Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

HpoFoelry
Добро пожаловать в удивительную страну - гостеприимный Израиль. Вашему вниманию индивидуальные экскурсии для ...
Коментарів: 105
htaletaihv
[url=http://canadian-pharmaonline.com]ge neric viagra in usa[/url] cheap herbal viagra http://canadian-pharmaonline.com
Коментарів: 1024
vtaletojvi
<a href="http://canadian-pharmacyisale .com">cheapest place to buy viagra</a> how to buy viagra http://canadian-pharmacyisale.com
Коментарів: 94
AAtrorgoAssoge
Torsion bras de quelqu`un est comment poupe votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent ...
Коментарів: 64
htaletykbt
<a href="http://baymontelreno.com" ;>buy cialis in usa</a> order discount cialis online http://baymontelreno.com
Коментарів: 98
italetsizu
[url=http://usedrestaurantequipmentaz.co m]buy cialis daily online[/url] order cialis online canadian pharmacy http://usedrestaurantequipmentaz.com
Коментарів: 1024
btalettezc
<a href="http://canadian-pharmabuy.com ">pfizer viagra online</a> cheap price viagra http://canadian-pharmabuy.com
Коментарів: 94
lgkdfn
<a href=http://camadian-pharmacya.com>ch eap viagra us</a> buying viagra in australia online http://canadian-pharmacya.com
Коментарів: 136
htaletcmxw
<a href="http://missreplicawatches.com ">buy cialis cheap canada</a> cialis generic best price http://missreplicawatches.com
Коментарів: 98
rtaletdtaj
<a href="http://h-m-j.com">via gra cost per pill</a> order viagra online overnight http://h-m-j.com
Коментарів: 143

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Піп зараз взяв вола за роги І в лоб обухом зацідив...
Гість // 08.06.2009:07.28.22
Блеск! :)))))))))))
Yale // 08.06.2009:10.54.49
Чудова цитата! Респект!
Людмила Чичканьова // 08.06.2009:11.00.05
Це Котляревському респект)))
Червоній рулить! (Відео)
Зоя Казанжи // 08.06.2009:00.52.17
Вітю, а як би тобі і колективу було нудно, якби не Червоній!:))) Я думала, що він кудись поїхав - давно нічого чути не було! Краще б поїхав!:))
Жизнь - великий труд
Зоя Казанжи // 07.06.2009:17.41.53
Крик. Души, мозга, подсознания, чего угодно. Никто не слышит. Все действительно существует ВОПРЕКИ. Мне кажется, что изменить уже НИЧЕГО нельзя. Если честно, хочется жить в другой стране, там, где в городе с населением в 100 тысяч челове каждый вечер полный зал в местном театре... Влад, спасибо за эту тему.
Марина Бердичевська // 07.06.2009:20.44.45
Хочу присоединиться к Зое и выразить Вам, Влад, искреннюю признательность. Как мало подобных текстов не только в блогах ТК, но и во всей отечественной "ноосфере". А ведь это - правда. Чистая правда. И смелая правда. Которую, к сожалению, мало кто услышит, а если даже услышит, то вряд ли поймет. Вспоминаю слова гениального Михаила Казиника: "Растет шестое поколение от рождества ГУЛАГова..." В этом - корни проблемы.
Оксана // 07.06.2009:22.11.01
"нет денег" - прикриваючись цією причиною, в Києво-Могилянській Академіїї, зауважте, найпрестижнішому учбовому закладі великої країни, яка знаходиться в центрі Європи, навантаження викладачів підняли майже до тисячі годин в рік при мізерній оплаті - скажіть, яка може бути якість викладання при такій кількості горлових і поясніть, ЧОМУ ВСІ МОВЧАТЬ?!
Gutta // 12.06.2009:02.25.24
Влад, ну что ж делать?!.. Ну, да, все так. Или почти так. Вы устали. Все устают время от времени. Сами же говорите - великий труд... Терпеть и не бросать, несмотря на практически полную безнадежность - ого-го какой труд. Не труд даже, а подвижничество. Но, ведь правда же, вы не один такой? Ну и что, что все они - друзья и знакомые. Ну, не среда... Но хоть - круг. Сколько еще банальностей сказать об этом? )) Правда, просто поддержать хочется. Невыносима мысль, что бросите: вы, еще два - пять - десять последних оставшихся... А вот эти 100 студентов? Только наших, украинских? Что, вообще без шансов? Это не упрек, ни в коем случае. Просьба, наверное. И последнее - так и представляю вас себе, свободно и счастливо творящим в одном из венгерских (да любых) театров - из тех, что каждый вечер заполняются благодарной публикой... И полному счастью мешает только ежедневно возобновляющаяся, досадная и ноющая боль - фантомная боль в украинском хвосте...
Pavlo Turkot // 15.12.2009:04.57.02
А собственно чему удивляться. Очевидно, что ни социализм, ни голодомор, ни отсутствие традиции образования в принципе - не дают предпосылок к развитию. Однако кое что есть! Изменилось, как по мне, само понятие - "У НАС". Благодаря вот этим тонким проводам, а то и порою их отсутствию, мир стал теснее - плотнее - меньше, как ни парадоксально. И теперь - У НАС - это вот здесь - в блогах, ютубах и ебаях. Так что бодрей и оптимистичней, хотя и с легким комком в горле :)
Наталя Голованова // 15.11.2010:02.04.54
Був вельмивідмінний "Гогольфест" у вересні! Схиляюся перед Вами, Владиславе, і безмежно шаную!
Професійний сором
Юрій Луканов // 06.06.2009:14.21.52
Зою, а як щодо того, щоб такий конкурс створити? ти зі своїм агенствоим і ми зі своєю профспілкою. Потягнемо? Юрій Луканов, незасулжений журналіст.
freeman // 06.06.2009:14.50.51
Правильно пишите. Это - хороший повод подумать и поговорить о профессионализме и миссии - извините за патетику, журналистики. А профессиональные конкурсы имеют многие. И сами инициируют:) Решайтесь:) С праздником Вас!
Зоя Казанжи // 06.06.2009:15.58.24
Погоджуюсь! В УАВПП проводились досить пристойні за організацією професійні конкурси. Мені і справді дуже хочеться, щоб в Україні була своя Пулітцерівська премія. І я готова працювати - денно і нощно:) Бо справді важливе професійне цінування, а не державна нагорода. І важливо, щоб премія-конкурс були не у кожного свої (таких по країні ціла купа), а щоб це було національне визнання за справді цікаву та важливу роботу.
Зоя Казанжи // 06.06.2009:16.06.25
freeman: Спасибо! Повод подумать - он есть всегда. После думать надо бы что-то и делать. Это тоже весьма важно. Разговоры о миссии и профессионализме не патетика. Когда смотрю новости в своем городе - сразу об этом вспоминаю:)
Микола Малуха // 07.06.2009:01.05.55
О, да! " ВЛАЩЕНКО Наталі Вікторівні – головному редакторові журналу «Публичные люди», м.Київ" треба дати за особливий піар пана Коновалюка на першій шпальті :)
Л.Ч. // 07.06.2009:12.13.52
А що, хіба є сумніви, що Валєра публічний?)))
Віктор Данилов // 07.06.2009:22.45.22
Зоя, список нагороджених цікавий. Знаю, як облуплених, усіх "заслужених" і незаслужено ще не "заслужених" на Рівненщині. Але до свого професійного сорому, поняття не маю, хто такий оцей новопредставлений з області!
Зоя Казанжи // 08.06.2009:00.44.47
Віктору Данилову. Я знаю нашого, з Одеси - нормальна людина, із ветеранів. Кажуть, що у них там своєрідна черга. Я навіть припускаю, що не від хорошого життя, а заради додатка до пенсійних грошей. Власне кажучи, не хочеться знущатися, але я справді не розумію, невже чільникам держави ніхто і ніколи не казав, що подібні нагороди подібним категоріям - нонсенс і сором?! Геращенко начеб то була нормальна свого часу за сприйняттям світу. От про Ванникову нічого не знаю:) А Віру Іванівну сьогодні бачила в Одесі на концерті Григорія Лепса:) Вона така в білому вся була, з червоними коралами...:) Не до таких "мілких" тем, тут би з губернаторами розібратися...
Ну что, брат Пушкин?
freeman // 06.06.2009:11.09.49
Спасибо за такую мягкость и ностальгичность.
Журналіст ХХІ ст.: I have power... а що за це?
Cвітлана // 06.06.2009:11.07.35
+1 :))) Зі святом, Тарасе! І вас, шановнії браття і сестри, журналісти і журналістки!
Алла // 06.06.2009:18.23.24
Пане Тарасе, маєте рацію. А те, що Христос був також і Журналістом (саме з великою букви), думаю, ввійде в історію українських мас-медіа.Зі святом, колеги і друзі! Алла Бойко
Микола Малуха // 07.06.2009:00.54.28
"Дозволю собі сказати, що й Ісус був журналістом - Він ніс Істину про це життя" Тарасе, тут ти мені нагадуєш одного одіозного харизматичного (від назви протестантської деномінації) проповідника Дмітрія Масона, який заявив: "Бог - создатель PR".
Тарас Антошевський // 07.06.2009:00.57.48
Так і є, я також вважаю, що Ісус був суперовим піарщиком - Він просто чудово вмів вести "зв`язки з громадськістю". А хіба не так?! Маємо в кого вчитися нести істину і вести піар! :) П.С. Не знав, що Д.Масон має подібні думки...
Опонент // 09.06.2009:13.52.22
Антошевский добалакався - Ісус у нього був журналістом, піарщиком... От що буває з людиною, в якої крутиться голова від популярності! Антошевский, у вас там у Львові така каша в головах в усіх, чи тільки у вас? ))) Ще ким був Ісус - сантехніком, як Балога, був чи нє?))) Нє, бо це не престижно, а журналіст - престижніше. ))) Антошевський, чуєте, Ісус є Бог. Ви про це знаєте? Якщо ні, запитайте в когось із розумних людей! А Бог, як відомо, вміє все. Тому можете перелічувати всі професії на Землі, включно з асенізатором, і він є всім))) Хоча, де вам це збагнути... Ви ж усього лише редагуєте РІСУ, а не знаєтеся на християнстві...
taras // 09.06.2009:15.18.46
Не розумію іронії опонента. Хоча анонімщикам і не обов`язково відповідати, але висловлю свою думку. Я не ділю професії на престижні чи не престижні. Я сам історик, а у школі ще отримав на трудовому навчанні фах слюсара-складальника 2 розряду. З дитинства хотів бути токарем, як мій батько і дідусь. А нині займаюся журналістикою, а також викладанням. Це часткова відповідь щодо ставлення до професій. Не хочу виясняти хто мудріший, а зроблю мудро - не буду сперечатися, бо не бачу сенсу. Так, я редагую РІСУ, і маю чим гордитися, як своїм колективом. Я думаю, що якщо анонміний критикан покаже, що він зробив, досягнув, то ми зможемо аналізувати це питання детальніше. А наразі залишаюся при своїх поглядах, у т.ч. щодо Християнства і моїх знань про віру.
Запитання // 10.06.2009:14.08.28
Тарасе, як ви ставитеся до діяльності Руслана Кухарчука і його журналістсько-християнської асоціації "Новомедіа"? Чому ви і РІСУ не з ними?
Тарас Антошевський // 10.06.2009:22.29.46
Я є членом Новомедіа, як і кілька моїх колег. Моє ставлення до такої організації як Новомедіа є стратегічно позитивним, навіть дуже. Проте я не у всьому і не завжди погоджуюся з методами керівництва цією асоціацією. Свої зауваження я з колегами вже висловили і чекаємо на них реакціїі. Але це справа внутрішньоорганізаційна і не публічна. Щодо інших дотичних справ, то на сайті РІСУ можна знайти цікаві матеріали, які стосуються методів роботи деяких ЗМІ і журналістів, які називають себе християнськими. Там є і мої коментарі. Але всі ці питання не стосуються напрямку асоціації "Новомедіа", а лише деяких її членів та їх професійної етики. Я вважаю, що за такими асоціаціями велике майбутнє - у світі вони показують хороший досвід роботи. Я також є членом Комісії із соціальної комунікації УГКЦ. Окрмі того, я вважаю, що зараз дуже важливо творити конфесійні об`єднання журналістів (як і представників інших професій), щоби вони разом могли усвідомити своє місце і місію в своїй Церкві.
Олена // 11.06.2009:00.44.39
Дозвольте ремарку на зауваження Опонента. Цікаво, чого Вас так злякала теза п. Антошевського щодо того, що Христос був журналістом чи піарщиком? Цитуючи свою колегу, згадаю, як вона в одному інтерв`ю з польським медіа-експертом поставила йому запитання: "чи можна Церкві використовувати у своїй публічній діяльності піар?" На що отримала відповідь: не тільки можна, а й необхідно. Псалми Давида - ніщо інше, як вишуканий піар Бога. Чому ж, шановний Опоненте, Христа не можна назвати журналістом? З цією думкою Тараса погоджуються багато його колег, які є християнами і журанлістами. Може це Ваше бачення надто вузьке? :) Миколі Малусі. Миколо, думаю, що як раз пастор Масон ці думки запозичив. Подивись збірку документів Католицької Церкви щодо масової комунікації, там все це є
Журналіст // 11.06.2009:13.06.16
Тарасе, де в інтернеті можна знайти "Декрет про Східні Католицькі Церкви" (Orientalіum Ecclesiarum), прийнятий 2-м Ватиканським собором? Можна укр, рос. чи англ. мовами. Допоможіть! Дуже треба.
Тарас Антошевський // 11.06.2009:14.39.06
Я спробую пошукати. Якщо не важко, загляньте на російські католицькі сайти - там може бути. Якщо потрібно якісь конкретні канони - скажіть, відскануємо і перешлемо. А якщо десь є поруч магазин видавництва Свічадо - в них вийшов чудовий довідник з ККСЦ. Думаю, що такі справи краще не тут, а в мейлі вирішувати: ukr@risu.org.ua
Журналіст // 15.06.2009:15.29.47
Дякую, що "допомогли", Тарасе! Я і сам знайшов в інтернеті "Декрет про Східні Католицькі Церкви" (Orientalіum Ecclesiarum) від 1964 р. латинською, італійською, англійською і російською. Українською цього в інтернеті нема, хоча це напряму стосується УГКЦ і греко-католиків. Довідник по ККСЦ (Кодексу Католицьких Східних Церков) - це про інший документ, а не Декрет. Мо, РІСУ перекладе Декрет українською і опублікує?
Журналіст // 15.06.2009:15.32.31
До речі, Тарасе, як ви ставитеся до того, що відомий журналіст Юрій Луканов на сусідньому блозі прирівнює себе до євангеліста Луки, помилково називаючи останнього пророком? Чи не організовує РІСУ якісь курси або тренінги для журналістів з вивчення основ Св. Письма?
Тарас Антошевський // 16.06.2009:01.14.02
Не справою РІСУ є видавати документи Церков, особливо, коли вони вже видані. Зараз, якщо не помиляюся, мають вийти повне видання документів Другого Ватиканського Собору - можна буде їх придбати. Не думаю, що вони швидко появляться в Інтернеті, хіба піратські версії. Ми також не будемо організовувати курси для журналістів з вивчення Святого Письма - цим займаються церковні організації і Біблійне товариство - бажаючі завжди зможуть знайти де отримати біблійну освіту. Якщо потрібно, можемо порадити літературу, яка буде у цьому питанні цікавою і корисною. А ось щодо того, що хтось себе якось називає - це вже справа приватна цієї особи. Називають же деякі душпастирі себе апостолами чи навіть спасителями. Але не завжди це відповідає дійсності. :)
Журналіст // 16.06.2009:16.45.20
До речі, цікаво ви висловились, Тарасе - "піратські версії релігійних документів в інтернеті". Це в нас уже є? Не може бути! Наскільки мені відомо, Церкви навпаки заохочують розміщення своїх текстів і, зокрема, в інтернеті безкоштовно! А про розборки з Ватиканом чи УГКЦ про піратство й порушення копірайту щось не чути. Мо, ви чули і РІСУ написала? Та й Біблію можна знайти безкоштовно й ніхто не вимагає плати за її цитування ))) Щось Тарасе ви плутаєтесь в піратстві... Якщо "Свічадо" видає авторську релігійну книгу, а хтось її пхнув в інтернет - це піратство і можна йти до суду. А якщо це видання документів Ватикану - його можна вільно пхати в інтернет без наслідків.
Тарас Антошевський // 17.06.2009:10.24.42
Під піратством я маю на увазі безправне розміщення в Інтернеті певного тексту. Якщо Ви заглянете у будь-яку книгу, то побачити там значок чийогось копірайту. Тому перед тим, як переносити текст в Інтернет - варто все ж власником копірайту це узгодити. А офіційні тексти в Інтернеті варто брати краще з офіційних чи близьких до офіційних сайтів. Ми у себе намагаємося ставити лінки на першоджерела документів. Також ми гарантуємо, що не вносимо ніяких правок ні в офіційні тексти, ні в тексти, які є в нас в бібліотеці. До речі, коли ми вирішили робити архів вибраних статей з журналу "Людина і світ", ми отримали згоду від останнього головного редактора журналу. Також ми ставимо посилання звідки взято текст. Є певні неписані правила що і коли можна ставити в Інтернет. Я би ніколи собі не дозволив ставити в мережі тексти книжок, які щойно вийшли, особливо без погодження з видавцями. Проте це нерідко можна побачити на інших сайтах. Є деякі православні веб-активісти, які без угризінь совісті ставлять тексти з інших сайтів і з нових видань без посилання на першоджерело. А ось щодо судів. Мені здається, що прийде час, коли за піратство в Інтернеті все ж буде відповідальність!
Журналіст // 22.06.2009:17.29.38
Тарасе, а чому ви більше ніякого блогу так і не написали, крім одного? Невже вам нема чого сказати?
Тарас Антошевський // 22.06.2009:17.57.53
Сказати є завжди що (як казав герой з одного з моїх найбільш улюблених фільмів: справжньому чоловікові завжди є що сказати), а ось часу писати - катма. До того ж, Телекритика - портал медіа і т.п., а я частіше говорю про справи релігійні. А ще частіше я читаю інших - така робота. :)
Нашими спільними зусиллями
Юрій Шеляженко // 05.06.2009:19.54.42
І Вас.
дід Микита (Malayzija) // 06.06.2009:10.46.42
ПРО ГОМОСЄКОВ І ДРОВОСЄКОВ - перший мультик про шлюб Януковича з Тимошенко ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МУЛЬТФІЛЬМ ПРО ШЛЮБ ТИМОШЕНКО З ЯНУКОВИЧЕМ на сайті ebitda.com.ua (юлька оттрахала яника)
Диктатура. Груз № 34-1
Гість // 05.06.2009:20.38.59
http://diktature-net.org///?mcode=b3e65ef218d416f45e6e4687a328485a я вже

Головна RSS