідження про ставлення людей до так званої "чернухи"...до речі, вони дуже схожі з дослідженнями в країнах з якіми ми хочемо сидіти на одному гектарі.Але там чомусь прагнуть боротися з "фактами", а не з показом тих фактів в ЗМІ.Декого з членів НЕК Ви ще побачите у відкрито-закритих списках ОПГ (організованниє политическіе группіровкі:).Вони сподіваються на шару рзкрутитися на цієї темі в ЗМІ...Хтось чув, щоб бодай один з членів, або членкінь, НЕК потурбувався моралю та етикою по "факту"? Їх турбує доля згвалтованої дівчини,закатованого в тюрязі, відпіж...о мажорами? Ні. Їх турбує, що це показують.НЕК -це банальний тупорилий більшовізм... Вася Фофудя дзвонить на канали, топає ножкамі і вимагає негайно надати йому ефір, бо він боїться, що не встигне до вибрів розкрутитися...Ви, Ігоре, пишете- "має існувати саморегулювання і певна стриманість і морально-етичні стандарти", і -"я особисто дотримуюся думки, що таких органів, як НЕК, не повинно бути в демократичному суспільстві", тому недарма вийшло "нацкомморалі звинувачує ЗМІ у... депресіях і самогубствах українців".Шиза у НЕК, а не в ЗМІ.
Ігор Розкладай // 15.04.2009:11.58.29
Пане аноніме. Ви б перед тим як звинувачувати - показали хто ви є. А так ви спадаєте на дешевого провокаторчика. Я не Костицький 5 хвилин розпинався чому він має йти - якщо ви не чули, то вочевидь у вас слух вибірковий. А відтак і ваші судження такі самі. Про брехню - пан Дейнека, зокрема, перекрутив мої слова про психологів. І це є факт. І через його невихованість я не зміг йому заперечити, чи бодай уточнити свою думку. Бо був лише він. І виступи більшості учасників столу, крім уже згаданих панів були дійсно конструктивні. А ще багатьом просто не дали висловитися, тому що - див. вище.
Ігор Розкладай // 15.04.2009:12.17.44
Лаврентіє. Щодо НЕК - я написав вище. На мою думку такого органу і справді існувати не може. Хоча заголовон що Нацкомісія звинувачує показує що журналісти не в курсі що це такий же колегіальний орган, як Нацради чи ще щось, але то питання професіоналізму... Але комісії з журналістської етики існують всюди. І за показ трупу крупним планом, як це зробило одне інтернет-видання (можу показати приватно) уже мали би зробити взбучку. А потім. Скажіть мені, чи багато випадків, коли новину "проводять" від початку і до завершення. Який відсоток від того шквалу негативних новин доводить до логічного завершення. Що того засудили, того вилікували, там чиновника на місце поставили. Сама негативна новина без її продовження і веде до усіх тих наслідків, про які говорила пані психолог. Скажімо, пам`ятаєте що колись на Інститутькій мажор задавив двох дівчат, а потім, якщо не помиляюсь, намагався втікти. І що? В якому стані ця справа, де сам мажор? Звісно, я міг проґавити, але я не пам`ятаю щоб його засудили, як це зробили, скажімо в Харкові. І от питання до вас, як ви будете боротися з фактами, які йдуть з-за кордону? Там літак розбився, в США стрілянина, в Росії ДТП? Це звісно дуже важливо - людське горе, але знаєте, коли приходиш в понеділок і бачиш стрічку, де таких новин купа, то настрою не стає і головне чи несуть вони інформаційну користь?
Самовидець // 15.04.2009:12.18.36
Не перекладайте з хворої голови на здорову. Вам висловитися якраз дали. Але висловлюватися і чути - це зовсім інші речі. Що неконструктивного було у виступі Мустафіна? Не треба було нагадувати про мотивацію, з якою впроваджувалися темники? Ви проти того, щоб ЗМІ розповідали правду, а не конструювали власну реальність? Що було деструктивного в тому, що він казав про відповідальність медіа-менеджменту? Ви це почули? Ви почули про редакційні документи, які працюють на СТБ? Схоже, що ні. Дейнека кілька разів наголошував, що попереджає про реальні ризики, які містяться в "позитивних пропозиціях". Але на нього продовжували вішати собак, зокрема і Ви це робите у своєму блозі. Між іншим, а хто Вам дав право визначати, хто невихований, а хто ні? Чи Ви, як пан Шевченко, який заявив з гордістю, що "сам взяв сміливість виступати від імені суспільства"? Що ж до того - хто і як залишив приміщення, то перед тим як пішов Дейнека, ведуча круглого столу заявила, що його час заходу вже вичерпаний. Ви цього не почули, пане Розкладай? Але "позитивний" Шевченко використав те, що Дейнека з Містафіним пішли для того, щоб позаочі вилити на них ще трохи бруду. Ви не помітили це, пане Розкладай? А якщо помітили, чому не пояснили пану Шевченку, що в пристойному співтоваристві так не роблять? Чи Ваш запал апріорі був спрямований в інший бік? Тоді чого дивуватися, що "невихованому" Містафіну довелося навіть повернутися? Дурниця звичайно, лайнометів таким чином не перевиховати, але хоча б присутні побачили справжнє обличчя "позитивників". До яких Ви, схоже, вже готові записатися. Чи вже записалися?
Vassa // 15.04.2009:12.29.02
Тю, а де коментарі?
Ігор Розкладай // 15.04.2009:12.33.10
Пане самовидець - ви прекрасний правокатор щоправда трохи підглухуватий, бо почули лише те, що хотіли і говорите лише про те що хочете, випускаючи інше. А так як, ви себе не захотіли назвати, що говорить уже про особисто вашу вихованістьі культуру спілкування, то говорити з вами більше не бажаю. Adieu
Самовидець // 15.04.2009:12.42.40
Не велика втрата. Власне і коментар свій я тут залишив не для Вас. А щоб люди, які не були присутні на кругому столі знали, що там відбувалося насправді. А не чули казки дрібного брехуна і псевдоюриста Розкладая
Ігор Розкладай // 15.04.2009:12.51.03
Та прошу - у нас свобода слова. Кожен має право на висловлення своєї думки, навіть якщо вона не сильно відповідає дійсності.
Самовидець // 15.04.2009:13.19.09
Самокритично з Вашого боку
Лаврентій Малазонія // 15.04.2009:13.46.47
Ігоре, те про що Ви кажете МАЄ право на обговорення.Безперечно МАЄ.Але НЕК не МАЄ ані морального, ані етичноог, ані юридичного права торкатися цієї теми- подивиться хочаб на Васю Фофудю з його бекграундом.Це клоуни- маніпулятори, яких тре в ігнор відправити.Раз і назавжди.Знищити ціх клоунів можна іншими, дійсно авторитетними, чистими людьми з якими можна і треба діскутувати...ЗМІ самі знайдуть, якщо вони не хочуть піарити ціх клоунів звісно, формат та обличчя .Це не важко зробити- паралельну структуру з справжнми авторитетами. Навіть грошей ( ну не стільки як в НЕК:) не треба;)Щодо Вашого запитання-" Скажіть мені, чи багато випадків, коли новину "проводять" від початку і до завершення?" Ось останній приклад- ТСН третй(!!) день показує сюжет про мажорів, що бють людину на заправці та й ще в прісутності ментів.Як залякують свідків, як їх намагаються підкупити...Наскількі я знаю (може теж щось прогавив) є тіки реакція СБУ.Насправді, таких,тобто відпрацьованих, тем достатньо.Але питання Ваше актуальне. НЕК просто піариться на ціх темах- я не знаю навіщо сідати з ними за один стіл?Навіщо Мустафін і Дейнека взагалі брали в цьому КС участь- цей КС тема для флеш-моба підлітків, не більше:))
Лаврентій Малазонія // 15.04.2009:14.31.39
Ігоре Ви тут пишете -"Це звісно дуже важливо - людське горе, але знаєте, коли приходиш в понеділок і бачиш стрічку, де таких новин купа, то настрою не стає і головне чи несуть вони інформаційну користь?"...Ця купа новин, що псує Вам настрій, є ФАКТАМИ!Вони не мають право на існування тіки по одній причині- якщо це брехня!Звісно легше говорити про "чернуху", ніж піти в "поле", там воювати з причинами та наслідками тієї чернухи... В СССР все було добре і тихо в ЗМІ, майже як на цвинтарі, тому СССР на цвинтарі і пакоіцца.НЕК, клоунська версія савєцкай пропухи і галімого шаріата, є шлях до цвинтаря
Ігор Розкладай // 15.04.2009:14.58.05
Лаврентію, по-перше. Облиште той НЕК - ми його похоронимо рано чи пізно, не робіть йому зайвий піар. По-друге, я розумію що це факти. І я жодним чином не заперечую їх право на існування. І жодним чином не кажу що треба лише хороші новини показувати. Просто має бути баланс. Я заперечую зайву акцентуацію на них. І я заперечую небажання журналістів шукати цікаві (оті самі "хороші"теми і показувати їх. Вони їх іронічно "бантиками" називають. Але ці бантики і є наше життя, а не, даруйте скільки разів яка нардупа дала іншій. І про негатив - якщо у нас дофіга проблем, навіщо ми тягнемо кожне ДТП з-за кордону, своїх мало чи що? (Звісно, я не кажу, скажімо, про Італію - про нього Дейнека згадував, бо там і життя італійців і українців і культурне надбання світове... ). Але який сенс новини що сталося ДТП в ростовській області чи де там ще. А слово "криза" вас не дістало? А де вихід з кризи? Журналістка з плюсівської "Території впливу" (даруйте не запам`ятав ім`я) сказала, що вони робили не одну передачу, як люди виходять з кризи. Дейнека це висміяв і запропонував показувати як не платити за кредитами. Занавіс.
Лаврентій Малазонія // 15.04.2009:15.48.59
:)так, все що не є некрологом, є пійяром...атлуплєнная істіна:))Але, саме НЕК у Вас в блозі фігурує...я не проти називати цю "структуру" по іншому.Наприклад ЖОП- це вже не буде пійяром?!:))Все інше, Вами зазначене має важливе значення, має обговорюватись в колі фахівців, дійсно моральних авторитетів, а не пройдісвітів та самозванців ЖОП :)*PS: Слово "криза", мене не дістає.Те що мене може дістати, або фільтрую, або каналізую абратно в істочнік:))
Как сломать язык и грабли
Гість // 14.04.2009:18.45.44
Вы пишете что видели этот памятник. в Стрые на фото. В одном обсуждении встретил такую мысль - как можно было умудриться оскорбить погибших солдат таким скульптурным уродстовм. Его нужно снести, и незамедлительно.
Луканов // 15.04.2009:18.47.52
Яніно, ти помилилася - Гриньов не був діячем Народного Руху.
Блогер // 17.04.2009:11.14.19
Останній запис "Зульфія" залишила не на блозі ТК, а в своєму блозі на ЖЖ, де є її особисті фотографії. http://zzzulfiya.livejournal.com/ Вона пише:"Звичайно, мені ще відточувати і відточувати стиль, але..."
Тенденція
Лаврентій Малазонія // 13.04.2009:20.42.10
Идёт мужик по лесу, увидел дупло. Подошёл к дереву, засунул руку в дупло, вытаскивает - нет руки. Он обалдел, засунул другую руку, вытаскивает - и этой нет. Тогда он голову в дупло суёт и кричит: - Вам там что, бл@ть, совсем делать нех@й!..;)Хабібі, мужикофф шастаюшшіх в лісі стало дахрена, а дупло одне- ось і відпвдь на твоє запитання!;)
Читающий // 13.04.2009:21.09.41
То есть вы хотите переписываться только между собой? Так и назовите: наши блохи. Назвались критикой, а критики не любите. А как твое не-инкогнито, карпатское дарование?
Дмитро Сизов // 14.04.2009:11.10.23
Прикинь, Зульфия, если б эти маньяки ещё и наблюдали твою красоту))) В б-це Павлова бы нужно было открыть дополнительное отделение. Более того, в психиатрии появился бы раздел "Зульфиямания"))) С Лаврентием не согласен насчёт мужиков, этот урод - явно не мужик, он ..... ну, вы меня поняли. Он пишет под разными никами, притворяется то женщиной, то католиком, а по сути просто псих.
Зульфія // 14.04.2009:14.26.08
овва! тіха-тіха, не вспугні псіха))) Читающий: ви до кого звертаєтесь, позвольтє освєдомітца?
Яфільзуф // 14.04.2009:14.51.23
Цікаву тенденцію спостерігаю в обговореннях на ТК. Якісь автори-інкогніто, яким не дають спокою лаври начальників НКВД, хвацько беруться вчити читачів, мовляв, які недолугі з вас дописувачі. В країні стільки класних журналістів, стільки професіоналів, а одного-єдиного опонента деколи усім гамузом переконати без цензури і нецензурщини не можуть. Чому ж так, панове? Учіться на прикладі своїх талановитих колег. Якщо стаття хороша, то і коментарі нормальні.
Зульфія // 15.04.2009:00.57.19
добре було би коментаторам-інкогніто називати прізвища талановитих колег або тих, кого ставиться в приклад авторам-інкогніто. щоби ми, інкогніти-автори, вчились. ми розуму не цураємось, і гарного товариства також
Семен // 16.04.2009:09.57.28
Дійсно для людини яка пише під псевдо обвинувачення інших в анонімності звучить дивно, хоча на рахунок комент-критиканства згоден
Семен // 16.04.2009:09.59.51
Зульфія, цікаво скільки вам років, 19?
Семен // 16.04.2009:10.02.16
Зульфія, візьміть мене особистим коментатором, на громадських началах, я на власному прикладі покажу усім інкогніто як треба коментувати ваш блог
Семен // 16.04.2009:10.32.22
Жартую, не ображайтесь. Взагалі у вас досить непоганий блог, гарно написано про Валентина, кого возить поцяг ін. Взагалі на мою інкогнітну думку дати молоді можливість писати на блогах для Телекритики ДУЖЕ непоганий крок. Я наприклад останнім часом нічого іншого не читаю. Так що ДАЄШ МОЛОДЬ, так тримати
Вышел погулять // 16.04.2009:12.07.43
Да, есть авторы неплохие, но Зульфия к ним не относится. У нее сплошные ужимки, скомканный стиль и явное неуважение к читателям. И еще раздражает утрированный западенский сленг, она хоть что-то может написать литературно? Профессионализмом и не пахнет. А эта статья - вообще "шедевр". Соглашаюсь с Яфильзуфом. Добре Зульфії чи як її там було б підучити українську мову. У їїї короткому тексті знайшов 2 помилки.
Дмитро Сизов // 16.04.2009:16.14.11
Поглял? Возвращайся в палату!
Зульфія // 16.04.2009:19.11.08
Діма, ну не можна ж так влучно і коротко))) сміюсь))) відкрила сторінку - а тут вакханалія. ))) мене тішить думка, що можливо, якби не мій блог, який-небудь неадекват душив би невинних хом`ячків. Маленький непомітний блог на ТК рятує світ! Ну, або принаймні, хом`ячків))
туш преувеличивающая // 17.04.2009:07.39.52
А мені сподобалось про Валентина і вислів"карпатское дарование".Нафіга паранжа,вусики ховати, соррі, пригадую про стрічку "Бєлоє солнце пустині", коли дівчата місяцями ходили в паранжах, натомість за них могли ходити і солдати( +50 спеки).
Демос // 20.04.2009:21.14.36
А тобі не здається, що порада "не подобається - стули пельку" не зовсім в`яжеться зі свободою слова? Так само можна і журналістам-критиканам порадити. Але ж вони пишуть, що хочуть! Чи тут натяк на принцип "Пиво продается только членам профсоюза"?
zulfia // 17.04.2009:13.14.07
Овва, Хлопець став ховатись під ніком не людей, а уже речей.) оце метаморфози! що таке "карпатскоє дарованіє"? може, врешті поясните, що мається на увазі? чи то так як і решта, беззмістовна маячня віртуального дрочера?). вусики можна видаляти воском, якщо кого сильно бєспокоят. прищі зараз теж лікують, і навіть деякі інші пікантних властивостей хвороби, якщо вчасно. я не фахівець, рекомендую все-таки звернутись до спеціалістів. попереду святкові дні, диспансери будуть зачинені. може киньте коментувати - і на уколи?
Хлопець // 17.04.2009:15.00.39
Ні, я не ховаюсь під іншими ніками і у Вашому блозі вже давно нічого не коментую. Так що, Вас тут критикують інші люди.
Гість // 17.04.2009:16.51.04
У вас із Сізовим паранойя. І брак культури.
Рокер // 17.04.2009:17.08.12
А вот мне нравится, как пишут Минко и Лигачева. Поучитесь у них. Минко хлесткий, Лигачева убедительна. И грамматику знают. Поэтому комменты тоже в тему.
dmytros // 17.04.2009:18.05.17
Гисть, смотри, залезу на сервер ТК, найду твой айпишник и тогда посмотрим у кого параноя... Иди на свой гей ю эй и там педитируй, наши с Зульфиёй блоги - для натуралов.
Крылов // 17.04.2009:18.58.05
Товарищи, давайте жить дружно. Ну, дружат Зульфия и Сизов, они же Син и Дмитрос. Пусть себе дружат - Кукушка хвалит Петуха, за то что хвалит он Кукушку. Эту ситуацию я давно уже описал в своей басне. Что до тенденций-фигенций, то все это буря в стакане воды. Забейте!
Зульфія // 17.04.2009:23.52.15
ну знаєте... я іноді не попадаю по клавішах, іноді мене не логінить система, але чужими вигаданими іменами я не називаюсь. мені моє вигадане миліше. Рокер, мені ті двоє теж подобаються, проте коменти не завжди в тему, на жаль.
Sean // 20.04.2009:13.10.26
Абсолютно правильна постановка питання. Не подобається - зроби краще або не звертай уваги та стули пельку.
demo // 21.04.2009:10.44.00
А ты себе сам заведи блог и в нём умничай, патамушта писать в каментах всякую х-ню ума не надо.
Демос // 21.04.2009:13.43.51
Тоді ТК потрібно визначитись концептуально - їй потрібні вільні коментарі? Якщо ні, то зробіть вивіску "Читачам дозволяється тільки хвалити авторів і в усьому з ними погоджуватись". Базовою аксіомою буде те, що автори мислять і пишуть бездоганно.
demo // 21.04.2009:14.17.34
Не знаю про ТК, но думаю им интересны каменты в топик, а не самопиар закомплексованного чувака, который ссыт в жизни и афигенно смелый в чужих блогах.
Демос // 21.04.2009:15.39.49
1. Не маю на меті бути "интересным" корпоративу ТК. Гадаю, це їхнє завдання - бути цікавими читачам. 2. Не піарюсь, а просто маю нік. Хочу висловлювати альтернативну думку, до речі, у пристойній формі, як і інші, кому "стуляють пельку" за те, що незгодні. 3. Комплексів не маю. 4. А чого ти, демо, такий "афігенно сміливий", а пишеш під псевдонімом? 5. "Чужі блоги" - це коли в локальній мережі або в себе на кухні, а в інтернеті - це ЗМІ. До речі, прочитай вище: "Коментарі наших ВІДВІДУВАЧІВ". Якщо це фікція, нехай напишуть: "Коментарі наших".
demo // 21.04.2009:15.58.11
А это мой личный ник, кстати очень известный. Демос - это народ, а ты к народу не имеешь никакого отношения - типичный онлайновый истерик.
Народ // 21.04.2009:16.38.32
Какой глубинный анализ. Интересно, а что означает "демо"? Буквы пропущены или сокращенно "Де мої дивіденди?" от известности? :):):)
Зульфія // 25.04.2009:01.36.15
мальчєкі, нє ссортєсь. тут затесалось унилоє гівно, яке незалежно від того, Цпо шерсті" чи проти, постійно строчить якесь безглуздя і лізе зі своїм уставом - в монастир ТК. впізнаю під будь-яким ніком по тону і безглуздю вихлопів, - в айпі не глядя.
Намбер ту
Хлопець // 13.04.2009:15.12.24
Неперевершений блог! Чудово! Браво!
skorpion // 13.04.2009:15.56.11
Спасибо! Супер!!!!! К сожалению, не знала раньше. Теперь буду читать "Известия" и искать там ваши материалы тем более моя любимая рубрика.
Естетка // 13.04.2009:21.27.45
Дуже мудра стаття. Давно не читала таких хороших думок. Дякую.
Отар Довженко // 14.04.2009:13.52.46
Лано, в цілому щодо враження від поста погоджуюся з попередніми доповідачами - дуже яскраво і влучно. Але все-таки, як батько, не можу погодитись повністю з головним меседжем. Зовсім не скеровувані батьками, дикорослі діти, може, й щасливіші за тих, хто переживає надмірну опіку, але ж є і золота середина. До того ж "дикорослі", на жаль, мають схильність іти шляхом найменшого опору і їсти мед ложкою - наприклад, просиджувати цілий день за комп`ютером, телевізором і т.п. Мій 7-річний син із задоволенням ходить на танці і хоче в музичну школу, за власною ініціативою читає книжки і захоплюється математикою; але може провтикати 3-4 години за дурнуватою комп`ютерною грою, якщо його не зупинити, або дивитись канал "мультиманія" півдня. Нема нічого поганого в тому, щоб запропонувати дитині відносно корисніший спосіб проведення часу.
Надя // 14.04.2009:15.08.45
Какая Вы умничка!
Дмитро Сизов // 14.04.2009:15.29.49
Я вот - рос хулиганом. И мне постоянно ставили в пример двух моих соседей. Один ходил на английский и все мыслимые кружки в городе, а второй выигрывал все олимпиады по физике и занимался баскетболом. Странное дело. Первый из них умер лет в 25 в тюрьме. А второго я недавно видел. Синего, пьяного с примой в зубах в компании какой то бомжихи. Он меня не узнал. Или сделал вид, что не узнал.... Безумная, чрезмерная родительская опека, чаще всего - продиктованная инстинктами, может делать детей рабами. А главное дело жизни раба - восстание. Наоборот - люди добившиеся успеха в жизни опираются о родительскую любовь всю жизнь, дайте "небо птицам" ваши дети сами разберутся куда им "плыть". Ваше дело - обеспечить ветер в парусах!
Lana // 15.04.2009:12.47.41
Отар, я только том, чтобы не делать детей заложниками наших собственных представленией и амбиций. Мой сын, например, тоже читает ( а куда деваться, после такого-то младенчества :))) При этом его выбор неизменно меня удивляет. Читали ли вы, например, "Лошадь, которая потеряла очки"? Это кошмар. Про лошадь, живущую на какой-то фабрике, которая, как явствует из названия, плохо видит. Автор - скандинав, имя и фамилию знает мой сын, я не смогла не то что запомнить - правильно прочитать. И там все невыносимо скандинавское, такой себе детский Кнут Гамсун. Я и Гамсуна-то не очень, а тут он еще и детский. Макс эту "Лошадь" читал даже за обедом, оторваться не мог. Так вот, я взяла себя в руки и не стала думать о том, что это значит - что он такой умный или что вырастет занудой:) А потом еще раз взяла себя в руки и не стала рассуждать на ту тему, что существуют "Дети капитана Гранта", "Последний из могикан" и другие очень "мальчиковые" книги.
Блогер // 17.04.2009:11.13.42
Останній запис "Зульфія" залишила не на блозі ТК, а в своєму блозі на ЖЖ, де є її особисті фотографії. http://zzzulfiya.livejournal.com/ Вона пише:"Звичайно, мені ще відточувати і відточувати стиль, але..."
Єнотка // 17.04.2009:18.30.40
Та, важко бути дитиною в сучасному світі... чомусь "просунуті" батьки забувають, що яким було їх дитинство, коли вони вільно могли годинами спостерігати за мурашником або ловити метеликів в тирилітровий слоїк і, жах то який, не думати, що зараз у них урок німецької, потім - спецкурс з етики-естетики, а після того на додачу - заняття з шахів чи акробатики... і так все дитинство( ба, більше, все життя розплановане і підігнане під розклад. прикро...
Ющенку в дечому треба повчитися у Бацьки
Віталій Мороз // 13.04.2009:14.32.03
Павло, запрошую тебе на фестиваль Білоруська весна-2009!:) там ти зможеш перед великою цільовою аудиторією висловитися, як треба вчитися у Бацьки:)))
bulgak // 13.04.2009:14.35.42
Ну я ж пишу в дечому, конкретно в цьому почитися. А в усьому іншому що стосується авторитаризму, цькування опозиції, білоруському КДБ і винищенні власної білоруської мови - звичайно я не підтримую категорично.
Отар Довженко // 13.04.2009:14.37.25
Для справедливості слід сказати, що цей аргумент, звісно, не раз лунав у суперечках на різних рівнях, аж до високопосадовців (але не Президента). На нього є в російської сторони і відповідь: по-перше, українських каналів нема, бо нема попиту. По-друге, українські канали насправді є (справді в багатьох кабельних мережах ретранслюють інтер-плюс), а де нема, то це не тому, що держава не дає, а тому що самі не хочуть входити.
Павло Булгак // 13.04.2009:14.42.36
Ага і з українськими школами та бібліотеками те ж типу немає попиту... і це на мільйон етнічних українців в Росії.
Хлопець // 13.04.2009:14.50.10
Павле, це добре, що Ви радите вчитися у Лукашенка не всьому, а тільки дечому. Між іншим, мені здається, що незабаром Лукашенко ввімкне російські телеканали назад - він просто вкотре по щось з Кремлем торгується. От виторгує щось для себе і поверне телеканали.
Отар Довженко // 13.04.2009:15.18.05
Павле, попит - странний звєрьок. Ось в Україні не менше 20 млн людей говорять і думають українською (або близькою до неї мішаною) мовою, але на всеукраїнську пресу українською мовою "попиту нема" :)
Павло Булгак // 13.04.2009:16.24.31
"Попиту нема" кажуть коли через недбалий менеджмент закриваються україномовні видання - давайте згадаємо слова Сандена про "Новинар". Попит на україномовне видання є - немає нормального свідомого власника чи інвестора який би інвестував кошти у нього, взагалі у все українське. Ніхто не заважав Ющенку зняти Бульбу, і знайти для цього фінансування, а не розводити самі теревені. Ніхто не заважає зробити виключно на 100% україномовну радіостанцію з 100% ефіру українських пісень. Немає національно-свідомого капіталу, а держава в цьому плані демонструє імпотенцію
Хлопець // 13.04.2009:17.09.19
Джед Санден - не авторитет. І, як медіа-менеджер, він слабенький. І про непопулярність українського "Новинаря" він ляпнув, щоб прикрити власні менеджерські промахи. Павле, але національно-свідомий капітал в мас-медіа все ж таки є, хоч і небагато. Але і тут така сама проблема - наші національно-свідомі власники НЕ ЗНАЮТЬ, ЯК треба робити успішні мас-медіа. Єдине, що в цій ситуації тішить, що на відміну від Сандена, Васильєва, Шкірі і т.д., нац-свідомі власники принаймні запитують у знаючих людей поради. А значить прогрес українських мас-медіа вже близько, він не за горами.
Несвідомий громадянин // 13.04.2009:17.52.43
У словосполученні "націонал-демократ" мене завжди дивувала суперечність між першою та другою частинами. Я радий, що ви нарешті почали називати речі своїми іменами. Так, ваша мрія - це національно-свідомий Лукашенко. Або національно-свідомий Путін. Тільки навіщо ви у 2004 році кричали про демократію і європейські цінності?
Павло Булгак // 13.04.2009:18.03.02
Шановний Несвідомий громадянину, а ви вважаєте, що патріотизм немає нічого спільного з європейськими цінностями і демократією?
Павло Булгак // 13.04.2009:18.05.13
Моя мрія національно-свідомий на ділі, а не на словах Президент України, який на ділі, а не на словах дбатиме про українську мову, культуру, кіно, науку, книгу, радіо, телебачення, український інтерес у світі.
Несвідомий громадянин // 13.04.2009:18.19.57
Павле, чому ви відповідаєте питанням на питання? Може, ви не щирий Українець, а єврей?:) Ваша мрія - український аналог Лукашенка або Путіна, що захищатиме "українську мову, культуру, кіно, науку, книгу, радіо, телебачення, український інтерес у світі", незважаючи на демократичні норми, свободу слова, свободу поширення інформації, вільний ринок та інші європейські дурниці. Ваша мрія - національно-свідомий диктатор. Хіба не так?
Павло Булгак // 13.04.2009:18.46.14
Несвідомий громадянину, демократичні норми, як на мене, цілком дозволяють добитися того, щоб в Україні захищалася "українська мова, культура, кіно, наука, книга, радіо, телебачення, український інтерес у світі". Демократичні норми дозволяють потрапити до парламенту націоналістам, якщо ви натякаєте на них. Є інший сценарій наведення порядку, я називаю його "Сінгапурським", зрештою не важливо який використовувати підхід в управлінні державою. Головне результат за умови збереження достатнього рівня людських свобод.
Павло Булгак // 13.04.2009:18.48.29
А найбільше нам не вистачає політичної та особистої волі. Якби Ющенко хотів, і мав внутрішню політичну волю - він би легко навів порядок в країні за останні 5 років, в тому числі тому, що стосується гуманітарного напрямку розвитку всього українського.
Павло Булгак // 13.04.2009:18.59.54
Очевидно, що зараз і соціологія це показує - є суспільний запит на сильну, національно свідому руку, український аналог сінгапурського Лі Куа́н Ю. Отже є усі можливості для реалізації "Сингапурського сценарію", такого собі диктатора з людським обличчям, який знищить корупцію, наведе порядок і розвиватиме ринкову економіку, але не дикий капіталізм, який себе скомпроментував нинішньою кризою, а за досттаньої участі державного втручання. Якщо суспільство обере цей варіант розвитку країни я буду не проти.
Несвідомий громадянин // 13.04.2009:19.10.25
А хто визначатиме цей "достатній рівень людських свобод"? Ви та ваші національно-свідомі однодумці? Звісно, українських громадян, які мешкають в Донецьку, Одесі чи Криму ніхто не питатиме - бо вони "несвідомі", "зрусифіковані" і "п`ята колона". Ви маєте намір вирішувати за них, яка мова, культура, кіно, книга, телебачення їм потрібні, а які - ні. Як в старому радянському анекдоті про комунізм: "Сьогодні в ковбасі потреби немає". У Східній Європі вже була "народна демократія", ви пропонуєте "національну демократію". Ні, Павле, справжня демократія заважатиме вашому національному відродженню, бо ваші погляди на це відродження не збігаються з поглядами мільйонів ваших співгромадян. Вам потрібна націоналістична диктатура - український Лукашенко чи Лі Куан Ю :)
Несвідомий громадянин // 13.04.2009:19.14.09
Побачив ваш останній коментар 13.04.2009:18.59.54. Я був правий :)
Павло Булгак // 13.04.2009:21.05.17
Ви були не праві. Я кажу про сценарії розвитку можливі в нинішній ситуації, або демокартія, або диктатура, і ви маєте розуміти, що суспільний попит рано чи пізно задовольняється. Був попит на демократичні перетворення його задовольнили помаранчевою революцію. Є зараз попит на сильну руку - його задовільнять якщо нинішня еліта не вдихне в демократичні перетворення нове дихання. Щодо наіоналізму. Це не є моя світоглядна позиція. Я не є націоналістом, і завжди на цьому наголошую, можу лінки привести навіть. Я націонал-демократ, і нічого в цьому словосполученні поганого немає, я сповідую політичні погляди Вячеслава Чорновола, якого однаково поважали і на Сході і на Заході. Я поважаю права національних меншин, в тому числі передбачені європейськими угодами і конвенціями. Будь-ласка в місцях компактного проживання вживайте свою регіональну мову - російську, татарську, хоч китайську. Але володійте українською, знайте її, поважайте, будете змушені використовувати її всюди де вимагаєтсья державна мова. Тепер щодо демократії. Справжньої демократії в тому ідеалістичному вимірі якою ми її розуміємо не інсує в реалі ніде. Навіть в еталонній для нас Америці. Я дуже добре вивчав те, що там відбувається з демократією і свободою в новому тисячолітті. Мені ближчі європейські цінності і європейська демократія, якщо її так можна назвати.
Несвідомий громадянин // 13.04.2009:21.40.57
Націонал-демократ, який не проти "диктатора з людським обличчям"? :) Щодо "меншин". Павле, ви намагаєтесь видати бажане за дійсне. Російськомовні громадяни України - це не "національна меншина", подібна до татар чи гагаузів, це добра половина України (чи недобра, бо несвідома). Неможливо нав`язати їй ваші цінності, ваші правила гри. Треба шукати якийсь консенсус, йти на взаємні поступки, але т. з. "націонал-демократи" цього не хочуть, бо консенсус заважатиме національному відродженню (у їхньому розумінні). Тому для вас зручніший український Бацька чи Лі Куан Ю - бо диктатори на поступки не йдуть.
Несвідомий громадянин // 13.04.2009:21.45.10
Щодо попиту на "сильну руку, національно-свідому руку". Такий попит існує на Заході України. На Сході інший попит - на сильну імперську, проросійську руку. Ви впевнені, що якщо дійде до зіткнення двох сильних рук, переможе саме ваша рука - національно-свідома?
Павло Булгак // 13.04.2009:23.44.00
Ось вам і перший консенсус Сходу і Заходу - запит на сильну руку:) А про який консенсус говорите ви? Що ви пропонуєте? Другу державну російську мову? Цього ніколи не буде - і я першим "кину камінь" в того, хто це спробує зробити в Україні. А щодо російської мови ви помиляєтеся. Дивіться дані перепису. У демократичній Франції арабською говорить як ви кажете добра половина країни враховуючи 10 млн. арабів, але я не бачу там другої державної мови - арабської. А ще в Україні добра половина говорить англійською, польською, німецькою - це те ж привід робити їх другою державною? Тому проблема російської мови ніколи не буде вирішена в цій країні, якщо ми не визнаємо, що це мова національної меншини, тоді на неї розповсюдяться усі європмейськи і демократичні конвенції, і нею реально зможуть користуватися як офіційною регіональною мовою, етнічні росіяни, які компактно проживають в Криму чи на Східній Україні. Будь-яка друга чи третя державна мова завжди привязана до етнічності їх проблема вирішується саме в цьому розрізі. А ви плутаєте мову спілкування з мовою певної національності. Якщо я вільно володію і спілкуюся англійською - я по вашему англієць?
Гість // 14.04.2009:00.08.36
Питання на засипку - чим росіяни в Україні відрізняютьяс від татар в Україні? Росіяни якась особлива нація чи каста? Може у них немає власної національної держави, де б вони змогли реалізуватися як національність? Чи може кількість етнічних росіян в Україні неухильно збільшується і є тенденція, що через 30 років питома вага росіян в Україні перевищить 50%? Дозволю собі вас розчарувати, якщо порівняти дані перепису, то кількість українців неухильно збільшується, а кількість росіян за останні 11 років зменшилася на більше 3 млн. людей. І це цілком закономірно бо самі етнічні росіяни не ототожнюють себе як окремий етнос в цій країні, а поступово натуралізовуються із покоління в покоління - тобто стають українцями. І дані наступного перепису це лише підтвердять.
Несвідомий громадянин // 14.04.2009:01.10.12
Не плутайте етнічних росіян та російськомовних українців. І не треба видавати бажане за дійсне. Навіть шановний пан Отар визнає, що в Україні близько 20 млн людей говорять і думають українською або мішаною мовою, тобто лише половина країни. Інша половина говорить і думає російською і не має значення, як вони себе називають під час перепису населення - "росіянами" або "українцями", це лише формальність. Ці люди - не французькі араби, не емігранти, на референдумі 1991 р. вони проголосували за створення української держави і мають рівні права з україномовними громадянами. А мовного консенсусу вже було досягнуто за часів Кучми - державний статус української і природне домінування російської на ринку культурної продукції. Але цей хиткий консенсус був штучно зруйнований - велика дяка Нацраді, Мінкульту та іншим національно-свідомим панам. До речі, йдеться не лише про мову, а також про культуру, про погляд на історію, взагалі про світогляд. Ми різні і ніколи не станемо монокультурною країною. І консенсусу щодо "міцної руки" не буде, бо Захід мріє про національно-свідому руку, а Схід про імперську проросійську. Під "міцною рукою" наші громадяни розуміють абсолютно різні політичні режими. Невже ви цього не розумієте? Ви взагалі буваєте в Донецьку, в Одесі, в Криму, вивчаєте тамтешні настрої? Схоже, через небажання йти на взаємні поступки проект "Україна" не має майбутнього :(
Павло Булгак // 14.04.2009:01.31.22
Так що ви пропонуєте?
Несвідомий громадянин // 14.04.2009:02.13.39
А що можна запропонувати? Боюся, вже запізно щось робити. Консолідувати країну треба було два-три роки тому - забути про мову, ОУН-УПА, Голодомор та інші спірні питання, не розхитувати човен, відмовитися від різких рухів у гуманітарній сфері, натомість зусередитися на розвитку економіки, реформі правової системи, боротьбі з корупцією тощо. Націонал-демократи на чолі з Ющенком робили усе навпаки і лише поглиблювали розкол у державі. Хочу помилитися, але мені здається, що процес зайшов надто далеко. Заклики до порозуміння вже не допоможуть, на Заході та Сході беруть верх радикали. Федералізація, дрейф східних регіонів у бік Росії - це ще не найгірший сценарій :(
Дмитро Сизов // 14.04.2009:13.44.50
Единственное, чему Ющенко стоит поучится у Бацьки - играть в хоккей и бегать на лыжах. Кстати , Бацька сам у Ющенко научился - везде брать с собой маленьких детей, для создания позитивного имиджа!
Олександр Піддубний // 14.04.2009:15.15.09
Нас б`ють, а ми міцніємо :) Так відбувається з історією, газом, ЧФ РФ. Так буде і в медіа. У нас вже є медіа і потенціал, які на порядки вищі за російські: Український тиждень, Газета по-українськи, Коментарі, ПіК (сподіваюся, що їхня зупинка тимчасова). Треба просто не плакатися, що нам заважють погані дяді, а працювати.
Павло Булгак // 14.04.2009:22.16.45
"Треба просто не плакатися, що нам заважють погані дяді, а працювати", - я про це і кажу пане Піддубний! Було б добре якби цьому сприяв національно-свідомий капітал. Або кошти які акумулює наш Гарант від олігархів йшли на справді дієві і потрібні розвитку української гуманітарної сфери проекти. А то у нас "будуються" самі лише лікарні "майбутнього"
Передпасхальне
Tetyana // 13.04.2009:00.08.15
Интересно - колбасу сами готовите? а кто пасхи печет?
Нормальный // 13.04.2009:12.30.58
Полный бред. Наверно, на фоне предпасхального голодания.
P.S. // 13.04.2009:12.32.23
И еще откровенная конъюнктура.
Дмитро Сизов // 13.04.2009:13.40.39
Прочитал. Сразу захотелось тяпнуть сотку и закусить)))
Віктор Данилов // 13.04.2009:15.07.43
Тетяні. Ковбасочку саменький роблю. Щойно 8 тугих метрових колечка набив, руки помив. Чого б про це писати? А пасочки - то теща.
Хлопець // 13.04.2009:15.24.51
"Телекритика", не варто чіплятися до Віктора Данилова, коли він зайнятий такими важливими речами! Знайшли привід - він у блог не пише! Насправді, ніякі блоги не зрівняються із вісьмома метрами домашньої ковбаси, зробленої із щирою любовью! А в тій хаті, де є 8 метрів ковбаси, бувають ще, як мінімум, 8 літрів горілки (або тещиного самогону) і, як мінімум, 12 гостей (Данилова з дружиною, тестем і тещею не рахуємо). Уявляєте, як вони будуть розговлятися? А ви все про блоги торочите... Які там блоги? ))) Пасха наближається!
Вышел погулять // 13.04.2009:21.20.17
Вообще-то суть Пасхи не в колбасе, а в Воскресении Христовом. Украинцы, не позорьтесь!
... // 05.05.2009:01.13.20
2 Вышел погулять: духовна суть - в воскресінні. але ще й є матеріальна сторона свята. яка і складає собою пасхальну їжу. нічого позорного для українця тут немає. це столітні традиції.
Наш праздник!
Віктор Данилов // 12.04.2009:22.53.02
Так, більшість із нас мріяли стати космонавтами. А нині молодь асоціює оце "Поїхали!" здебільшого з очільниками київської мерії.
Tetyana // 13.04.2009:00.00.07
Школьницей я еще застала Советский Союз. Тогда действительно мальчишки мечтали быть космонавтами. Сейчас о празднике вспоминаю потому, что день рождение кумы совпадает с праздником
Павло Булгак // 13.04.2009:13.23.45
Нещодавно дивився документальний фільм на Інтері де натякали, що Гагарін був насправді не першим...
Дмитро Сизов // 13.04.2009:13.31.54
Была такая версия впервые у американцев, но они сами ее отвергли. Ещё были слухи, что типа у фашистов в германии были свои астронавты, но кроме смертников-наводчиков ракет никого историки не обнаружили. Конечно, подвиг Гагарина это 10%, по сравнению с подвигом Королёва. Много о нём писал Ярослав Кириллович Голованов, да как писал!
Инсайдер // 13.04.2009:14.59.38
Скоро телеканал "Интер" в погоне за рейтингами покажет новую документалку по идее Безлюдной, что никакой Гагарин никуда в космос не летал и все кино про его полет снимали в казахстанском ангаре. Даже если это неправда, а кому какое дело? Главное - рейтинги!
Дмитро Сизов // 14.04.2009:11.31.12
А радиоперехват американской ПВО с гагаринскими сообщениями транслировали с орбиты марсиане?

Головна RSS