Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

BrianRes
<a href=http://vip.sibirki.com>Прос итутки новосибирск</a> <a href=http://lux.nsexy.ru>Прости тутки новосибирск</a> <a href=http://nsk.siblaguna.org>про титутки ...
Коментарів: 14
Billymib
v https://tinyurl.com/y7vbqh7x viagra price e https://bit.ly/2vwsJpi viagra vs cialis vs levitra b https://tinyurl.com/ya7kgxa4 cialis 5mg best price
Коментарів: 1548
ThomasNed
g https://tinyurl.com/ya7kgxa4 cialis from india f https://tinyurl.com/y7vbqh7x buy viagra online l https://bit.ly/2HzjlGc cialis vs levitra
Коментарів: 1548
KevinWag
f https://bit.ly/2vwsJpi is there a generic viagra <a href= https://bit.ly/2vwsJpi >viagra</a> thought
Коментарів: 1548
rxjcwolCed
<a href=https://onlinecasino.us.org>casi no games</a> <a href=" https://onlinecasino.us.org ">casino slot</a> <a href=https://onlinecasino.us.org/>pal a casino ...
Коментарів: 1548
DonaldBiorp
k https://tinyurl.com/ya7kgxa4 cialis cost <a href= https://tinyurl.com/ya7kgxa4 >buy cialis</a> doing
Коментарів: 1548
Modafinil
http://essaywritingserviceoc.com ; http://paydayrgd.com ; http://modafinilyc.com ; https://viagra17.com ; http://cialisxtl.com
Коментарів: 1548
Nathantup
http://essaywritingserviceoc.com ; http://paydayrgd.com ; http://modafinilyc.com ; https://viagra17.com ; http://cialisxtl.com
Коментарів: 1548
Curtisval
z https://bit.ly/2HzjlGc generic cialis india
Коментарів: 1548
Bradleyamelf
v https://bit.ly/2HzjlGc cialis for daily use <a href= https://bit.ly/2HzjlGc >buy cialis online</a> mind
Коментарів: 1548

Архів

Коментарі наших відвідувачів

По-дебільному БьЮТ
Гість // 24.06.2009:17.29.51
помнится анекдот, где: "мальчик, на тебе денег, только иди петь в другой вагон!"
Микола Сухомлин // 24.06.2009:19.36.06
Гость, скорее, Вы не в тот поезд сели...
Горячофф // 24.06.2009:21.07.00
Наверное, не правильно начинать читать с просмотра комментов, но так уж сложилось: незнакомых (для меня) авторов начинаю исследовать исключительно с комментов прежних читателей. Ну вот, прочел я отзыв и ваш, Николай, ответ и... передумал читать. Как-то слишком ревностно и зло вы ответили некоему Гостю. Но, подумав: там ведь не так уж и много и тем паче про мой нелюбимый бют... и решил-таки прочесть.
Горячофф // 24.06.2009:21.15.12
простите, что за хрень! Ни имен, ни конкретики, словесная казуистика сплошная. Вам не тренером быть (простите, ничего естественно личного), а самому бы поучиться писать. Нет, ну правда, вы же не дневник свой публикуете. Что же касается темы, то да, информвойна и прочая хрень есть... надо было в рыльник заехать своему товарищу, тогда бы вы просто-таки героем стали...
Горячофф // 25.06.2009:09.26.32
Да, давайте! Не знаю зачем мне эта информация, но полагаю - на всякий случай. Сплю хорошо.
ЗаБьЮТ // 25.06.2009:02.17.50
А зачем в рыльник? По типу приверженцев Юли - по причинному месту. Или напиться в стиле а-ля Луценко.
Микола Сухомлин // 25.06.2009:02.24.35
Горячофф, ну если по блогу говорить о профессионализме тренера, то по фотографии - о вине преступника. Если Вам интересны Ф.И.О. человека, запустившего ролик "Текст по-дебильному", могу назвать...
Горячофф // 25.06.2009:15.11.35
Почему-то моего прежнего послания, в котором я всячески, как говорится двумя руками "за", не стало! Да, Николай, хочу, конечно - называйте! vk_kiev@mail.ru
Аццкій кіросін
Дмитро Сизов // 24.06.2009:12.14.18
Ничего страшного - ошибки тот же Яндекс ловит, как Обама - мух!
Зульфія // 25.06.2009:00.26.49
ось такі уловкі підтверджують тезу " на каждого мудреца довольно простоты". в нашому законодавстві завдяки таким штучкам є стільки лазів, що просто жах. як приклад - невизначеність ступеню охоронного статусу будівель згідно із законодавством в сфері містобудування і охорони пам`яток. в одному законі зустрічаються три різних поняття "пам`ятка культури", "пам`ятка історії" і "пам`ятка архітектури". це дає можливість зносити саме те, що треба як зіницю ока берегти, і на тому місці споруджувати всілякі одоробла. Чомусь досі нікому до цих нісенітниць нема діла, хоча за будь-яку кому в законах про вибори гризуться роками.
Пасіонарність і ген підкорюваності
Видавець // 24.06.2009:09.35.48
Така вже ваша жіноча доля - коритися :)
Гость // 24.06.2009:10.16.28
Неплохо было бы, если бы прежде чем такое писать, подумать и почитать, чтобы не лепить в кучу свои невежественные стереотипы об истории, гендере и феминизме, культуре и варварстве. Но пафос ясен - и это говорит женщина, утверждающая, что она не феминистка! Свободы волепроявления захотелось:) и еще условий для творчества:) Прикольно. А еще, читайте другие ресурсы, где нет разделения на настоящих и ненастоящих девушек, а есть люди, собранные по другому принципу - ну интресу какому-нибудь, и не услышите стенаний о мужчинах. Что ищите, то обрящите:))
Юрій Луканов // 24.06.2009:07.04.48
Зульфія, це ви так довго у турецькому полоні були? І чк там? Вам вдалося упокорити турецьких чоловіків і створити гарем з них? :)))))))
Зульфія // 24.06.2009:10.31.52
непогано було би різноманітним гостям-коментаторам, даючи вказівки що робити автору (наразі Зульфії), вказувати детальніше, з посиланнями на джерела, а також, критикуючи чужі роздуми чітко виділяти - де і в чому неправда і які мають бути висновки) гггг. гавкать на паркан воно звичайно ж легше, аніж виражати думку. що обрящєт в такому випадку зверхній коментатор, зрозуміло - забвєніє...
Зульфія // 24.06.2009:10.33.10
Видавець: судячи з ситуацію з видавничою справою в Україні, коритесь ви, перепрошую, і не тому, і не так як треба.
Зульфія // 24.06.2009:10.35.59
Юро, я обов`язково вам доповім, де була і що робила. Упокорювать чоловіків справа невдячна - розбурхувать їх потім набагато важче. Щодо чоловічого гарему - десь приблизно вгадали.
Зульфія // 24.06.2009:10.57.05
вночі тут з`явився коментар під ніком "Українець". Я якраз збиралась відповісти зранку. На жаль, його видалили - по суті питання можна і пора дискутувати. Коротко скажу так: спостерігаючи за штучно створеними системами, які "гасять" українську національну ініціативу (політика телеканалів, видань, та і власне, сама політика за відсутності політики національної), відсутністю умовно кажучи, української преси і медіа, вкотре задаюсь питанням: якщо гіпотетично припустити "змову" проти України, чому українці не можуть "змовитись" проти змови і змовників? Хороше питання, правда? Турки теж думають, що Євросоюз і Америка змовились проти них. Проте у них податок, який платить підприємець державі становить всього 8%, - і більше нічого. Якби було більше, вони б уже громадянську війну розпочали.
Видавець // 24.06.2009:11.39.34
Пані Зульфія, на жаль (чи на щастя?) я не є відповідальний за видавничу справу в Україні і не уособлюю її. Тому ваш праведний гнів та незадоволеність станом справ у цій царині прошу до мене не застосовувати. А що стосується особисто мене та моєї діяльності, то запевняю вас, що я вельми самостійна та вільна в прийнятті рішень людина. Щодо поставленого вами питання, то ви ідеалізуєте українців, що їдуть звідси. Або недооцінюєте тих, хто залишився.
Дмитро Сизов // 24.06.2009:12.05.48
Привет! Ну ты даёшь! Буквально цитируешь одну мою статью))) в части того, что за границей украинцы - цвет иммиграции. Все успешные, трудолюбивые, деятельные. Что в Канаде, что в Австралии и США, а теперь и от Португалии до Италии - наши земляки в почёте и респекте. А дома - с пчеловодами, поплавками в культуре и мерами наркоманами. Як, бля - "пороблено"! Увы, не в каждой стране темин "менталитет" имеет корень - "мент". Где за кило гречки и банку тушенки - могут избрать хоть гориллу в парламент... Помнишь Татаса Бульбу в сцене ужина с сыновьями? Что, снять гречку?!! Обабиваться?!!... Нет теперь тех козаков. Кто сгнил в Сибирских лагерях, кто процветает на западе. А тут 95% народа поругают власть и гойда "картоплю підгорнути, щоб з голоду не вмерти". А кругом в телевизоре опять эти рожи, как в "Вие"... Недавно новое чмо увидал в политрекламе... Так бы и застрелил... Единый центр - единый хрен... Нет вождей - одни казлы в костюмах. Кроме Юли вообще - людей нет.... Грустно.
Юрій Шевченко // 24.06.2009:12.17.37
коментар українця в лапках я видалив через образу блогера, ксенофобію, приниження українців і, зрештою, невідповідність суті обговорюваної теми
Дмитро Сизов // 24.06.2009:16.34.58
Гостю 2, я Украину обожаю. Нелюблю только добровольных рабов, продающих за кило гречки своё первородство. Готовых целовать в задницу какого нибудь новоявленного "пана", за обещания всего и сразу. Или тех из электората Тягнибока, что винят в своих бедах кого угодно, только не себя самих. Для меня Украинец - это, напимер, Леонид Каденюк, но не судья Зварыч. И точно - не рыла из "высоких" кабинетов. Бабушка с сапкой на огороде - это патриот. А доктор наук, торгующий на рынке - нет. Потому, что он пассивный помошник воров у власти.
Людмила Чичканьова // 24.06.2009:17.20.43
Завжди з цікавістю читаю пані Зульфію)) Втім, не дуже згодна з тим, що українці мають ген покорності. Не хочу думать, що Ви закликаєте до пробудження войовничості - це небезпечно. Певно, варто все ж вести мову про відновлення гідності - як власної, так і загальнонаціональної. Я часто згадую, як довелося для ВВС в 96-му році проводити опитування на тему "Чого більше - втрат чи здобутків - в Україні за 5 років незалежності?". Мене саму вразило - які прекрасні були відповіді. Одна бабуся на Майдані намагалася щось ностальгічне висловити - так її 16 -річна онука ТАК відповіла, що бабця розчулилася і розплакалася...Я нічого спеціально не монтувала - ох, яка в людей була віра в Україну, яке піднесення!.. Думаю, настав час втлумачувати - спочатку собі, дітям своїм, - а потім і решті , що ми самі в усьому винні. І діяти. Бо часу замало. Так, пані Зульфія?))
Олександр Михельсон // 24.06.2009:13.52.09
на "Дмитро Сизов // 24.06.2009:12.05.48". насколько я поинмаю русский язык, слово "кроме" ("окромя") можно понять как "в стороне". в этой связи вынужден вас заверить, что и "вблизи" юли, а также в ней самой, людей нет тоже :) а що до українців як одного з нечисленних, поряд з євреями та ірландцями, народів, у житті яких відіграла величезну роль діаспора, то пропоную таку провокаційну тему: насправді українців псує Україна. Цю землю, реально багату і з величезним потенціалом, часто розглядають як Божий дар - а мені здається, її слід би розглядати як Божу спокусу. Я мало що знаю про євреїв, принаймні, незмірно менше, ніж про українців, та й не цікавився ніколи спеціально історією Ізраїлю. Але я глибоко переконаний, що якби євреям 1948-го року дісталась не їхня гола й бідна "історична батьківщина", а якась реально багата земля, ні фіга вони б там не збудували, незважаючи на всю свою знамениту спритність. Просто не відчували би потреби! Отак і українці, маючи для того всі можливості, поки що не збудували держави, котра в світі мала б хоча б таку вагу, як Ізраїль :( Хоча я не хотів би бути песимістом: урешті-решт, етноси з плином часу дуже сильно можуть міняти домінанту поведінки. Євреї існують таки давно, і при цьому за останні три тисячі років гучно заявляли про себе лише тричі; тому в українців, як реально молодої нації, ще все попереду :)))
yulia // 24.06.2009:13.55.57
З поверненням, пані Зульфія! Вас тут справді бракувало. Сподіваюся, Ви ще поділитеся багатьма враженнями від подорожі:)
Олександр Михельсон // 24.06.2009:14.00.36
До речі (це я так, у простір) мені завжди здавалося, що в українській журналістиці, поряд із найємами, кіпіані та, ги, михельсонами (ото коктейль!), домінують також шевченки та скрипіни, мостові, лещенки та притули, довженки, космини та бойки, цеголки, миселюки, гетьманчуки, шлінчаки... (даруйте, якщо когось забув) - і це добре, "і добре вельми" :)))
yulia // 24.06.2009:14.02.33
Все ж таки, цікава у Вас логіка, пане Українець:) Виходить, українці не можуть нічого досягти в Україні, бо їм перешкоджають чужинці. А коли вони виїжджають за кордон, тобто самі стають чужинцями, там їм уже ніхто не заважає. Вихід один - їдьте до Ізраїлю і робіть кар`єру там. На зло всім цим шустерам, наємам і михельсонам:)))
Гость 2 Сизову // 24.06.2009:14.07.20
Вы действительно так думаете, как говорите? И к какой части "остатка"? Вероятно, к тем 5% относите, которые каким-то чудом остались от истребления? Или самостоятельно дошли до развития?И все-таки, удивительно, как можно так не любить свою страну, свой народ, чтобы так его оценивать. грустно. Зато хоть честно. И понятно, чего стоит ваше мнение и "желание лучшего". И к слову, может задумаетесь. Когда сравниваете иммигрантов и "оставшихся", надо бы быть корректным. Не все украинцы звезды с неба хватают - вы знаете, какой % из уехавших добился хоть чего-то? и какой стал успешным и по каким параметрам. А вот ваша стилистика оценки соотечественников и агрессия ("застрелил бы") уж слишком длека от культуры и на "Шариковых" смахивает. Грустно. В этом совпали.
Гість // 25.06.2009:00.01.23
Пане Видавець: я не хотіла вас образити за стан видавничої справи, я тільки відповіла вам у вашому ж тоні. Деколи гумор чи банальщина під гумор бува не зовсім доречною, як і властива багатьом людям манера розглядати тему виключно через призму особистості того, хто її підняв. Від цього, певно, всюди тільки пустопорожні балачки, а не очевидні висновки: тому й топчемось на місці. Це просто свято якесь нарешті: згодна з панами Міхельсоном, Людмилою Чичканьовою і дякую за цікаву дискусію. По суті коментованого можу сказати таке: помірна войовничість не стане на заваді адекватній людині. Побутовий приклад - суто як гіпотетична ілюстрація. Інтелігентний чоловік вертається пізньої години додому і бачить, як хуліган чіпляється до жінки. Якщо перехожий вдасьться до філософських роздумів, він за жінку точно не вступиться, виправдавши "нєпротівлєнієм злу насілієм" свою ницість і боягузтво. Якщо ж він повернеться до хулігана лицем і продемонструє рішучість, бійки не буде - слабак, який самостверджується, кривдячи слабшого (жінку в даному випадку) незалежно від пропорцій тіла завжди лякається і тікає першим. То давайте подумаємо тільки про те, що треба напрацьовувати здорові реакції в національному масштабі. Те що по суті українці не надто войовничі - свідчення їх непоганого розумового потенціалу і здатності аналізувати ситуацію перед тим, як діяти, але цю спокійність не слід возвеличувати, аби не почати виправдовувати власне боягузтво. Власне тому я закликаю буди послідовними, і не терпіти кривди, але й в крайнощі не впадати, оскільки надмірна пасіонарність завджи деструктивна. Теза Сашка стосовно випробування багатством (територією) дуже цікава, і на мою думку, не позбавлена сенсу.
Олександр Михельсон // 24.06.2009:21.07.53
Дмитро Сизов // 24.06.2009:16.34.58 - та коли, прошу пана, були ті доктори на ринках! давайте усклажднимо завдання. хто для вас українуць: 1) диктор фізматнаук, що працює в сша або в москві (періодично приїжджаючи додому), і при тому давно переконаний в тому, що ніякої україни в принципі існувати не повинно, бо він у цьому впевнився, мовляв, на практиці; 2) доктор фізматнаук, який працює, таки да, в україні, але через дебілізм влади постійно змушений займатися боротьбою зі владою, а не власне своєю працею; 3) доктор фізматнаук, який давно виріс із вашого "Ринку", став вельми успішним менеджером міжнародних компаній, 10 місяців із 12-ти проводить за кордоно - але принципово говорить українською, голосує за вступ україни до ЄС і НАТО, і того ж навчає своїх дітей; 4) чи, нарешті, доктор фізматнаук, який зробився політиком, і попри всі свої переконання пише та говорить те, що велить партія - іноді сьогодні суперечачи собі ж учорашньому?!!!!! ----- ХТО З НИХ ПРАВДИВИЙ УКРАЇНЕЦЬ? ------- я чого питаю - всі згадані типажі я знаю з життя, хоча це, в принципі, збірні персонажі, і не всі вони доктори... але всі - фіз.-мат. наук :))).
Зульфія // 25.06.2009:00.02.09
Ой, вибачте - попередній гість - то я) Дожилась: гість у власному блозі :)
Зульфія // 25.06.2009:00.19.45
Я думаю, не тільки я - усі помітили порівняльну ілюстративність коментарів Сашка і Дмитра. )) Просто супер, феєрія. В жж давно уже ходить баян "я очень люблю украинский язык и Украину, тут родилась (ся), учился (лась) и живу, но не разговариваю. К сожалению". Юліє, дякую на доброму слові. Юро: я не помітила образ щодо себе від "Українця", можливо, є певні порушення і образи щодо інших авторів. Але якщо образи немає і немає суворо заборонених порушень я думаю, видаляти будь-які коменти навіть коментатора, який не з найкращого боку зарекомендував себе в цьому ресурсі, - не варто. Почитавши мої попередні дописи, можна упевнитись, що на 80% всі коментарі - намагання принизити чи дошкулити автору, - приховані чи явні і аж ніяк не несуть ознак здорової дискусії, яка на мою радість, розвивається під даним дописом. Може в даному випадку, я і помиляюсь, але мені пригадується один мій експеримент в описуваній жж-спільноті, де я лишила один провокативний пост з матюками, а коли запостила два "розумних" філософських, сєющіх доброє і вєчноє пости, їх сприймали суто негативно - люди судять по першому враженню, а не по суті сказаного. Треба долати упередження. Звісно ж, як модератору тобі видніше, але у мене досі присмак тієї історії, коли від "поганої дівчинки" не чекають доброго і судять не по вчинках і суті, а по первинних упередженнях.
Зульфія // 25.06.2009:13.05.29
О. Михельсону: по першому питанню: так. по другому: гадаю, що ні.
Олександр Михельсон // 25.06.2009:01.57.50
Зульфія // 25.06.2009:00.02.09 не дуже зрозумів щодо "ілюстративності", тож вважатиму за комплімент, чи, принаймні, визнання моїх скромних зусиль. але цікавіше інше: ми таки знайомі??? даруй(те) за нахабство...
Людмила Чичканьова // 25.06.2009:10.06.48
З останньої статті Золоторьова: "Стоит всерьез подумать об «экспансии украинских национальных ценностей». Думаю, только так нам удастся получить взамен и освоить недостающие нам сегодня «европейские ценности» и в дальнейшем «занять достойное место в семье цивилизованных народов». http://www.telekritika.ua/media-continent/authorcolumn/zoloto/2009-06-24/46446 А я іще вчора передивилась гайдаєвське "Не горюй" - теж є чому повчитися...
Зульфія // 25.06.2009:15.01.50
Юро, Українець - феєричний :) бггааааааа)) почитала його коментарі у Михельсона - пір духа. Цікаво, чи це перевтілення Хлопця, чи наступник - той згорів ф топкє власних сублімацій?
Юрій Шевченко // 25.06.2009:15.44.34
нє, "українець" не "хлопець". "хлопець" я тобі потом скажу хто
Видавець // 25.06.2009:18.16.30
Зульфія, ви хочете від чоловіків мужності? Але ж тоді жінки повинні бути жіночними. // Проблема м’якості чоловіків, а разом з ними і суспільства не є особливим явищем тільки в Україні. Це хвороба всього Західного світу. І причина тут одна – західний спосіб життя та мислення, побудова сім’ї. Ось вона довгоочікувана гендерна рівність, предтеча фемінізму. Чоловіки втрачають панівне становище, відчуття своєї гідності, опори для сім’ї, відповідальності. Жінкам вже не потрібен чоловік так як раніше, навіщо їм комусь коритися, терпіти когось, рахуватись з кимось коли цивілізація дає їм всі можливості не залежати від чоловіків? Патріархальні християнські засади не є основою побудови сім’ї, бо це вже не «сучасно». Суспільство фемінізується. В світі більшає частка матерів-одиначок, чиї доньки ще більшою мірою сповідують свою незалежність від чоловіків, і чиї сини не мають прикладів мужності і для них сильна жінка, яка використовує чоловіків по потребі, – це норма. А коли подібні діти виростають і сходяться як ви думаєте які стосунки складаються в сім’ї? І здатен такий чоловік захистити жінку? Він сам потребуватиме захисту // Ось приблизно за такою схемою суспільство слабшає і вимирає. Так, так. Вимирає. Суспільства, де фемінізм піднімає голову і росте гендерна рівність, втрачають темпи народжуваності. Емансипована, освічена жінка, що бажає будувати власну кар’єру не хоче втрачати кілька років на вагітність, народження, годування та виховання 2-3 дітей. І зараз знову ж таки переважає зневажливе ставлення до домогосподарок, а багатодітні сім’ї – синонім жебрацтва та бідності.// Отже, Зульфія, якщо ви від імені жіноцтва «взываете» до чоловіків не коритися і бути мужніми, то я тоді від імені чоловіків пропоную вам бути жіночними і коритися… Хтось же повинен бути мудрішим? :)
Видавець // 25.06.2009:18.49.06
І ще одна думка. Стосовно малограмотних варварів, які підкорили цивілізований світ. Якось на відпочинку в Туреччині я заприятелював з місцевим нічним барменом. І вже напідпитку десь під ранок я все ж таки наважився спитати його чого це вони такі сякі турки постійно чіпляєтесь до наших дівчат? На що той відповів - а у нас 80% дівчат виходять заміж незайманими.//Може вони й малограмотні, в них немає військової сили Заходу, але завдяки своїм традиційним моральним засадам їхнє суспільство не розкладається з середини, а здатне самовідтворюватись і без жодного пострілу займати території навчених і цивілізованих індивідуалістів, що не здатні розмножуватись. Якщо ви не хочете годувати своїх дітей, то будете годувати чужих (с) майже моє :)//Високий рівень народжуваності - це не просто статистика, а це і зменшення середнього віку населення, нація в масі стає молодшою, здоровішою, енергійнішою, здатною прийти із Сибіру до Візантії. А індивідуалізм західного крою збільшує частку похилих людей, консервує націю. В нашій країні ми це відчули на прикладі мера Льоні. І якщо не будемо робити дітей, то маразм буде "крепчать". І ще довго всілякі пердуни будуть нами керувать, бо такі самі їх будуть вибирати.
Лаврентій Малазонія // 25.06.2009:20.31.36
Ееее...щодо " в них немає військової сили Заходу" -Туреччина стала членом НАТО в 1952році!!!...А членом Совета Європи з 1949 року- не плутати з ЄС!:) Їхнє суспільство не розкладається з середини, як й усюди, але не так швидко, і не в тому напрямку:)
Лаврентій Малазонія // 25.06.2009:20.52.30
...тобто розкладається:))
Видавець // 25.06.2009:21.09.52
Ну членство в НАТО це не показник воєнної сили. Приклад - Бельгія, Данія, Нідерланди, Ісландія, Люксембург - країни-засновники. // Знову ж таки повторюся. Війська не завжди є засобом привнесення тієї чи іншої ідеології. Пройде ще років 20-30 і ми станемо свідками як НАТО перетвориться на мусульманський військовий блок. Без жодного пострілу. Якщо цікаво - подивіться тенденцію приросту мусульманського і зменшення корінного населення Європи.
Лаврентій Малазонія // 25.06.2009:22.22.46
ЗС Туреччини- це СИЛА!Це хвундамент!Так, Європу поглинають муслимс- але вони різні- не варто всіх вважати ворогами апріорі...і навряд НАТО стане муслимським військовим блоком- тре знати традиціі;)Пройде ще років 20-30 і ми будемо вивчати китайську мову...мейбі:))
Зульфія // 26.06.2009:00.31.57
ні, ваш коментар стирають, оскільки ви дискредитуєте українськість. пан Михельсон має таке ж право висловлювать думку, як і ви, і по суті, його думка більш "українська" ніж ваша. недарма ви себе вважаєте гоєм. з такими комплексами треба спочатку видужати, а потім вєщать від імені "українця". назвіться краще дядя Вася - будете більш органічним. вважаю, що дискусію на цьому з вами я можу закінчити. розділяти людей на зе здібностями, розумом і мораллю, а за національною приналежністю - це ніщо інше, аніж вияв власної обмеженості. прикро.
Зульфія // 26.06.2009:00.00.26
Українцю, вас треба витирати уже тільки за те, що ви дискредитуєте українську національну ідею, вульгаризуючи і зводячи її до агресивного ідіотизму та повчань. Ще й нік такий собі підпбрали - та ви українець, як я - тувінець.
Зульфія // 26.06.2009:00.33.39
прошу не витирати коментарі т. зв. Українця - я сама справлюсь. виходить якось так, ніби я сама тут до себе звертаюсь.
Українець // 26.06.2009:00.34.55
Ще раз повторюю: я лише висловлюю власні думки, власні спостереження, власні підозри. Оскільки мої коментарі стирають, це означає, що мої підозри – цілком обґрунтовані
Зульфія // 26.06.2009:00.35.22
дорогий Видавцю, якщо ви взялись давати поради, то будьте послідовним, і вкажіть на того, кому би я мала підстави і задоволення скоритись.
Зульфія // 26.06.2009:00.43.50
т. зв. "українець" - ваші думки мають право бути висловленими, якщо вони адекватні і не містять образливих закидів в бік інших людей чи авторів. я попросила не витирати ваші коментарі, але попереджаю вас: якщо ви продовжуватимете образи і писатимете надалі не по суті, а одне й те саме, що по суті виглядає як провокація - необгрунтовані закиди в бік ТК і блогера О. Михельсона й інші нісенітниці, я сама вас видалю, і крім того, з вічним баном - уже незалежно від того, що ви будете мати намір висловити. прошу взяти до уваги - повторювать не буду. сподіваюсь, ви мене зрозуміли. прошу не зловживати моєю довірою і толерантністю.
Українець // 26.06.2009:00.47.36
"Гоєм" мене вважають пан Михельсон, пан Шустер, пані Бердичевська та пані Капітельман. І не лише мене, а й усіх українців. Чому депутат Лозинський вбиває людей, а пані Тимошенко-Капітельман його покриває? Тому що для них вбивство "гоя" не є злочином, в них така релігія. Гаразд, я дискредитую українськість, бо кажу те, що думаю. А мої співвітчизники, які МОВЧКИ ТЕРПЛЯТЬ окупаційний режим, бо їм задурили голови "толерантністю" і "політкоректністю" - вони не дискредитують українськість?
Українець // 26.06.2009:00.54.54
Ви писали про "ген підкорюваності" - оце він і є...
Зульфія // 26.06.2009:00.55.51
нагадую вам дорогенький, про відповідальність за розповсюдження неправдивих відомостей і звинувачень. щойно ви ствердили, що пан Михельсон, Бердичевська, Шустер та Капітельман вважають вас гоєм. ви або прикидаєтесь схибленим, або справжній схиблений. їм до вас ніякого діла, як і до інших клієнтів лікарні на Фрунзе з їх маніями. ви не гой, ви придурок. і я так вважаю. звертайтесь в Гаагу, до ООН. прощавайте.
Українець // 26.06.2009:01.12.25
Я написав, що вони вважають "гоями" усіх українців, бо в них така релігія. Ось спогади людини, яка пережила Голодомор-геноцид: http://www.personal-plus.net/248/2696.html Цей чоловік, Микола Трикоза, пише про співробітника НКВС Фогеля, який забирав останні крихти хліба в українських селян: "Фогель під час обшуку був у хаті. Він подивився на ліжко, де я лежав, підійшов і наказав мені встати. Я встав, весь тремтів і плакав, плакали й мати із сестрою. Мабуть, я плакав сильніше за всіх, він мене вдарив рукою по потилиці і закричав: «Замолчи, гой!» Цю фразу я запам’ятав на все життя". Отакої. Бувайте, пані блогер
Видавець // 30.06.2009:10.47.19
до Зульфія. Своєму чоловікові, звісно. Не мені ж :)
Гість // 09.07.2009:23.42.59
Видавець злився одразу. А всі чекали, як його пошматує зульфія.
Трансформеры 2. Разрыв мозга
Павло Булгак // 24.06.2009:19.41.17
Вірю, що фільм кльовий. Але навіщо використовувати матюки? Не личить такий стиль блогам в ТК де ніби зібралися культурні люди, експерти... От після ваших матюків "Сука", "Охуели" і т.д. у мене відпало бажання читати ваш пост, вибачте за відвертість. Кіноексперти мені здається не повинні такого лексикону собі дозволяти тим більше в рецензіях на кіно. Таким лексиконом можуть користуватися рядові глядачі одразу ж після перегляду фільму, аж ніяк не фахівці.
Ґена Ґаронскі // 17.07.2009:16.15.56
Эмоции, уважаемый. Но вы правы, исправлюсь.
Живі і мертві
GH,md // 23.06.2009:18.57.30
Зачот!)и аватарка зер гутишнее;)
В нас побував "Антихрист"
Людмила Чичканьова // 23.06.2009:11.47.47
Це дійсно подія була. Але наші можуть зіпсувать що завгодно. Маю на увазі отих "людєй в штатском"... Парочка таких дебілів трапилася мені в ліфті міскої ради - коли Хрещатик вже вишикувавсь в очікуванні проїзду Папи. Ці охламони спочатку вискочили і розбіглися в різні боки: на 6-й і 7-й поверхи, а через якусь хвилину вскочили до кабінету одного з заступників Омельченка (якраз я щойно туди зайшла у справах) з криком: "Негайно зачиніть вікно!". На прості й зрозумілі зауваження один з них вихопив пістолета, а інший почав кудись дзвонити і кричати - мало не терористів знайшов)))) Поки лайка тривала - папомобіль проїхав під вікнами...
Зульфія // 23.06.2009:12.33.02
очевидно, так - потрібно, і щоби щодень замість гімну "згинуть наші воріженьки" - включалась мантра "не бійтеся" - як намаз, через кожні 5 годин.)
kyra // 23.06.2009:13.34.52
Вісім років! Це був незабутній день на стадіоні Чайка! Тисячі паломників співали гімн "Відкрийте двері для Христа. Не бійтеся Христу відкрити двері..." І благословіння Великого Папи" Дощ. Сонце і сльози радості!!!
Правда // 23.06.2009:13.42.28
Жах, козюлькомьот і варіят Луканов готував візит самого Папи. Жах.
Юрій Луканов // 23.06.2009:14.10.24
Чичканьовій Людо, я до безоргіназції теж руку доклав. Правда, не через вредність характеру, а через страшну втому. Я про це згадував колись, п`ять років тому ще на старій "Телекритиці". Ось тут можеш глянути, якщо цікаво. http://telekritika.ua/lyudi/2004-07-01/3337
Людмила Чичканьова // 23.06.2009:14.30.59
Дякую, Юрко! Я читала колись. Втім, зрозуміти це може лише той, хто перебував у подібних ситуаціях))
Киев в судьбе Анны Ахматовой
Дмитро Сизов // 23.06.2009:16.56.45
Прекрасная статья!

Головна RSS