Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Maxwellneapy
Доброго времени суток хочу вам посоветовать сайт с кслассными приколами, смотрите 3д принтер сделал невозможное ...
Коментарів: 73
Franikphest
Проститутки, которые обожают все типы секса – оральный, анальный, классический, доступны постоянно на ресурсе ...
Коментарів: 73
DavidHex
kamagra oral jelly usa next day shipping uk <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra 100mg</a> kamagra in usa kaufen dundee health <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra ...
Коментарів: 57
Scottnar
http://bain.postersd.ml/
Коментарів: 3529
Charlesgeamn
viagra professional generic <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> cheapest price on generic viagra <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 32
rlxmur
<a href=http://propecial.com>buy propecia 5mg</a> propecia off patent 2018 http://propecial.com
Коментарів: 16
Charlesgeamn
is generic viagra available in the united states <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> viagra <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 33
Charlesdrupe
viagra generico preço bh <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> can split viagra soft 100mg pills <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 15
DavidHex
kamagra oral jelly kaufen paypal <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra 100mg</a> kamagra oral jelly for sale <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra ...
Коментарів: 32
Robertbek
kamagra gold 100mg side effects <a href="https://www.kamagrapos.com/&q uot;>kamagra 100mg</a> kamagra store reviews <a href="https://www.kamagrapos.com/&q uot;>buy kamagra</a> ...
Коментарів: 89

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Для чого нам 22 червня згадувати?
Українець // 22.06.2009:09.40.45
Війна для українців почалася значно раніше, аніж 22 червня 1941 року. Днем Пам`яті має стати 1 вересня, бо саме 1 вересня 1939 року Гітлер, Сталін та світове єврейство розв`язали Другу світову війну
Олександр Михельсон // 22.06.2009:10.11.17
Пане Юрію, не розчаровуйте ж мене в ідеалах дитинства, тобто у Вас в т. ч. :) Адже Ваше формулювання //"...якби Канцлерка Німеччини Ангела Меркель сказала Путіну... тощо"// - ну, це, прошу пана, не формулювання. А от уявіть собі, якби Меркель сказала: "Панове росіяни, ніякої німецької агресії не було, адже в поліцаях служили самі ж громадяни Радянського Союзу, і тому є сотні тисяч документальних свідчень"..."!!! ОЦЕ ВЖЕ СПРАВДІ БУЛО Б ТОЧНІСІНЬКО ТЕ, ЩО "БРАТИ" НАМ РОЗПОВІДАЮТЬ ПРО ГОЛОДОМОР.
Юрій Луканов // 22.06.2009:10.21.48
Я ваш ідеал дитинства? Ні фіга собі!!! Ви жартуєте? А ваші ідеї щоло слів Меркель сильніші від моїх. Визнаю. Але якби я зараз почав міняти, то скажуть, що Луканов плагіатом займається. А пан Українець взагалі сказав би, що я під вплив жидів потрапив. Тому хай залишається як є. А допитливі читачі зможуть посмакувати радикалізацію чи уточнення моєї думки у ваштму пості
Олександр Михельсон // 22.06.2009:10.46.23
Ну, про дитинство я загнув, та й про ідеал, кгм, теж - але все ж колись учився писанню "козюльок" у Вас в т. ч. Років у 18 десь. Що ж до сильнішої ідеї, то це просто тому, що я її вже не перший місяць думаю; якось обов*язково розпишу :)
Училка // 22.06.2009:15.44.12
Договорились, господа ультранационалисты: "Гітлер, Сталін та світове єврейство розв`язали Другу світову війну". Украинец, ты про холокост слышал или ты считаешь, что евреи развязали войну с целью сгореть в газвых камерах?
Училка // 22.06.2009:15.48.09
Сгореть в печах, и погибнуть в газовых камерах. Уточняю, чтобы никто не цеплялся к словам
Юрій Луканов // 22.06.2009:17.27.25
Ви мене заспокоїли. А то слова "ідеал дитинства" у мене викликали чогоьс асоціацію з Добкіним. Абсолютно довільну. Він коли наїжджає на бандерівців, то розказує, що він не хотів би, аби діти на них (себто на бандерівців) були схожі, то я дивлюся на його пику і думаю собі: "А на кого ж вони мають бути схожими? невже на тебе?". А про Мерклеь ви розпишіть, бо це справді сильна ідея. У мене аж руки засвербіли написати, звісно, з посиланням на вас. А про козюльки це приємно. Бо спектр їхніх оцінок від одних крайнощів до інших. Художниця, яка мусила малювати обкладинку до цієї книжки плювалася на всі боки і категорично відомвилася ставити свій підпис під обкладинкою. Хороший літературний журналіст Віталій Жежера так мене задіставав, мовляв, як ти таку бридотну назву міг придумати, що я написав козюльку, яка є флософським осмисленням того, що таке козюльки загалом: "Наше життя - це застуджений ніс. В ньому козюльки ми всі до одного. Хворий лелека туди нас заніс. Дзьобом тепер виколупує з нього".
Українець // 22.06.2009:20.52.50
Училка // 22.06.2009:15.44.12. Євреї розв`язали війну з конкретною метою - контролювати світові фінансові потоки і створити власну державу Ізраїль. Щодо т. з. "голокосту" і "газових камер" - раджу почитати Девіда Ірвінга, Юргена Графа та інших незалежних істориків
Россия признала успехи УПА
Українець // 22.06.2009:08.39.25
Пане Михельсон, не варто стирати мої коментарі, бо я їх дублюватиму, доки не отримаю відповіді. Повторюю: українським історикам не потрібні документи від радянського НКВС та російського МЗС – бо є НАРОДНА ПАМ`ЯТЬ про цю війну, про українське підпілля, про героїчну боротьбу ОУН-УПА. А коли про національно-визвольні змагання пише "українець" Михельсон, та ще й російською – це, вибачте, анекдот. Так би мовити, чорний гумор. Пане авторе, якщо мова вже зайшла про нашу історію – не підкажете, що саме робили у 1932-1933 рр. "українці" Каганович та Хатаєвич? В "українця" Михельсона не виникає бажання вибачитися перед нашим народом за чорні справи своїх одноплемінників?
Юрій Луканов // 22.06.2009:07.43.13
Олександре! Чи не варто вам це підредагувати і запропонувати, наприклад, у той же "Лівій берег" як статтю? Або в якесь інше видання? Це вже не вперше Москва лоханулася. Вони тему знають дуже туманно. І якось на сайті МЗС вони, викриваючи буржуазних націоналістів із заходу України, розмістиди матеріали, які свідчили, що найбільше до німецького війська вступали з Донбасу, а а також, здається, з Кривого Рогу і деяких інших східних міст України
GH, md // 22.06.2009:09.43.13
Вітирай єтого кваснюка!
Українець // 22.06.2009:09.50.00
Пане GH md, тобто Менахем Мендель, як пройшла ваша сексуальна оргія з паном Зурабовим? Шустер з Мустафою приєдналися? Кваснюк, Михельсон і Калай-Клайтман завітали до вас?
Олександр Михельсон // 22.06.2009:10.02.24
Пане "Українець", я не стер жодного Вашого коментаря. Адже мені, як українцеві без лапок, добре відомий закон: не чіпай ...на, бо тхнутиме. Стирати Ваші коментарі технічно може тільки "Телекритика" - тож адресуйте свої претензії їм. Я особисто претензій до них за це не маю, хоча сам їх про це не просив, і вони мене теж не питались.
Олександр Михельсон // 22.06.2009:10.05.44
Пане Юрію Луканов, я, на жаль, ніколи не читав "Лівий берег", хоча багатьох там, гм, знаю :) Руки не дохїдили... Треба почитати. А щодо статті - хто дасть гонорар, для того й відредагую (звісно, зі збереженням головної ідеї). Криза ж, проше пана :)))
Українець // 22.06.2009:10.10.18
Гаразд, мої коментарі у вашому блозі стирає "Телекритика" (чомусь в інших блогах вони не зникають), у 1932-33 роках дурні українські селяни самі себе морили голодом, в той час як справжні українці без лапок - кагановичи, хатаєвичи, абрамсони та михельсони - розбудовували українську промисловість. Я вас вірно зрозумів?
Олександр Михельсон // 22.06.2009:10.17.00
Ні, невірно - або, коли вже користуватись літературною українською, неправильно. Прощавайте.
Українець // 22.06.2009:10.18.58
Пане Михельсон, я вас серйозно питаю - оті всі бронштейни, кагановичі, хатаєвичі, бруки - теж були українцями без лапок? Вони ж народилися в Україні?
Shao // 22.06.2009:10.19.24
Українець пий новопасіт може попустить
Олександр Михельсон // 22.06.2009:10.42.23
Раз Ви такий тупий, п. "Українець", я Вам поясню. Ті євреї, що активно брали участь в організації Голодомору, були такими ж виродками людства, як і росіяни, білоруси, грузини, поляки, німці та, на жаль, українці, які теж брали участь в організації його ж. І, до речі, не забувайте - ніхто з організаторів Голодомору не народився в Україні. Всі вони, до єдиного, народились в Російській Імперії, а зросли - в імперіїї радянській. Відтак, ніхто з них - на відміну від мене чи Вас - ніколи не відчував себе українцем без лапок. Незалежно від генетики. І----- тепер уже точно бувайте, бо завдяки Вам виходить так, що я ніби сам собі накручую кількість коментарів у блозі.
Олег Покальчук // 22.06.2009:16.01.49
Суперова стаття! А на червоного троля не ведіться, люди, бо йому за це тільки зарплатню підвищують. В ігнор. "Тролль — человек, занимающийся троллингом. Изначально так называлось само провокационное сообщение или действие. Целью тролля является производство лулзов для себя и посетителей, раскусивших его, за счёт менее догадливых посетителей, тратящих время и силы на борьбу с ним"..
Дмитро Сизов // 23.06.2009:11.26.44
"Украинец", ты не потомок ли тех жлобов, что косили людей пулемётами в Бабьем Яру. Уж очень злобно гавкаешь, падла! Не пора ли тебе ответить за свой базар?
Українець // 23.06.2009:12.12.07
"За базар атвєчают" лише російські урки - такі, як ти. Добре вмієш "по фєнє ботать" - одразу видно, якого ти роду і чий ти нащадок!
Дмитро Сизов // 23.06.2009:14.11.42
Может ты ещё мечтаешь от меня в рыло получить? Так я - быстро организую!
Людмила Чичканьова // 23.06.2009:14.49.38
Надзвичайно важливий матеріал! Дякую авторові. А ось супер-пупер патріотична "Україна молода" не знайшла нічого кращого, як тиснуть штучку про те, що першим наші території бомбардував вранці 22 червня етнічний українець...З Донбасу...
Передвиборчий цинізм
jew // 21.06.2009:16.56.30
"Благородий дон" К. Матвиенко действительно, лучше этой темы было не касаться... особенно вашими липкими ручками которые замусолили не одну страничку и не один эфир....
Українець // 21.06.2009:20.06.06
Пане Матвієнко, вам подобається лизати дупу бандиту і недолюдку Хануковичу?
Сергій Грабовський // 21.06.2009:20.46.26
"Не вірю, що журналісти могли просто не помітити фігури політика у жалобній процесії, адже його присутність завжди супроводжується підвищеними заходами безпеки". Що випливає з цього правдивого твердження? Що для Янека це ТАКОЖ БУВ ПІАР, бо якби він був людиною, то послав би далеко-далеко всю ту охорону... Не по-людськи пертися на цвинтар з бодігардами - ти, зрештою, не Обама і не Рушді. Я вже не буду згадувати, як у грудні 2004 року якісь навіжені галицькі тітки ганяли нещасного Романа, а мати (МАТИ!!!) замість захистити його, знімала все на відео, а потім здуру продемонструвала його як зразок "помаранчевого терору"... Ото ж про піар.
Олександр Михельсон // 22.06.2009:00.15.54
дещо не по темі. хоча - що сказати по темі? 1) або все вирішить Він, 2) або Його немає, то тим більше ніц перейматися. так ось. пан костянтин - то людина, до якої особисто я, просто як читач, ставлюся з якнайбільшою повагою. АЛЕ ЯКОГО БІСА, ПОМИЛУЙТЕ, ПАН КОСТЯНТИН, ЯК І ПАН ДАЦЮК, ТАК ТЯЖКО НЕНАВИДяТЬ ПУНКТУАЦІЮ????? я розумію, що це все ж таки - не телеологія, не концептологія й навіть не синхрофазотрон. (останнє - чорний гумор: дійсно, дацюк та матвієнко написали цілу низку иекстів, які мало хто зрозумів - але особисто для мене це був діагноз не їм, а саме оцим "мало кому"). але коми, панове!!!! коми ТРЕБА ШАНУВАТИ!!!!
Віталій // 22.06.2009:16.51.53
Ачим автор відрізняється від тих жіночок яких висміює в своєму описі? На ЦЮ тему не треба взагалі писати. Просто мовчи.
Про користь необережних слів
Валерій С. // 19.06.2009:09.45.15
Юля сказала "пропало всьо" російською... Тому "зникло" тут не "канає"... Вона феноменальна лицедійка... Мені здається, що вона така хитра, що навіть себе, у разі потреби, зуміє обдурити... Тому бути Юлі президентом України не випадає... Вона може повернути голоблі на 180 градусів. Точніше я не певен, що цього не зробить, керуючись якимись своїми ефемерними настроями та міркуваннями, які не мають нічого спільного з українською Україною! Але, попри все, вона симпатична і розумна жінка... Один недолік - надто сильна. А сила жінки у її слабкості!!! +++ Слово може завдати більшого болю, ніж криця!!! п.Луканов, краще проаналізуйте мовні неоковирності президента і його оточення!!! Вони не ростуть, тобто не вдосконалюються, працюючи над собою! Януковича аналізувати не треба. Рой розумнішає з кожним днем!!!
Artur // 19.06.2009:10.33.43
"БЛЄСК І НІЩЕТА КУРТИЗАНКИ ЮЛІЇ ТИМОШЕНКО" http://ebitda.com.ua/articles/1190.html новий мультфільм про походеньки королеви газоколонки
Скільки можна? // 19.06.2009:10.37.38
Юрій, скільки можна про той випадок з Черняком? Таке враження, що ваше життя закінчилося десь там у минулому, ви його переживаєте знову і знову, ловите від цього кайф, а більше нема про що розповідати!
GH,md // 19.06.2009:10.52.15
Юрко, Черняк проиграл потому, что Косаковскому правильно подсчитали голоса- тогда это стоило не так дорого.Юлькино "пропало все" беспокоит ее окружение, кучу т.н. технологов, которые тупо прокололись.Потому и перенацелили середовище с прокола, своей непроФФесиональности и завели "темники о этичности" журналистов.Пострадал Павлюк и чуть не пострадали плюсы. Андрей Шевченко честно сказал, чей это прокол, и что он сам бы поюзал этот прокол)Юльку беспокоит то, что люди увидели "артистку", резкую смену интонаций от гнева до лапидарности))На самом деле стоит говорить о том, почему ЮТ засекретила статистические данные, Ким Чен Ир в ней рулит по полной)))
Юрій Луканов // 19.06.2009:12.06.16
А скільки можна? Я хіба писав щоьс про це? Я недавно з ним зустрівся і взяв інтерв"ю спогад про З"їзд народних депутатів СРСР. Цього року вже дввадцять років як він відбувся. Тому і пригадався мені цей випадок. Якщо я його вже згадував, то пардон. просто вилетіло з голови. У пам"яті сітлькои всого назбиралося, що не пригадую, про що писав, а про що ні.
Юрій Луканов // 19.06.2009:12.08.42
Я доказів про нечесний підоахунок не маю. На той час таке важко було собі уявити. Якщо "правильно" порахували Косаківському, то чому не порахували так самов виборчому об"єднанню "Столиця"?
GH, md // 19.06.2009:12.15.30
Тот , кто помог Косаку, тот неплохо потом наварился, а потом первые его кинул, еще и компру на него сливал...долго рассказывать, да и смысла нет в археологии тех лет)
Юрій Луканов // 19.06.2009:12.41.54
Ви про Журіка. Я знаю. Він явно був приставлений до Черняка і мав на нього дивовижний психологічний вплив. Це він нарадив йому, щоб той скандально пішов з дебатів. Наварився то він наварився. Але про неправильний підрахунок голосів - нема підстав так вважати.
GH,md // 19.06.2009:13.06.38
Юрко, Черняку по-любому не дали бы стать мэром! По- любому!
Юрій Луканов // 19.06.2009:13.33.36
Що означає не дали б? Хто не дав би? Боротьба за владу - є боротьба за владу. Он Медведчук казав, що Ющ не буде презом. А Ющ став. Це ж не совок, де все вирішується в центрі і де хтось сказав: "не пущать" і його не пускають. А ви взагалі хто? Може, відкриєтеся, бо ви демонструєте таку обізнаність із предметом, що мені аж цікаво.
GH,md // 19.06.2009:13.46.28
Юрко, я вже жалкую, що почав ці коменти...) Вибачай, але це все для археологів.Бувай старий!)
Гість // 19.06.2009:14.46.31
Луканов, поки ти перебираєш у пам"яті події давно минулої давнини, життя давно пішло уперед. Не зволікай, а то завтра прокинешся не в тій країні.
Юрій Луканов // 19.06.2009:14.58.28
Я не тільки минулі часи перебираю в пам`яті старі події, але і нові теж аналізую. Та від старих відмовлятися не збираюся. В них коріння сьогоднішніх процесів. А чому треба жалити з приводу копання вглиб старої меми? Що тут такого?
Гість // 19.06.2009:19.43.03
"А „Пропало все" - тут драйв. І головне - наповнює наше життя новим змістом". новим змістом и новенькими "бенджаменами" из резервного фонда США в кармані господ типа лещенка &Ko.....
Знання майже задарма
Artur // 19.06.2009:10.35.52
"БЛЄСК І НІЩЕТА КУРТИЗАНКИ ЮЛІЇ ТИМОШЕНКО" http://ebitda.com.ua/articles/1190.html новий мультфільм про походеньки королеви газоколонки
Тест на професійність
Юрій Луканов // 18.06.2009:16.58.27
Наталю, а ПРТ з ЦРУ ніхто не плутає? Я, наприклад, уявлення не маю, що воно таке. Зате Кворума знаю. Він у сусідньому під"їзді у квартирі поруч з Рабиновичем живе:))))))
Наталя Красненкова // 18.06.2009:17.16.02
Юріє, www.prt.com.ua - це пі-ар компанія така...але родом я з журналістики. окрема подяка хлопцю із вегето -судинною дистонією за змінене фото:)
Юрій Луканов // 18.06.2009:17.22.12
Так це ви хочете, щоб я йому подяку передав?
Наталя Красненкова // 18.06.2009:17.31.13
бачте, якій підступний той еврей Кворум, знов відлинює з роботи http://www.telekritika.ua/media-rinok/regulyuvannya/nacrada/2009-06-11/46136
Vesna // 18.06.2009:18.37.11
Якщо ви приблизно уявляєте зарплати журналістів телеканалу Культура ваш праведний гнів втрачає будь яку доцільність. Це ж яким блаженним має бути професійний культуролог/журналіст, аби за копійки висвітлювати такі в усіх відношеннях культурно-важливі події. От і посилають дівчаток, які на місяць другий прийшли на канал потусуватися. Потусуються, набридне, прийдуть інші такі самі. Так що ви прогавили причину першу і найголовнішу.
saxarok // 19.06.2009:09.52.23
Хотелось бы поинтересоваться у автора, как это вы пишите о промахах и недочетах журналистов при этом сами (будучи руководителем отдела в пр-агентстве) допускаете массу ошибок в текстах как граматических так и стилистических. А ведь это недопустимо не только для журналистов, а и для пр-специалистов (тем более для руководителя)?
Artur // 19.06.2009:10.37.37
"БЛЄСК І НІЩЕТА КУРТИЗАНКИ ЮЛІЇ ТИМОШЕНКО" http://ebitda.com.ua/articles/1190.html новий мультфільм про походеньки королеви газоколонки
Піарщик // 19.06.2009:14.58.09
Очень интересно! Юная Красненкова в ПРТ уже начальник целого департамента и ей свысока так неудобно работать с юными журналистками. Во-первых, это ваша задача, Красненкова, все объяснять журналистам, т.к. вам за это деньги платят. Во-вторых, чтобы кого-то поучать, надо самой уметь писать и иметь опыт работы.
Вопрос-отсос // 19.06.2009:16.41.22
Красненкова, для вас же отсос - не вопрос! Поэтому заказывайте на свои мероприятия молодых журналистов с телеканала "Культура", а не журналисток! Им понравится, а вам - результат на лицо! Позовите друзей-папарацци из "Блика" и станете знаменитой!
Юрій Луканов // 19.06.2009:17.55.06
Наталю, за зо це вони вас так не люблять? Ви їм щоьс поганого зробили? Чи, може, за іншого заміж вийшли?
Наталія Лигачова // 20.06.2009:20.43.29
Важную и актуальную тему затронула Наталья! Жаль, что обсуждение ее в итоге сводится опять к личным счетам да тупой перебранке... Между тем уровень знаний наших журналистов, увы, еще тот зачастую, но с другой стороны - часто те, кто эрудирован и начитан - не владеют ремеслом... во многих странах это решается таким образом, что, во-первых, журналистику как специальность люди приобретают уже после бакалавриата в какой-то определенной области знаний. Во-вторых - нигде, кажется, кроме постсовествких стран, не работают журналистами студенты уже первых-вторых курсов... по сути, у нас сейчас журналистику превратили в работу, не требующую высшего образования!! да даже "профессионально-технического"... Нонсенс!
Юрій Луканов // 20.06.2009:22.02.43
Наталю Лігачова, я стикаются з тим, що перенесення обгворення проблеми дуже часто переноситься на рівень особистісних претензій. Людей, які здатні мислити стратегічними категоріями, або тих, які б не відповідали на аналіз на рівні "сам дурний" дуже, дуже мало. І ось ти балакаєш про якесь громадянське суспільство. то треба, щоб набралася критична маса людей, котрі б розуміли суть проблеми. Інакше це буде балачка сліпого з глухим. Дуже показовий приклад - недавно чоловік з Харкова написав блог, де писав, що сучасні молоді журналісти вважають нормальною джинсу, бо головне заробити гроші. А за джинсу платять - значить це добре. І там не було ЖОДНОГО відгуку. Це свідчить про те, що така псоатновка питання не видається аномальною. І як з такими журналістами обговорювати принципи професії?
Тарас Антошевський // 21.06.2009:20.49.52
+1. Часто так є, що профсамоосвітою займаються ті, хто й так "в темі". А ось самовпевнені неуки не бачать потреби і не знаходять час на тренінги.
Похвала порнографії
Юрій Луканов // 18.06.2009:05.41.40
Якщо у мене дистонія, сказати їй повинен "Ні!" я. Від дистоній й болячок різних врятує порно нас залізно.
Дмитро Сизов // 18.06.2009:11.01.55
Классно написано! Прямо новелла про исцеление )))
Людмила Чичканьова // 18.06.2009:12.46.59
Це має бути не в блозі - варто розмножити і листівками тих ідіотів закидати))))))
Гість // 18.06.2009:12.54.06
дада. и в бизарре тоже все прилично
борець) // 18.06.2009:13.06.19
отличный рецепт! но почемуто не помогает!(( как дистоник и гипотоник с большим стажем, уверяю вас, - физкультура, прогулки и в крайнем случае медикаменты. а вот полиграфия и видеопродукция не оказали благотворного действия!((
Юрій Шевченко // 18.06.2009:13.19.01
ггг... з 91-го багато води (зрештою, як і інших рідин) втекло! нині я регулюю тиск бігом, плигом і плавбою))))
Отар Довженко // 18.06.2009:13.40.38
(пише козюльку) Кава, душ і обтирання / Не поможе встати зрання / Лиш ранкова мастурбаця / Помагає роздупляцця.
GH,md // 18.06.2009:13.50.24
Ось і Луценга трохи язиком думати став, начебто засудив, начебто не хоче замість травкі порнушку підкідати))Після хвранкхвуртських сасісак під пиво на інше порно тягне- пам"ять про діда встає))
luc // 18.06.2009:22.09.17
Отаре, я щасливий, що ви пішли моїм шляхом і пишете козюльки. Коли нас, козюлістів, стане в цій країні більше половини, то ви собі уявляєте, як ми змінимо цю країну на краще і якою розкішною вона стане.
luc // 18.06.2009:22.10.07
Попередня це була моя репліка
Юрій Луканов // 18.06.2009:22.10.47
Попередні дві були мої. Чомусь він пише логін, а не ім`я.
Олександр Михельсон // 19.06.2009:14.35.05
два дні не читав блогів на тк - усе клята дистонія... а воно он що треба було робити! :))))
Лева // 19.06.2009:15.37.08
А чому ти не використав "Маструбатора Зубчика" - було б ліпше допомогло!
Юрій Шевченко // 19.06.2009:18.35.08
до Лева: а шо се?
Лева // 19.06.2009:19.30.34
Шо, забув таке незабутнє явище - ми ж його там продавали! Все Підляшшя було забезпечене "М.З." на багато років вперед. Таке забувать ніззя!
Юрій Шевченко // 19.06.2009:20.07.38
я не продавав таке!)) а ти хто?))
Лева // 20.06.2009:01.24.39
ггг))))):
Віталій // 22.06.2009:17.02.26
Пісець! Таке писати?! Встидайсі йолопе!
Petruho // 06.01.2010:16.30.36
ваув
За это надо казнить
Отар Довженко // 17.06.2009:17.45.03
В середині 2000-х чув аналогічну історію у Львові, на жаль. Виродки є в усіх регіонах. Думаю, для тих, хто викрадає людей на органи, треба встановити якусь дуже страшну і негуманну смерть, наприклад, саджати на палю.
Українець // 17.06.2009:18.14.33
Покидьки дійсно є в усіх регіонах, але на Донбасі - самі покидьки! 90 відсотків мешканців Донбасу - манкурти, які зреклися Батьківщини, зреклися своєї Нації, зреклися рідної мови. Зрадник не може бути хорошою людиною, для зрадника немає нічого святого. Якщо він зрадив власних предків, власну націю, він й дитину може продати на органи.
Скептик // 17.06.2009:18.44.39
Все-таки наши "акулы пера" - редкие дебилы. Введете смертную казнь - выростут расценки на черном рынке, только и всего. Сама торговля детскими органами никуда не исчезнет, потому что есть стабильный спрос. Есть больные дети и есть любящие родители, готовые на все, лишь бы спасти своего ребенка, потому что он - свой и самый родной. Большинство украинских родителей, очутившись перед моральной дилеммой, согласились бы пустить на органы неизвестного беспризорника, чтобы спасти собственное любимое чадо. Еще и придумали бы для себя "благовидное" обоснование: дескать, этот малолетний беспризорник - все равно конченный человек, из него вырастет каркоман и преступник. А так - есть возможность спасти самого дорогого и любимого человечка... Нелегальная торговля органами - естественное порождение научного прогресса в медицине, и никуда она не денется, хоть расстреливайте, хоть на кол сажайте
Дмитро Сизов // 17.06.2009:20.54.02
Скептик, а ты не думал о карме того ребёнка - которму сделают пересадку. Ему и его родителям было бы лучше и вовсе - не родиться. Впрочем, ты и не Скептик, с такой моралью, ты - зверь. А, значит - приговорён своими же чертями.
Скептик // 17.06.2009:21.45.12
Ты, Сизов, дебил - как и было сказано ниже. Это не моя мораль - это мораль общества, в котором ты живешь и в котором торговля органами процветает и будет процветать, какие бы наказания за это не вводились. Я не защищаю и не одобряю эту практику - я всего лишь констатирую факт. Но кретины всегда злятся на тех, кто констатирует неприятные факты. Они и Макиавелли проклинают лишь за, что он публично озвучил очевидную истину: аморальность - залог успеха в политике. Дебилы предпочитают не смотреть в глаза неприглядной реальности, а тешить себя иллюзиями вроде "высшей справедливости", "кармы" и прочих благоглупостей
Юрій Луканов // 17.06.2009:22.56.05
Так, пацани! Треба в меді-профспілці створити комісію з моралі і штрафувати тих. хто свариться. :)))))
Дмитро Сизов // 17.06.2009:22.58.32
Как поживает твой брат Макиавелли?
Скептик // 17.06.2009:23.07.40
Макиавелли поживает неплохо - его книга, неопубликованная при жизни, издана огромными тиражами. Об этом сочинении хорошо высказался Фрэнсис Бэкон (если, конечно, слышал о таком): "Мы должны быть благодарны Макиавелли и другим подобным ему писателям, которые в открытую, ничего не темня, показывали не то, как людям следовало бы поступать, а то, как они обычно поступают".
Олександр Михельсон // 17.06.2009:23.12.21
Скептик, а на каком языке англичанин бэкон сказал "ничего не темня" :)))) и, главное, как это звучало :)
Скептик // 18.06.2009:00.02.52
Англичанин Бэкон писал: "who openly and unfeignedlly declares and describes what men do, and not what they ought to do". Я привел цитату по памяти, не особо заботясь о стиле. Если у вас есть более адекватный и строгий перевод - милости прошу:)
Дмитро Сизов // 18.06.2009:10.27.39
Амкак быть с этим: "Система политики, не останавливающейся ни пред чем для достижения намеченной цели, получила название макиавеллизма... и далее... Католическая церковь в 1559 г. внесла сочинения Макиавелли в «Индекс запрещенных книг». " Думаю, ТАМ - ему не очень, равно как и любившитм почитывать его труды Адольфу и Иосифу. Ну а Бэкон - философ, ему простительно. Тем более он воспринимал эти трукды как источник информации, а не рукуоводство к действию. Вам же, Скептик, предлагаю посмотреть на себя в зеркало. Боюсь Дебил - именно там.
Замечание // 19.06.2009:10.34.52
Кто кричит о казни, тот ее и заслуживает. Кто призывает к убийству, тот сам и убит будет. Кто смечем придет, тот от меча и погибнет. Сизов глуп, и потому вреден.
odnajdy // 20.06.2009:12.40.47
А Донецк то тут причём? завтра СБУ наткнётся на подонков из Киева, Одессы или из Львова, которые наверняка тоже самое делают в своих городах. Сколько деток везде пропадают..... И что скажет "автор".... Просто за уши притянул сопли с Майдана к смыслу этой статьи, и, наверное, собой гордится.... М-да, "автор".....
Синдром Тігіпка
jew // 16.06.2009:14.48.28
"Сергій Лещенко та Мустафа Найєм, цей здвоєний кулемет на оборонних позиціях" якщо ці доморощені paparazzi оборонці нашої покоцаної свободи слова. то ... це пи..пи..пипе..ц:) (и ты Михельсон, продался фиртащевским эмиссарам ) Сергій Лещенко та Мустафа Найєм, цей здвоєний "сливной бачок" на службе В. Грановского с оплатой в офисе С. Левочкина
111 // 16.06.2009:15.02.48
Не факт, пане Джю. Я, наприклад, точно знаю лише про один випадок, коли Мустафа брав гроші за публікацію на УП. Так ось, це були гроші БЮТ :) Тобто не такий він уже й фірташівець :)
jew // 16.06.2009:15.15.15
шановне111, очень даже факт, простой незатейливый контент-анализ, скажем последних десяти пятнадцати публикаций, с позволения сказать "афтороф", указывает где лещенковская собака порылась СП, Левочкин (Фирташ) не мешало бы пацанам "захисникам" заполнить декларацию о доходах...
Українець // 16.06.2009:16.43.17
Синдром Тігіпка - це, звичайно, добре. Може, напишете про Синдром Наєма-Михельсона - коли євреї та пуштуни витисняють з вітчизняної журналістики талановитих українських хлопців, намагаються говорити від імені українства і повчати "нерозумних" українців?
читаДтч // 17.06.2009:00.46.18
Рекомендую людям привыкшим делать собственные выводы. http://www.rf-agency.ru/acn/stat_ru.htm
Дмитро Сизов // 17.06.2009:21.00.58
Українець, а в тебе є довідка, що ти часом не евенк? Ага - бачу немає, ясно - ти не вкраїнець, ти - пиздуняра! А це не національність, а діагноз.
Українець // 18.06.2009:00.31.57
Мені не потрібна довідка: я СЕРЦЕМ відчуваю, що це - МОЯ земля, що МОЇ пращури мешкали тут тисячі років тому. Евенк, який мешкає на СВОЇЙ землі, відчуває те саме. Але вам, пане Сизов, цього не зрозуміти, бо ви етнічний росіянин, прийшлий елемент - так само, як пан Михельсон.
Дмитро Сизов // 18.06.2009:11.12.15
Мои пращуры живут в Киеве уже лет 250. Лично меня не утащили ни в Москву ни в Калифорнию, ни даже на Майорку жить. Потому что - это мой город и моя страна. И отец и дед были ярыми антикоммунистами, за что и мучались в той стране. Я патриот Украины, каких ещё надо поискать. А твой то ли антисемитизм, то ли антирусизм - это признак внутреннего уродства, а не любви к Украине. Настоящий патриот смотрит не на национальность, а на личность человека. Потому, что его страна - это совокупность личностей.
Что делать, пока элита не слила страну?
Ника // 16.06.2009:10.15.50
Какая прелесть. Особенно п.8. Этому обучают в колледже прессы и ТВ? Кстати, "отряд молодых управленцев" уже пришел после помаранчевой революции, просто Вы не заметили. Так что уже можете ими наслаждаться! П.3 не вызывает сомнений, а вот с п.4 можно серьезно поспорить. Чрезмерные укрупнения и сокращения уже были, и счастья это не приносило. На выходе всегда получаем разросшиеся ненужные структуры. Лучше не трогать. А вообще баллотируйтесь в Президенты, за такими лозунгами народ пойдет. Не впервой!
Ника // 16.06.2009:10.21.49
А что такое п.7? Вспоминается Акунин: "Экзистенция регистрирует ухудшение жизненных кондиций... Или, проще говоря, дела хреново". Попроще бы, а?

Головна RSS