Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Best Online Loans
need a loan asap <a href="https://creditloansguaranteed approval.com/">installment payday loans</a> credit loans guaranteed approval <a href=https://creditloansguaranteedapprov al.com/>poor ...
Коментарів: 6
ttalethhnm
<a href="http://canadian-pharmacyiorde r.com">order cialis with no prescription</a> cialis versus viagra http://canadian-pharmacyiorder.com
Коментарів: 181
Getting A Loan
money fast <a href="https://creditloansguaranteed approval.com/">loan amount</a> credit loans guaranteed approval <a href=https://creditloansguaranteedapprov al.com/>credit loans ...
Коментарів: 18
ctaletnyzg
<a href="http://usedrestaurantequipmen taz.com">cialis pills</a> cialis price http://usedrestaurantequipmentaz.com
Коментарів: 181
vtaletuysa
[url=http://canadian-pharmabuy.com]buy female viagra[/url] cheap generic viagra 100mg http://canadian-pharmabuy.com
Коментарів: 175
dtalethhxx
<a href="http://waltzweekend.com" >viagra pills</a> cheap viagra online http://waltzweekend.com
Коментарів: 180
ctaletqkht
<a href="http://baymontelreno.com" ;>brand cialis usa</a> mail order cialis from canada http://baymontelreno.com
Коментарів: 226
italetoijh
<a href="http://baymontelreno.com" ;>cialis super active canada</a> cialis en usa http://baymontelreno.com
Коментарів: 182
ytalethxwx
[url=http://viciolatino.com]viagra price per pill[/url] order viagra online canada http://viciolatino.com
Коментарів: 1117
rtaletprhz
<a href="http://valladium.com"> ;order cialis online usa</a> cialis 5mg price http://valladium.com
Коментарів: 226

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Если в кране нет воды...
да // 02.07.2009:16.38.38
давайте все умрём!
Олександр Михельсон // 02.07.2009:17.11.08
ну, щодо останнього твердження - я б не став так глобально узагальнювати... за товариша сталіна було набагато гірше, і нічого, пережили :))) тобто навряд чи країна "не має майбутнього" через те, що нам усім, очевидно, таки доведеться купувати бойлери :) хоча реакцію авторки в принципі розумію - у мене теж немає гарячої води третій тиждень...
Гість // 02.07.2009:17.30.47
Про таких хамовитих і неосвічених, як Бердичевська написав Левенштейн у колонці "Хамські гори" http://dusia.telekritika.ua/Aptechka/12438
Совет // 02.07.2009:18.03.57
Попробуйте напару с Мунтян взять ЖЕК штурмом. Не забудьте швабры. Вы теперь с ней по жизни связаны. Украшайте уродливую страну!
GH, md // 02.07.2009:18.55.18
Марина, вот стоит ли из-за мудачного Космоса избранного !!! бабулями с той самой лавочки у дома, из-за горячей воды...считать страну отстоем? Ой напрасно!Неаполь перманентно завален мусором, завален, но я не встречал наполитанца считающего Италию пропащей.Они знают, что рулит каморра...а тут Космос. В общем зря!
Вова Вишневский // 02.07.2009:20.44.11
О, только б не обиделись евреи...
Гість // 02.07.2009:22.11.33
Телекритика, увольте срочно "провідного спеціаліста з розвитку", которая не видит будущего для страны. Куда ж она вас разовьет? Закрываться собираетесь, что ли?
Саня // 03.07.2009:00.11.03
Народ! Скиньтеся Бердичевській на бойлера! дайте їй ціну, за яку вона полюбить свою країну і припинить істерику.
Олександр Михельсон // 03.07.2009:01.56.41
Народ, ну ви злі якісь (якщо це не одна й та сама особа нававяла останні шість каментів :))) У людини все ж таки рочок дитині, тут запсихуєш без гарячої води. "Що занадто, то не здраво", так - але до цього теж треба ставитись із розумінням...
Гість // 03.07.2009:10.53.30
платить надо, будет и вода, и дрова, и газ ... захребетники. А если Вы плательщик и Вас отключают вместе с неплательщиками, отрежьте себя от них, станьте идивидуалом (организуйте "общество плательщиков" и пр.). Мой пример, конечно, не "другим наука", но я уже 25 лет подряд без горячей воды, и ребенку моему тоже был когда-то годик... ни от мэра, ни от государства ничего задешево не получал и хорошего не жду ("лишь бы не было войны" :))
Марина Бердичевська // 03.07.2009:13.46.59
Уважаемые комментаторы! Вместо того, чтобы с..ать в комментах под анонимными никами, делайте что-то для столь горячо любимой вами страны. Искать внешних и внутренних врагов - самое простое занятие. На них очень легко свалить вину за свою лень, халатность и нечистоплотность. А что-то сделать, вот хотя бы просто писать от раза к разу о симптомах плохо излечимой болезни, - гораздо сложнее. Саша Михельсон, я бы на твоем месте не писала комменты тогда, когда на самом деле нечего сказать. Обращаюсь на "ты", так как мы были с тобой на "ты", если помнишь.
Олександр Михельсон // 03.07.2009:13.57.12
Маєш рацію - взагалі-то я зазвичай у таких випадках волію писати блоги :)))
Гість // 03.07.2009:17.25.52
Марина Бердичевська, ніяка відсутність гарячої води та наявність однорічної дитини не виправдовує вашого хамства до диспетчерів, яке ви процитували в блозі з такою безпосередньою прямотою. А хамство, як відомо, національності не має. Тому не репетуйте, коли вас за це критикують. До речі, сьогодні гарячу воду вам дали, бо "Київенерго" нарешті дали газ. І до речі, не мер Черновецький і не країна Україна в цьому винна... Краще б ви провели роз"яснювальну роботу з мешканцями свого будинку, які не платять за комунпослуги.))) Але для цього треба мати мужність, якої в вас вистачає лише на хамство диспетчерам і констатації про країну без майбутнього. Та що з вас візьмеш! Бачу, що навіть батькам за вас соромно, бо зауважили, що ви хамили диспетчерам...
Марина Бердичевська // 03.07.2009:17.42.09
Зато из Вас, Гость, вежливость так и прет, как и мужество вкупе с гражданской позицией. Было бы мужество - не прятали бы свои хамские и циничные словоизвержения под анонимным ником. Диспетчерам я не хамила, это они хамили мне. С милой девушкой из службы мэ ра я разговаривала очень любезно, используя слова "будьте добры" и "скажите, пожалуйста". И воды горячей никто нам не дал. Был бы у меня ваш уровень хамства, я бы удалила ваши грязные комменты или послала вас куда подальше, как это делает Таня Монтян.
Очень мило // 03.07.2009:19.52.36
требовать от людей, пишущих коменты, "представляться". Ребята в Телекритике, вы написали правила, позволили писать анонимно, люди не нарушают других правил, так что нечего их укорять "отсутствием мужества". Другое дело звучало бы это от такого же комментатора. Ну а если работники ТК (и Довженко тоже подобное писал) требуют "светиться", - не солидно, чесное слово. Марина, ужасно пафосно. Или так - ужасно, пафосно.
skorpion // 04.07.2009:21.12.20
Да, что вы на человека - автора набросились? Я как жительница Воскресенки очень даже ее понимаю и разделяю ее чувства и эмоции. С зимы это началось, как она правильно заметила, видимо на нас эксперементировали - зимe выдержали, так летом тем более не умрут. А по поводу того, что не платят за комун услуги и поэтому не дают воды, так вы сами понимаете, что говорите? То есть Левый берег не платит, а Правый платит и поэтому у них есть вода? Вы чего в самом деле это не вина мэра, а чья господа Бога? Или не вина моего ЖЕКа, что когда в пятницу воду таки дали в моем доме кто-то ушел и кран не закрутил. И поэтому весь дом отключили, потому что вентелей и слесарей два дня найти не могли, чтобы стояки перекрыть и ждали, когда прийдут хозяева одной квартиры из многоподъездного дома. А то, что перерасчет до сих пор не сделали за то еще осенне-зимнее отключение гор воды и тепла тоже мэр не виноват? А, да я забыла, он же не хозяин города, а вместе со своей молодой командой делает что-то важное.
Tetyana // 07.07.2009:14.34.29
Не нравится страна - меняйте ее! А я вот , например, вообще летом горячей водой фактически не пользуюсь. Даже ребенка приучаю принимать холодный душ. Хотя я с Вами полностью согласна - служба мера только деньги дерет, а ничего не джелает! Это ж надо ! Додумались, окна металопластиковые посчитать! Кильчицкая пусть еще прокладки женские посчитает!
Анатолий // 27.09.2012:06.06.45
Вопрос не в покупке бойлера. Если услуга оплачена либо оплачивается, следовательно она должна быть предоставлена или предоставляться. И справедливым будет требовать качественного ее предоставления. Зачем здесь оппонировать? Например, в магазине Вы оплатили шоколадную плитку, а Вам дали лишь обёртку, либо ещё интереснее: Вы приобретаете телевизор, выбрали, оплатили, а Вам вручили только пульт от него, каково? То же самое и с горячей водой...
Эмпатяшки дельфины
читаДтч // 02.07.2009:11.37.35
Спасибо за позитив! [*] зависть [\*]
Чувачок з приставкою "анти" // 03.07.2009:12.50.22
Єдиний чудовий допис у блогах "Телекритики". Дякую!
Нові проекти в сфері релігійної журналістики
Юрій Шеляженко // 01.07.2009:21.09.42
Так! Ви робите благословенну справу. Автори знайдуться. Такі ініціативи мають здобути підтримку в суспільстві.
Журналіст // 02.07.2009:09.30.39
Згоден з Тарасом, проект УНІАН-Релігії поки що слабкий.
Тарас Антошевський // 02.07.2009:15.50.09
Щодо УНІАН-релігії. Ще до появи РІСУ я працював над моніторингом релігійної інформації (соціологічне дослідження) і тоді вже говорив про необхідність існування проекту "Релігії" при поважному інформаційному агенстві. Пізніше з такою ідеєю я звертався до одного з таких агенств. Навіть РІСУ від початку могло існувати саме в такій формі. Але тоді не знайшлося зацікавлення чи ми не зуміли зацікавити. Пізніше виникла ідея друкованого додатку до одного з нових тижневиків, але змінився головний редактор і ідея стала не актуальною. Нинішній проект УНІАН-релігії має великі перспективи. Проте невідомо чи поважно ставляться до нього власники УНІАНу? Він матиме майбутнє лише тоді, коли буде не ідеологічно-пропагандистським, а комерційним. Залежність від примх власників ЗМІ, а вони в нас загалом в Україні є часто алогічними і непередбачуваними, не дає ЗМІ як таким розвиватися, будувати стратегічну лінію розвитку. Хочу лише побажати колегам з УНІАН-релігії тривалого і стабільного якісного розвитку.
Журналистское расследование
Горячофф // 01.07.2009:10.26.39
Любое расследование должно отвечать на самый главный вопрос - "зачем?" Ну то есть определять мотив того или иного действа. Так зачем травят наших детей? Вообще, схема правильная и интересная сама по себе и доказывает, что какой бы ни была современная журналистика, чтобы ею заниматься нужно иметь и мозги, и отвагу. Очевидно, у автора эти качества и навыки присутствуют.
Марина Бердичевська // 01.07.2009:14.02.38
Юрий, просто блестяще! Спасибо Вам за этот текст.
Юрій Шеляженко // 01.07.2009:14.27.45
Рад, что Вам понравилось :)
Febri // 18.06.2015:10.30.40
Such an <a href="http://thzsss.com">imrsvpsiee</a> answer! You`ve beaten us all with that!
Зарисовка с одной спецоперации
Людмила Чичканьова // 01.07.2009:08.56.54
Саша, это для Траста бы статья. Вы с ними пересекаетесь?
Юрій Луканов // 01.07.2009:10.11.09
Олександре, вам треба колонку запропонувати до якогось ділового видання, та й не тільки білового, а й загальнополітичного. Вітаю ваше прагнення допоатися до істини. На жаль, не так багато журналістів це роблять. Видають бажане за дійсне. Торік, пригадується, дали заголовки новин, що Меркель наполягає на вступі України до НАТО, хоча ні в тексті новини, ні взагалі в реальності нічого подібного сказано не було. Так само росіяни розповідали про те, що країни ШОС підтримали їхні дії в Грузії і готові визнати незалежність двох сепаратистських утоврень. Дивовижна річ, але уважно читаючи новини, можна таку собі утворити таке собі т реноме уважного читача і аналітика.
симон // 01.07.2009:11.43.53
Сашко, хеллоу. Это Макс Ч. есть интересная версия ходьбы Сережи в главнокомандующие. скинь свое мыло или аську мне на ящик. koshechkasweet@gmail.com ))))) кстати....турецкая шахматная партия не доиграна)))
Олександр Михельсон // 01.07.2009:12.06.29
Людмило, мені якось, гм, соромно питати, але що це є - "Траст"?
Юрій Шеляженко // 01.07.2009:14.35.09
Про російський газ нещодавно була цікава стаття у "Вєдомостях". Как «Газпром» кредитовал Дмитрия Фирташа (Ведомости) http://www.vedomosti.ru/newspaper/article.shtml?2009/06/23/201469 Цитата: «Удивительно, как “Газпром”, требующий предоплаты за газ у той же Украины, согласился кредитовать своим газом Emfesz? — недоумевает Рачков. — Да и схема очень непрозрачная: непонятно, где гарантия, что в конце концов дивиденды вернутся к нему в виде платы за газ»
Людмила Чичканьова // 01.07.2009:18.08.55
Михельсону: http://www.trust.ua/
Олександр Михельсон // 01.07.2009:20.17.52
Юрієві - та це не дуже цікава стаття, бо про це всі говорять останні чотири роки. Хоча тема "Вєдомостямі" піднята правильно. Людмилі - дякую, гляну :)
Лєнін і масони
Олександр Михельсон // 30.06.2009:21.19.39
А от по 5 каналу теж щойно оголосили, що, мовляв, охороняється ЮНЕСКО. ну, хто ж із телеведучих чи редакторів візьметься будь-що перевіряти, якщо це написано в Інтернеті? :)
Людмила Чичканьова // 30.06.2009:21.24.50
оце боюся - лише б чарівна Зульфія не послала ще й 5-й канал консультувати)))
GH, md // 30.06.2009:21.59.09
Не ожидал, ай не ожидал от тебя такой коварной пидступности))Честных, трудолюбивых и вольных каменщиков, цеплять к большевичкам)))Как тебе извсетно и советы, и нацисты боялись и потому уничтожали массонов..."по данным НКВД" ему еще повезло прослыть массоном, могли бы и другое приданное навесить))анинЯ барабанщица пионЭрная- ей не успели набарабанить, что памятник был еще и брутально изнасилован
Людмила Чичканьова // 30.06.2009:22.06.32
а хіба не відчуваєцця в моей интерпретации противопоставление?))
Українець // 30.06.2009:22.06.38
Лєнін теж був масоном, його справжнє прізвище – Бланк. Раджу почитати книжку Девіда Дюка "Єврейське питання очима американця", там багато цікавих матеріалів про єврейсько-масонський заколот 1917 року
GH, md // 30.06.2009:22.35.38
Лю, бачиш яка тут інтерпретація вилізла?)))
Людмила Чичканьова // 01.07.2009:08.17.04
бачу)) Сидю тепер і гадаю - а Сімоненко масон? А то про шевалье Піскуна - знаю, про графа Кузьмука...
Знайомий Люди Чічканьової // 01.07.2009:10.46.14
Звичайно, Симоненко теж масон, тільки він це дуже ретельно приховує. Думаєш, чому він розлучився з дружиною? ))) Вона на превеликий жаль не панімала його високої масонської місії, натомість вимагала ходити за хлібом, виносити сміття і не колупатися в носі.))) Я не здивуюся, що Пєтя причетний до вчорашньої акції вандалізму на Бесарабці, бо це такий крутий піар!
Олександр Михельсон // 01.07.2009:14.05.59
Пані Людмило, не можу стриматись від того, аби не втулити свої п*ять копійок щодо вандалів та дєдушкі лєніна - якщо матимете час і натхнення - http://www.4post.com.ua/main/137127.html. (Сподіваюсь, ТК не вважатиме це забороненим у блогах "просуванням інших сайтів", хоча б з огляду на те, що на "4" колонки, в принципі, дещо активніше читаются, ніж блоги ТК...разів так у чотири, мабуть).
Не знайомий з Міхельсоном // 01.07.2009:14.15.49
Ну все, після реклами Міхельсоном сайту "Форпост" він буде покараний "Телекритикою" переведенням у статус... в. о. блогера "ТК"! "А как дышал! Как дышал!" (с)
Юрій Шеляженко // 01.07.2009:14.32.12
А я з "хуліганами" абосолютно солідарний. І навів в іншому блозі кілька аргументів на їх користь. http://blog.liga.net/user/sheliazhenko/article/2798.aspx
Людмила Чичканьова // 01.07.2009:18.31.23
ну, розбурхали тему, молодці:) Всіх почитала... Так, начебто можна найти купу аргументів на користь учорашніх бешкетників, але все ж таки я не можу підтримувати їхні дії. Тре було їм спочатку хоч трошки подумати про креативність цього дійства. Наприклад, найнятися робітниками в комунальну службу з благустрою міста. І потім на будь-які питання відповідати, що забезпечували дотримання закону про демонтаж... )))
Найдите десять отличий
Людмила Чичканьова // 30.06.2009:19.26.06
А откуда сведения про ЮНЕСКО?))
Гість // 30.06.2009:19.43.50
какое ЮНЕСКО, милочка???
GH.md // 30.06.2009:21.27.16
Нельзя быть такой какой ты есть!Невозможно! Ан нет...
Видавець // 30.06.2009:21.56.15
Янина, а вы пользуетесь Интернетом? Очень полезная штука, должен вам сказать. Чтобы найти "Список объектов Всемирного Наследия" ЮНЕСКО мне понадобилось каких то 2 минуты. http://typo38.unesco.org/index.php?id=1177&L=3 * Киев: Софийский собор и связанные с ним монастырские строения, Киево-Печерская лавра (1990) * Ансамбль исторического центра Львова (1998) * Геодезическая дуга Струве (2005) * Девственные буковые леса в Карпатах (2007)
ту- ту // 03.07.2009:16.25.56
Министерство культуры и туризма отрицает включение памятника Ленину около Бессарабской площади в Киеве в список всемирного наследия Организацией Объединенных Наций по вопросам образования, науки и культуры (ЮНЕСКО). Об этом говорится в сообщении пресс-службы Минкультуры. «Указанный памятник никогда не в списке всемирного наследия ЮНЕСКО, он не является претендентом во внесение в упомянутый список - таких предложений Украина никогда не подавала», - сказано в сообщении. При этом в сообщении указано, что до решения вопроса о включении либо невключении памятника Ленину в Государственный реестр недвижимых памятников он считается памятником национального значения. Украинские новости 03 Июля 2009 13:15
Ющенко закруглился
Гість // 30.06.2009:19.44.16
ты поняла что ты написала?
Олександр Михельсон // 30.06.2009:22.56.01
При всей моей глубокой и искренней нелюбви к ВАЮ, не могу понять пассажа: "Судя по последним заявлениям, в эту стратегию входит введение в школах предмета с условным названием «Христианство как основа украинства». О язычестве, ранее считавшемся первоосновой, Ющенко забыл, хотя и любит облачаться в вышиванки, расшитые дохристианскими символами, а также собирать трипольские раритеты, вряд ли произведенные христианами". -------- Три раза перечитал блог - так и не понял: откуда следует столь глубокий вывод? "
Reanimacija // 02.07.2009:00.43.26
Ви коли пишете, спробуйте одночасно думати. Чи дві дії одночасно для вас надто складно? Прийміть співчуття - підозрюю ви вважаєте себе журналістом! Це явна манія величі!
Невежество, сэр!
Сергій Грабовський // 30.06.2009:15.56.28
Львів утратив 80% свого населення не тільки внаслідок загибелі євреїв та виселення поляків. Львів утратив майже всю УКРАЇНСЬКУ інтелігенцію (про що російськомовна Вікіпедія цнотливо мовчить). Спершу - НКВД, 1939-41; потім - Гестапо (знищення всіх, близькох до ОУН-Б з осені 1941), потім - Армія Крайова, операція "Буря" (літо 1944 - пряма мета знищення всієї української інтелігенції, в тому числі і прорадянської, так загинули керівники Народної гвардії імені Івана Франка); потім- знову НКВД. Ясна річ, був і відступ жменьки прорадянської інтелігенції у червні 1941 року (не всі повернулися), і дуже великого числа тих, хто не хотів жити під більшовиками (перша половина 1944 року). І ще одна неправда Вікіпедії: галицьке село - це "трошки" інше. І рагуль - це не колишній селюк. Рагуль і в селі рагуль. Он рафінований європеєць професор Ярослав Грицак - селюк. Але ж не рагуль...
yulia // 30.06.2009:19.09.57
Плювати собі під ноги і кидати недопалки на проїзну частину - це не вияв сільської культури, це вияв безкультур`я. Навпаки, в селі, де всі про всіх знають, прийнято дбати, щоб і на подвір`ї, і на вулиці було чисто. А хто демонстративно свинячить, - такий самий рагуль, що в селі, що в місті. І немає нічого ганебного в тому, щоб поїхати на вихідні в село на город, тому, що 1) праця на землі не може бути ганебною, 2) батькам треба допомагати, 3)домашні продукти й дешевші, й смачніші. І не треба думати, ніби ті, хто залишаються на вихідні в місті, витрачають цей час на відвідини філармоній чи музеїв. Що стосується пуповини... Ви багатьох можете назвати українських діячів, у кого "пуповина в місті"? Так уже вийшло, що культуру нашу творили селюки, що не заважало їм бути по-справжньому інтелігентними людьми. Візьмімо, до прикладу, Івана Франка, який практично розбурхав культурне життя того ж Львова. Або Олександра Довженка, який говорив: "любіть землю, любіть працю на ній, бо без того не буде добра ні вам, ні дітям вашим..." Їх також ви б назвали рагулями? Тож не там ви шукаєте корінь невігластва:))
Юрій Шеляженко // 01.07.2009:14.41.16
Думаю, ключевую роль в распространении повального невежества сыграли такие неприятные качества многих активных представителей нашей интеллигенции, как лень, зазнайство, твердолобость, склочничество. Вместо просвещения народа - вечная погоня за подачками власти и битва на подушках друг с другом. Вместо дискуссии, в которой рождаются новые идеи - столкновения рогами и непререкаемая вера в догмы. Их уши поросли шерстью. Плохой пример для молодежи. Отсюда и распространение рагулизма.
Сьогодні ми, завтра - ви
Юрій Луканов // 30.06.2009:10.45.46
За останній час це не перший напад. Їх було кілька і правоохоронні органи не реагують Ви готові доакцій під прокуратурою?
Марина Бердичевська // 30.06.2009:15.15.10
Лишнее подтверждение тому, что творится в фармацевтической отрасли страны. Когда я 4 года назад делала расследование схем, которыми пользуется вся цепочка от производителей лекарств до кокнретных аптек, НИ ОДИН из интервьюируемых не согласился на публикацию собственного имени, должности и места работы. Рассказывали оф рекордс, чуть не под страхом смерти.
vmoroz // 30.06.2009:19.57.15
Катерина, напишіть колонку якщо маєте час. Питання - зацікавило, аудиторії було б корисно дізнатися більше
skorpion // 30.06.2009:20.10.16
Катя, как Сережа себя чувствует?
Журналіст // 01.07.2009:11.20.26
Тут, в сусідньому блозі О. Довженка "та ну її, цю незалежність!" нардеп В. Ар"єв знову пише, що він знову журналіст. Коли треба - журналіст, коли треба - нардеп. Впертий флюгер, дуже нагадує БЮТівця Уколова, який 100 років уже не журналіст, але теж сорочку рве за нас.))) Насправді Ар"єв лишень політик, який володіє кишеньковим засобом масової інформації, такий самий, як Шкіря, Васильєв, Хорошковський, Порошенко і т.д. Може "Закрита зона" і розказує не про те, що розказують інші медіа, але діагноз від цього не міняється. ))) Хоча в принципі Ар"єва можна вживати з його телефоном "для цільового використання", якщо він сам себе пропонує. Може це комусь із журналістів і допоможе? Хай хоч так він комусь допоможе, якщо йому не вдається займатися прямим обов"язками - поліпшувати законодавство у Верховній Раді.

Головна RSS