Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Franikphest
Проститутки, которые обожают все типы секса – оральный, анальный, классический, доступны постоянно на ресурсе ...
Коментарів: 72
DavidHex
kamagra oral jelly usa next day shipping uk <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra 100mg</a> kamagra in usa kaufen dundee health <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra ...
Коментарів: 57
Scottnar
http://bain.postersd.ml/
Коментарів: 3529
Charlesgeamn
viagra professional generic <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> cheapest price on generic viagra <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 32
rlxmur
<a href=http://propecial.com>buy propecia 5mg</a> propecia off patent 2018 http://propecial.com
Коментарів: 16
Charlesgeamn
is generic viagra available in the united states <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> viagra <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 33
Charlesdrupe
viagra generico preço bh <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> can split viagra soft 100mg pills <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 15
DavidHex
kamagra oral jelly kaufen paypal <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra 100mg</a> kamagra oral jelly for sale <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra ...
Коментарів: 32
Robertbek
kamagra gold 100mg side effects <a href="https://www.kamagrapos.com/&q uot;>kamagra 100mg</a> kamagra store reviews <a href="https://www.kamagrapos.com/&q uot;>buy kamagra</a> ...
Коментарів: 89
dqralk
<a href=http://camadian-pharmacya.com>bu y viagra now</a> euroclinix viagra generico http://canadian-pharmacya.com
Коментарів: 29

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Добірка про сумний шкандаль
:) // 04.06.2009:18.37.15
Вот это тоже скандал. Но это для тех, кто интересуется Кваснюком из Одессы:) http://od-news.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3801&Itemid=2
procenko // 04.06.2009:23.54.21
Цiкаво-подивится усе.
kostia // 06.06.2009:00.52.33
Ты всё знаешь-как смешно!
kostia // 06.06.2009:22.55.18
А я - шизофреник...
Константин // 03.09.2009:23.08.03
Ну... Олечка-в чём дело? Точка-да?
Костя // 06.10.2009:00.44.21
Спасибо большое за репортаж.
Ренат. // 08.10.2009:16.56.45
85%-автономки-мы тоже. Но это так, чтоб спала спокойно...
Ренат. // 12.10.2009:13.14.58
А шо похвастать нельзя...
ErnestHeews // 08.03.2018:14.58.25
buy viagra on line paypal <a href=http://genericviagrahlv.com/#9644>generic viagra</a> where to buy viagra online <a href=http://genericviagrahlv.com/#7210>viagra generic</a>
TerryCreag // 10.03.2018:11.17.55
<a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#9409>viagra without prescription</a> <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#6607>viagra without a doctor prescription</a>
TerryCreag // 12.03.2018:16.31.02
<a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#1173>viagra without prescription</a> <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#4958>viagra without prescription</a>
TerryCreag // 13.03.2018:23.31.06
<a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#9653>viagra without prescription</a> <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#5404>viagra without a doctor prescription</a>
TerryCreag // 15.03.2018:09.43.11
<a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#9158>viagra without a doctor prescription</a> <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#5613>viagra without prescription</a>
Robertoxige // 18.03.2018:07.41.02
viagra without a doctor`s prescription <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#250>viagra without a doctor prescription</a> viagra without a doctor’s prescription <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#7706>viagra without prescription</a>
Robertoxige // 30.04.2018:14.14.16
viagra without erectile dysfunction <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#391>viagra on line no prec</a> viagra without insurance <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#1837>viagra without a doctor prescription</a>
Robertoxige // 01.05.2018:06.22.06
viagra without a doctors approval <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#3829>viagra without prescription</a> viagra without a doctor prescription online <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#1067>viagra on line no prec</a>
Козюльки за останні часи
Medved // 04.06.2009:09.34.28
Луканов, з останніх сил благаю: не пишіть...
Юрій Луканов // 04.06.2009:12.38.07
Спеціально для Medved Я стою, украй талановитий, тихо обертається Земля. Де б мені такий талант зустріти, щоб писав не гірше, аніж я? Де б мені зустріть такі таланти, щоб мій геній осягнуть могли? Певне, треба в Космосі шукати, бо навряд чи знайдеш на Землі.
Лікар-педіатр // 04.06.2009:15.34.57
Білий вірш: Графоманство і любов до козюльок - наслідки юриного інтенсивного колупання в носі в дитинстві. Його били за це по руках і наказували, тепер він виріс і насолоджується привселюдним колупанням в своєму носі. Луканов, чхни нарешті! І тобі стане легше.
Юрій Луканов // 04.06.2009:15.59.43
Колупання в носі буває корисним. Я про це написав ну наступному творі, який вийшов ще у першій книжці "Козюльки" Хлопчик в носі колупався, витяг звідти пачку баксів. В банк поклав усе до цента - розкошує на проценти.
Лікар-педіатр // 04.06.2009:17.41.21
На жаль, Луканов може знайти заробіток тільки в Лігачової, тому й хизується, що в нього з носа бакси-бакси... Яка журналістика, такі й її світочі...
Юрій Луканов // 05.06.2009:06.55.45
Відомо, що Лігачова друкує всяких лушпайок, покидьків професії. Але навіть в Лігачової я майже не друкуюся. Отож, я покидьок з покидьків. Уявляєте до чого дійшло? Сиджу вдома голодинй і ледь не помираю. Харчуватися доводиться самі здогадуєтеся чим.
Medved // 05.06.2009:19.15.07
Принаймні, з того факту, що Луканову більше нема де друкувати цю графоманію, окрім блогу, випливає приємний факт, що в українській журналістиці вже не все так погано. Зростає загальний рівень літературного й змістового смаку нашої преси. Бо колись навіть УП їх чогось друкувала...
Юрій Луканов // 05.06.2009:20.35.57
Друже мій, по секрету від інших повідомлю вам, що взагалі-то воно друкувалося в декількох виданнях. при цьому лише в одному я сам ініціював цей друк. Та ще й гонорари платять. Придурки правда? Крім того, стоїть питання про видання ще однієї книжки з моїм графоманством. Ви муситимете терпіти мене ще і ще :)))))))))))
Нове прізвисько // 09.06.2009:11.09.30
Гарне прізвисько ти собі вигадав, Юра! ЛУШПАЙКА! Юрко -лушпайка, лушпайка - Луканов. Оце смішно! Дякую.
Мыши под веником
Юрій Луканов // 04.06.2009:07.06.28
Від Луканова Юрію, вони не зовсім як віники. За попередньою інформацією два члени КНМП виграли судові справи за своїми позовами до роботодавців. Профспілка їх підтримувала. Ми маємо отримати рішенння на руки і про це буде поширено офіційні прес-релізи від КНМП. Судові розгляди відбуваються ща за деякими справами. Інша річ, що наші журналісти цивілізовані аж занадто. Себто, коли їх брутально "кидають" на гроші і взагалі "кидають" з порушенням всіх можливих норм і правил, то суд - це найбільше, на що вони наважуються. Страйкувати в таких випадках вони не хочуть, хоча на думку багатьох активістів відверте "кидалово" повинно супроводжуватися саме страйком, бо тоді роботодавець сто разів поумає, адже негативний гвалт навколо ЗМІ знижує його ціну і дешевше ставатиме по-чесному розплатитися з журналістами, ніж "кидати" їх.
bd5b // 04.06.2009:15.23.12
Как это уже набрыдло... Если бы придумать номинацию "максимально заколебавший своими личными разборками блоггер", сей автор - вне конкуренции.
Юрій Шеляженко // 05.06.2009:18.41.34
Аноніме, не цікаво - не читай. Іншим цікаво. Пане Свірко, Ви подаєте людям чудовий приклад, як боротись за свої права. Дякую.
fdgsdhg // 18.06.2009:15.28.39
Юрий Викторови, поздравляем! За вас САМЫЙ ВКУСНО ПАХНУЩИЙ ЖУРНАЛИСТ УКРАИНЫ ЮРИЙ ШЕЛЯЖЕНКО!
«Летальна» журналістика
Отар Довженко // 02.06.2009:10.01.59
Діано, а коли журналіст переходить із категорії початківців у не-початківці? Льоша Кутєпов усе ж кілька років працює на телебаченні, хоч і молодий.
Гість // 02.06.2009:10.24.39
Коли набирає достатнього досвіду, у тому числі й життєвого. Я розумію, що в наших реаліях - це все дуже суб`єктивно. І тут я, швидше, говорила не стільки про Кутєпова, скільки про загальну тенденцію. Журналітське розслідування - це дуже серйозний жанр. У Німеччині цим займаються спеціально навчені люди. На деякі розслідування вони витрачать півроку-рік, щоб зібрати доказову базу і не підставити себе та редакцію.
Діана Дуцик // 02.06.2009:10.31.25
Вибачте, попередній коментар - це була я. Додам до цього, що у мене був випадок, коли один молодий 20-річний хлопчина вирішив написати статтю про аборти. Вийшла ціла комедія, над якою редакція потішалася достатньо довго. І не тому, що цей журналіст поганий. Ні, він достатньо перспективний. Але... Його життєвий досвід не дозволив йому осмислити цю проблему. У результаті ми читали про "оргазмуюючих мамочок", "абортіруємих осіб" і про "аборти як фашистскьий геноцид".
Vesna // 02.06.2009:10.57.21
Все вірно написано. І про 20-річних метрів теж влучно. Ніде в цивілізованому західному світі дєффучкі і мальчікі не ведуть новини, не є парламентськими кореспондентами. Щоб писати про Капітолій в США журналіст повинен "дорости". І не лише професійно, а і вибачте, за віком. бо вік - значить життєвий досвід, здатність критично мислити і обережность якщо хочете відповідальність за свої слова. Журналіст про якого йде мова таки молодий. Йому хоча б 35? Не думаю. Значить рано розслідуваннями займатися. В міліції теж до слідчого дорости треба. То чому в журналістиці вважають що ні?
Отар Довженко // 02.06.2009:11.02.07
Діано, немає сумніву, що в нас до журналістських розслідувань (і до журналістики загалом) підходять менш ретельно і сумлінно, ніж у Німеччині. З іншого боку, навряд чи журналісти винні в тому, що не можуть, як німці, витрачати по півроку на одне розслідування. Над кожним Кутєповим є своя Соколова, яка дає йому завдання зробити розслідування з сьогодні на завтра чи на наступні вихідні. А над кожною Соколовою (Оксану я насправді дуже поважаю і впевнений, що вона дуже професійна людина) є свій Богуцький, який хоче вкладати у виробництво менше грошей і отримувати більше рейтингів. І є зрештою медіавласники, які не розуміють, що для якісного проекту журналістських розслідувань треба не менше грошей, ніж для фабрики блондинок. Але все ж дуже важливим моментом саме в цій історії є те, що Льоша Кутєпов працював на ICTV кілька років, був переведений з "Фактів" у відповідальніші проекти Оксани Соколової і виконував дуже серйозні завдання. Тобто якість його роботи задовільняла керівництво настільки, щоб не лише тримати Олексія в першому ешелоні журналістів, але й доручати йому відповідальні сюжети. Зрештою, зрозуміло, чому в проектах розслідувань працюють переважно молоді люди 20-25 років - енергія, безкомпромісність, мобільність і відсутність надміру почуття власної важливості, яке заважає журналістові підняти зад і піти працювати у поле :) Було би чудово, якби хоч одне видання або канал явили зразок іншої розслідувальної журналістики - за всіма європейськими стандартами. Тоді ми б наочно побачили різницю.
Гость // 02.06.2009:11.12.55
Целиком согласна с автором. И сфера журналистких расследований - одна из ярких сфер. Но тоже касается и других комментариев. Кажется, у нас по сути так и не сделано разделение между журналистом и обоззревателем. Потому комично смотреть и читать рассуждения и поучения молодого журналиста в теме, которую он, вероятно, впервые прочел и узнал. И оправдание в том, что у нас другие экономические реалии потому нет времени на качество продукта, это "от лукавого". Либо есть этот этический , профессиональный критерий, либо нет. Мое мнение - мнение потребителя. Одно из многих. И приятно слышать такие слова от профессионалов. Значит, профессия будет развиваться.
Tetyana // 02.06.2009:13.43.47
Диана! Я работаю в сфере строительства. Там такая же сситуация. Прошлый мой директор - мой одногодка (30 лет). Скажите, какой опыт может быть у 30 летнего пацана с банковским образованием, чтобы управлять строительной компанией? Более того он такие распоряжения выдавал, которые противоречат нормам строительства, но с пеной у рта настаивал! Зато он родственник одного видного политика... А Вы возмущаетесь в журналистике. В нашей стране, такое впечатление, ситуация во всех сферах одинаковая.
Гість // 02.06.2009:13.50.34
судячи з коментарів самого Льоші Кутєпова, його сюжету якраз в ефірі й не було. тобто фактично він саме збирав інформацію!
я-2 // 02.06.2009:14.28.55
И все усиленно пытаются переложить всю ответственность в ситуации на Кутепова, хотя он, по сути,ничего не сделал и,с другой стороны, сложно сделать "тайным" героя публичных акций.В конце-концов,это не материал,показывающий скрытой камерой,как кто-то где-то приторговывает наркотой,крышует проституток и т.п.И вот еще что. Когда материал выходил в эфир,до смерти Гончарова,вся ситуация уже получила правовую оценку со стороны милиции.Потому, именно в компетенции этого органы было обеспечить безопасность главного свидетеля по делу и человека,НЕОДНОКРАТНО обращавшегося с просьбой о защите,всвязи с угрозами. И последнее.Многих в Украине очень "мучает" феномен ряда российских каналов,всвязи с документальными проектами.Некоторые даже предпринимают потуги им подражать.Хотя большинство банально адаптируют российский продукт.Продукт этот дает немалый рейтинг СТБ,Интеру, Украине и др.А всё дело в том,что несмотря на "несвободность"российского телевидения,находящегося "под гнетом цензуры",там не сюсюкают,а стараются показывать и равссказывать всё,как есть и анализировать события.В свободной и демократической же Украине все считают,что надо молчать,проблемы не затрагивать,а если и говорить о чем-то,то расплывчато,размазанно и неконкретно.А еще лучше-не говорить.Лучше в стиле КДТРК поэтично пестовать "думки про бідного Тараса"и о том, как приятно посидеть в тени каштанов.А ежели кто куда высунется за эти "демократические" рамки,тут же всплывут "блюстители морали и этики",осуждающие со своих заслуженно-журналистких высот(интересно,есть ли звание "Заслуженный журналист США"?)отступника.Потому что в Украине,как в болоте.И главная суть проблемы и истина никому не нужна.Нужно думать:шоб чего не вышло.Бездействующая или спевшаяся с уголовниками милиция...Ну что вы! С приходом Луценко с "оборотнями" покончено...А факты таковы:сколько не пытаются насадить народу украинское ТВ,но даже в глухом забитом селе на западной Украине всё усеяно "тарелками" для просмотра каналов из России.Потому что о красоте каштанов в парке над велично склонившим голову Тарасом слушать, увы,надоело.
я-1 // 02.06.2009:14.29.24
В России,как правило,во всём виноват стрелочник,в Украине есть другая пословица по этому поводу:"-Хто вс..авсь?! - Невістка!" Примерно в этом же ключе находятся многочисленные комментарии и публикации на тему якобы журналистского расследования Кутепова,приведшего к гибели героя сюжета. Однако,можно ли назвать расследованием, материал, подготовленный Кутеповым?Или же он просто обозревал и подытожил уже всё то,что тем или иным местом освещали и обговаривали много раз до него?Что становилось предметом публичных протестов (не только лично погибшего) и т.д и т.п.Можно ли косвенно обвинять Кутепова в смерти Гончарова,если последнему еще задолго до приезда съемочной группы уже неоднократно угрожали расправой и если он по этому факту обращался в правоохранительные органы?Не кажется ли Вам,что обращение Гончарова к телевизионщикам стало, фактически, попыткой привлечь к ситуации и к себе лично дополнительное публичное внимание как раз с целью обезопасить себя от расправы, т.к. по мнению покойного пенсионера,публичность ситуации могла бы воспрепятствовать обещанной физической расправе над ним? Читая комменты и статьи на данную тему,прихожу к выводу,что усиленно работает проЛуценковское лобби,призванное отвлечь внимание от двух главных проблем произошедшего, и свалить всю вину на журналиста.Не удивлюсь, если завтра самого Кутепова обвинят в "раскопках" песка.А проблемы имеют место такие:игнорирование природоохранными органами и органами МВД неоднократных обращений о нарушении природоохранного законодательства,игнорирование органами МВД обращений гражданина Гончарова о фактах угроз физической расправы,крышевание соответствующими органами преступников,пособничество должностными лицами МВД в убийстве пенсионера....
Микола Малуха // 02.06.2009:14.43.28
Пані Діано, ви все правильно говорите, тільки треба врахувати один чинник: низькій рівень впливу преси на життя країни ("четверта влада") і, відповідно, низькій рівень зарплат (у пропорційному порівнянні із Заходом) призводять до того, що висока текучість кадрів. Отже, хто буде працювати в столиці за 400-600 у.о. на місяць? Молодняк, бодля них це гроші, а дорослим треба годувати родину. Ви тут описали наслідок проблеми - це добре. Напевно, настав час коли необхідно обговорювати причини.
курки // 02.06.2009:14.50.10
Яніна(Известия)+Діана(Без Цензури)=справжня журналістика?...мля
ок // 02.06.2009:15.28.21
г-ну Довженко. Знете, не мешало бы вспомнить о том, как осуждаемая Вами Соколова, всячески заботилась и протежировала Кутепова. И как уговаривала редакцию "фактов" принять его на работу, и как забрала к себе в редакцию, поскольку мальчик для новостей был откровенно слаб(извините за правду), и как опекала и выгораживала его, когда мальчик был откровенно не прав. И до "первого эшелона журналистов" Алексею еще слишком далеко, и кроме амбиций не мешало бы еще умения работать в команде и трудолюбия чуток. Уюедительная просьба не считать меня родственницей либо сотрудницей редакции Соколовой, поскольку таковой не являсюь
Курка окурка // 02.06.2009:15.31.38
Безцензурно цілувати в кокарду більданутого Луценка ти давно навчена, а винні журналісти.Досить патякать— 02.06.2009 16:01 — Министр внутренних дел Великобритании уходит в отставку Министр внутренних дел Великобритании Джеки Смит уходит в отставку, сообщил телеканал Sky News. Представитель министра не подтвердила и не опровергла эту информацию. Репутация Смит оказалась под угрозой после обнародования парламентских расходов, из которых следовало, что она потратила часть денег налогоплательщиков на оплату двух порнофильмов для мужа. Sky News
Отар Довженко // 02.06.2009:15.44.14
ок, ви почали з неправдивого твердження, що я засуджую Оксану Соколову. Я її анітрохи не засуджую, здогадуюсь мотиви її різкої заяви, і дуже хотів би мати більше інформації з різних джерел, аби мати спроможність судити про обґрунтованість цієї заяви. Це якщо вас цікавить моє особисте ставлення.
ок // 02.06.2009:16.53.52
г-н Довженко, приношу свои извинения и приветствую Ваше желание получить информацию от разных источников. А то, действительно, однобоко выглядит: Соколова-монстр, Кутепов-невинно оклеветан и возведен в ранг святого. Все не так... И Соколова, конечно, не святая, и ошибка ее в излишнем желании доверять (это мое мнение), и понять ее можно в этой ситуации. И Кутепов виновен больше, чем хочет об этом говорить. Но и его понять можно, хоть и сложно это сделать. Ну не хочется молодому человеку с его амбициями выглядеть в не совсем приглядном свете...Только так и могу оправдать его. Если же он искреннен в своем непонимании происходящего, то его можно только пожалеть... Хоть и молод, но некоторые общечеловеческие вещи уже нужно понимать... Пошу прощения ежели была черезчур резка.
Отар Довженко // 02.06.2009:17.30.52
"однобоко выглядит: Соколова-монстр, Кутепов-невинно оклеветан и возведен в ранг святого" - та звідки ви це взяли? З коментарів? Там половина коментарів у дусі "Льоша вбив людину". Мені здається, думки коментаторів якраз розійшлися десь так 50/50, ну і зрештою, коментарі - це не показник.
ок // 02.06.2009:17.39.40
))))действительно, из коментов... Но, как мне кажется, коменты как раз и отображают отношение людей к проблеме... Безапеляционность суждений и поверхностность взглядов...
Отар Довженко // 02.06.2009:17.48.23
ок, мені здається, що коментарі, їхня тональність і кількість (як і кількість переглядів - за 4 доби сумарна кількість переглядів трьох матеріалів понад 12 тисяч) свідчать про те, що людям небайдуже, їх дістало. Тільки кожного своє :) одних дістали жовтороті "піонери", які розштовхують плечима досвідчених журналістів і займають їхні місця, знижуючи планку професійності журналістського ремесла. Інших - начальники, готові злити своїх підлеглих і звинуватити їх у смертних гріхах, щоб прикрити свою власну безвідповідальність. Наскільки це все стосується Олексія Кутєпова і Оксани Соколової, ми НЕ ЗНАЄМО, оскільки маємо лише дуже стислий і емоційний коментар Оксани і суб`єктивну розповідь Олексія.
ок // 02.06.2009:18.08.31
Вы абсолютно правы, Отар. Спасибо.
Гість // 02.06.2009:19.27.12
На справді,автор підняла важливу тему, яка стосується не лише журналістики. Тотальна некомпетентність! І не тому, що молоді журналісти, будівники, тощо. не ХОЧУТЬ, вони часто-густо НЕ МОЖУТЬ. Їм не вистачає досвіду, знань ( що гріха таїти, вчитися, у глибинному сенсі цього слова, вміють далеко не всі. А досвід набувати - немає де. До речі, нинішне зовнішнє оцінювання довершує перехід від навчання логічного до навчання формального, де головне - не знайти, домислити, розміркувати, а вгадати.) А щодо керівників каналів, вони здебільшого і є першопричиною такого стану. Чомусь саме в Україні вважається,що людині за 40 немає місця ані в кадрі, ані поза кадром. Хибно вважати, що всі, хто старший за 40, не буде бігати по журналістських розслідуваннях, робити цікаві сюжети, опановувати нову техніку. До речі, не лише в Європі та США, але й в Росії в кадрі спокійнісінько працюють люди, які сиділи там ще за часів СРСР. І, зважте, непогано "сидять, професійно. Як на мене, система підготовки працівників ЗМІ потребує тотального переформатування. Але це вже зовсім інша і далеко не оптимістична історія!
Діана Дуцик // 02.06.2009:19.39.59
Коли я писала цей пост, мені найменше хотілося, щоб дискусія звелася до обговорення особисто Олексія Кутєпова та Оксани Соколової. Тип паче не хотіла когось із них образити. Хоча і вважаю заяви Оксани Соколової досить радикальними, а тому й звернула увагу на співвідповідальність. Найперше, переконана, варто обговорювати стандарти роботи, у тому числі й у взаєминах редактора та кореспондента. Бо подібні конфліктні ситуації мають місце і в інших редакціях, просто їх не обговорюють публічно. Також мова не йшла про те, що хтось займає чиєсь місце. Бо фахівець завжди знайде собі застосування. І декілька слів тим, хто переймається моїм редакторством в "Без цензури". Мені ніколи не було соромно і я ніколи не відмовлялася від того, що я робила в цій газеті. Наша редакція завжди заявляла публічно про свою політичну позицію. І читач прекрасно знав, яку газету тримає в руках. Тоді як у той же час чимало видань, заявляючи про свою незалежність та незаангажованість, активно застосовували маніпулятивні технології, дурячи читача. По це зараз чомусь не згадують.
GH,md // 02.06.2009:20.59.27
Діано, радість ти наша! Не можна пишатись тим, що ти давала використовувати себе В БЦ і ПіК транспарентно, коли інші робили це приховано.Вірю, що тобі не було соромно- але пишатись тут нічм.Набридли ці безкінечні розмови про "стандарти роботи", за якми ховається така собі безсоромність. Це схоже на безсоромність любого тобою Луценка, бо йому не сромно тому що, не доведено скильки там промілебуло в крови його сина...Все інше немає значення.Навіть ти вважаеш синонімом "жовте" і "брехливе" щодо Билд.Всі розуміють, що Соколова мяко кажучі неправа, що Кутєпов робить свою справу в тих рамках, якіх він існує, достатньо якісно.Кому потрібні такі старпьори як ви?Старпьорам що штампують БЦ і ПіК, а їм допомогають діани, що размірковують про стандарти...Ти наповнюєш себе штампами- воно тебе вб"є...Зупинись!
Неважно // 02.06.2009:21.22.46
Гарний пост, важлива тема. Але мені здається, що варто акцентувати не на конфлікті редактор-журналіст, а на факті вбивства людини, яка звернулась по допомогу до преси (ТБ). Злочинці не пішли б на злочин, якби не впевненость у безкарності. Те, що сталось - вирок українській журналістиці, як четвертій владі. Ми вже давно ні на що в цій країні не впливаємо... Як масовка у Шустера
Діана Дуцик // 03.06.2009:10.22.03
До GH,md. ЦЕ вам має бути соромно, що під вигаданим ім`ям пишете про речі, про які не маєте уявлення. Не можу зрозуміти, до чого тут ПІК. Хоч ПІК уже не туліть туди, куди він не тулиться. Це було абсолютно незаангажоване видання, яке створювалося як бізнес-проект. І це може підтвердити весь колектив. Щодо Луценка, то він не "любий мною". Я добре знаю ціну цьому політику. У моєму пості на цю тему йшла мова про те, якими методами працює Bild, а не про хорошого чи поганого Луценка.
GH, md // 03.06.2009:19.39.12
Діано, мені буває соромно, але ти тут нідочого.Бо я тобі ще й не таке казав. Не можна бути барабаном!пям"ятаєш?
Юрій Шеляженко // 05.06.2009:18.45.14
+1. Тому і великі ЗМІ трохи схиблені та повні джинси, бо нема професійних стандартів. Хто хоче рости професійно, той має здихатись роботи на непрофесійний менеджмент. Треба створювати нові незалежні медіа за кошти малого бізнесу та передплатників/покупців.
Згадати про дитину раз на рік
Гість // 02.06.2009:13.28.17
все начебто правильно) але пафосна мораль псує враження) бо її забагато
Микола Малуха // 02.06.2009:14.29.53
Де ця пафосна мораль: в пості чи в суспільстві?
ната // 15.06.2009:00.03.10
все правильно, до чого тут пафос? на зміст увагу треба звертати в першу чергу, а не тон
Вырванный язык
Гость // 01.06.2009:18.05.31
К сожалению, малообразованные люди как раз больше всего и склонны рассуждать на рзные темы. Даже когда и закрывают себя именами психологов, технологов и пр. Они вездесущи - эти рассуждающие обо всем:) И на этом сайте тоже достаточно:) А в отношении языка. К сожалению, это обратная сторона этноцентризма и некорректной нац.политики. Чего ждать. Пусть с опозданием и с теми же перекосами.
Зоя Казанжи // 01.06.2009:22.39.35
Я не против, пусть рассуждают, но зачем же при этом врать, передергивать, оскорблять?! Если честно, все это очень расстраивает...
Гість // 02.06.2009:16.54.00
вот если бы французам запретить французский язык! Я че там 20% негров, 20% арабов, много других приезжих. Неофициально шутят, что там настоящих французов то осталось процентов 20. Пусть во Франции государственным языком будет английски! А че - международный язык!
Гість // 03.06.2009:12.56.20
Так, Зоя, а что же конкретно Вам не понравилось в увиденном?
Зоя Казанжи // 03.06.2009:16.17.59
Гість: що маєте на увазі - ролик чи передачу?
Гість // 03.06.2009:16.24.44
в самом фильме - что не так, по Вашему мнению?
Зоя Казанжи // 03.06.2009:18.29.13
Я нигде не писала, что мне что-то не понравилось. Если звезды зажигают... - ну и далее по тексту. Мне неприятно слушать вот это: http://www.atv.odessa.ua/programs/32/yazykovaya_problema_7898.html И я об этом написала. Это мое мнение на эту тему. Потому как я, например, никогда не позволяю себе стебаться и хохмить на тему языка. Которым, к тому же, не так хорошо владею. "Я Пастернака не читал, но я его осуждаю". Это почти то же самое.
Ау, общественники?
посетитель // 01.06.2009:14.37.16
Ну 3-й сектор только ленивый не ругает. И все равно как - за слишком активную позицию, за активность не в том направлении, за неээффективность и ангажированность.. Да мало ли поводов, если хочется. А ведь, будучи активистом, сам автор как-то этатистки все-таки и политически рассматривает эту формы деятельности людей, общества. "деятельность общественного сектора – это своеобразная «подготовка» и становление гражданского общества". Будьте точны, деятельность людей вне государственных формах - это и есть само гражданское общество, а не подготовка к нему. Когда люди просто занимаются решением своих задач, удовлетворением своих интересов, не оглядываясь на "монарше соизволение"... и не для пополнения политическитх рядов. Не все фокусируется на проблеме власти. Людям иногда хочется просто жить. ПРисмотритесь, и окажется, что их, этих людей, которые делают то, что им хочется и нужно, много. И не только под грантодающие темы - хотя и это важно, чтобы кто-то делал. Кажется, сам атвор страдает как раз этим постсоветским синдромом, определяя "правильных" общественников только через влияние на власть - "резерв власти".
Пинчук опять заплатит?
Боцман // 31.05.2009:20.26.47
Ющенко, конечно, редиска (нехороший человек). Но Янина, не Вам употреблять слово "совесть". Хотя, как заметили еще древние, о морали больше всего любят поговорить проститутки, в свободное от работы время...
GH,md // 31.05.2009:20.40.30
Лучше дать блог кваснюку- смешнее во всяком случае, чем этот бред...до-ре-ми-до-ре-до Янина!
Мария // 01.06.2009:12.27.44
не понимаю ненависти к автору. вполне симатичный блог. эта заметка в частности. совершенно согласна с главной мыслью, хотя давно уже не мечтаю о каких-то логичных и (о чудо!) полезных действиях в исполнении нашего пока ещё действующего президента
Гість // 01.06.2009:14.57.53
Янина, обратите взор на Юлию Тимошенко. Пусть она даст пару лимонов из своего заныканого заработка.

Головна RSS