Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Ольга
Чітко виписано суть примітивних кадрів, що мелькали (ють) по телевізору під назвою "Свати". Ніколи не мала ...
Коментарів: 7
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 60
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? ...
Коментарів: 5
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? [url=http://w.w/]Здра вствуйте! Вас интересуют клиентские ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de
http://w.w Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de [url=http://w.w]Зд авствуйте! Вас интересуют ...
Коментарів: 5
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 60
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 5
Ярослав
Браво !
Коментарів: 1
Rita
say thanks to so a lot for your website it assists a great deal. Recommended Internet page - simply click the up coming post - Click That Link - click the next site - relevant website - my company ...
Коментарів: 10

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Шукайте!
Є. Булавка // 28.06.2009:19.11.55
Людмило, ви так класно розвинули тему, що просто...))) "Цветок на камне" дивився нещодавно. Справді, виникає питання - чому фільм поклали на полицю в СРСР, адже в ньому багато антирелігійної пропаганди? Для себе, правда, відзначив, що директор шахти у інтелігентському шалику явно випадає з галереї образів керівників радянських новобудов. В принципі, "параджанівській" фільм про Донбас став відкриттям, тож дякую за деталі. Про повагу до наших митців важко говорити, якщо про них майже забули...
Людмила Чичканьова // 29.06.2009:09.39.04
бачте, як співпало, Євгене. Може, й розкудорсаємо їх разом?))
Зульфія // 29.06.2009:12.52.54
Людмило, а спробуйте запропонувати себе їм в консультанти. Хоч відповідь можна передбачити але раптом... Знаєте, ви це зробите не для себе, а для усіх нас. Будь-ласка, прошу вас.
Людмила Чичканьова // 29.06.2009:13.21.16
Зульфія, я розумію ваш благородний порив))) пропозиція в чомусь має сенс, але я виступила тут скорше з позиції глядача ))) На мій погляд, Україна має достатньо фахівців, які б надали нашим телевізійникам ПРОФЕСІЙНІ консультації. От Булавка нагадав - СТБ мало не через дорогу від кіностудії ім. Довженка, а там - і музей, і живі цікаві люди є. Було б бажання. Є Муратови. Є Балаян. Є Мащенко. Є,є,є... Є врешті-решт Лариса Брюховецька...
Зульфія // 29.06.2009:13.56.14
ну розумієте, ще треба знать, кого шукати, кого питати, треба пропонувати гроші. а ось якщо ви себе запропонуєте добровільно - ви зробите по суті, величезну справу. не витрачаючи багато часу, ви зможете дати правильний вектор.
Людмила Чичканьова // 29.06.2009:14.15.23
)) спершу хотілося б дізнатися, чи прочитав наші бесіди хтось з СТБ і яка їхня думка з цього приводу.
Зульфія // 29.06.2009:16.07.04
ну, тоді ви довго чекатимете і думки, і запрошення. до того ж "хтось" це може бути прибиральниця чи водій з СТБ.
Людмила Чичканьова // 30.06.2009:16.45.21
Якщо мій блог читатимуть прибиральниці чи водії - я буду лише щасливою, Зульфія)) А виглядати дурепою, яка йде пропонувати cвої послуги туди, де її ніхто не чекає, - то не моє амплуа, вибачте) Ви ж самі зауважили, що результат передбачуваний))
Важке життя без вишиванки
Юрій Луканов // 28.06.2009:10.13.54
Не переймайтеся. Я теж там був. Теж без вишиванки. Забув зовсім за той фестиваль. Але вчора їздив там на велосипеді і раптом бачу - купа народу. Згадав - це ж на "Країну мрій". Заїхів. У відповідь на запитання: "А де твоє національне вбрання?" показував велосипед. Казава: "Це мій кінь". Оскільки він у мене жіночий, з квіточками на рамі, то ловив здивовані погляди і читав у них німе запитання: "Ти не гей часом?".
Зульфія // 28.06.2009:10.39.00
не зовсім зрозуміла, про що цей пост і яка його мораль :) призначати ділову зустріч на збіговиськах мені здається трошки теє... оригінально. а суто як замальовка з місця події - сподобалась: настрій передано, ніби сама там була.
yulia // 28.06.2009:15.27.54
"А в мене там є дуже віддані читачі, яких відповідь на це питання неабияк зацікавила б!..." :))) Зараз з`явиться ваш відданий шанувальник, обурюватиметься, як то ви посміли вишиванку одягати й медовуху пити?!
Українець // 28.06.2009:16.24.44
Навіщо обурюватися? Мені ШКОДА жалюгідних потвор і збоченців. Я вже казав і можу повторити: будь-який національний генотип (український, румунський, китайський чи єврейський) є унікальним і неповторним. Це дар богів – кожен з нас отримує його при народженні. І коли людина нехтує цим даром, зрікається власних предків і оголошує себе представником іншої нації – це просто огидно! Етнічний єврей у вишиванці – жалюгідне видовище, так само як етнічний українець в юдейській кіпі. Це неприродно, це збочення на кшталт педерастії
Зульфія // 28.06.2009:17.47.00
Саша, долбодятел спамить, - він це уже казав, видаляй його до біса з чистою совістю!)
Олександр Михельсон // 29.06.2009:00.16.14
Зульфія // 28.06.2009:10.39.00 - ну, даруйте, а чому в блозі неминуче повинна бути мораль? Чому б і справді просто не передати гарний настрій? Як от у шоу "Україна має талант": програма, порівняно з усілякими "Свободами", без жоднісінької, ги-ги, моралі - а наскільки приємніша :))) Та й узагалі, як пише у своєму блозі один знайомий нам усім Мустафа, "ето же мой блог" :))) Зульфія // 28.06.2009:17.47.00 Нє-є-є! Ще видатний слов*янин Петро Перший заповідав не видаляти дятлоподібний спам, "даби дурь каждава відна била!" ;)
типа "бывшая русофилка" // 30.06.2009:21.51.27
Михельсончик, дорогой, ты как часто это бывает с журналистами все перепутал! Несмотря на всю нелюбовь к комментариям, придется расставить все точки над і)) 1) Я никогда не была русофилкой. Никогда. Космополиткой, возможно. Но ведь это не одно и то же не так ли? Мне даже как-то странно, что ты, оказывается, так плохо меня знал. 2) Под тем постом, я как раз хотела тебя защитить от какого-то долбоящика, и пост мне понравился (будем считать, что ты не дослышал этого из-за музыки) 3) Введение в сюжетную канву такого колоритного персонажа как бывшая русофилка, работающая в национал-патриотических изданиях, это, конечно, хороший ход. Нужно только было еще добавить какую-то художественную деталь. Для яркости. Скажем, о том, что я привычный кокошник сменила на вышиванку.
Олександр Михельсон // 30.06.2009:23.38.49
Гм. Ну, це дивлячись хто як розуміє космополітизм. Можу сказати "вибач за непорозуміння". Втім, сподіваюсь, інших "колоритних персонажів" з описаних сцен я розчув правильно, незважаючи на музику :))) А взагалі - дякую за коментар, він підтверджує принаймні те, що я це все не вигадав у алкогольному маренні ;) Хоча ти, люба, таки нехороша людина, редиска - хто обіцяв мене з д. р. привітати? Я так чекав - а дзуськи :((( Сподіваюсь, хоч про Наталю ти не забула ;)
типа "бывшая русофилка" // 01.07.2009:09.27.38
Космополитизм как и национализм, можно воспринимать по разному. Но сути это не меняет. Если считать признаком патриотизма лишь вышиванку или украинский язык, то да. Видимо я была русофилкой)). Ты первый из моих знакомых и друзей, кто открыл мое настоящее лицо. Другие думали, что я на русском разговаривала по детской привычке. Наташу я поздравила!)). И Антуана де сент Экзюпери тоже))). (тебя мысленно)). Кстати, телефон Г.В. ты мне так и не прислал.
Анти-алкоголь // 01.07.2009:10.53.25
Усе добре: Міхельсон і Хаванагіла. Все чудово. Небо на землі. ))) Але непонятно одне - Міхельсоне, нафіга дудлити міцні спиртні напої у громадському місці, коли навколо купа дітей?
Папарацці // 01.07.2009:10.55.34
Луканов на "Країні мрій" на жіночому велосипеді з квіточками... Це видовищно! Де фото? Де "Дуся"? )))
Олександр Михельсон // 01.07.2009:12.19.59
Анти-алкоголь - які діти о тій годині, про що ви :) Взагалі ж, коли навколо є діти, я навіть не курю, не те щоб дудлити міцні напої. В самого мала росте. І ще я - не "мІхельсон", а "мИхельсон", якщо ваша ласка.
Анти-алкоголь // 01.07.2009:15.08.31
Олександре, не виправдовуйтесь! Адже ви самі написали в блозі тричі, що вживали алкоголь (медовуху) на "Країні мрій". А там були діти до 18 років. Фестиваль тривав до 22:00, а отже музика, яку ви з телеведучим чули, споживаючи медовуху, лунала в так званий "дитячий час". На "Країну мрій" ви не взяли свою дитину (слушно зробили), але інші діти бачили поважного публіциста, який випиває. Гарний приклад для наслідування? Отож бо й воно! Тому перш ніж щось публіцистикувати про долю країни, цінності й т.ін., починаймо з себе )))
Medved // 01.07.2009:15.53.44
Анти-алкоголю, Ви стібетеся чи Ви насправді такий нудний?) діти на "Країні мрій" водять хороводи навколо Михельсона, аби побачити, що ж там споживає поважний публіцист?
Анти-алкоголь // 01.07.2009:16.41.37
І ви Medved, і я, і Михельсон в принципі не нудні люди. І ви, і я і Михельсон розуміємо, що алкоголь на публіці - це невід"ємна частина тутешньої культури. Тіпа "А шо такое? Всє вокруг пьют, а нам ніззя?" ))) Але відмінність між мною і Михельсоном в тім, що я розумію, що алкоголь - це зло, і пити на публіці не треба, а він - не розуміє. Інша річ - відмінність між нами з Михельсоном і вами. Вона в тім, що ми висловлюємо свої позиції, а ви лише пристаєте на одну чи іншу. )))
Олександр Михельсон // 01.07.2009:20.24.05
Анти-Алкоголь. якщо це вас потішить, алеоголь вживався з дев*ятої вечора, коли ніяких дітей вже не було й близько, а було тільки до біса п*яних дядьків, які тихенько спали на схилах. Далі ж той же алкоголь вживався до третьої ночі мною з друзями в парку, де не було не лише дітей, а й навіть міліції :) Притому алкоголь було вжито в такій кількості, що нікому з нас не стало зле (або, навпаки, надто хороше), і всі цивілізовано розбіглись домами на таксі. Сподіваюсь, я задовольнив Ваше прагнення до Справедливого Світоустрою :)
Medved // 01.07.2009:20.38.02
Анти-алкоголю, Ви так щиро впевнені, що Ви та Михельсон - це такі уособлення Добра і Зла, що будь-хто під вашим тиском може хіба що приставати своєю печінкою до світлого чи темного боку буття?
Анти-алкоголь // 02.07.2009:09.50.33
Медведу: Приставайте або не приставайте на чийсь бік розумом і душею, а не печінкою.))) Михельсону: Дякую за ваші пояснення.
Medved // 02.07.2009:10.08.54
Та пристанеш тут розумом чи душею, якщо ваші моралізаторства в печінках сидять...)
Зульфія // 02.07.2009:12.17.25
Невеличка ремарка. Т. зв. Космополізм - це відсутність знань індивіда про те, до якої групи він належить і відсутність цікавості до будь-якої національної спільноти. Знаю людей, які за якісь останні 10 де тільки не жили (Обидві Америки, Майже уся Європа, Дальній і Ближній схід) - жоден з них не назвав себе космополітом. Двоє з трьох - художники по костюмах, які працюють на всесвітньо відомі бренди одягу. Третій - співак. Люди, які називають себе космополітами, за моїми власними спостереженнями, - найчастіше крім Т.Г. Шевченка і рядка "як умру то поховайте" більше українських поетів не знають, хоча народились і живуть все життя в Україні. З російських - тільки класичний набір: Пушкін, Лєрмонтов, Достоєвський, плюс приписують Гоголя. З західних - знову тільки минуле: Діккенс, Моем, Кафка. За кордоном вони бували тільки в турпоїздках або в відрядженнях дні на 3. Я пропоную називати речі своїми іменами - маргінали.
типа "бывшая русофилка" // 02.07.2009:13.54.14
люди, которым всегда есть что сказать, даже, когда их не спрашивают, меня всегда одновременно удивляли и пугали. ремарка о комополитизме человека, который не знает ни предмета разговора, ни его действующих лиц умиляет особенно.
Анти-алкоголь // 02.07.2009:17.35.24
В печінці у тебе, Medved, сидить не чиєсь моралізаторство, яке геть не моралізаторство. Сидять в печінці продукти розпаду алкоголю, які час від часу воюють із "Гепабене", тому твоя печінка і болить )))
Олександр Михельсон // 03.07.2009:02.01.55
Анти-алкоголь - "медвед" не п*є гепабене. А взагалі, не можу не погодитись із "русофілкою" (вибач, Лесю!): досить кумедно виглядає все це онлайн-спілкування між людьми, які одне одного впритул не знають і, що гірше, часом не розуміють, про що взагалі дискутують. Якби Ви, "анти-алкоголю", знали, хто такий "медвед", то дуже здивувались би. я підозрюю :) Я сам трохи здивувався, коли взнав :).
Medved // 03.07.2009:10.53.31
Анти-алкоголю: йой, ми вже на "ти". Цікаво, і коли це я встиг на брудершафт із ненависником оковитої випити?
Анти-алкоголь // 03.07.2009:11.58.33
Для он-лайн спілкування не обов"язково бути знайомим особисто. І знати, хто такий Medved, теж не потрібно, щоб йому опонувати))) Не робіть вигляд, Михельзоне, що тут не розуміють суті розмови! Вона про те, що ви, Михельзоне, подавали поганий приклад дітям і неповнолітнім, споживаючи алкоголь у громадському місці (на фестивалі). Ви зараз, як той нардеп Лозинський - вчинив злочин, ну і що? Ніхто ж не бачив, менти ж не зловили! ))) Сумна картина.
Анти-алкоголь // 03.07.2009:12.03.38
Звертання на "ти" в онлайні цілком допустиме. Ви не на формі, а на суті фокусуйтесь.
Питання самоідентифікації в трьох тезах
Українець // 27.06.2009:16.28.27
Коли людина зрікається мови власних предків – це справді жахливо. Мовна самоідентифікація людини має співпадати з її генетичним кодом, адже будь-який національний генотип "налаштовано" на конкретну мову. Це науково доведений факт! Якщо ти етнічний українець – розмовляй українською, якщо ти етнічний англієць – розмовляй англійською, якщо ти етнічний китаєць – розмовляй китайською, бо інакше виникає дисонанс між мовою повсякденного спілкування та генетичним кодом, і людина перетворюється на потвору. Наприклад, сумнозвісний пан Михельсон з гордістю написав мені, що не володіє мовами їдиш та іврит. Він зрікся мови власних предків і старанно маскується під українця – чим він кращий за отих "хахлушек", які зреклися мови своїх пращурів і прикидаються росіянками? Генетичний українець, що зрікся свого українства – це потвора. Генетичний єврей, що зрікся (принаймні, декларативно) свого єврейства – теж потвора!
Зульфія // 27.06.2009:17.03.47
слухайте, може ви хзакоханий у Михельсона? Чого ви його весь час згадуєте і ставите собі поперек горла? що у вас з головешкою врешті? поганому танцюристу завжди заважає самі знаєте що. і вам здається, постійно заважає хтось, - не ви бовдур, вас таким роблять?
Зульфія // 27.06.2009:17.05.48
цікава версія: "українець" - це бабіщя з отрадного, закохана в Сашка, яку він колись зустрів, але не помітив. от тепер переслідує і сере кругом нього. деякі люди здатні свої почуття виражати тільки нагадивши під килимок при дверях, не інакше.
Українець // 27.06.2009:17.25.48
Вам є що сказати по суті мого поста? З паном Михельсоном я не знайомий, але мене дратує, коли нахабний гість повчає господаря, котрий дав йому притулок. Пан Михельсон – єврей, тобто гість на нашій землі, але він вважає, що у нього є право повчати господаря-українця. Почитайте його блог – він регулярно повчає "нерозумних" українців, як треба любити Батьківщину і рідну мову. Якби пан Михельсон писав про своїх одноплемінників, про єврейську історію та культуру, я б не мав до нього жодних претензій
Зульфія // 27.06.2009:17.34.45
ох, як мені вже набридло замість блога вести кружок психореабілітації для інтернет-тролєй. та ідіть ви під три чорти - "хазяїн" на своїй землі. ваше місце на параші, бо вам, як уже вам казали, завжди хтось посрать заважає в чистім полі. не вам з вашою установкою на ідіотизм і комплексом меншовартості зазначати, що писать блискучому іронічному Михельсону, - не вам, неадекватному нудному дятлові. Станьте ви, яскравим, талановитим, дотепним, - хай Михельсон вам позаздрить, тоді ви його прикладом задавите. А ви погавкуєте тут, як моська на слона. Вас тут зідусіль погнали, видалють ваш комент, бо ви серете однаково під усіма, ви не більше ніж бруд під нігтями - недотепний, ворожий, маразматичний бовдуре.
Українець // 27.06.2009:17.50.17
Ваш коментар – суцільний бруд. А ще жінка! Вам є що сказати ПО СУТІ мого поста – щодо мови і генетичного коду? Чи Ви не можете нічого відповісти і чекаєте на свого кумира - "блискучого іронічного" Михельсона? До речі, покійний пан Бронштейн теж був блискучим оратором…
Юрій Луканов // 27.06.2009:22.11.30
Зульфія (до речі, а як клична форма від Зульфія? Зульфіє?), ви не сприймате це так гостро. Ви нервуєтеся і це ознака слабкості. Сприймайте ситуацію з іронією. Я цього року відпочивав уперше за кордоном. Бував багато, навіть жив певний час і працював, але от відпочив уперше – в Єгипті. Так українці в моєму готелі за винятком однієї пані спілкувалися між собою українською. Хтось суржиком, а хтось близькою до літературної. Коли ми зустрічали співвітчизників з інших санаторіїв, то частина з них відповідала українською. Так що не все так смертельно погано як вам здається. У нас в готелі була група росіян, яка, хоч як це не банально, квасила з ранку до ночі. Я одного разу підсів до них і серед них був поляк Войцек. Я привітався з ним польською. Він запитав чи я поляк. Я поснив , що лише трохи розмовляю польською. Далі ми балакали я українською, він польською, а ще англійською. Він знає англійську, бо працює на Заході. Росіяни здивовано позирали на нас, певне, вони не звикли, що слов`яни різних націй спілкуються між собою не російською.
Зульфія // 27.06.2009:22.40.23
"Українцю" - по-перше я не коментую маячню. Для вас було би забагато честі. Ви плутаєте - тут я автор і коментувати належить мене, а не мені коментаторів. По-друге, докоряти комусь тим, що вона "жінка", що передбачає якийсь обов`язок чи стереотип поведінки - це звичайний тупий сексизм. По-третє, мій блог - не книга скарг на Михельсона. По-четверте, ми з вами уже попрощались. По-п`яте, ви тут тільки тому, що ми з Шевченком заклались: провокатор ви чи просто навіжений. Хто би з нас не переміг, це не міняє картини: ви виглядаєте жалюгідно поряд з Михельсоном, на якого негарно, по-слабачому нападаєте. Качайте біцепс, бувайте на повітрі, більше думайте, читайте - і можливо, колись хтось колись захоче почути вашу думку, якшо вона вирізнятиметься оригінальністю.
Зульфія // 27.06.2009:22.43.31
пане Юрій, при всій повазі до вас, раджу вам не сприймати так пласко ні мене особисто, ні мої дописи, ні те, що вас оточує. Напишіть мемуари про ваш відпочинок і видайте у форматі козюльок.
Українець // 27.06.2009:23.01.24
Дякую за "навіженого провокатора-сексиста". До речі, я не просив вас коментувати мій пост – Ви самі вирішали відповісти, але чомусь не сказали ані слова по суті, лише вихваляли "геніального" Михельсона і ображали мене. А моя думка залишається незмінною: будь-який національний генотип (український, японський чи єврейський) є унікальним і неповторним, це дар богів, і коли людина нехтує цим даром, зрікається власних пращурів і оголошує себе представником іншої нації – це просто огидно! Бувайте.
Гість // 27.06.2009:23.43.50
бовдуре, зречіться генотипа тєрпіли і мудака, і не заглядайте в чужий, поки не зречетесь.
читаДтч // 28.06.2009:00.02.59
Спасибо Зульфия. Порадовала. Мне-то как быть если я русский и Украину люблю? А вырос в России и на русском, всё-таки, говорю лучше, чем на украинском. И вообще считаю, что: жлобы и идиоты - это интернациональная национальность. А за пост - спасибо.
Vesna // 28.06.2009:00.58.24
"Поляки, чехи, словаки кидаються тобі в обійми на чужині, - вигукуючи: українці? брати-слов’яни! " Шановна авторка, не скажу за словаків чи там чехів, але для поляків термін "словянин" є образливим. Вони не брати-слов"яни. Вони не ідинтифікують людей за породами і не хочуть аби їх ідентифікували. Тоді як англієць здивується коли його "братом германцем" назвуть, поляк на брата слов"янина просто образиться. Не в тему троха вийшло.
Олександр Михельсон // 28.06.2009:02.28.23
Зульфіє, дякую за вагон компліментів... Хоча в мені щораз далі зростає підозра, що т. зв. "Українець" - це таки реально якась моя фанатка (нарешті, нарешті!), що вирішила мене ж, грішного, зробити найобговорюванішим персонажем блогів ТК :) Жарти жартами, але в кожному жарті є частка жарту... Проте в ігнор дебілів (чи дебілок)! Я інше хотів сказати. ------------------ Цілковито поділяючи ваш пафос і ваше розуміння питання, що висловлено в цьому блозі, я все ж таки маю альтернативну точку зору на деякі речі - і смію сподіватись, що вам буде цікаво з цими альтернативами ознайомитись. Насправді з мого боку це таке собі попередження "Іду на Ви". -------- Наразі мені конче треба отямитись після "Країни мрій", а в наступні кілька день у мене теж, гм, будуть підстави отямлюватись :) І все ж таки - ви зачепили важливу тему, яку я просто не можу не зачепити зі свого боку ;) Тож чекайте :)
Гість // 28.06.2009:09.40.37
Весна, ви очевидно зі снобами спілкуєтесь, серед поляків є багато нормальних і простих людей, не заморочених комлексами унікальності, які не вважають за сором брататись з українцями. Досвід мого приятеля, який багато років наймає хату на двох саме з поляком, а не росіянином, і веде з ним бізнес - тому доказ. Проте чи варто комусь щось доводити? Є загальна теза і з нею можна погодитись.
Зульфія // 28.06.2009:09.48.12
Можливо, Весно, у Польщі полякові здасться образливим термін "брат-слов`янин", тут треба враховувати, скільки під образом брата-українця москалів налазило брататись та ще й під приводом - раз брати, давайте діліться з нами. Йдеться про закордонні подорожі, де обидвоє, і поляк, і українець - чужинці, там вони легше зійдуться, аніж отака тьотя з причепним пазюрем, що тільки формально - "з України", ментально - з совєцкого союза.
Юрій Луканов // 28.06.2009:09.58.04
Олександре, щоб стати найбільш обговорюваним пероснажем, вам треба змінити прізвище - на Рабинович.
Юрій Луканов // 28.06.2009:10.04.56
Зульфія (все ж таки як буде клична форма?), там таки справді хороший матеріал для козюльок. Ну, наприклад, в ніч на водохреща росіяни квасили, квасили, а тоді пішли купатися в басейн. Їх не зупинило навіть те, що там якраз відбувалося хлорування. Служник готелю підійшов і намагався пояснити, що це шкідлио для здоров`я, але його не стали слухати. І один з купальників таким собі басовитим голосом плавав і співав "Боже, царя храни". А потім пішли допивати (каюся, і я з ними, правда, я був тверезий, лише напідпитку). І назавтра один з них не прокинувся на дзвінок будильника, коли йому дзвонили зранку, щоб розбудити на екскурсію
Зульфія // 28.06.2009:10.19.03
Юрій, візьміть собі за правило зважувати, чи варто переповідати різні бояни. Те що ви "уподобились" і квасили разом, а тепер глузуєте - для мене показовіше ніж будь-яка козюлька. Краще іноді козюльки з носа не виймати.
Юрій Луканов // 28.06.2009:11.05.43
Я не квасив. Я випивав і спостерігав. Був тверезий, як свиня. Як шпигун у ворожому оточенні :)))))
Зульфія // 28.06.2009:11.06.55
А, ну раз так змінився вектор, то і я перефразую: тоді краще деякі козбльки запхати собі назад до носа. гггг
Юрій Луканов // 28.06.2009:11.26.00
Ну ви садистка середньовічна. Якщо їх до носа назад зархати, то він же лусне. А людина без носа - це ознака самі знаєте якої хвороби. Тоді скажуть, що Луканов - розпусник. І вже не залишиться смертних гріхів, які б я не скоїв.
Зульфія // 28.06.2009:11.39.00
що й підтверджує тезу про вдумливість, яка передує витягуванню козюльки :)))
Юрій Луканов // 28.06.2009:11.57.07
Як всякий графоман, у відповідь я можу тільки процетувати самого себе: Хлопчик в носі колупався. Витяг звідти пачку баксів. В банк поклав усе до цента - розкошує на проценти. А якби він думав перед тим, як витягувати? Не було б ніяких процентів і хлопчиокві довелося б заробляти собі на життя гаписанням статей до "Телекритики"
Гість // 28.06.2009:13.17.04
тоесть Луканов какбэ намекает, что ковыряться в носу круче, чем писать на ТК. вот умище!
Юрій Луканов // 28.06.2009:13.58.56
Щоб помітити мій непересічний розум - треба мати непересічну уважність. З цим я вас і вітаю.
хехе // 29.06.2009:20.22.55
пустозвонство
Гість // 30.06.2009:00.37.00
мда. печальная история про Зульфию. какая там самоидентификация!
Журналіст // 02.07.2009:10.06.19
Зульфія ще раз показала фанатичність, брак культури і освіченості, ультра-праві нахили і "оголтєлий" фемінізм.))) Нецікаво.
Зульфія // 02.07.2009:22.22.55
Журналісте, ви показуєте беззмістовність, агресію, зашореність, містечковість і заангажованість своїм коментарем. НЕ ПРИГОДИЛИСЬ.
Журналіст // 03.07.2009:12.54.01
Бути зашореним у питаннях оголтєлого фемінізму, хамства і ультрас - це комплімент. Дякую. Добре, що 98% України в цьому зашорені і ніяк не розшоряться, якби Зульфія не старалася)))
Зульфія // 05.07.2009:00.01.49
на вашому місці хлопець-журналіст, я би змінила зачіску і трошки наростила мозку. почитайте коментарі під своїм блогом на УП, і зрозумієте: ВИ НІДЕ НЕ ПРИГОДИЛИСЬ. Очевидно, як ген.матеріал теж.
Віра_д // 08.09.2009:03.39.04
дуже влучно, дякую
Открываемся
читаДтч // 27.06.2009:19.54.41
Мужеложство - это тяжкий грех, отвратительный Богу. Каждый гомосексуалист поступает против природы человека и законов Бога. Но судить за это может только Бог, а не люди.
Гість // 27.06.2009:12.41.52
Романтично. Если бы так просто можно было бы все сделать - всем открыться и все примут. И мир станет чище. Сколько шиканья и издевок услышите вы и слушают те, кого только подозревают в гомосексуализме. Да вот и в здешних блогах на этот же фильм уже было достаточно иронии и издевки. Как приятно, вероятно, чувствовать себя "нормальным и правильным" на фоне "таких извращенцев". "Извращенцы" нужны тем, кто не может себя иначе и утвердиться. А вы предлагаете признать "Это" нормальным. Спасибо вам за эту заметку.
Гость // 27.06.2009:22.06.29
читаДтчу. Как много есть людей, говорящих от имени бога, будто знают его мысли, чувства. В книгах есть разное. И насколько выборочно к себе применяют люди. Изменять жене - это уже и не грех вовсе, если пьян был или она сама хотела. Для примера. Или чревоугодие. Тоже уже как-то и грехом в обществе потребления не счтается. Так что не надо прикрываться именем бога. Бог говоил о любви. И это по духу, а не по букве. А тут уж противоречия нет никакого. И для справки. Гомосексуалы идут не против природа, а за ней. Потому и страдают. Просто в природе не все однородно, не все одинаковые. Есть блондны и брюнеты и рыжие, есть белокожие и чернокожие, есть правши и левши, и есть гетеросексуалы и гомосексуалы. Так природа распорядилась. Хотим мы этого или не хотим. И так было во веки веков.
читаДч // 27.06.2009:23.25.28
Прелюбодеяние или пьянство не меньший грех, чем мужеложство. Я никем не прикрываюсь, я сказал то, что написано в Святом Писании и именно за грех мужеложства были сожжены города Содом и Гомора. А для размножения Адаму была дана жена. Гомосесуализм - это последствия неправильного воспитания и похоти плоти. Это просто моё личное мнение и не нужно меня в чём-то убеждать. Спасибо.
Гость // 27.06.2009:23.51.53
читаДтчу. Да ну что вы! Кто ж вас взялся бы убеждать! Человека с таким пафосом! Вот только жаль, что вы писание свели до формы. Вместо любви говорите о размножении. Разные знаете ли, ипостаси. А мне вот интересно, почему ж с таким же рвением не бороться против пьянства? ОТ которого страдают миллионы лдей - сами пьяницы и их семьи. А их мы жалеем. А вот гомосексуалы почему-то покоя не дают. Так и хочется некоторым их заклеймить.
читаДтч // 28.06.2009:08.49.59
Для гостя. Это как раз Вы рассматриваете использование мною слова "размножение" - в физиологическом смысле. А я, в свою очередь, считаю, что любовь, о которой сказано в Писании, не имеет никакого отношения к плоти и физиологии. Не нужно путать любовь к ближнему с половым актом, а размножение с репродукцией. Я уже сказал, что гомосексуализм - это тяжкий грех и тот, кто считает, что он "не такой" или "природа ошиблась" или, что "любовь" важнее правды, тот сам будет отвечать перед Богом, а то, что социум демонстрирует гомофобию или расизм или фашизм, так это как раз именно потому, что люди забывают, что: "Бог есть - любовь!"
Українець // 28.06.2009:16.06.43
Педерастія та інші збочення руйнують національний генофонд, це злочин проти НАЦІЇ, проти 47 мільйонів українців. Ми всі чудово знаємо, хто саме пропагує педерастію і яку мету вони переслідують
Україна має талант!
Людмила Чичканьова // 27.06.2009:10.26.25
сколько смотрю - столько и плачу. Побольше бы таких слез))
Отар Довженко // 27.06.2009:11.14.04
Для мене є два показники етапності цього шоу поза власними враженнями, які, звісно, найкращі. Перше - обговорення в редакції, які виникають чи не щодня (зазвичай співробітники ТК не дуже-то обговорюють між собою телевізійний продукт, оскільки не дуже-то його дивляться :))), і в яких беруть участь практично всі колеги. Друге - результати експертного опитування по підсумках сезону. Коли Єгор Бенкендорф НЕ НАЗВАВ "Україна має талант" у відповідь на запитання про подію сезону у сфері виробництва контенту, це була для нас сенсація, бо десь п`ятнадцятеро найрізноманітніших за профілем та рангом респондентів перед тим були одностайні.
Зульфія // 27.06.2009:12.50.20
оскільки я телевізор не дивлюсь, то по темі не маю що й сказати.
Зульфія // 27.06.2009:12.51.45
ні, маю: я бачила уривок з передачі, де касирка, яка намагалась співати наглувато сперечається з жюрі - "а всєм мущінам нравіца как я двігаюсь". беспрецедентний випадок для конкурсу - інтерактив конкурсанта і жюрі. такого я точно ніде не бачила.
vi // 27.06.2009:14.38.29
спасибо вам огромное за отзыв!! мало кто понимает насколько это сложная и синхронная работа огромного кол-ва людей. еще раз спасибо!
sidorzh // 02.07.2009:17.19.20
а мені подобався дядько, який зубами стіл підіймав... шкода шо він не виграв до речі, у Симонової півфінальний виступ був набагато сильніший, ніж фінальний. просто небо і земля. чи просто я дивився фінал і півфінал під різною кількістю пива? О_о
К вопросу об уровне
Гість // 26.06.2009:20.20.57
Вопрос в том что близорукие украинские интервьюеэры смотрят в одну сторону - московскую. Будь ты хоть семи пядей во лбу, ты все равно никому не нужен, скорее будешь предметом для зависти. "Нет пророка в своем отечестве", как известно. А Марине Бердичевской хочеться сказать - ваши комплексы, которые вы любите выпячивать, уже поднадоели
Ах! // 26.06.2009:20.54.56
Вас зацепило? )) И все равно не дам Вам ссылок - Вы ведь все киселевых-парфеновых ищете. А тут Украина, голубушка...
Гість // 26.06.2009:20.55.35
вас не до Москви, а до Жмеринки треба відсилать з оцим типовим рівнем і лексикою комуністичних агіток. позоріщє.
Олександр Михельсон // 26.06.2009:21.46.48
Боюсь показаться парадоксальным - разумеется, не по уровню Киселева или Парфенова :) - но на самом деле умения красиво писать и вообще красиво выражать свои мысли СОВЕРШЕННО недостаточно для успеха в журналистике. Это не только не есть "достаточное условие" - это даже не есть, в общем-то, условие "необходимое". Хотя, бесспорно, и очень желательное... Обратите внимание: выражаться так, как Киселев или Парфенов, могут не все, но все же - многие. Однако из этих многих только мельчайшие доли процента становятся Киселевыми или Парфеновыми. Так что пример, увы, мимо цели...
freeman // 27.06.2009:12.33.57
Да, смелости вам, уважаемый автор, не занимать. Ясно, что коллегам-журналистам трудно принять истину, что слишком много еще провинциального в нашей журналистике. Уже многое начинает меняться. Но.. да вот почитать хотя бы эти блоги - сколько грязи, пошлости, популизма, мелочного передергивания и "нижепоясных" образов для удержания внимания. Читаю и стыжусь. за свою страну. С таким мазохистким постоянством. А неужели так трудно понять, почему сравнение сейчас идет именно с Россией, с которой связывает несколько десятилетий общей школы образования и стандартов. Москва в свое время "вымывала" из всех регионов умы и таланты. И это дает свои результаты. А что дает Киев?Где аналитическая журналистика? Разве что превзошли по чернушности образов на фоне вседозволенности (я о внутренних моральных критериях). Понимаю, чо не все однозначно. Есть и у нас, безусловно, профессионалы. Это скорее реакция на данный ресурс. Спасибо уважаемая г-жа Бердичесвская за такие заметки. Стойкости вам!
ісконнік // 28.06.2009:12.30.22
а по-руссскі "прістойний" ілі "прілічьний" всьо тыкі, Мырінушко?
Україна - полюс дива
цікавий // 26.06.2009:15.30.05
интересно, что по этому поводу прокукарекает "Українець"?
Гість // 26.06.2009:16.08.47
швидше має буть нецікаво, що прокукурікає психопат - він одне й те саме кукурікає весь час.
Українець // 26.06.2009:16.18.29
Я не "кукарєкаю" - це ваша парафія, пане Йолоп. Виставка дуже цікава. Я не є "ксенофобом", я шаную інші культури і поважаю представників інших націй (зокрема кримських татар), що зберегли власну національну ідентичність і відроджують власні національні традиції, а не маскуються під українців – як це робить космополітичне єврейство. Нещодавно один з блогерів ТК повчав українців, як треба любити Батьківщину і рідну мову. А сьогодні його одноплемінниця пані Капітельман вже розповідає нам, що ми маємо дивитися, аби вважати себе справжніми українцями. Якби ці люди організували виставку, присвячену єврейській культурі, я б нічого не мав проти них. Але вони оголосили себе українцями і намагаються повчати господарів цієї землі!
yulia // 26.06.2009:21.00.09
"...За 200 років до перемоги парламенту в Британії, за 300 років до Французької революції голова кримської держави не спадкував владу, а обирався - один з перших унікальних історичних прикладів демократії" Не претендую на історичні лаври, проте, здається, перемога парламенту в Британії була на століття швидше, ніж революція у Франції. Можливо, це просто помилка в релізі:) А стаття й особливо ілюстрації до неї дуже цікаві.
Олександр Михельсон // 26.06.2009:21.28.29
Класно, дуже дякую Зульфії за інформацію - обов*язково сходжу. А так звані "громадські активісти Криму" не прийшли зі значно простіших причин: вони ж там усі нацисти... Тобто, ой, пардон - патріоти Великої Росії! А патріотам Великої Росії дивитися на татарську виставку не можна; бо ж, як ми всі розуміємо, посадять за перекручення історії ;))
freeman // 27.06.2009:10.39.12
Статья интересна и событие полезное, важное. И "демократия" Крыма еще была и в том, что там была настоящая веротерпимость, например, дети от смешанного брака были тоже разных вероисповеданий. Были ли где-нибудь еще аналоги такому. Интересно, конечно, узнать мнение историков крымских татар на эту выставку. Но для создания позитивного образа - очень хороший шаг. А Пану Михельсону - ваша информация устарела - радикальные лидеры крымских татар (где нет радикализма) говорят не о объединении с Россией, а национально-энической автономии. Это круче. И революцию в Британни жаль, что омолодили - она была почти первой (после Нидерландской), и достаточно значительной.
Зульфія // 27.06.2009:11.21.16
стосовно революції - можливо я і помилилась, у мене з датами якось взагалі не складається, як і з цифрами - я чистий гуманітарій :) проте факт залишається фактом. мене вразила жінка (забула ім`я) - єдина в історії мусульманського світу правителька ханства, яка без супроводу чоловіка здійснила хадж до Мекки (але в супроподі каравану почту) і також факт, що Гетьман Дорошенко загинув, визволяючи з полону свого побратима - турецького хана. На мій погляд, це більше ніж політична домовленість. Хана таки визволили дорошенківські козаки, але сам він загинув.
Людмила Чичканьова // 27.06.2009:11.36.39
Зульфія, навели на тему))) Гадаю, не всі знають, що родовід Наталії Гончарової - дружини Пушкіна - це переплетіння ординського та дорошенківського коріння))
Зульфія // 27.06.2009:12.46.45
Людмило, - я цього не знала. До речі, пропоную якось зустрітись і поділитись цікавими фактами за кавою. З радістю познайомилась би з вами і Сашком Михельсоном. Мої координати є в Юри Шевченка.
Людмила Чичканьова // 27.06.2009:12.52.07
За Михельсона не відповідаю) Від себе даю згоду)) Про Гончарову напишу)
Зульфія // 27.06.2009:12.53.45
я написала одразу за двох, щоби двічі, як то кажуть, не вставати) зателефоную наступного тижня.
Олександр Михельсон // 27.06.2009:16.23.58
freeman // 27.06.2009:10.39.12 та я ж мав на увазі не лідерів кримських татар, а лідерів КРИМСЬКОЇ громадської думки. ну, хто у нас в криму головна громада? так отож :) Зульфія - щодо зустрічі було би пречудово, нам, клятим унтерменшам-патріотам, треба триматися разом ;) мій номер теж у шевченка є - тож даю згоду на його (номера, не шевченка) передачу у ваші руки.
Читач // 02.07.2009:01.29.17
Звідки вони взяли про якусь "першу правительку ханства"? Я знайомий з книгою Гайворонського, в книзі про цю постать нічого немає.
Зульфія // 02.07.2009:12.07.22
А книга з вами знайома, читачу? Взяла я з виставки, яку готували разом автор книги і художник Ю. Нікітін.
Читач // 02.07.2009:20.22.32
Ну значить збрехали вам на виставці. Бо книгу я читав і ніякої правительки в книзі немає.
Зульфія // 02.07.2009:22.41.50
Ні, любий мій, з`ясуємо коротко. По-перше, навряд чи ви були на виставці, котру (з першого разу вам не дійшло, то повторюю) готували під прискіпливим оком Олекси Гайворонського, автора книги "Повелителі двох материків", історика, і спеціаліста в тій темі. І власне, вийшло всього два томи книги, а має вийти п`ять. Не про всіх правителів, - зрозуміло, якщо якщо ви застосуєте логіку, - в двох томах йшлося. Другий том ви аж ніяк не могли прочитати, бо він тільки вчора презентований, і відсьогодні надійшов у продаж. На презентації другого тома учора був і виступав відомий дипломат і сходознавець пан Кочубей, і він чомусь таких заяв не робив, виставку він дивився уважно і дав схвальний відгук. По-друге, я переказую свої враження від побаченого, і безумовно не претендую на знавця, тому не берусь полемізувати, паче теж з не-знавцем. Для мене історія кримського ханства досьогодні була terra incognita. То хто тут, власне, бреше?
Особа, наближена до... // 03.07.2009:17.26.00
Не сперечайтеся, панство, бо "обоє праві" :) Про Джанике-ханим справді немає в книзі і вона справді не була правителькою Кирк-Єру (вона названа так лише в кримських легендах, котрі, певно, і цитувалися на виставці). Але ж тематика виставки - це не лише ілюстрації до книги "Повелителі двох материків", але взагалі всі роботи художника на кримську тематику. "Портрет Джанике", "Танцюючий Дервіш", "Портрет гетьмана Дорошенка" - цих робіт немає в книзі, але вони є в кримській серії робіт Юрія Нікітіна, чому й представлені глядачам.
Посил
Юрій Луканов // 26.06.2009:13.58.09
А ті, хто дивиться "Інтер", вони не справжні українці. Вони - інтер-українці, як колись були інтер-дівчата. Олег, а якшо вона послухається і піде до твоєї дупи. То як вона там виглядатиме? Вона стане її окрасою? Чи споганить її?
Олег Покальчук // 26.06.2009:14.30.48
Юрко. у нас вільна країна. Кожен може вибирати собі дупу до смаку.Жодного примусу.
Марина Бердичевська // 26.06.2009:14.31.49
Ваши слова, Олег, да Богу в душу.
Medved // 26.06.2009:18.22.30
Олеже, а звідки стільки пафосу? Вам Йуля щось заборонила? Глушилку ввімкнула на "інтер"? поліцая біля телевізора поставила? на допит до Кожемякіна на Турівську викликає? Чи просто зморозила дурницю, аби дошкулити Фірташу? У чому аналогія з забороною і порушенням прав людини? Чи в Україні люди такі барани, що через цю фразу звичайної політиканші слухняно видалять "Інтер" із переліку каналів у телевізорі?
Олег Покальчук // 26.06.2009:18.53.04
А, ясно. Треба, значить,спершу дочекатися глушилок з поліцаями, а тоді вже при допиті на Турівський написати свою окрему думку на кожній сторінці протоколу.
jew // 26.06.2009:20.01.30
«Интер» видео вариант = «Фолькишер Беобахтер»... Doc давайте, давайте... поиграйте... вспомните судьбу "веймарских либералов"... Надеюсь судьба, таких как "интердевочка" Данилевич, должна повторить судьбу одного из персонажей "Conformista, Il"... помните слепого радио-колумниста (уже не говорю о Езра Паунде)
Олег Покальчук // 27.06.2009:19.28.49
Луканову: уявляєш,як Кривенко би потішився, се читаючи :)?
Гость тот же // 27.06.2009:21.57.10
Автору. А что ж вы напрямую не отвечаете на комментарии? Я не ставлю вам диагноз, но, заметив тенеденцию, не могу отказать себе в удовольствии заметить ее и уточнить у автора. Благо такая возможность вроде бы есть - автор присутствует в комментах. Но вот, к сожалению, откликается лишь на те, кто его хвалит и поощряет. А подумалось, что автор, как психолог, мог бы прояснить, с чем же все-таки связана такая склонность к "нижепоясным" образам? Или как журналист объяснил бы страждущим читателям, что это дает в тексте - понимаение, соль или просто такое украшение. Или это запрос целевой группы? Тогда, подскажите, кто она? Кто потребитель? Надеюсь, что реакция от автора все-таки будет прямая. Иначе, зачем тогда комментарии? Зачем публичность, если прятаться от мнений.
Олександр Михельсон // 26.06.2009:21.36.50
Насправді в цій ситуації з "Інтером" помітна не так яка-небудь загроза свободі слова, як помітний інфантилізм Юлії Володимирівни. Повторююся: саме інфантилізму, бо саме дітям притаманно говорити, не думаючи, і при тому щиро не розуміти, а що ж вони такого страшного сказали? :))) Всі ми самі знаємо такі приклади з її боку, наводити - ніякого часу не стане :) Інша річ, що це, безумовно, неприпустимо для державного лідера (чи людини, що претендує бути таким лідером)...
Олег Покальчук // 26.06.2009:23.51.46
.джу, еще бы Кнута Гамсуна вспомнили.К чему этот интеллектуальный нафталин?
Гость // 27.06.2009:10.15.20
Так все по делу и существу. И пафос понятен. Не согласиться невозможно - опасный звоночек. Пусть и заговорилась. Но что ж без "пісі" и "дупи" никак нельзя? что ж за тяга такая к генитально-анальным образам? Со времен Фрейда уже 100 лет прошло и психология уже не один раз показала и другую глубинную мотивацию. "Каждому времени - свой невроз") Или это индивидуальные (проблемы) особенности автора? Тогда он слишком откровенен. Или автор ждет сочувствие по поводу его сексуальных проблем?
jew // 27.06.2009:12.15.23
Олег Покальчук // 26.06.2009:23.51.46 .джу, еще бы Кнута... ______________________ был... біла еще целая "плеяда" french-ей-академиков... но мы о «наших» баранах... MEDITATIO Постигнув странные повадки псов, Я должен признать, Что человек – венец творенья. Постигнув странные повадки людей... Pound,Ezra Doc, «хвейс»... возможно... приведенные персонажи и арти-факты, средне мировой «интеллектуальный нафталин», но он все же милее сердцу, чем затхлый провинциальный, копеечный, «хвасонистой моды», квази-интеллектуальный популизм... N.B. гросс-адмирал Карл Дениц запрещал офицерам читать издаваемую берлинским НСДАП Геббельсовскую газету «Der Angriff» считая, что это издание деморализует и развращает армию (Гнут Гамсун — не был помянут не только из юношеской любви к фьордам и мистериям... норвег был интеллектуалом почвенником а не «медийщеком» как великий Эзра)
Юрій Луканов // 27.06.2009:12.27.14
Олежику, оце в нас аналітики такі пішли, що аж страх. Кожне слово на рівні фізіології вичитують. Тобто сплав когоьс в дупу - вони зразу вираховують гомосексуалізм на підсвідомому рівні. Отож, друже, наступним разом - посилай нах. Тоді ні в кого ніяких підозр не виникатиме.
Юрій Луканов // 27.06.2009:12.28.20
Пардом - промилився. Хо тів сказати: послав когось в дупу.
Гость Луканову // 27.06.2009:12.51.46
Вы всегда так внимательно тексты читаете?ТОгда многое становится понятно. И ваше предположение о мысли комментатора, оно отчего интересно? Это самое страшное для вас или ваше самое сокровенное? Проясню, что в комментарии речь шла о пристрастии автора к "генитально-анальным образам". а,проясню, вопрос о проблемности в целом темы сексуальности. Или в сексуальности, на ваш взгляд, может быть одна проблема - гомосексуальность? Пафос моего комментария - об образах "ниже пояса", к месту или нет. А вы, г-н Луканов, кажется, захотели обидеть автора своими намеками:)
Зульфія // 27.06.2009:13.41.58
я добровільно інтер не дивлюсь, і нічого не втрачаю од того. на мій погляд, телебачення уже втратило свою основну функцію як джерело розваг і інформації - інтернет замінює його майже повністю, принаймні, для мене. тож не бачу сенсу для такого пафосу, Олеже.
Олег Покальчук // 27.06.2009:22.25.42
Тому же гостю. 1.Это все же мой собственный блог, а не Интернет-конференция. Поэтому никакой обязательности в ответах быть не может.И поэтому в .т.ч. я его и веду. 2.Склонность к нижепоясным образам обьясняется происхождением поведенческих стереотипов, особенно социально-политических,особенно в формирующихся сообществах, от основного инстинкта. Подробности можно посмотреть у Ч.Райха. 3.Инфантильное поведение многих украинских политических менеджеров вполне укладывается в фазы развития, предложенные ранним Фрейдом.Время,прошедшее с его времен :) поставило перед ним разве что Скиннера. И это не мое личное мнение. 4.Учитывая то, что инстинкт - основной, целевая группа всегда самая широкая, об этом знают все рекламшики, маркетологи и вы наверняка тоже. 5.Я вижу количество людей, читающих мой блог и динамику посещений, поэтому уверен, ято целевая группа формируется по образовательному цензу, наличию чувства юмора, отсутствию ханжества и чувству здорового пофигизма.Им нет нужды что-то дополнительно обьяснять.
Гость тот же // 27.06.2009:22.47.07
Автору. Большое спасибо. Приятен ответ. И вполне достаточен. Можно было бы поспорить о некотрых тезисах. Особенно про опору на основной инстинкт. Но это, пожалуй, дело вкуса. И, как понимаю, даже рекламщики уже начинают отходить от такой "объезженной " темы. Ну если креативны. Ну а майнстрим.. да такой. Скоро опять настанут времена, как в пьесе Ионеску, где дети хиппи стали недотрогами и "правильными буржуа". Девальвицируется все. Особенно когда хочется обязательно что-то такое сказать (ну про писку-то явно не к месту, ни к смыслу, даже для игры слов слабовато) И дело, думаю, не в юморе и ханжестве. И тем более не в образовательном цензе. А в рамках допустимого, той среды, той атмосферы и пр, который каждый человек себе создает и в которой творит и живет. Ведь ясно, что одно и тоже явление с позиций разных школ и направлений можно охарактеризовать по-разному. И все при этом будет верным. Выборы делаем мы. Не те, кого изучаем. Потому как раз вот пофигизма у вас и нет. Задевает тема, затрагивает вас. Потому и сексуальность фонтанирует, хоть рядом, хоть не по теме, но якась дівчинка з цицками, но появится и осветит ими текст и действо:) Вот и подумалось, может то сублимация?:))
Олег Покальчук // 27.06.2009:23.11.26
Отчего же, сублимация у меня присутствует т.ч. как и в любом творчестве. Это часто раздражает фрустрированных людей,своеобразная ревность возникает.Я не причисляю себя к пофигистам, я говорил о целевой группе.Я скорее фигист по этой шкале. И иы живем в эпоху "Носорога" Ионеско.
Гость тот же // 27.06.2009:23.45.48
Спасибо за приятный разговор. Лицо теперь виднее:)) И несмотря на то, что как показалось, все-таки задеть пытались:)) А фрустрированность - то же не диагноз. Состояние временное, может быть и почти сиюминутное. И к чему ж им ревновать? Если основой для фрустрации может быть масса социальных в том числе причин. Но то видимо уже какой-то ваш разговор.
Юрій Луканов // 28.06.2009:11.16.06
Олеже, Сашко Кривенко на все це дішо дивиться з того світу і сімється аж лусне. Бо, здається, твої коментатори перетворили обговорення твоєї замітки на наукову конференцію. Їм все ж таки бракує усвідомлення того, що до життя не варто ставитися надто серйозно, бо живими нам з нього не видряпатися.
Людмила Чичканьова // 28.06.2009:18.01.47
Хлопці, я перепрошую :))))) але наїхати в цьому контексті на автора - це якось "вже вапше") А на що іще вони собі там наступають, як не на оте саме????)
GH, md // 30.06.2009:08.50.23
Доктор Геббельс-"... совершенно не важно, прилично выглядит пропаганда или нет.Важно, чтобы она вела к успеху — вот и все.» Юлия Владимироффна впитала заветы Йозефа Павловича аки губка)) Все ее появления в зомбоящике, это точная копия работы "Volksempfaenger" - "массового приемника".К примеру, разве сядет Лозинский в каталажку?Нет.И без депнеприкосновенности не сядет. В судах подконтрольных ЮТ отмажут.Разве откажется от своих слов в защиту Лозинского у Савика Турчинов? Та не в жизть))Кто-то слышал его отказ от слов в защиту Лазаренка, где он ег арест называл провокацией?))О Луценке...он что, даст разрешение немцам на легалайз всех материалов по франкфуртскому дебошу?) Та хвиг там- он в отпуск из кресла пойдет (не в отставку) и будет за ЮТ агитировать! Дети Йозефа!!!!
Доктор Хауз: український діагноз
Гавс // 25.06.2009:10.33.19
От, язва цей Мігельсон ;)
сарбаєва // 25.06.2009:22.14.19
міхельсоне, глянь серію про пацючка російською - дуже смішно і моторошно одночасно, коли хаус у слухавку відверто каже: "сейчас тут произойдей убийство". щодо перекладу, то згадай швейка у викладі масляка і відомий російський переклад. Або "Алісу у країні мрій". Сам знаєш, що гарний переклад - велике мистецтво. І не присікуйся до СТБ
Олександр Михельсон // 26.06.2009:22.27.55
та наталочко, воно й українською смішно :) але до СТБ таки варто би поприсікатися - хоча й не за доктора. ось щойно дивився їхні новини, так в одному-єдиному сюжеті почув і про те, що дніпром плавають "лодки", і що рятувальники - то "рятівники", а рятують вони "потопельників", і що за все це знімальній групі на річфлоті влаштували "тепле приймання"... ето же ужос :)
Систему менять надо
Марина Бердичевська // 24.06.2009:13.43.58
Супер! Подписываюсь под каждым словом.
В`ячеслав Головченко // 24.06.2009:14.05.38
Вот и я говорю: в консерватории что-то надо подправить...
Andre // 25.06.2009:15.19.11
Почти всё общественно-политическое украинское телевидение это ПОДТАНЦОВКА для большого коррупционого бизнеса. Они выполняют роль того парня,что на шухере стоит и орёт.А вот талант нужно проявлять в том как орать-тенором,басом или сексуальным голосом красивой телеведущей. Вообщем таланту есть где разгулятся.А с другой стороны этож какоай надо иметь талант,чтобы в ПОДТАНЦОВКЕ выделится. Один мой однокласник во втором класе говорил,что ему родители разрешают гулять сколько угодно- вот говорят до шести вечера сколько хочеш столько и гуляй. Тоже самое примерно на телевидении-если вёдер десять песка с пляжа украли то можете раследовать сколько угодно,а вот если миллионы какие-никакие в офшоры уплыли то сдесь надо онеметь,потому,что с этих денег зарплату Вам же и заплатим. P.S. Если любому следователю районой прокуратуры дать всего две вещи-СВОБОДУ И ЗАКОН он такое реалити-шоу устроит в прямом эфире,что Евровидение отдыхает
рок // 29.06.2009:22.00.42
коли хтось почує таких, як Лігачова? і коли саме вони стануть успішними, а не маргіналами? здається, в нашій країіні - ніколи.

Головна RSS