Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Guestdiuri
<a href=" http://antonioveras.com.br/essay-writing -service-in-australia-nz/ ">essay writing service in australia nz</a> <a href=" http://antonioveras.com.br/examples-of-s trong-college-essay-volleyball/ ...
Коментарів: 4588
sciernerync
play slots online <a href="https://onlinecasinoplayyz.co m/#">heart of vegas casino game</a> | <a href=" https://onlinecasinoplayyz.com/# ">big fish casino download ...
Коментарів: 4588
Guestscoop
<a href=" http://blindosider.com/erlangen-speed-da ting.html ">erlangen speed dating</a> <a href=" http://blindosider.com/seitensprung-luze rn.html ">seitensprung luzern</a> ...
Коментарів: 4588
Guestprush
<a href=" http://park4u24.pl/duloxetin-60-mg/ ">duloxetin 60 mg</a> <a href=" http://park4u24.pl/herpes-creme-ratiopha rm/ ">herpes creme ratiopharm</a> <a ...
Коментарів: 4588
Axdsyfealk
hallmark casino online <a href="https://onlinecasinozik.com/# ">vegas world</a> | <a href=" https://onlinecasinozik.com/# ">new no deposit casino usa</a> | <a ...
Коментарів: 4588
Smumunsustymn
hypercasinos <a href="https://myonlinecasinoslots.u s.org/#">online casino real money</a> | <a href=" https://myonlinecasinoslots.us.org/# ">free casino slots with ...
Коментарів: 4588
Guestblolo
<a href=" https://aerconditionatfujitsu.com/site-d e-rencontre-ado-15-ans-belgique/ ">site de rencontre ado 15 ans belgique</a> <a href=" https://aerconditionatfujitsu.com/profil -site-de-rencontre/ ...
Коментарів: 4588
ratemegaign
cbd oil interactions with medications <a href="https://cannacbdoilrx.com/#&q uot;>cbd stocks</a> | <a href=" https://cannacbdoilrx.com/# ">where to buy cbd oil near me</a> ...
Коментарів: 4588
Fafaletuedtaw
lady luck casino free games <a href="https://mycasinoslots.us.org/ #">free online casino games vegas</a> | <a href=" https://mycasinoslots.us.org/# ">casino games free ...
Коментарів: 4588
Guestprush
<a href=" http://www.123kantinekassa.nl/de/valsart an-hctz/ ">valsartan hctz</a> <a href=" http://www.123kantinekassa.nl/de/antibio tika-kopfschmerzen/ ">antibiotika ...
Коментарів: 4588

Архів

Коментарі наших відвідувачів

На Бандері були майже всі канали
Марина Бердичевська // 31.05.2009:14.03.18
Спасибо!
Нестругаными швабрами...
Дмитро Сизов // 29.05.2009:15.41.16
Зато намного меньше работы психиатрам. А она - просто образец психопатки)))
Отар Довженко // 29.05.2009:15.54.28
Таня Монтян невгамовна і груба, але при цьому щира, безкорислива і дуже добра людина. Вона може обматюкати кого завгодно, але, на відміну від переважної більшості стриманих і ввічливих, також готова допомогти (не словом, а ділом) людині, яку зовсім не знає, не отримавши за це нічого.
дудуду // 29.05.2009:15.58.47
но как замечательно здесь выглядит автор блога!.."роскошный" пост - как раз в ответ Луканову про пошлость.
Jew // 29.05.2009:17.14.59
есть такая порода, городские (небескорыстные) сумасшедшие много не берут да им и много не предлагают... зато шуму и вони... вишь моська знать сильна "...дуже добра людина..." :)
Ви що, подуріли? // 29.05.2009:17.27.15
Це вже повний аут. Блогери, схаменіться! Лігачова, почитай!
читаДтч // 30.05.2009:00.40.47
Вопрос к автору блога: "И зачем тиражировать это УГ ?"
asdfg // 30.05.2009:09.16.23
2 Отар Довженко ///готова допомогти (не словом, а ділом) людині, яку зовсім не знає, не отримавши за це нічого. /// Ти що, зовсім наївний??
Отар Довженко // 30.05.2009:13.16.39
asdfg, боюся, що в цьому випадку ви просто не там і не туди застосовуєте свій цинізм)
asdfg // 30.05.2009:15.48.20
Отаре, а якщо написати так: наші рагулі справді безкультурні і грубі, вони засирають наші природу та міста, але при цьому вони щирі, безкорисливі і дуже добрі люди. Вони можуть обматюкати кого завгодно (чужого), але, на відміну від переважної більшості стриманих і ввічливих, також готова допомогти (не словом, а ділом) людині, яку зовсім не знає, не отримавши за це нічого (десь колись, невідомо як і коли, тіпа просто за пляшку). /// Залишаюсь у переконанні, що феномен Монтян неприпустимий у цивілізованому суспільстві. В нормальній державі її б давно позбавили адвокатської ліцензіїї, а поважні ЗМІ відправили б у жорсткий ігнор. Якщо ми прагнемо бути європейцями, давайте не виправдовувати і не потурати відвертій азіатщині.
Отар Довженко // 30.05.2009:20.50.24
asdfg, та пишіть собі на здоров`я. Я взагалі дуже спокійно ставлюся до того, що інші люди мають думку, відмінну від моєї. Головне, щоб не намагалися мені її нав`язувати.
Ника // 31.05.2009:11.13.24
Да, у кажлого свое мнение. После этой публикации некоторым, например, в моих глазах уже не подняться. И это касается не только Мунтян, но и Бердичевской. Мало ли сколько гадостей можно нарыть в Интернете - что, все это надо публиковать? Отаре, ви вболіваєте за забруднені річки, але те, що безпосередньо хочуть втулити в наше сприйняття, що уже три дні висить на чільній сторінці, не помічаєте? Добрі люди такого не роблять. Ганьба брудній журналістиці!
Анти-Довженко // 01.06.2009:09.12.35
Рука руку миє. Отар Довженко із наївним і викривленим світоприйняттям потурає такій самій викривленій Бердичевській, прикриваючись свободою слова. Насправді це зловживання цією самою свободою слова, щоб пропагувати пошлість.
анті хлопец // 01.06.2009:14.25.48
Хтоб оце щє про пошлість позавивав? Чи не дурник - недоробок?
GH,md // 02.06.2009:09.12.45
Шел по Тибету путешественник. Шел он шел, и приспичило ему посрать. Увидел он кучу камней, зашел за нее и посрал. Ну, посрал, и пошел дальше. На ночь он разбил палатку и во сне ему явился тамошний тибетский святой. И этот святой сказал путешественнику: - Помнишь, как ты сегодня срал за кучей камней? - Да, – ответил путешественник. - Это была моя могила, – сказал святой. - Сегодня ты посрал на моей могиле и в наказание теперь ты будешь мучаться поносом ровно неделю! А если ты кому-нибудь расскажешь об этом – то и он будет ровно неделю мучаться поносом! Так оно и случилось. Путешественник дристал всю неделю. А когда он вернулся и рассказал об этом своим друзьям – те тоже стали сраться и срались всю неделю, и ни часом больше. Они рассказывали эту историю своим знакомым – и те тоже ни с того ни с сего начинали поносить. Так эта история до сих пор ходит по миру… И вот, сегодня, она дошла до ТЕБЯ!!!
Гость // 03.06.2009:08.52.04
Зачем? Зачем так подробно и натуралистично и с удовольствием? Смысл? Даже в одежде есть свой дресс-код - одеваться сообразно времени и месту. Неужели этот приницп остается только в одежде, а в стилях и словах это уже не работает?
YolAxioff // 03.02.2018:09.29.11
Cialis 10 Efectos Secundarios Buy Celebrex Online Farmaco Viagra Senza Ricetta <a href=http://cialicost.com>online pharmacy</a> Buy Furosemide Cheapest
Письмо БАБу
дудуду // 29.05.2009:14.40.21
да! Кстати, отчего Троян Басеску на БАБа похож? А? )))
дудуду // 29.05.2009:14.41.08
да! Кстати, отчего Троян Басеску на БАБа похож? А? )))
Дмитро Сизов // 29.05.2009:15.00.46
Патамушта БАБ - румын, Платон Еленин.
Prokuror // 31.05.2009:00.29.25
Дмитрий, то, что Путин отравил Ющенко, весь мир знает и без Баба. Так что тут промашка-истину не он первый открыл. А вот относительно "близнецов" по евпропеском радио гулял анекдот: "Звонит путин Бушу 11 сентября:- Господин Буш, примите мои соболезнования" - Какие соболезнования? С чем? - А, это разница во времени..." ТО, что у гб-фсб- руки длинные и что они грубо вмешиваются во внутренние дела других стран-не мнойю сказано. Тоже об этот знает мировая история. Особо в этом преуспел опять-таки путин. Кассетный скандал и дело гонгадзе - дело ведь тоже его рук. И опять таки- не пустить Украину в Европу и не дать возможности оторваться от россии.Все,что сегодня поисходит в Украине-опять таки благодаря кремлевским фашистам. Так что нечего БАба винить, коль рожа кривая
Дмитро Сизов // 31.05.2009:22.29.04
Если б Путин этим занимался - промашки б не было. Думаю, тут именно БАБ всё и обстряпал сам.
Prokuror // 01.06.2009:15.16.12
Глубоко ошибаетесь! Именно ваш дорогой Вова Путин занимается мировыми спецоперациями. У него вся "вертикаль"- и кгб-фсб, и аналитические мозговые центры, и исполнители. И именно в Украине они больше всего упражняются. Ведь без Украины нет "могущества великой империи".
Май 1996 года, «Довгоносики»...
Калныш // 27.05.2009:18.00.27
Это было лучшее шоу. Без вопросов. Опять же...Роль Пасечника, ну не взгляд ли в будущее. Надо в нашем Запорожье, в ДК ЗТЗ мемориальную доску прибить)
Гість // 27.05.2009:18.01.55
Янка, ну все одно твій клад кладнєє))
Л.Ч. // 27.05.2009:18.11.24
Гость, общине принадлежит только 25 відсотків)) ... выложу, обещаю)) Калныш, там же ДВЕ роли, заметили - еще и профессор ))))
Ботинок // 28.05.2009:09.44.45
Люда, я не из твоего поколения, но "95 квартал" мне абсолютно не нравится. А вот "Довгоносики" - это эпоха, это талантливое чудо. Спасибо!
Дмитро Сизов // 28.05.2009:17.26.37
Витя Андриенко - гений! Как он блистает в "Большой разнице"!!!!
Л.Ч. -Ботинку // 28.05.2009:18.12.44
Вот он - путь к решению проблемы "Отцы и дети"))))
москаль // 28.05.2009:18.23.19
Шоу було на славу. Дуже смішне, часто дотепне. І робилося без усяких там космічних спецефектфв. Сподіваюсь андрієнко нас ще порадує
Как «ЭИ» дошли до «Точки»
serg // 28.05.2009:12.53.13
Это тот Свирко, который обещал найти инвесторов на "Обзор"???? "Обзора" нет, инвесторов нет. Стукач и балабол ты Свирко
Не жалею, не зову, не плачу...
Хлопець // 27.05.2009:12.30.48
Сумна історія. Тримайтесь, Зурабе!
Лаврентій Малазонія // 27.05.2009:19.48.17
Зурик, Анджелина Джоли с детства мечтала стать машинисткой башенного крана- вот так суровая реальность Голливуда разбивает хрупкие девичьи мечты!Зачем волку выть на луну, когда есть башенная Джоли ,а?;))
Хyайнань-цзы // 04.08.2009:20.57.21
Не войте по волчьи, не закрывайте людям айпишники, живите не по лжи, а не по принципу покаяться никогда не поздно. Глядишь и судьба будет к вам более благосклонна.
Що таке пошлість?
читаДтч // 27.05.2009:07.54.05
Нда... И куда же тогда делся первоисточник и по какой причине?
solovej // 27.05.2009:09.32.10
Цікаво) Люблю читати ваш блог
А що ж таке вульгарщина? // 27.05.2009:09.58.32
То твої козюльки, Луканов. Не пиши їх
Ремарка // 27.05.2009:10.45.20
Пошлость - это когда прямо с заголовков, с целью привлечь внимание читателя ЛЮБОЙ ценой, льется откровенная грязь, даже под портретом молодой женщины, а потом в тексте изящно разъясняется, мол, какие вы, читатели, отстойные, не понимаете наших высоких мыслей. Или когда в день смерти великого актера мы читаем у какого-то авторишки: "умер не артист..." и это сопровождается веселым портретом с дебильной ухмылочкой. Или просто написано: "иду срать". В заголовке. Красиво. Может, авторам надо быть самокритичнее и иногда прикидывать, как их гениальные опусы воспринимаются читателями, то есть массами, это ведь средство массовой информации? А потом воют о приходе цензуры. Так ведь дышать уже нечем от пошлости!
Луканов // 27.05.2009:11.13.10
Про неартиста ви, певне, або читали неуважно, або сприйняли надто буквально. Я мав на увазі, що померлий Олег Янковський - більше ніж просто артист. А відносно сприйняття мас - то вони різними масами по-різному сприймаються. Про смаки не сперечаються - ви коли-небудь це зрозумієте. Вам моя посмішка здається дебільною, а комусь - вона подобається. інша річ, що справді не зовсім вона доречна, коли мова ішла про смерть артиста. Але що зробиш? Фото в блозі універсальне, на всі випадки життя. Всі інші ваші закиди не мають до мене відношення.
Луканов // 27.05.2009:11.23.11
До речі, про "иду срать". Як би ви поставилися, коли б письменник описав процес, вибачайте, какання? Мабуть, погано, чи не так? А оьс відомий вам класик-сатирик рабле у своєму романі "Гаргантюа і Пантагрюель" саме його і описав на кількох сторінках. І що тут зрробиш? це класика. Вона ще раз підтверджує - про смаки не сперечаються.
Ремарка // 27.05.2009:11.40.04
Я сприймаю ваші коментарі, особливо коли ви гаряче захищаєте своїх колег. Матеріал про Янковського я прочитала уважно. Але мова йде про перше враження, про той "гачок", на який має повестись читач. Ви та ваші колеги таким чином відсувають "поріг чутливості" до непристойного. Пересічний читач думає: раз таке можна писати у заголовку і виставляти картинкою на головну сторінку у "червоний кут", то це - норма. Після цього, наприклад, коригувати поведінку власних дітей-підлітків немає сенсу, хай собі матюкаються і на майдані п`ють пиво. А що далі - невідомо. Повірте, я не ханжа, у мене також є певний досвід. Але зараз я вдячна тим людям, які знайшли своєчасні слова , що вберегли мене від непотрібних вчинків. Навіщо ж ми тоді зараз свідомо розгойдуємо човен? Пожинати плоди будемо всі разом.
Луканов // 27.05.2009:12.10.20
вісно, заголовок "Помер не артист Янковський" мав на меті привернути увагу читача. Бо якщо не артист то хто? - таке питання в читача мало виникати. він мав шукати відповідь у тексті. А що в цьому поганого? Це є фунція заголовку - привабити читача. Але це можна робити брутально, а можна елегантно. Вам мій заголовок не подобажться - ваше право. Але те, що він не брутальний - це точно. А розгойдування човна не через розповіді смішних історій відбувається. Ця претензія явно не до мене і не журналістки, яка згаану мною історію розповіла
Ремарка // 27.05.2009:12.53.43
Не хочу зловживати вашою увагою, але усе ж додам: Франсуа Рабле назвав свій вічний роман епохи Відродження (свого роду це теж була ера демократії) "Гаргантюа і Пантагрюель", а не "Какання". І від цього роман нічого не втратив. Читаючи деякі ностальгічні матеріали очільників ТК, скажімо, чому наші дітки не дивляться старих добрих фільмів типу "Раба любви", іноді хочеться запитати: а чи хотіли б ті самі люди, щоб їхні нащадки у перервах між "розумним, добрим, вічним" читали про "отсос - не вопрос", матюччя на блогах і таке інше? Якщо це усе спокійно суміщається, то стає зрозумілим, що дехто, можливо, страждає на роздвоєння особистості, а суспільство хворе під проводом таких поводирів. Це лише моя думка, але, по-моєму, потрібно бути більш цільною натурою, якщо "глаголом жжешь сердца людей". А якщо спробувати привернути увагу читача не знятими трусами, а польотом думки, влучністю та майстерністю викладу, коректністю та елегантністю звертаньта аналогій? Це, звичайно, складніше, але завойована любов аудиторії буде тривкішою. Бажаю успіху! P.S. Люблю ТК, інакше не читала б .
Досвідчений журналіст // 27.05.2009:13.19.48
Юра, я підтримую позицію Ремарки. І доповню з приводу "броского" заголовка про Янковського. Юра, той твій заголовок нівелює актора, аніж є таким, що здатен привабити читати пост. Рівень заголовків, погодься, залежить від рівня культури автора (або редактора). В блогах ТК всі самі собі автори, тому тут "квітне буйним цвітом черемшина"))) Що значить "не подобається - ваше право, не їжте"? В твоєму випадку і у випадку дівчини з "відсосом", яку ти кинувся по-колєжанськи захищати, має місце недостатній рівень культури. Недавно ще й Малазонія "відзначився" з "трахнуть Красную шапочку"... На такі заголовки, звичайно, критично реагуватимуть! І немає тут жодного пуританства. Бо як можна закидати комусь пуританство в цій країні, де, погодься, вже занадто сильно процвітає хамство, жлобство, матюки і розбещеність, і подається за взірець!? Юра, дуже дивно і від тебе бачити схильність до таких прийомів... Ти ж уже старий дід! Нехай молодь цим бавиться, але ж не ти!
Стишок // 27.05.2009:13.54.53
Крошка сын к отцу пришел. Тот сказал, что "плохо". Сын ответил: "Отсоси!" - Прочитал на блогах.
Луканов // 27.05.2009:13.50.34
Про смаки не сперечаються. Хтось у двадцять дід, а хтоьс і в 50 - юнак. Крім того, я не кидався нікого захищати - авторка не потребує захисту. Вона виклала кумедну історію. А я виклав свої міркування з приводу реакції читачів. До її замітки такий заголово на сто відсотків годиться. Якщо хтось може придумати до тієї замітки щоьс більш підхояще - дуже прошу. Продемонструйте!!! Чи ви запропонуєте взагалі такі історії не розповідати? А чому? Так тоді варто від анекдотів відомвитися.
Гость // 01.06.2009:23.01.36
Когда в 50, а все ведет (не просто чувствует) себя юнаком, то это уже неадекватностью отдает. Грустное зрелище - молодящиеся люди с юношеским жаргоном и повадками. Но то, тоже обощение, такое встречается на этом сайте. И вкусы, конечно, разные бывают. Но рамки "желтизны" никто не отменял. Грань, правда, очень тонкая, а когда "идешь срать" - то уже тонкостей не видно. Спасибо автору, что тему поднял о пошлости. Хотя и "получил" за всех блогеров:)
Гість // 02.06.2009:01.06.27
А "знадобився журавель до бабиних конопель", це тому, що потім конопля почала високо цінуватися, стала дорогим наркотиком, за ціною сковорідки в 19 столітті? Які прозірливі предки!!! І таким чином найніжніша троянда-сковорідка-конопля це вічних вівтар перед яким поклоняються рибки і журавлі. ну-ну... люблю новітніх гімнописців.
RichardDrots // 25.04.2018:09.03.57
заказать продвижение сайта красноярск логин в скайпе SEO PRO1
Як греко-католики "купили" мою східняцьку душу
Греко-католик / Український католик // 27.05.2009:15.31.26
Цікава оповідка. Дуже особиста. Дякую, Людмило! В Донбасі вже є греко-католицькі храми? Добре. Багато вже? Хотілося лише уточнити, тим хто не знає, що Українська Греко-Католицька Церква (УГКЦ начолі з блаженнійшим Любомиром Гузаром) це не для греків, а українська католицька церква візантійського обряду (православного, якщо кому зрозуміліше), яка визнає Папу Римського. По суті, ця Східна Церква повернулася з лона православ`я до пра-Церкви, Риму. (здається єдина зі східних церков). Виправте, історики (Тільки не равреби і не мустафіни... ці понаісторикувалися вже!), якщо є інші східні церкви, що повернулися до Риму. В Радянському Союзі Сталін заборонив і знищив УГКЦ, але церква вижила і зараз розвивається.
Л.Ч. // 27.05.2009:18.27.29
Скільки храмів - я не знаю, але ось тут http://ugcc.dn.ua/ - інфо і фото церкви, яку збудували в Куйбишевському районі Донецька (дуже близько до центра). Я жила в будинку поруч, пам`ятаю, як закладали камінь і встановлювали хрест.
ггг // 31.05.2009:23.23.44
Я теж з Донеччини, на службу йду до греко-католицького храму (в Києві), і я відпочивав в Урзуфі!!!
ББ // 02.06.2009:12.16.22
Слава Иисусу! Я из Одессы, тоже перешел из Православия в Католичество (УГКЦ). Сейчас насчитывается 22 восточных церкви, находящихся в каноническом единстве с Римским престолом.
Tetyana // 02.06.2009:14.26.03
По поводу кражи - говорят старожилы, что в церкви ворованное не пойдет на пользу или надо будет "заплатить" намного большую цену за кражу. По поводу церкви - не знаю как в регионах, а в Киеве ситуация просто комическая. Я бы сказала комически-плачевная. Сейчас произошел раскол церкви на Московского и Кивского патриарха. Так вот, комически-плачевная ситуация произошла в том, что пошла я однажды в церковь. Причем оказалась эта церковь Московского патриархата. Естественно, когда было плохо дома, тяжело на душе, уже не знаешь куда обратиться за помощью - идешь в церковь по-своему (т.к. не учили нас, то не знаю как правильно) помолиться. Решила поговорить с батюшкой. Батюшка спросил крещеная ли я, мой ребенок и обязательно спросил где. Т.е. он не спросил в чем мое горе, что у меня болит на сердце, не сказал, какие молитвы читать! А спросил где крещенные! Когда узнал, что церковь Киевского патриархата, стал настаивать перекреститься. Может кто в этом разбирается, люди добрые, опдскажите, что мне делать??! Я уже не передаб разговор о том, что батюшка сказал, что они скоро будут изгнаны. Я спросила куда, в Израиль что ли? он ответил - нет, Мы будем изгнаны из этой земли. Объясните мне глупенькой, что он хотел сказать?? Я поняла , что Израиль. Ведь в мое детство была одна церковь, а сейчас разные. Неужели московский патриахат сччтает, что я, живя в Киеве, буду грешна, зайдя помолиться в церковь Киевского патриархата?
Гість // 02.06.2009:16.41.19
Касательно перекрещивания читайте: http://orthodox.org.ua/uk/slovo_do_chitachiv/2009/03/11/4685.html
Людмила Чичканьова // 02.06.2009:19.09.06
дякую всым коментаторам! Щодо священиків - я вже не стала згадувати тут випадок, коли місцевий наш священик прийшов відспівувати маму чоловікову (слово свекруха терпіти не можу) і між іншим запропонував купити в нього хрест на могилу. Бізнес у нього такий - коли на цвинтарі хрести міняють на надгробки, цей тип збирає за чиєюсь допомогою і продає...
Гість // 06.06.2009:02.16.36
Pani Ludmylo, vybaczajus` za latyns`kyj szryft. Nu j perezhyly Vy "navernennia"... Taky vernulys` ... pisla telehramy. Mabut` kohos` sovist` zdorovezno vkusyla (mozhlyvo j zubnyj likar ne dopomih) to na vsiakyj sluczaj poslala Vam ocia "sokruszena" ludyba propozyciju "povernennia". Slava Bohu, szczo Tajny Inicjaciji (Chreszczennia, Persze Pryczastia ta Myropomazannia) spoluczeni v tradyciji Prawoslavnoji Cerkvy. Koly b Vam dovelos tryczi prychodyty v Cerkvu... Ale dobre, szczo Vy ne vtratyly viry. Chotivby zakinczyty moralom... Jakszczo ludyna povernetsia do Cerkvy, v jakij jiji imenno okraly - znaczyt` lubyt` Boha. Djakuju za povczalnu istoriju, napysanu tak harnoju movoju... ZDOROVJA VAM BAHATO! roman. i. drozd Polszcza
Гість // 06.06.2009:02.17.00
roman.drozd@gmail.com
Гість // 06.06.2009:02.29.18
Ad Vocem - Panu, jakyj pysav, shcho Hrekokatolyc`ka Cerkva "mabut" jedyna iz skhidnykh Cerkov... Otozh ni. Takykh Cerkov Skhidnykh tak zvanykh "sui iuris" (vlasnoho prava), jaki vyznajut` prymat Papy (vydymyj znak jednosti) je zdajetsia 21 (sic!). Hrekokatolyts`ka mozhlyvo je najbilshoju. Vitannia usim komentatoram vid ukprajintsia iz Polshchi. Poklin Vam nyz`kyj. Vybachajus` za shryft. roman.drozd@gmail.com
Людмила Чичканьова // 06.06.2009:10.50.12
І Вам дякую, пане Романе, що читаєте. Я дійсно дуже часто ту історію згадую. Вона на різні думки наводить.
Приказ № 1-С
Шкурный вопрос // 26.05.2009:14.38.46
Корсеть будет восстановлена приказом № 2 или приказом № 3 ?????
Фактор Пси // 26.05.2009:15.55.04
Маразм
K_D_M // 26.05.2009:16.51.57
Станет ли Свирко опять главредом ЕИ де-факто - конечно, тот еще вопрос... Но суд точно подтвердил незаконность его увольнения толпой долбогризов, руководящих тогда (да и сейчас) етой газетой. Свирко и суду, браво!!!!
еее // 26.05.2009:17.23.00
Свирко стане рейдером
Viore // 27.05.2009:09.41.55
Юрий, думаю, все будет классно и здорово. Пусть там злые языки лепещут всякий бред, но я знаю точно, что будущая газета выйдет на передовые позиции, и незаконный так называемый горе-главред "Экономических известий" Пердынских вместе с девиантной компашкой в лице руководства МЕдиаинвест Груп с завистью будут кусать локти и обплевывать монитор. Правда, сомневаюсь, что им придется плевать в мониторы, часть этих одиозных персон вскоре окажутся на бирже труда. Знаю, что "трудяги" из ЭИ постоянно мониторят блоги Свирко и царапают всякие глупости.
K_D_M // 27.05.2009:13.21.13
Для Viore: Я в чем-то согласен с вашим постомViore // 27.05.2009:09.41.55. Но почему такое хамство? Вульгарно искажать фамилию теперь уже экс-и.о.главреда ЭИ Александра Бердинских -- это примитивное жлобство. Viore -- вы гомнюк.

Головна RSS