Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Ольга
Чітко виписано суть примітивних кадрів, що мелькали (ють) по телевізору під назвою "Свати". Ніколи не мала ...
Коментарів: 7
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 60
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? ...
Коментарів: 5
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? [url=http://w.w/]Здра вствуйте! Вас интересуют клиентские ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de
http://w.w Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de [url=http://w.w]Зд авствуйте! Вас интересуют ...
Коментарів: 5
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 60
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 5
Ярослав
Браво !
Коментарів: 1
Rita
say thanks to so a lot for your website it assists a great deal. Recommended Internet page - simply click the up coming post - Click That Link - click the next site - relevant website - my company ...
Коментарів: 10

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Вечірній Київ. Цукерковий період закоханості в місто.
Олег Покальчук // 23.05.2009:10.31.05
Так то Париж.Там в спеку в шортах лише іноземці.А міні - в Булонському:)
! // 23.05.2009:17.31.09
бачив, бачив
читаДтч // 23.05.2009:19.12.10
Делиться нужно травой.
Ремарка // 25.05.2009:10.52.29
Дівчатам і жінкам в Україні ніхто не пояснює, який одяг є вульгарним і який носять шльондри, і що це не можна носити привселюдно!!! Базари і магазини завалені цим вбранням, яке ввозять імпортери, які самі в переважній більшості є криміналітетом чи вихідцями з кримінальних кіл і думають, що їхні пошлі й вульгарні смаки - це те, що тут жінкам треба. В дівчат немає вибору, тому вимушені купувати дешевий одяг в стилі шльондр... А вибору немає тому, що звичайне, нормальне вбрання, яке ввозиться - коштує в Україні у 2-3-4 рази дорожче, ніж в Європі. Діловий жіночий костюм за 100 євро тут коштує 300-500 євро. Ось вам і пояснення.
Гість // 25.05.2009:22.25.11
Колись Андрухович сказав, що Київ - це система криївок (може він не казав про систему а це додумав я сам, бо мені так хотілося). Позакриївочний світ знову зменшується на очах
Лилу // 26.05.2009:12.54.49
Позвольте не согласиться с тем, что бедные киевлянки носят вульгарную одежду и 20-сантиметровые каблуки по незнанию. Они уверены, что только так могут быть конкурентоспособными среди множества других самочек и привлечь внимание избалованного самца. Выворачивают ноги, сердешные, позвоночник портят, но терпят. Пока не переходят в категорию "теток с торбами". А наши мужчины давно привыкли, даже не сильно-то и смотрят. Им теперича подавай раздражители посущественнее.
Annette // 26.05.2009:17.09.41
Мені це Kiev теж не подобається, і чому на футболках Х`U теж так написала? Kyiv - милозвучніше і приємніше, і взагалі правильно.
Гость // 31.05.2009:12.08.04
To Ремарка: А хто це має пояснювати? Національна комісія із прав моралі? Не треба ображати наших жінок, я вірю що свій вибір що до одягу вони роблять самостійно і усвідомлено! А дівчини ходять і у довгих спідницях, чого там говорити, є і із кривими ногами) Я особисто радий що у жінок є вибір, не знаю як інша частина чоловічої статі, а я полюбляю дивитися на довгі оголені жіночі ноги) Сподіваюсь це не робить мене якимось збоченцем)
Увага! Небезпечно!
Журналіст // 22.05.2009:11.53.34
Це, певно, єдиний за багато років випадок, що я цілком згоден із Діаною Дуцик. Напевно, закриття "ПІКу України" позитивно вплинуло на Діану.
Зульфія, я все прощу!
Гість // 21.05.2009:17.09.42
и скатертью ей дорожка
аудиторія // 21.05.2009:17.26.18
Все правильно, треба повертатись і писати. Багато писати і вчитись, а то якщо ми всі будемо ображатись, хто ж буде працювати журналістом... усякі П. і Б.?
Правда // 21.05.2009:17.27.45
Луканов, тебе что скушно стало? Не с кем поговорить? Если нечего написать в блог, сходи позанимайся защитой парв журналистов в свой профсоюзе! Не нужны здесь анонимщица Зульфия и ксенофобка Бердичевская!
Луканов для Правди // 21.05.2009:17.37.32
Юначе або юнко, ви би назвалися, а то якось незручно виходить: ви анонімницю викриваєте, а самі під псевдо "Правда" ховаєтеся.
Солянка // 21.05.2009:21.18.22
Луканов, составь Зульфие компанию. Всем похорошеет.
Зульфія // 21.05.2009:23.13.19
Пане Юріє, зворушена вашим зверненням. Як казав Сизов, у кожного генія є свій маніяк. У кожного Моцарта - Сальєрі. Судячи з попередніх коментів, мій геній множиться в геометричній прогресії. :) ггг Я не ображена ні на кого, це тільки пауза. Є час говорити, а є час мовчати і накопичувати. Як кажуть французи: відступити, щоби далі скочити. Бажаю натхнення і гарного настрою. Обіймаю.
А могли и на государственный флаг потратиться
Журналіст // 21.05.2009:17.18.21
Шкода, що це помітили не всі, шкода, шо самому "Шахтареві" Україна насправді до отого самого місця. От і питають потім, чому кияни не вболівали за Шахтар
Патріот // 21.05.2009:18.07.02
Ну да, после знаменитых статей в "Известиях" вроде "Почему украинцы самые завистливые" из уст Янины Соколовской упреки в отсутствии патриотизма звучат на редкость тревожным набатом...
Патріот // 21.05.2009:18.09.02
Сорри, не "Почему украинцы самые завистливые", а "Почему украинцы такие завистливые". Что, впрочем, мало что меняет...
Алегарф // 21.05.2009:20.06.24
Чего только на пьяную голову не скажешь : ))) Донецк-то протрезвеет...
Andre // 22.05.2009:00.52.02
Победа Шахтёра это не победа украинского футбола,а победа удачно инвестированых денег. Тут Украине гордится не чем.
Алегарф // 22.05.2009:15.13.16
2 Andre Украина и сама - бизнес-проект ещё тот! Причём, какая жалость, незаладившийся : (
Отсос – не вопрос
GH, md // 21.05.2009:14.50.31
Супер!))))))))))))))
Ремарка // 21.05.2009:21.08.38
Какая гадость! Наталя, а вы не задумывались, как выглядит ваше фото с таким заголовком, который смотрится как подпись или как ваш девиз? Вас это не смущает? Что, женщине больше писать не про что?
Макс Рубин // 22.05.2009:00.56.37
Наталья Красненкова. Отсос - не вопрос да, лучше и не скажешь:)
GH, md // 22.05.2009:10.47.09
Откуда только такие питекантропы с неандерталками беруццо?Неужели все рекламистки с нового?))
stranger // 22.05.2009:12.09.32
Все ханжество, вся закомплексованность религиями и совєтскими стандартами отчетливо видна в постах наших ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ!!! Все сводится к тому что секс - это пошло, если ссылаться на "Спид-инфо" и "Новый канал". Секс должен быть по правилам Нац.комиссии по морали. Вперед, господа интеллектуалы!
читаДтч // 22.05.2009:18.25.34
А что такого написАла автор? Ну использовала разговорное слово вместо термина. Ну написАла бы она: "Минет-не вопрос" и тут бы выстроилась очередь из озабоченных, чтобы познакомиться. В самом-то процессе ничего постыдного или грязного нет, если по обоюдному согласию. Сами же во всех курилках обсуждаете кто и у кого сосёт и "сосёт". Просто выражайтесь культурно и даже обсуждать будет нечего.
Наталія Лигачова // 23.05.2009:21.00.40
Наталья, спасибо: смешно и показательно. Побольше в блогах историй - хороших и разных:), их ведь у каждого из нас полно.
О пошлости // 25.05.2009:10.18.40
При чем здесь вера в Бога или НЕК, если девушка привыкла быть пошлой? Красненкова думает, что употреблять пошлые слова - это круто, это ценится. Кем ценится - парой-тройкой людей, создающих якобы массовость в комментах ТК? Хоть в этом польза блогов ТК - "чтобы дурь каждого была видна".
Михаил // 26.05.2009:12.08.37
Что любопытно, в разделе "Всі блоги", аккаунт Наталии смотрится как прямая реклама... Наталия Красненкова - отсос - не вопрос!
Зеон // 26.05.2009:12.23.24
Наталия, заголовок супер, пост живой и интересный. Вот только мой Вам совет, если Вы хотите продолжать в том же духе, уберите название организации в которой работаете! Если конечно не хотите чтоб на запрос "порно", в поисковике, пользователь таки рассчитывал обнаружить компанию PRT...
stranger // 27.05.2009:00.37.46
С подачи г-жи Красненковой и благодаря бульварному первоисточнику "Спид-инфо", с которого все и началось, - секс, эротика, как нормальные, природные отношения между людьми опять преподносятся как удел похотливых, неразумных людей. А то и вовсе как нечто присущее только животным. Ну а если и есть у порядочных людей секс и эротика, то это этакие одухотворенные, без низких инстинктов и похотей отношения. Просто фантастика! Заигрываетесь, господа, со своими нравоучениями.
Чому ж у нас погано та недостатньо пишуть про релігію?
Отар Довженко // 20.05.2009:16.06.37
Миколо, всі претензії, які ви і ваші колеги пред`являєте до журналістів щодо висвітлення релігійної тематики, можна поширити на висвітлення БУДЬ-ЯКОЇ тематики. Можливо, є певні особливі аспекти проблеми саме в плані висвітлення релігії - перш за все через те, що ця сфера дуже табуйована, і практично неможливо отримати об`єктивну інформацію. Джерелами інформації про релігійні організації є або ці самі організації (тоді вона явно заангажована і часто перебільшена чи просто неправдива), або організації-конкуренти (так само пропаганда), або "антисектантські" діячі, які також зловживають пропагандою. В цьому плані РІСУ, звісно, робить велику справу. З іншого боку, толерантність до будь-яких релігій не здається мені єдино правильним шляхом, бо, вибачайте вже, Аделаджа і йому подібні не здаються мені гідними толерантності. Тому хотілося би мати джерела, з яких можна отримати "незручну" інформацію про релігійні організації, а не лише конструктивчик.
Микола Малуха // 21.05.2009:09.37.29
Отаре, я про це й хотів сказати (тільки не занадто звернув увагу): "Непрофесійність і низька якість – загальні проблеми вітчизняної «четвертої влади». Я з вами повністю згоден. І під час круглого столу, нагадав учасникам, що інші сфери не набагато краще висвітлюються. Стосовно Сандея: кожен може мати особисте ставлення. І в мене до С.А. багато прискипувань. Проте це не надає права звинувачувати протестантизм у сектантстві та єресі, як комусь хочеться. Відверто, після осіннього числа "Українського Тижня" про секти, я перестав купувати (і регулярно читати) цей журнал. У свою чергу, деякі мої брати по вірі займалися "адвокатським захистом" Посольства, при уьому забув про свої прямі журналістські обов"язки. І це не робить їм честі. Проте тема "сект" - радянська спадщина. Тут ми починаємо нагадувати РФ. Там наявність цієї "проблеми" є правилом хорошого тону.
Отар Довженко // 21.05.2009:10.34.01
Ось бачите, Миколо, тут ми і підходимо до проблемного місця. На мою думку, існування таких церков, як "Посольство Боже" - це погано і небезпечно, а псевдорелігійні організації, які витягають бабло з парафіян, треба викривати. Ви ж кажете "ну, можна по-різному ставитися до Сандея, але не наїжджайте на протестантів взагалі". Аналогічні проблеми виникають у журналістів, коли вони намагаються поговорити про таку типову для традиційних українських церков картину, як товстопузий піп на мерседесі, який править із родичів померлого за панахиду кількасот баксів. Артикулювання таких проблем і зловживань відразу кваліфікується як наїзд на церкву, в якій, мовляв, насправді є різні ієрархи, але Бог їм усім суддя. І взагалі це не ваша справа, шановні журналісти, якщо парафіян усе влаштовує, і товстопузий піп, і Сандей із доларом замість Ісуса, значить, усе гаразд. Ось і маємо результат: є велика і дуже важлива сфера суспільного життя, яка має очевидні недоліки, але спроба висвітлювати й критикувати ці недоліки автоматично переводить журналіста в ранг ворогів церкви. Поки від журналістів вимагають "розуміння" і "толерантності" до речей, які ті насправді, може, й не дуже глибоко знають, але злоякісність яких очевидна, ніякого діалогу між релігією і ЗМІ не буде.
Журналіст // 21.05.2009:11.50.53
Проблема не в низькому рівні журналістів, а в директорові РІСУ Тарасі Антошевському, який неправильно веде діяльність, не знає, як розбудовувати релігійну журналістику і проект РІСУ, інколи просто лінується, але натомість роками всім розповідає, що це не його недоліки, а то журналісти винуваті.
Журналіст зі Сходу // 21.05.2009:12.11.41
Був такий випадок з РІСУ і його директором Тарасом Антошевським. У центрі одного промислового міста на сході України заклали велику православну дзвіницю. На відміну від Західної України, де релігійне життя буяє, в тому місті на сході в радянські часи було винищено всі церкви всіх конфесій і тому дзвіниця - це важлива подія. Місцевий журналіст написав про це замітку в РІСУ, ніяких гонорарів не просячи. Антошевський відмовив в публікації навіть короткої новини, бо, за його словами, "якщо ми будемо повідомляти про всякі відкриття всяких дзвіниць по всяких містах, то це буде просто капець". Ну і як журналістам писати на релігійні теми? Після того випадку в того східного міста пропало й без цього мале бажання писати на релігійні теми, а тим більше в РІСУ! Зате у Львові під егідою РІСУ продовжують збирати круглі столи й нарікати, що в Україні журналісти якісь не такі...
Атеїст // 21.05.2009:15.56.47
Шановні віруючі, у ваших громад достатньо грошей, аби самим видавати свої ЗМІ, які вас влаштовуватимуть (див. хоча б Таблоїд про будинок СА). Віруйте в кого хочете, але не треба вимагати від журналістів пропаганди ваших вірувань - вони не менш відділені від церкви, ніж держава. чесно кажучи, задрали вже. Проти пропаганди всіляких гоміків виступає кожна церква, а от пропаганду власної ідеології чомусь кожен церковник вважає за нормальне. хоча з точки зору логіки ця агресивна пропаганда є не менш сумнівною, ніж пропаганда педерастії в суспільстві.
Zdyvovany // 21.05.2009:18.38.18
Цікаво, що про толерантність патякає людина, яка полвину мешканців України звинуватила в тому, що вони окупанти і гвалтівники
Не атеїстка // 22.05.2009:11.01.32
Атеїсту: Воно одразу видно, що ви атеїст. Бо тільки такі можуть ставити знак рівняння між пропагандою гомосексуалізму та висвітленням релігійного життя. До речі, пан Малуха, й не ставив питання, що релігійне життя треба про-па-гу-ва-ти! Висвітлювати і пропагувати - істотно різні речі. Хоча ви вжили старий такий ідеологічний прийом "совка" - прирівняти щось гарне до непотрібу, щоб знищити репутацію. Чим таким віруючі люди вас "задрали вже"? Не вірю. :-))) До речі, гомосексуалізм в Україні уперто і нахабно про-па-ган-ду-єть-ся, не добираючи засобів. Чому ж ви атеїзм не прирівнюєте до гомосексуалізму? :-) Адже саме атеїзм (тобто відсутність Кодексу честі й моралі) умовжливлює і підживлює розквіт гомосексуалізму! Ніякий більш-менш віруючий не схибить на цю стежку, бо знає, що це гріх. Гомосексуалізм це просто безглуздя й профанація, а не спосіб життя. Іншими словами, саме атеїсти й поповнюють сексуальні меншини. І атеїстів та сексменшини лишається тільки жаліти й молитися, щоб Бог повернув їм розум.
Отар Довженко // 22.05.2009:12.03.15
"Не атеїстка", відразу видно, що ви мало знаєтесь із гомосексуалістами. Спробуйте поцікавитись їхнім релігійним життям. Або просто зайдіть на римо-католицьку месу якось і придивіться до парафіян - побачите чимало характерних облич :)
Микола Малуха // 23.05.2009:00.45.01
2 Zdyvovany: Давайте не плутати питання поваги та сприйняття інших проявів, що не несуть в собі шкоди для суспільства, і питання історичної правди, на яке або сьогоднішньому, або наступному поколінню прийдеться відповісти. До речі, виправдання людських гріхів, провин через толерантність - називається толерастією.
Микола Малуха // 23.05.2009:01.09.26
Отаре, ситуація із Сандеєм набагато складніша, ніж це подається в «авторитетних» виданнях. На жаль, більшість людей її не знаю, проте робить далекоглядні висновки. Проблема не з церквою ПБ та харизматичним рухом усередині українського протестантизму (хоча тут теж є над чим можна по тлумачити), а з їхнім старшим пастором, який в останні роки почав робити неадекватні вчинки (про що, до речі, інші протестантські ієрархи мовчали, роблячи зауваження «апостолу»). Але, Отаре, давайте розберемо ці два випадки – Сандей з баксом і Піп з мерсом – в ракурсі подачи ЗМІ. Якщо про другий варіант кажуть, що затесалася «хвора вівця» у Божій отарі, то про перший – «сектанти захоплюють країну, псують психіку людей» тощо. Різниця відчувається? Я не про те, щоб тупо не реагувати на забобони якийсь релігійної особи. Я за те, щоб адекватно це подавати без ініціювання чергових «хрестових походів». Я вимагаю толерантності до протестантизму в Україні, а ні до пастора Сандея. Я готовий визнати і визнаю, що серед протестантів часто можна зустріти відхилення єретичного змісту (до речі, звинувачення Сандея у сектантстві, з апологетичного точки зору, не витримує критики. В чому його можна звинуватити – єресі, культі особистості, гріхах (манія величі, брехня)). Так само, серед представників одної нації багато шахраїв, іншої – чесних людей тощо. Проте не треба робити узагальнення і стверджувати, що та чи інша релігійна, етнічна група – ворожий для України елемент. Врешті-решт, ви можете почитати мої дописи в ЖЖ стосовно подій навколо С.А. і перепитати у Оленки Кулигіної про моє ставлення до С.А. (м’яко кажучи не маю пієтету).
Отар Довженко // 23.05.2009:10.21.48
Миколо, ПБ і Сандей - це лише дуже яскравий приклад того, що на "території" релігійної сфери українські ЗМІ неспроможні виконувати свою одвічну і священну функцію громадського контролю. Зловживання, правопорушення або відверті відступи від декларованих принципів бувають в абсолютно всіх сферах життя, але чомусь, коли йдеться про релігію, і журналіст намагається викрити ці явища, його негайно починають затикати, озвучуючи вже звичний перелік аргументів: 1)ви не досить глибоко розбираєтесь у проблемі; 2)це внутрішня справа церкви; 3)не судіть і не судимі будете; 4)антисектантська істерія, рука Ватикану, Константинополя і т.п. Перш за все треба визнати за засобами масової інформації їхнє право контролювати та висвітлювати ВСІ аспекти релігійного життя так само, як і життя взагалі. А потім уже говорити про кваліфікацію тих, хто займається цим висвітленням, і дбати про те, аби вони якомога глибше розібралися у тому, що висвітлюють.
Микола Малуха // 25.05.2009:18.31.11
Отаре, ми говоримо про одне й те саме. Я з вами погоджуюся. Але через зловживання окремоъ особи не треба одразу називати ту особи сектантом, церкву - сектою тощо. Він може бути крадієм, шахраєм, гвалтівником (який жах!), але не сектантом. Це те саме, що улічити банкира у махінаціях і написати: "Жиди знову вирішили обдурити народ". Погодьтесь. це те саме...
алла // 06.06.2009:19.12.04
Пане Миколо, а Ви б пішли лікуватися до лікаря, знаючи, що він не фахівець? Чому тоді - за Вашою логікою - виступати у мас-медіа може будь-хто, не маючи ніякого уявлення про відповідальність журналіста, принципи висвітлення тієї чи іншої проблеми в мас-медіа тощо? Чому Ви вирішили, що є криза вищої школи? Тому що про це сказали в якійсь газеті? Але хто сказав? Готувати фахівців з релігійної проблематики необхідно так само, як і вивчати журналісту поглибленно проблеми економіки, політики, мистецтва, т.п. Гості з Німеччини, з якими ми тоді разом спілкувалися, мало орієнтуюються взагалі в проблемах вищої школи, тим більше української. І їх думка для мене, наприклад, не є істиною. Тим більше, що в інших країнах готують фахових журналістів. Проте я згодна з Вами, щоб стати справжнім журналістом, необхідно працювати самому. Втім, університети покликані дати лише імпульс для саморозвитку і самовдосконалення. Алла Бойко
Не покой, но свет
Гість // 20.05.2009:13.28.19
Всегда выключал телевизор, когда шли фильмы с его участием. И Мюхгаузен, и Чудо состоялись не благодаря ему, а вопреки. Стыдно и нелепо, что не осознал его масштаб и после смерти. Как-то оно так. Антон Зикора.
класс! // 20.05.2009:14.12.58
Удивительная журналистская осведомленность: о том, что янковский тяжело болен уже как минимум полгода сообщали даже на стартовой странице мэйл.ру. Про ТВ, газеты и интернет-издания и так понятно
Бердичев // 22.05.2009:11.40.33
Что мы все прицепились к этой несчастной Бердичевской?! Мы что не видим, что ей некогда следить за информационными потоками - кто, когда заболел и чем? Не требуйте от нее быть журналисткой, а то еще нагрянет в миниюбке в Верховну Раду вместе с "Дусей" нардепов соблазнять! Позвонила ей Лигачева про смерть Янковского - Бердическая и написала. Не позвонила бы - не написала б. И так происходит исключительно и преимущественно потому, что она очень занята развитием проекта "Телекритика"! Мы что не видим, что он в последнее время достиг невиданных высот и горизонтов, до которых нам еще расти и расти, убогим? Видим, осознаем, снимаем хасидские шляпы и потрясаем плетеными косичками :-))) Простая бердичевская девушка с Украины и глыба кинематографа и сцены Олег Янковский. Кто как не эта девушка откроет нам тайну, кем был этот актер? То-то!
Николаев. Трехдневное плавание.
пардон // 20.05.2009:13.35.54
экспозиция впечатлила! давно так не смеялся. Хочу еще.
катя // 20.05.2009:22.41.24
николаев и в частности колледж прессы и тв воспитал немало толковых журналистов, известных уже всей украине. Можно по разному оценивать деятельность братьев головченко, но польза от некторых плодов их деятельности несомненно есть
Тусовщик // 22.05.2009:11.32.53
Одно понятно: Лигачева с Барановской катаются на теплоходах и тусуются с умным видом типа знатоков журналистики, а вкалывает, как всегда, бедный Отар Довженко :-)
Николаевец // 26.05.2009:01.00.14
Да, не всякий сотрудник "ТК" устоит перед головченковским стремлением услужить столичным гостям... Но может, будучи в Николаеве, стоило бы всё ж поинтересоваться, что о братьях думают местные коллеги? Ну или спросить о том же у "воспитанных в Николаеве (только не в упомянутом "учебном заведении") толковых журналистов, известных уже всей Украине"? Боюсь, ни одного доброго слова бы не услышали...
Марина Баранівська // 26.05.2009:11.55.36
Николаевец, а вы что, всем нравитесь?

Головна RSS