Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

lusflikCed
<a href=https://onlinecasinol.com>online casino</a> <a href=" https://onlinecasinol.com ">casino</a> <a href=https://onlinecasinol.com>online casino</a> ...
Коментарів: 1557
utqjaoeCed
<a href=https://onlinecasinol.com>casino </a> <a href=" https://onlinecasinol.com ">casino online</a> <a href=https://onlinecasinol.com/>casin o online</a> ...
Коментарів: 1557
Matthewduddy
<a href=http://vip.sibirki.com>прос итутки новосибирска</a>
Коментарів: 16
jdblshkCed
<a href=https://onlinecasinol.com>casino </a> <a href=" https://onlinecasinol.com ">casino</a> <a href=https://onlinecasinol.com/>casin o online</a> <a ...
Коментарів: 1557
bczmoesCed
<a href=https://onlinecasinol.com>online casino</a> <a href=" https://onlinecasinol.com ">casino</a> <a href=https://onlinecasinol.com/>casin o online</a> ...
Коментарів: 1557
Haovsaradtzop
Подбирайте персональную спутницу для секса. Утонув в ласках сексуальных вы сможете совсем забыть про всевозможные ...
Коментарів: 40
xdqwtqqCed
<a href=https://onlinecasinol.com>online casino</a> <a href=" https://onlinecasinol.com ">online casino</a> <a href=https://onlinecasinol.com/>casin o</a> ...
Коментарів: 1557
Jamesevefe
Многие пользователи желают выбор материала, исходя из плотности материала. Но специалисты утверждают, что такой ...
Коментарів: 32
mmhrcccCed
<a href=https://onlinecasinol.com/>onlin e casino</a> <a href=" https://onlinecasinol.com ">casino</a> <a href=https://onlinecasinol.com/>onlin e casino</a> ...
Коментарів: 1557
Kamorkaset
Porn Movie From Other User Free Lesbian Porn Video Site , gore porn drugged movie honk kong sex movie small tits pussy tube video . Boobs Sex Tits Blowjob Free Cum Facial Blowjob Movie Free White On Black ...
Коментарів: 1557

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Кто кому Арсени-кум?
SPINOZA // 16.07.2009:23.16.58
В этой попытке изящной словесности просчитывается сразу несколько фобий. В штаб к Яценюку взяли кума, а не автора сего эссе. Задела Червоненко, не назвав даже по фамилии. Боится что ли? И насчет Терехина, конечно, все по Фрейду... Личный опыт? Заметим: всех критикуем, только Тимошенко не трогаем. Что, Кремль боимся рассердить или здешних учредителей?.. Что ни пиши, Соколовская, а все "Диктатура мовы" перед глазами... Знаковый материал. Судьбоносный.
FreieFrau // 17.07.2009:00.12.33
И вновь главный редактор "Известий в Украине" поразил украинскую общественность богатством неуместных эпитетов и невразумительных умозаключений. Эта женщина- герой в очередной раз самым уничижительный образом уличила всех врагов Матушки- России. Сухие факты, изобличающие президента как бескультурного хохла, безусловно медом прольются на русскую душу - "А как славно, выпивая в парламентском буфете коньяк из кофейной чашки"! Это просто потрясающе! Янина, уж не под буфетским ли столиком вы были, коль вам было так "славно"? Следующий абзац захватывает читателя стремительным разворотом событий, описывая которые, автора несет все дальше - на трассы да в кемпинги. На этом моменте у Фройда перехватило бы дух. И виной тому, кто бы вы думали?! Некто Арсений!!! Точнее Арсеникум. Маски сорваны, господа! Да, а вроде и в армии не служил.... Поток словесного недержания несет ТОВАРИЩ Соколовскую к следующему ошеломляющему факту - дело то все, оказывается, в Лозинском, который "набил морду" пробегающему мимо от Ющенко к Тимошенко Яворивському!!!! Кто прав, кто виноват подсказать автору не смог даже "пламенный Женя"... Вот это сюжетец!...Вот это репортаж! Дух захватывает! Янина, вы случайно не творите под псевдонимом Дарьи Данцовой? Или все же кое-что тырите?))))
antonina // 17.07.2009:17.31.21
FreieFrau и SPINOZA - начинаем потехоньку удавливаться. И, надеюсь, удавитесь!
FreieFrau // 17.07.2009:21.37.11
Уважаемая Антонина!...Нет, просто Тоня, МЫ к вам со всей душой, а вы?! Ну, что поделаешь, что автор нас так умиляет?)))) Не нужно принимать все так близко к сердцу, право. Оно ведь не железное....И нервишки у вас, наверное, тоже те еще....Хочу вам также заметить следующее - как-то это не по-христиански было с вашей стороны желать ближнему своему потЕхоньку удавиться)))) Берегите здоровье, читайте Библию! Одним словом, не срамитесь более подобной писаниной)))
Поет Луканофф // 28.07.2009:14.13.57
Любви Соколовской к Терехину - быть! Никто не посмеет все ЭТО забыть! Моргала Янина с балкона в Сережу Так, что у блондина сводило всю кожу. Ганяла Янина его в кулуарах, Терехин скрывался по темных ангарах, Янина пылала, она все звала, Но БЮТовец, падло, инор ей со зла! Уж тут Черномырдин был даже вмешался, Советовал БЮТу, чтоб тот не ломался, Терехин же стойко себя отстоял, Янине не дался - но в глазах ее пал. Теперь вот Янина судачит о том, Куда тот Терехин совался с "кнутом", Слух от Соколовской - удар наповал, Терехин виновен что ей не совал. :-)))
На фіга мажорам професіонали?
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 16.07.2009:15.18.05
Вы лицемер, Луканов! Мажоры-убийцы - это звериный оскал вашей помаранчевой влады, за которую вы агитировали в 2004 году. Той самой влады, которая вас подкармливает и которую вы обслуживаете. Много ли слышали о беспределе мажоров до рыжего путча? А теперь они распоясались, потому что оранжевая олигархия получила от Вашингтона карт-бланш на порабощение и уничтожение украинского народа. Они упиваются собственной безнаказанностью. они знают, что Дядя Сэм им все простит и в крайнем случае предоставит убежище - они же "демократию" строят. А вы и вам подобные им прислуживаете
freeman // 16.07.2009:16.42.56
Кваснюку. Понимаю, что вам говорить практически бессмысленно, потому как у вас нет задачи слышать, вам, похоже, главное самому сказать, обругать и якобы "диагноз" поставить. Но все-таки не выдержку и скажу. Во времена Кучмы и Януковича в том числе - беспредел еще тот был. А про мажоров - так еще в советские времена детей и высокопоставленных лиц отмазывали. ПРавда, меньшими деньгами. Другая цена была. А цинизм власти Кучмы - просто времена пометсные, власть делала, что хотела и даже не ориентровалась на общественное мнение. И информация так не проходила, потому как некому было говорить - кто только рот открывал, тут же были предупреждения, типа аврий, ожогов и пр тем, кто позволял хоть намеки на критику власти. Так что, вы когда говорите, так хоть как-то не сильно увлекайтесь сравнениями. Ясно, что вам ругаться хочется на другую политическую силу и сдержанности не хватает, да еще и другого многого, чтобы не ругаться просто так. К чему это, пожалуй, и вы смысла в этом сами не видите:)
Shugai // 16.07.2009:19.39.14
КвасНЮК, хоча б змініть прізвище. З Вашого прізвище пре західноукраїнське рагульство. Наприклад, назвіться хоча б КвасНЮКОВ - саме так перевертнів перейменовували совєти, або взагалі шуруйте в Маскву. Ви там будете своїм :)
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 16.07.2009:21.33.47
Shugai // 16.07.2009:19.39.14. Я от своей фамилии и от своей страны не отказываюсь. Торговать родиной и предавать собственных отцов - это ваша иудина привычка, идейные правнуки Мазепы! За тридцать зеленых сребреников с портретом Франклина вы продаете Украину дядюшке Сэму. Стыдитесь, вашингтонские холуи!
Гість // 17.07.2009:10.22.47
а ентого Кваснюка нельзя забанить?
Shugai // 17.07.2009:11.46.11
2 Кваснюк На відміну від вас, в моїх жилах тече козацька кров. А щодо Іуди... якби його не було, то не було би Христа :) 2 Гість Навіщо банити, він же ж як лабораторний щур - і цікаво і бридко і хочеться препарувати :)
"Мажори" торжествують?
Юрій Луканов // 16.07.2009:13.02.42
Зою, дуже слушна публікація. Тільки жіночку ту треба назвати. Ось як про це написали під новиною про цю подію. Это на сайте Думская.нет сообщают, как зовут девицу: Начальник отдела ценных бумаг АКБ «Инвестбанк» -- Колесниченко Илона Игоревна тел. (048) 728-28-23 e-mail: ilona@investbank.odessa.ua Из адресного бюро докладывают: Илона Игоревна Колесниченко, 01.12.1978 г. Одесса, ул. Коблевская, д. 40, кв. 17 +18 Країна повинна знати не тільки імена , а й координати своїх героїв, щоб могти висловити їм свою вдячність.
Юрій Луканов // 16.07.2009:13.06.08
А в "Одноклсаниках" я не знайшов такої ососби. певне, вона зняла свій фейс звідти.
Водій // 16.07.2009:14.25.28
"Смешались в кучу кони, люди...". До чого тут правила дорожнього руху, даїшники, нові штрафи? Проблема в іншому. В нашій владі. В наших креманичах, та осіб наближених до них. В них нема ні совісті, ні віри в Бога, ні відчуття міри. В них тільки є жадоба до розкішного життя та влади. Вони примітивні споживачі матеріального, яких мало цікавить майбутнє цієї країни та їх народу. А ви дивитесь Шустерів, намагаєтесь розрізнити - чи може хтось трішки краще. І голосуєте так само - з двох зол обираєте найменше. А може досить компромісів з власною совістю? Може тре голосувати "прои всіх" коли ви 100% ні в кому не впевнені? Це мирний шлях. А можна ще як в Греції - за одного померлого в поліційному відділку два тижні громити все і вся і Печерськ в першу чергу. До цих покидьків іншим шляхом не доходить...
Зоя Казанжи // 16.07.2009:15.40.17
Водію. Звичайно, правла дорожнього руху тут ні до чого... Чому Ви вирішили, що я з двух зол обираю найменше? Якраз в одному із постів я писала, що треба голосувати "проти всіх". Громити нічого не хочу. Поки що:)
Зоя Казанжи // 16.07.2009:16.00.35
Юрію Луканову. Я не назвала цю особу тому, що не впевнена, що саме вона фігурує у протоколі. Ти ж знаєш, що за кермо в такому випадку можна "посадити" будь кого. Сама кілька разів писала про подібне.
freeman // 16.07.2009:16.36.35
ОТветьте мне, господа журналиста, пожалуйста, что у нас делается с приватностью. Или такого уже понятия не существует. Как можно называть и по сути натравливать людей друг на друга. Давая адрес и другие координаты? Совсем не лучше атаки на человека в инете и издевательства. Разве то, что один оступился, что-то произошло (ведь неизвестно на 100%, не говоря уже о том, что бывают и роковые ошибки), дает повод и основание для травли человека? Что это - суд толпы, от которой не укрыться? А как еще мог говорить любой человек в инете, отвечая на подобные реплики? Вслед за одним беззаконием - когда можно "отмазаться", следует другое - травля человека... Грустно...
Логин // 16.07.2009:16.55.07
Не волнуйтесь, Зоя! Если вы въедете на остановку и задавите человек двадцать, вас отмажетжурналистская общественность. На виллу в Испанию не повезет, но шума насчет грубой провокации против журналистки и попрания свободы слова наделает столько, что любой суд вас оправдает.
Зоя Казанжи // 16.07.2009:17.04.53
З приватністю і справді у нас погано. Але кожний із нас несе відповідальність за те, що пише, правда? І в коментарях теж. Приватність жінки-водія було мною збережено, по-перше, я не впевнена, що саме її ім`я фігурує, по-друге, поки немає рішення суду, яке вступило в законну силу, не можна з революційною прямотою клеймити і таке інше. Проблема в тому, що справа навряд чи дійде до суду. Подібні справи "гробляться" в процесі слідства. Інша справа з приводу резонанснх подій. Як це відбувається з Феліксом Петросяном. До речі, майбутнім юристом. А через кілька років він може прийти працювати суддею...
Зоя Казанжи // 16.07.2009:17.15.05
Логину. Знаете, у меня была ситуация, когда ночью разбили стекла в моей машине. А наутро мне надо было уезжать из города. И я боялась, что поднимут шум на тему: покушение!!! Я тогда работала редактором газеты и понимала, как без меня начнут все события интерпретировать мои же коллеги. Те, кому передаются милицейские сводки. Первой сообщила местная радиостанция. Я позвонила и попросила НЕ СВЯЗЫВАТЬ все это с "журналистской деятельнось". Речь шла о банальной попытке ограбления (в машине была неплохая магнитола). Думаете, кто-то послушал? И сейчас в Интернете можно найти странички о "покушении". Это к вопрос о журналистской общественности. А по поводу "отмажет-не отмажет"... Ирония - большое дело, вот как сейчас:) Я как-нибудь сама - и на испанскую виллу, и в суд, если что:)
Юрій Луканов // 16.07.2009:19.25.41
Зою, наскільки я зрозвумів - саме ця жіночка відповідала на сайті "Однокласники". Якщо вона просто огризалася, а не висловлювала здивування, що це від неї хочуть, то значить причетна. То значить вона була за кермом. Оскільки, як ти сама пишеш, справа навряд чи дійде до суду, то що робити? Треба писати і писати і писати бодай таким способом, як це зробили блогери.
freeman // 16.07.2009:20.25.09
Это одна из самых сложных этических дилемм, что делать в такой ситуации. Кто и на каком основании себя идентифицирует со справедливостью. И все превращается в "суд линча". Вроде бы, раз закон бездействует, то должна восторжествовать справедливсть, а на самом деле, начинает править произвол. Забивать камнями - вот что по сути начали делать эти блогеры. Если и хочется что-то реальное сделать, а не "слить " злость, агрессию, прикрываясь неким чувством справедливости, то уж тогда инициировать компании контроля над законом, чтобы шевельнуться эти судьи не могли. А иначе, все превращается в мракобесную власть толпы и агрессии, где, изголяясь в тонкостях издевок и иронии, люди уже забывают о поводу, да и забывают, что они к человеку обращаются. Пусть и обладающего некиими возможностями и пытающемся уйти от закона. Но человек. И никто из вас не знает реальных обстоятельств дела, того, что и как переживает и этот человек, совершивший эту роковую ошибку. И своими действиями, якобы за справедливость, уменьшаете шанс к реальному расскаянию, реальной некоей компенсации, а только озлобляеете. Но это, действительно, тема из вечных. И каждый решает для себя сам. Хорошо еще бы, чтобы осозновал ответственность за последствия.
Зоя Казанжи // 16.07.2009:22.12.10
А чим ви, в такому випадку, відрізняєтесь від блогерів, які, користуючись вашою термінологією, всіх під одну гребінку? Я, звичайно, вірю в те, що будь хто із "мажорів", причетних до страшних аварій, на ранок, після того, як приходить до тями, дуже сильно мучиться з приводу всього, що сталося - трупів, понівечених людей і автомобілів... І навіть дуже реально розкаюється у тому. що відбулося. Лише писала я про інше - про те, що такі розкаяння має взяти до уваги суд. Питання в тому, чи буде суд? Колись давно я працювала в районній газеті у невеличкому містечку. Тоді ще існував Радянський Союз. Одна сім`я в досить поважному віці народила довгоочікувану дитину. Коли хлопчику виповнилося три роки, він загинув. П’яний водій не впорався з керуванням і заїхав на дитячу площадку… Від понівеченого дитячого тіла не можна було відірвати ні батька, ні матір… А той водій був лише «лайт-мажором» на той час - племінником одного із заступників голови райвиконкому. Довго «хворів» після того страшного випадку. Отримав умовний термін. Мабуть, розкаювався. Звичайно, бувають справді страшні збіги обставин. Тоді ті, хто краде мішок зерна у селі, отримують 5 років реального строку, а ті, що «мажори» з трупами на рахунку після випитого і викуреного, відбуваються легким переляком-панікою і, можливо, судомами совісті…
Зоя Казанжи // 16.07.2009:22.21.19
Юрію Луканову. Так, саме вона відповідала на сайті вконтакті.ру. Так, іноді не буває іншого виходу, крім того, що треба оприлюднювати в будь-який спосіб. Так вимушено роблять адвокати, якщо бачать, що справу продано повністю і безповоротньо. Хоч це і не стикується з принципами адвокатської етики. Мене втримало від оприлюднення прізвища лише те, що у тієї жінки є сторінка вконтакті.ру її малолітнього сина. І він, здається, активно користується Інтернетом. Оце і є моя відповідь на питання, чому тут спрацювало право приватності.
Юрій Луканов // 16.07.2009:22.31.01
В мені борються двоє людей. Одна людина теоретик, яка розуміє, що не можа лінчувати, що не можна засуджувати без суду, людина, яка знає, що справедливість треба відстоювати законними методами, з дотриманнм всіх юридичних процедур. А інша людина практик, журналіст, який десь з 2004 року займається розслідуваннями справ, коли людей безневинно посадили за вбивство. Так ось коли з теорії переходиш на практику і бачиш тих матерів, чиї сини сидять на шару ( у більшості своїх матеріалів я на 99,9 відсотка впевнений, що засудженим припаяли строк ні за що) і бачиш тих же матерів, коли Верховний Суду після публікації скасовує вирок і відправляє справу на дослідування. А потім вона досліджується роками і людина все сидить і сидить. І нічого не заперечиш , бо все по закону. Так оьс коли бачиш очі тих людей, то розумієш, що надії в них дуже мало. Їхні діти, якщо і вийдуть на волю, то скоріш за все морально і фізично скаліченими. А настрашніше усвідомлювати, що міліція, прокуратура і суд вважають, що все роблять правильно і лише під тиском преси скасовують свої рішення. А потім, змовившись, всіляко відтягують рішення, бо у них філософія полягає не в тому, щоб встановити істину і знайти реального злочинця. Їм треба когоьс засадити, щоб на них не висіла справа. Отож, теоретично я все розумію. Але практично.... Робіть висновки самі.
Юрій Луканов // 16.07.2009:22.34.02
Зою, хочу тебе інформувати, що, попросивши Кваснюка залишити свій блок і не писати тобі, ти вчинила як справжян егоїстка. Він тепер пише мені.
Зоя Казанжи // 16.07.2009:22.54.26
Луканову: Можливо, він латентно тебе любить?:) А з приводу теорії та практики... Так, звичайно. Я теж писала досить багато на цю тему. Одного разу прийшлося висидіти всі судові засідання, щоб присутність журналіста стримувала, принаймі, від наглих фальсифікацій. І коли судові засідання закінчились тим, що людина була випущена із зали засідань і ПОВНІСТЮ виправдана після десяти місяців слідчого ізолятору, то найголовніше і найцікавіше почалося потім. Суддю клеймили на кожній виробничій нараді і пояснювали йому, що він своїм рішенням підірвав економічну систему України, тому що тепер треба компенсувати збитки і таке інше безглузддя. Але це було років вісім тому, в інші романтичні часи...
хожу пешком. в гараже опель. // 04.08.2009:06.04.57
а что это, что-то удивительное? Все, как всегда..чего и следовало ожидать! вздохи..охи... а потом те, кто так вздыхали над этой статьей садятся в свои машины разных марок и 120 жмут.. но главное, что вздыхают.. жалко ведь деток..! вот они своим жертвам много денег заплатили..и жалели их..а эта вот женщина мерса..даже не расскаивается..! фу! тошнит!
А.Човган // 28.08.2009:16.20.42
А я вот, путешествуя по дорогам Швейцарии, за три последних года заплатил 3000 франков штрафов. И научился ездить! Теперь и в Украине пропускаю людей, не превышаю скорость (ну разве что на магистрали), и уважаю ПДД. И спасибо Швейцарскому государству! А подонки... Нужно больше их показывать обществу, как зеркало... Правильно, Зоя! Будет польза
Геро // 06.10.2009:07.02.14
Зоя! Відгукнись! Дуже потрібно. gero@farlep.net
Саламандри
Лаврентій Малазонія // 15.07.2009:19.07.54
Олег, сейчас выскочит саламанра jew ( разнояйцевый брат Кваснюка;) и будет цитировать Швейка;))Чапек, по их глубоковедению, только Швека сотворил- не более:)Солидаристы мля!
Олег Покальчук // 15.07.2009:19.15.07
Лаврик, привет! Ты че, он обидится на тебя. Он будет оч.тонкими намеками цитировать "Зогар", Мопассана и Розенберга.А Кваснюк мне нравится, как все из "Красной Книги".
Jew // 15.07.2009:19.30.51
Doc читал немного Апулея а Цицерона не читал... прочитал несколько предложений и вспомнил дела давно минувших дней прошлого века и... главного архитектора Черниговской губернии который любил бегать по собственному кабинету и пуша густой волос в стиле популярного тогда де Фюнеса орать - я один, один на всю Ра..с..с..ею (теперь наверно орал бы шось про матеньку Украину) дуже, дуже поважна людина лауреат, автор памятника трем народом на границе Белой. Малой и прочей... жаль doc вам пушить нечего а так бы дергая скальп один совсем один я остался в Украине кто помянуть может в тексте Плиния.... Doc, уточните для народа старший Плиний или младший....." судно с ветром борется у мыса. На рассохшейся скамейке - Старший Плиний. Дрозд щебечет в шевелюре кипариса".
Jew // 15.07.2009:19.43.39
specifically for Lavrenov Bablozoniya зелень лавра доходящие до дрожи....(или листья коки) .... Дверь распахнутая, пыльное оконце. Стул покинутый, оставленное ложе. Ткань, впитавшая
Jew // 15.07.2009:19.54.55
p.s. Dear Лаврентий вы должны поставить фотку Кваснюка вместо люстэрки для утреннего бритья...
Лаврентій Малазонія // 15.07.2009:21.08.28
Да Олег, он уже обиделся!:)))А Кваснюк реально красавец- я б на месте Отара, блог ему дал...может даже два:)))Он он тоже обиделся и ушел в "Красную книгу":)Вернись Кваснюк- мы все простим, красавец!:)
Олександр Михельсон // 15.07.2009:21.14.37
Гм, за всієї поваги до пана О. Покальчука, на момент появи сего блогу це вже написали всі. І навіть більше. Тому тепер головний інтерес - чому ж Юля відмовилась на користь саламандр від мангустів??? Передбачались же мангусти спочатку...
Jew // 15.07.2009:21.20.46
Dear Bablozoniya, "в наши времена, когда истина скрыта стольктмт покровами, а обман прочно укоренился"(Blaise Pasca)l обижаться на дешевого клоуна торгующего собой в розницу... недорого.... неправильно необходимо вас, Лавретий, пожалеть... "среда заела" ....трудное детство... "молчание ягнят"
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 15.07.2009:21.46.42
Вижу, оранжевых паяцев здорово интересует моя персона. В чем дело, панове? Трудно поверить, что на Украине еще остались честные независимые журналисты, которые не прогибаются перед Вашингтоном и не лижут подошвы помаранчевым олигархам? Остались, как видите - вот он я, перед вами. Вашим фашиствующим боссам пока не удалось убрать меня из эфира и посадить на 15 лет. Придется вам потерпеть и послушать ПРАВДУ, хоть и колет она ваши помаранчевые глазки! А блоги на ТК раздают исключительно свидомым писакам - такая у нас "демократия" и "свобода слова"
Jew // 15.07.2009:21.56.12
"ExistenZ" Шановний пан Михельсон, вы же прекрасно понимаете, что любой сильный образ, любая риторическая фигура не бездогана и имеет множество коннотация устойчивых и не очень... саламандры, мангусты, единороги все едино вызвали бы гвалт та ревах.. образ саламандры -отличная "виагра" для писучих импотентов пожива для старческой игр в бисер...
Jew // 15.07.2009:22.03.27
О пан Лаврентий.. епть.. а вот и ваше alter ego собственной персоной... Григорий Кваснюк, советский союз, триста пятьдесят лошадиных сил, без намордника.... за сим желаю здравствовать...
Олег Покальчук // 15.07.2009:22.20.43
Пане Михельсон, це через Висоцького "а мангуст отбивался и плакал, и кричал - я полезный зверек"
Олександр Михельсон // 15.07.2009:22.55.39
у висоцького ж, одначе, мангуст виступає реально полєзним звєрьком, не забудьте. а от невдячна людина - ні :))) я особисто думаю, що справа в іншому: юля не схотіла називати своїх ворогів отруйними зміями. бо, по-перше, це їм завеликий комплімент, а по-друге, змія/кобра - це таки ЖІНОЧОГО РОДУ... ну, погодьтесь, яка з ющенка чи яника кобра? так, ящірки-мідянки :))) принаймні, з точки зору юліної :))))
Олександр Михельсон // 15.07.2009:22.58.48
о! дійшло!!!!!! то були ЛАНГУСТИ!!!!!!!!!!! "єшь ананаси, лангуста зажуй"... :)))))
Jew // 15.07.2009:23.40.24
Doc,specially for you: "...ибо если вы не признаете кита, вы останетесь в вопросах Истины всеголишь сентиментальным провинциалом. Но жгучую Истину могут выдержать лишь исполинские саламандры..." (Herman Melville Moby Dick)
Олег Покальчук // 16.07.2009:09.04.29
Михельсону: апгрейд теми - Зов Ктулху на з`їзді лангустів:)
jew // 16.07.2009:09.26.06
Doc, апгрейд темы 2, почему бы вам не провести акцию, юбелейный з`їзд "социальных политтехнологов" креветок, единорогов... точнее устриц... "на блюде устрицы во льду" (як вам бiльш до вподоби).. вы бы восседали в президиуме.... совместно с мосье выдриным -"чоловiки трудной судьбы " :))
Jew // 16.07.2009:09.45.45
p.s. Doc, "на блюде устрицы во льду" -это не "Зогар", Мопассана и даже не Розенберг.... це така Украиньска дивчина... Гана Ахметова...
Shugai // 16.07.2009:11.16.31
Найцікавіше те, що прізвище КвасНЮК - типове західноукраїнське. ...НЮК, ...ЧУК і т.п. філологи відносять до теренів на Заході, ...ЕНКО навпаки на Сході. Коли пан КвасНЮК пише "на Украине", свідомо принижуючи свою Батьківщину - це холуйництво чи зрада свого роду-племені? Я не кажу вже про іншу маячню, яку він пише. Цінність "червонокнижжя" Кваснюка якраз в тому, що він дозований. Випусти його у світ із блогом, він загиджуватиме простір, а так буде простим маргіналом :)
Олег Покальчук // 16.07.2009:11.22.25
Найлютіші антисеміти були генерали-вихрести з Ніколаєвських кантоністів. а відповідно й українофоби з місцевих виходять найліпші.
Shugai // 16.07.2009:11.32.36
Амінь :)))
Shugai // 16.07.2009:11.49.49
Слухайте, а може юля помилилася? На трасі на Львів є ресторан Сало Мандри, може то був продакт плейсмент від власника генделика, а журіки як завжди все перекрутили?
Лаврентій Малазонія // 16.07.2009:12.13.22
Шалом, Олег!:))Вот так вот, свистнули и оба тут)))Щас не состоявшиеся в Троицу брателлы еще чьонить попишут:)) 2Shugai-)) цілком можливо... знов пропало всьо!:))
Shugai // 16.07.2009:13.05.36
Як у воду дивився: - Слухай, куме! Щось я не второпаю, чому Юля вчора на з`їзді сказала, що бютівці - це саламандри? - Тю, дурний, це ж був піар для щирих українців! Вона мала на увазі, що кожному, хто вступить до БЮТу, вона гарантує сало та мандри!
Jew // 16.07.2009:14.07.05
Воистину шолом! "відомий продюсєє`р" Лаврентій Малазонія, БИТИЕ ОПРЕДЕЛЯЕТ СОЗНАНИЕ. как утверждает Jorge Luis Borges в своем Bestiary: - На одной из страниц своей "Жизни" Бенвенуто Челлини рассказывает, что пятилетним мальчиком видел, как в огне резвилось существо, похожее на ящерицу. Он рассказал об этом отцу. Тот ответил, что это саламандра, и отколотил его, чтобы удивительное видение, столь редко доступное людям, запечатлелось в его памяти. (проверить твердженя Холхе Луиса не смог, в силу объема текста воспоминаний папского ювелира, может братэло Лаврентий, займетесь на досуге... бля буду... а завтра в клюбе будуть танці )
Medved // 16.07.2009:16.50.46
До речі, раджу всім черговий шедевр істових кваснюків із АТВ: http://atv.odessa.ua/news/2009/07/15/mer_ne_yavilsya_na_duel_7859.html Я люблю цих людей! вони прикольні, як животнає вихухоль чи піпдавціа газети "Вечірній Київ"!
Medved // 16.07.2009:16.59.39
Не при шановній пані Зої буде сказано (на щастя, не самими кваснюками одеса населена:), але читаючи дописи ГКв(АТВ) чи дивлячись таке відео, починаєш стверджуватися в думці, що одеський гумор мутував у страшно жлобську субстанцію: наявність його почуття тягне в, прасті госпаді, філімонови, відсутність - у кваснюки...
Зоя Казанжи // 16.07.2009:22.37.28
Medvedу: +5! Про наявність та відсутність гумору:))))
Таки піар-аси
Юрій Луканов // 14.07.2009:15.09.19
А якби оце заробити на тому, що дєинсу не пишеш? Сказати комусь: можу написати про вас лайно, але якщо дасте стільки і стільки, то не напишу :))))))
Зульфія // 14.07.2009:17.38.59
бггг, супер)))
Medved // 14.07.2009:18.19.12
Якщо цю фразу забити в гугл, отримаємо повний список тих, хто цей "бек" передрукував: Повний список ПРИДУРКІВ: http://www.google.com.ua/search?q=%D0%92%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8F%D0%B5%D0%BC+%D0%BD%D0%B0%D1%88+%D0%B1%D0%B5%D0%BA+%D0%B3%D0%B4%D0%B5+%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BC+%D0%BE+%D1%82%D0%BE%D0%BC,+%D1%87%D1%82%D0%BE+%D0%B2%D1%81%D0%B5+%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BB,+%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D1%8B+%D0%B2%D1%8B%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BB,+%D0%B0+%D1%81%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%87%D0%B0%D1%81+%D0%B1%D1%8C%D0%B5%D1%82%D1%81%D1%8F+%D0%B7%D0%B0+%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9+%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA&hl=ru&rlz=1B3GGGL_ru___UA312&start=0&sa=N&filter=0
Medved // 14.07.2009:18.20.31
Газета по-київськи, Фраза, Новості.дн.уа, фін.орг.уа, банкі.уа...
Юрій // 14.07.2009:18.22.48
А це що, не ті ж яйця, тільки в профіль? "Сказка" - це коли кажуть: готові платити стільки-то, тільки не пишіть про нас взагалі нічого: ні гарного, ні лайняного. Сказка в кубі: інф. приводів так і не було.
Medved // 14.07.2009:18.27.43
http://www.fin.org.ua/newws.php?i=685640 - яка прєлєсць! На "Фінансовому порталі" воно досі висить, слово в слово!
Jew // 14.07.2009:20.31.58
шановний пан Михельсон, а вы предлагаете "ставитись iз поблажливістю", может пора на конюшне пороть славных представителей второй из двух древнейших...
Олександр Михельсон // 14.07.2009:20.39.58
Шановний Jew, я Вас не зовсім зрозумів. Ви не бачите різниці між ідіотами, що зробили (та розмістили) цей дебільний прес-реліз - і професіоналами своєї справи, як раніше обговорювані нами Мустафа, Сергій та Отар? Чи Ви маєте на увазі, що оскільки серед журналістів, як і скрізь, є ідіоти, то журналістику треба заборонити в цілому? :))))
Jew // 14.07.2009:20.56.32
...епть, так в все и начинается... позволь распоясаться, как вы утверждаете, "профессионалам" и "ідіоти" насрут кучу малу и оправдания себе найдут.... мовляв а чем мы хуже..журналістику нетреба заборонити... нужно культивировать вкус к факту и все буде добре....
Jew // 14.07.2009:21.46.17
AS YOU LIKE IT. В українських ЗМІ засилля джинси: привожу фрагмент текста: "Комсомольская правда Украина" 13 Июля 13 июля 2009 Если ситуация не изменится, то страна может остаться без собственных удобрений. Сергей ТИМОШЕНКО ЗАЛОЖНИКИ ВЫСОКИХ ЦЕН Газовые договоренности правительства Украины с Россией, которые премьер уже успела назвать самыми успешными за всю историю взаимоотношений Украины с «Газпромом», могут оказаться фатальными для отечественных производителей азотных удобрений. Речь идет о черкасском заводе «Азот», горловском концерне «Стирол», Одесском припортовом заводе, «Днепразоте», «Ровноазоте» и северодонецком объединении «Азот». Эти предприятия очень чувствительны к изменениям в стоимости природного газа. В отличие от остальных промышленных предприятий газ является непосредственным сырьем для азотных химиков, и в себестоимости удобрений его доля составляет от 60 до 80 процентов.... чистой воды джинса, что раннее подвердил: Газета "Коммерсантъ Украина" номер 75 от 30-04-2009 итервью Александр Ярославский: – Как отразился рост цен на газ на черкасском "Азоте"? – Завод работает с небольшой прибылью. Более того, сегодняшняя цена позволяет развивать компанию. Слухи о том, что при нынешних ценах химия неконкурентоспособна, несколько преувеличены. Меня, например, все устраивает.... самое прикольное эту херню из КП Украина опубликовало немало интернет изданий в том числе и "Униан" дважды... ТАК МОЖЕТ ВСЕ ЖЕ, ПАН МИХЕЛЬСО ДЛЯ ПРОФИЛАКТИКИ, ВЫПОРОТЬ НА КОНЮШНЕ Сергей ТИМОШЕНКО ИЗ "КП"
Богдан Кутєпов // 14.07.2009:22.09.17
Круто. Прокол так прокол... А Медвед уузагалі - спостережливий, мов Космінський
Олександр Михельсон // 14.07.2009:22.16.11
Jew, так на подібного тимошенка повинні існувати ті, хто вкаже через місяць: е-е-е, а чувакочк-бо збрехав, нічого не пропало! проте, на жаль, таких фанатів правди в нас мало - бо за це не платять. але саме лещенки-мустафи-довженки періодично цим займаються, за що я й роблю їм постійні компліменти. ЗІ а в уніані замовна новина в цілому менше 300 баків коштує, навіть ми з вами могли б сикнутись і розмістити. але це не провина журналістів. бо, не повірите, не журналісти уніану приймають рішення, за шо і як жити уніану... і так скрізь :( самі розумієте, звідки гниє риба, авжеж?
Jew // 14.07.2009:22.41.29
Шановний пан Михельсон, а сколько стоит разместить заказуху на страничке "укрправды"? я готов привести множество примеров (например, если о "блогах" .. "блог" богословской и некого кушнирука) да и другие хороши... коломойский жлоб, но это не оправдывает так называемых "журналистов"... я уже как-то приводил пану "профессионалу" лещенко, в его "блоге", фразу из добротного Американского муви "The Paper" -один из журналистов говорит редактору (цитирую по памяти , но близко к тексту) - когда подписывали контракт с "Нью-Йорк Сан" . мы знали , что будем работать в желтой прессе, но при этом не брали на себя обязательств перекручивать факты.... (немного пахфосно но ...правильно)
dd23 // 14.07.2009:22.50.46
2 Олександр Михельсон До вашого відома. "Зірка" Мустафи Наєма на "УП" та у Савіка Шустера зійшла за повного технічного та матеріального сприяння близького до В.Грановського піарника М.Кухара. Тому згадувати про чесноти цієї людини - не треба. Кампанія по дискредитації Марії Фірташ шляхом розголосу у ЗМІ про аварію за учасю її сина, була організована і щедро проплачена Д.Фірташем. При бажанні, погортайте архіви "УП", дискусії на блозі М.Наєма, зокрема його публічні забивання "стрєлок" із опонентами (які ні чим не завершились, бо його хазяї йому заборонили). І врахуйте, що маєте справу із колишнім професійним баригою-мінялою з Троєщинського ринку. Яка буде щиро дивитися вам в очі, а при цьому технічно "заламувати" 100 баксів.
Олександр Михельсон // 14.07.2009:22.51.58
Не знаю, скільки коштує розмістити джинсу на УП, хоча точно знаю, що вона там трапляється. Проте річ у тому, що саме в блогах - персональних - журналісти УП пишуть, як правило, чесно. Потвороююсь, ЖУРНАЛІСТИ, а не Богословьска та ін. Зрештою, який дурень платитиме за блог, що читається в 7 - 10 разів менше за статтю?
Олександр Михельсон // 14.07.2009:22.54.52
dd23 // 14.07.2009:22.50.46 - я Мустафі неодноразово дивився в очі, починаючи ще із того часу, коли він чи не вперше потрапив до стін Грушевського, 12, і ненав*язливо питав мене, де там туалет. І я Вас запевняю, що в цілому він - щира людина. А щодо "не в цілому", то і я, і Ви, написали не менше захазух, ніж Мустафа, а розмістили-бо і ще більше... Ви б іще почали закидати, що українські журналісти податків не сплачують.
dd23 // 14.07.2009:23.07.43
2 Олександр Михельсон На відміну до Вас і Мустафи Наєма, я не займаюсь українською журналістикою. Тому не маю потреби у написанні заказух. Але респект Вам за відверту відповідь.
Олександр Михельсон // 14.07.2009:23.28.30
А що мені приховувати. Ви ж теж податків не платите ;))))
dd23 // 14.07.2009:23.43.47
Рахуйте, мої батьки заплатили за все минуле і наперед на багато років авансом, коли згоріли їх депозити у "Надра-банку". :-( А саме на ці гроші зараз Україну обвісили білбордами "Арсеній", так само, як свого часу "непідкупна" "УП" рясніла від банерів М.Фірташ contra Д.Фірташ. Нічо, прийде Тягнибок і різних модних тепер Шустерів-Мустафів-...зонів :-) викинуть з України нах! Дякую за обмін думками, добраніч!
Олександр Михельсон // 14.07.2009:23.53.13
Е-е-е, так у цьому сенсі і я плачУ. і мої батьки, і їхні діди... На сто таких, як я, вистачить. От тільки неясно, до чого тут Тягнибок. Тобто мені, як нормальному українському націоналістові, емоційно імпонують його по-дитячому наївні заклики - але яке відношення то все має до відновлення напівзруйнованої (непатріотичними зрадниками та патріотичними ідіотами) держави, що потребує винятково кропіткої інтелектуальної праці??? питання, очевидно, риторичне, тож добраніч і вам....
Jew // 15.07.2009:08.39.05
"ТЯГНИБОК VS АРСЕНИЙ; ВИД С БОКУ НА ТЕ ЖЕ ЯЙЦА" шановний dd23 // 14.07.2009:23.07.43, тягнибок такой же политичний заробитчанин как и "арсений" и оплачивают его "полит поденщину" вовсе не "щири украинци" в вишиванкахдругие "фырташи" ... не очаровывайтесь...
Medved // 15.07.2009:09.55.18
аааа! сьогодні ГУГЛ додав чергових придурків - газета "2000". "Бек" досі стоїть - http://www.2000.net.ua/news/8/116212 . до речі, Михельсоне, де ти 30 сайтів нарахував?
dd23 // 15.07.2009:14.15.12
2 Jew Ви спочатку нік поміняйте, потім про Тянгибока поговорите.
Jew // 15.07.2009:16.28.58
Друже dd23, как пишет пан Михельсон - Е-е-е, по- перше: бьют не по-паспорту или "нику" а как известно по... (правильно) морде; по-друге: это Test Piece - вы не прошли испытание... по-трете:Тягнибок не просто клоун а вельми хитрый и потому опасный популист, если "кукла" разыграется вреда будет много... чем могу вас утешить, он не единственная "кукла" на политическом небосклоне Украины есть еще сладкая парочка - арсений, януковыч.
dd23 // 15.07.2009:17.25.41
2 Jew Та ніхто нікого не б`є і не збирається. Просто дискутувати на теми українського націоналізма із особою під ніком Jew апріорі некоректно.
Гість // 15.07.2009:21.09.19
dd23 // 15.07.2009:17.25.41- а чому некоректно? в мене от не просто нік, а реальне єврейське прізвище. за паспортом. але головне ж не паспорт, а те, що я є (поміркований) український націоналіст. відповідно, і мені можна дискутувати щодо українського націоналізму, і зі мною можна дискутувати щодо українського націоналізму теж. врешті-решт - приклад не новий, але, бачу, потребує постійного оновлення - бандера, донцов, хвильовий чи фішбейн теж не були/не є "щирі українці". і наостанок - правильно таки пишеться "українського націоналізмУ". а не "націоналізмА". з "а" - це калька з братньої російської.
Олександр Михельсон // 15.07.2009:21.10.52
Попередній відгук - за 21.09.19 - був моїм. Випадково відправив, не забивши пароль...
dd23 // 17.07.2009:00.59.22
Я вважаю, і щиро переконаний, що український націоналізм і всі його відомі вади - проблема виключно українців. Я, наприклад, не втручатимусь ні за яких обставин у діскусії на тему сіонізму. Бо це виключне право єврейського народу.
StevenFer // 06.03.2018:08.19.37
generic cialis <a href=http://kjcialishuef.us/#9712>cialis coupon</a> cialis coupon <a href=http://kjcialishuef.us/#88>cialis generic</a>
ErnestHeews // 08.03.2018:19.13.22
buy viagra american express <a href=http://genericviagrahlv.com/#9578>generic viagra</a> buy viagra nz <a href=http://genericviagrahlv.com/#2733>generic viagra</a>
TerryCreag // 10.03.2018:16.46.38
<a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#1642>viagra without a doctor prescription</a> <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#7202>viagra without a doctor prescription</a>
Michaeldox // 11.03.2018:00.37.37
buy generic Viagra <a href=http://viagra-generics.us/#8642>viagra generic</a> generic Viagra <a href=http://viagra-generics.us/#3669>viagra generic</a>
TerryCreag // 11.03.2018:17.59.49
<a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#8930>viagra without prescription</a> <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#3138>viagra without a doctor prescription</a>
TerryCreag // 14.03.2018:06.27.55
<a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#5791>viagra without prescription</a> <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#4172>viagra without a doctor prescription</a>
TerryCreag // 15.03.2018:21.14.51
<a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#9774>viagra without a doctor prescription</a> <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#8905>viagra without prescription</a>
Robertoxige // 17.03.2018:00.53.46
viagra without a doctor’s prescription <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#855>viagra without prescription</a> viagra without a prescription <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#6019>viagra on line no prec</a>
ThomasEnuro // 17.03.2018:10.31.42
generic Viagra <a href=http://viagra-generics.us/#3985>viagra generic</a> generic Viagra 100mg <a href=http://viagra-generics.us/#9666>buy generic viagra</a>
ThomasEnuro // 18.03.2018:15.08.21
generic drugs <a href=http://viagra-generics.us/#8452>viagra generic</a> Sildenafil citrate <a href=http://viagra-generics.us/#8632>buy generic viagra</a>
Robertoxige // 18.03.2018:23.05.38
viagra without a doctor prescription <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#723>viagra on line no prec</a> viagra without a prescription <a href=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#4090>viagra on line no prec</a>
Оставьте Сергея Проскурню в покое!
Телекритик // 14.07.2009:13.24.28
У Проскурні є одна особливість - він дуже специфічно будує стосунки з людьми. Сергій не тримає слова, не вміє коректно відмовляти і схильний до пліток та інтриг. Тому він є безумовно відомим режисером, але не є авторитетною людиною. А для керівника людський авторитет чи не такий самий важливий, як професіоналізм. Можливо саме ця специфіка і додала аргументів противникам Проскурні?
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 14.07.2009:14.22.59
[Содержимое поста вырезано цензурой]
Юрій Луканов // 14.07.2009:15.06.11
ЗоюЮ ти негайно розлучайся з чоловіком і виходь заміж за Кваснюка. Веселе життя тобі до кінця днів буде забезпечене
Зоя Казанжи // 14.07.2009:15.07.00
У нас в городе говорят, что переписка с г-ном Кваснюком - нежелательна:)
Зоя Казанжи // 14.07.2009:15.10.28
Луканову: якісь у тебе дивні пропозиції щодо веселого життя:)
Юрій Луканов // 14.07.2009:15.11.47
Зою, я ж не про листування з ним, а про ЗАГС кажу. Можу навіть боярином на весіллі бути. Хочеш? Правда, за умови, що ві не набухається і не розчавить мене автом весільним. До речі, ти мені матрицю по фестивалю обіцяала прислати Це до нареченого твого не має відношення
Зоя Казанжи // 14.07.2009:15.14.45
Про переписку я то Г. писала, не тобі. Мабуть, мені прийдеться видалити твій коментар, бо щось ти надто серйозно пишеш всяку фігню:) З приводу інших питань мені можна писати на електронну пошту.
Зоя Казанжи // 14.07.2009:15.23.02
Телекритику. На мій погляд, професіоналізм то є одна із складових людського авторитету. Так, принаймі, має бути. Звичайно, вибудувати стосунки - то теж своєрідне мистецтво. І досить тяжко ним оволодіти, коли всі проти, тому що просто проти. Отримувати дотації і 35 років співати Кармен - це? ,безсумнівно, серйозно. І, може, колись, стане зрозуміло, що це шлях у глухий кут. Колектив захвилювався, бо треба ПРАЦЮВАТИ. Бо зміни - це праця, робота. Хочете, вгадаю, як будуть розвиватися події далі? Хоча, Ви і самі можете "вгадати"... Сумно, справді. З появою Проскурні глядач прийшов до театру.
Юрій Луканов // 14.07.2009:15.45.44
Зою, фігню і треба писати з серйозним виглядом. Тоді контраст між змістом і формою справляє певне враження. Сподіваюся смішне. А якщо фігню писати з несерйозним виглядом, то вона викликатиме підозри у розумовій неповноцінності автора фігні.
Юрій Луканов // 14.07.2009:15.51.23
Зою, у мене ще одна думка. Треба арію Хозе віддати Кваснюку. Тоді до театру взагалі неможливо буде проштвхатися. Любителі "камеді клабу" і "95-го" кварталу потечуть туди рікою. Треба Проскурні підказати. Тоді ніхто не буде нарікати, що він помаранчевий і що проштовхує всяку помаранчеву сволоту.
Зоя Казанжи // 14.07.2009:15.59.01
А от про арію Хозе - це добре!:)))) Народ справді повалить - один раз:)
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 14.07.2009:16.29.09
[Содержимое поста вырезано цензурой]
Юрій Луканов // 14.07.2009:16.42.17
Григорію, ви тільки увявіть цю сцену виходите ви. тобто слон, і співаєте арію. А Моська у моїй особі буде битися в екстазі на гальорці (бо в партер продадуть квитки більше поважним особам, ніж я) битиметься в екстазі і волатиме несамовито: "Біс!!!!!!!!". Біс - тобто не чорт. А біс в розумінні повторити. І ви будете повторювати і повторювати. І так до безкінечності. Це ж вам не хухри мухри буде. Це ж вам не якесь занюхане телебачення робити. На оперній сцені ви міжнародну славу здобудете. Бо такого ще ніхто ніколи не бачив.
Путинд // 14.07.2009:17.04.49
Гриша, у тебя очко уже зажило? А то что-то больно из пасти твоей бабской говнецом смердит. Мало гадишь на оранжоидов. По результатам месяце будешь депримирован на 100%. Гавкай побольше, шавочка ты моя любимая! Нахера мне интеллигентная Аддэса? Тока тупорылое жлобство защитит Адессу от морального разложения и американизации и украинизации. А ты будешь награжден деревяным рублем, лаптем и корытом акрошки. И кстати, может ты жидок? Мои лягавые наведут о тебе справки. Пока!
Зоя Казанжи // 14.07.2009:17.24.52
Під моїми текстами ще ніколи не було такої фігні. Бо ніколи Кваснюк Г.В. не спокушався сюди писати. Тому прошу і надалі, тамуючи цікавість чи ще якісь почуття, не залишати тут своїх коментарів, Григорію Віталійовичу! Це є таке маленьке моє прохання і те найбільше, що ви здатні здійснити для мене:) Дякую!
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 14.07.2009:17.33.41
[Содержимое поста вырезано цензурой]
Юрій Луканов // 14.07.2009:17.40.31
Зою, ти мене вбила наповал. Як можна відмовити такій видатній особистості, як добродій Кваснюк?!!!!! Такой матьорий человечище робить тобі честь і своєю величчу прикрашає твій нікчемний блог, а ти його безцеремонно відшиваєш. Та про твоє ж нахабство завтра вся Одеса гомонітиме. Тобі ж ніхто руки не подасть. Зою, схаменися, поки не пізно!!! Заклич шановного Кваснюка далі тобі писати. Інакше ніхто тебе не зрозуміє.
Телекритик // 14.07.2009:17.56.09
Пані Зою! У кожного "не вийшло" є два співавтори: "не дали" і "не зміг". Нема в Україні театру, де Проскурня працював головним режисером, попри свій талант, професіоналізм і досвід. Все ж таки "головний" - особлива кваліфікація. Тож на мою думку Сергій - повноцінний співавтор їхньої з Одеською оперою спільної поразки.
Зоя Казанжи // 14.07.2009:18.14.20
Майже погоджуюсь з Вами з приводу співавторства поразки Проскурні. Але тут поразка була неминуча, бо дуже багато людей того бажали. На жаль. Проскурню ніхто до Юлі не запросив і ніхто не послухав. До речі, два його проекти - Парад диригентів та нова постановка Кармен, - принесли театру чверть мільйона гривень прибутку. Сьогодні частина колективу зробила заяву з приводу звілнення Проскурні. Як на мій погляд, оприлюднили кілька важливих тез: дочекатись виходу із відпусток основної частини колективу; провести ревізію; вибрати директора таємним голосуванням.
Зоя Казанжи // 14.07.2009:18.23.10
Кваснюку, наостанок, замість епітафії:) Щиро дякую, що дослухались, Григорію Віталійовичу. Коментарі - це дзеркало того, як ми, помаранчеві, відрізняємось від таких, як ви. Успіхів!
Юрій Луканов // 14.07.2009:18.41.38
Зою, а мені замість епітафії що? :))))))
Путінд // 14.07.2009:18.44.07
Пані Зою, дякую, що відшили цього кваснюка. Так інтелігентно і ефективно!
Олександр Михельсон // 14.07.2009:20.23.29
вообще, характерный момент: блог был о проскурне, но каменты получились о совершенно постороннем придурке, вообще к делу отношения не имеющем. это яркий пример, господа: ведь именно так испокон веков всякое быдло и влезает на верха. достаточно суметь изменить повестку дня....
freeman // 15.07.2009:08.37.02
А ничего удивительного, что комментарией было больше о другом. Если бы не методичная провокация г-на Луканова - ему кажется, что это юмор, а по стилистике он мало отличается от своего визави (Кваснюка), что-то как кость в горле стоит этот Кваснюк. Автору было бы легко и нормально справится, что собственно она и сделал, но уже вынуждена вмешаться на высоких оборотах. И, кстати, изголения г-на Луканова тоже не очень украшают "поморанчевих", раз уж тут все так с печатью групповой идентификации. Надо бы такому уважаемому автору не забывать в своей стилистике, что по его шуточкам и текстам судят о целой политической групе, а, скорее, о ценностном ориентировании. А по тексту поста - кажется, это первая информация о конфликте, которая другую сторону показывает, не только коллектив театра. Спасибо
Юрій Луканов // 15.07.2009:10.28.14
Зою, скажи, будь ласка, добродієві під ніком freeman, що я ніякий не провокатор, а зовсім навпаки.
зритель // 15.07.2009:11.01.36
смотрел "Кармен", понравилось очень! Проскурня на своем месте! Юля не права....
Зоя Казанжи // 15.07.2009:11.24.41
Дякую всім, хто підтримав в коментарях саме ТЕМУ мого посту і не відволікав нічию увагу на різні штуки типу жарти:) На жаль, Сергій Проскурня НЕ МАЄ змоги оприлюднити свою точку зору, вірніше, не може достукатися до прем`єр-міністра країни, яка на данний момент взяла до уваги лише ОДНУ точку зору людей, що несамовито захищають можливість і надалі використовувати театр не для глядачів, а для себе, коханих... Дякую всім, хто написав на мою поштову скриньку і запропонував конкретні кроки. Для тих, хто має що сказати чи зробити, повідомляю адресу: zoya.kazanzhy@gmail.com ...Підозрюю, що вишиванка Проскурні і стала отією основною ганчіркою для місцевих, перепрошую, "биків".
Юрій Луканов // 15.07.2009:13.44.30
Зою, ти можеш написати статтю і послати, наприклад, Олені Притулі в Українську правду. Думаю, що вони охоче надрукують це як колонку автора. Якщо треба, то я можду словечко замовити, але думаю, що вони і без мене таке надрукують.
Людмила Чичканьова // 15.07.2009:18.07.53
Зою, цікаво - а як там у театрі згадують Василя Василенка? Йому вони вишиванки "прощали" чи там теж щось подібне було?
freeman // 15.07.2009:18.37.11
Хорошо, что уважаемый автор подняла вопрос о "другой стороне" спора. Хотя, как кажется, что не все так однозначно, как видится на первый взгляд. В Одессе не все же так обоззлены вышиванками. Не хотелось бы, чтобы складывалось такое превратное мнение о городе, который изо всех сил еще пытается держаться в полиэтническом состоянии толерантно. А в этой ситуации, вероятно, есть некие и содержательные претензии у обеих сторон. Жаль, что так поздно уже вмешиваться, что решение принято и по сути, обе стороны оказались не услышанными и не понятами.
Зоя Казанжи // 15.07.2009:20.33.18
Не все однозначно, згодна. Але ще не пізно. Наскільки мені відомо, нова призначена людина має статус "в.о. до призначення директора". Принаймі, в подібних конфліктах треба вислуховувати обидві сторони. Як же можна приймати рішення з приводу персони, якщо у тебе в кабінеті сидять люди, які люто ненавидять цю персону?! Людмилі Чичканьовій. З приводу Василька не знаю, але Васильку пощастило, що він в Одесі зараз не живе:)
шкода Одесу // 15.07.2009:22.26.23
Ну і шкода! А могли би тішитися Оперою.
Ioanna // 16.07.2009:01.09.46
ой...только расстроилась. :( Думала..ну, ладно..всякие там беды..но человек то доказывает, что он не просто в силе принять эту должность, но и бороться со всеми вытекающими последствиями! оставьте Сергея Проскурню! может на улицу с такими плакатами выйти?!
freeman // 16.07.2009:01.35.55
Ну уже есть приказ министра культуры о назначении Дуды. Но, как видно по новостям, кажется часть профсоюзов откликнулась в поддержку Проскурни. Значит, опять же не так все однозначно. Можно еще повлиять, привлекая общественное мнение, но не в "черном" пиаре (какие махровые и боязливые и пр те, кто против), а, всегда надежней и приятней, какой хороший тот, которого отстранили и какие у него были планы и пр, пр. И с предложением еще остановится и обсудить все плюсы и минусы новой политики в театре. Так могло бы быть наиболее эффективно для того, чтобы еще попробовать примирить конфликтующих. И все же. Как-то неприятно читать иронию об одесситах, пугающихся вышиванок. Любое обобщение чревато и несправедливо.
Зоя Казанжи // 16.07.2009:08.48.25
Про вишиванки в Одесі я напишу окремий пост. Без будь-яких узагальнень, чесно! А ось з приводу того, що вже пізно: http://revisor.od.ua/news/Artisty_Odesskogo_opernogo_prosyat_ne_uvolnyat_S-003592/
Цуца (одеська) // 20.07.2009:22.13.15
Ой, Зою..Яка ж ти, мамо, поспішна...І зла...Проскурню зняли.. Дудою замінили.. А ти вже, мамо, помаранчева? І давно? Тут би я підмлргнула..і кахикнула тризначно... Кого ти, мамо, захищаєш? Недопалка львівського? І що ти ото, мамо, вчиш гарно писати?.. Посоромся.. Ти сама хоть щось путнє видала за своє життя? От щоби хоч одне.. нехай маленьке? Інформушне? А Гришу не чіпай.. Тобі до таких гарбузів ще повзти й повзти городами..поруч з Ківаловим.. тут би я також підморгнула..
Зоя Казанжи // 23.07.2009:00.56.52
А цуца - то кваснюк-транвесті?:) Я, звичайно, нічого путного за своє життя "не видала", бо у нас з тобою, бабцю, різне поняття про щастя:) моє путнє і твоє - це як два береги двох річок:) Це я так пишу тобі по-простому, на рівні "інформушного", щоб ти зрозуміла. А гришу хто чіпає - я таке ніколи й не чіпала, мій злий рівень не дозволяє. То гриша лізе у спілкування як перезріла наречена до потенційних женихів. Але таке буває, я не ображаюся. До гриші мені не просто повзти, я думаю, мені до нього летіти і не долетіти!.. Навіть після екстремальних лінгвістичних курсів. З приводу Ківалова багато хто моргав. І де вони зараз?..:) А гарно писати - так, вчу. Ти знаєш, старенька, виходить добре:) Невже заздриш? З приводу помаранчовості - то ти тут просто пальцем сама знаєш куди:) Але не хвилюйся, можеш писати. В окремих випадках це може розцінюватися, як терапія. Привіт твоїм:)
Геро // 06.10.2009:07.01.20
Зоя! Відгукнись! Дуже потрібно. gero@farlep.net
Менти оборзіли
Shugai // 14.07.2009:09.50.09
http://www.tema.in.ua/article/4916.html Іноді, пане Юрію, краще писати по ділу, а не патякати: "Лозінський, ти де?". Підняти дупу і не сцяти, що й робить Єльцов.
Юрій Луканов // 14.07.2009:09.58.21
Моя дупа торік десь біля трьох місяців була у відрядженнях у справах людей, яких безневинно посадили. Лозинський в силу свого статусу став найгучнішим злочинцем. А я займався менш помітними бандюками при посадах. Від меншої помітності вони не перестають такими бути.
Shugai // 14.07.2009:11.30.11
А де результат від поїздок?
Юрій Луканов // 14.07.2009:11.53.11
Результати від поїздок парочка справ, коли Верховний Суд скасував рішення обласних апеляційних. Ще раніше два хлопці, які вийшли з-за грат. Правда, і поразки були. Лінк з теких матеріалів стоїть у цьому блозі. Матеріали публікувалися на ці теми в "Україні молодій", "Українській правді", "Газеті по-українськи" газеті "День". Зайдіть в оці видання і наеріть в пошуку моє прізвище. І по заголовках можете вирахувати розслідування на тему вбивць, які не вбивали. А лінк на один із матеріалів стоїть навіть в цьому блозі.
Юрій Луканов // 14.07.2009:12.00.57
Ось вам ще один лінк http://ua.pravda.com.ua/news/2006/7/5/43933.htm Все інше, якщо цікавить - шукайте самі
Shugai // 14.07.2009:14.13.34
Дякую! Визнаю свою неправоту. Перепрошую :)
Юрій Луканов // 14.07.2009:15.04.10
Аж дивно. Дуже часто стикаюся з тим, що визнати свою неправоту для багатьох це як достінки стати на розстріл. Будуть біле називат чорним аж до сотаннього.
freeman // 15.07.2009:08.46.10
А между прочим, извинения принес комментатор, а вот не пройтись и не унизить еще больше человека при этом - это и есть человечность. Извините за патетику, которую вы все равно оценить не сможете. Обычно люди принимают извинения, не изголяясь, что дурак раньше не понял. Но что ожидать от человека, который сам от тюремного языка не отходит и называет одну из властей "менты". Да, вы, вероятно, много знаете и много делаете с теми, кто злоупотребляет властью. Хотя бы на уровне милиции. Но вы же журналист, должны бы понимать, откуда корни, что происходит. И могли бы понимать, какие могут быть последствия в государстве, если власть, государственная - как феномен, явление, а не в персонализованном ее виде, будет полностью дискредитирована в обществе. У такого общество мало сил и почти не будет будущего. Вы это готовите своей стране?
Юрій Луканов // 15.07.2009:09.57.07
Шановний, freeman! Вибачте, але у мене враження таке, що ви, як казали колись, смотрите в книгу и виждите фигу. Я навпаки підтримав вибачення мого випадкового опонента. У відповідь на його вибачення і визнання власної неправоти я написав, що часто зустрічаюся з людьми, які вмруть, але неправоти своєї не визнають. Де тут знущання з нього? А ментами я їх називаю тому, що з тими міліціонерами, з якими менідовжиться мати справу у своїх розслідуваннях, то їх не те, що ментами назвати варто, а бандюганами. Дискредитую їх не я, а вони самі себе дискредитують своїми ганебними вчинками.
freeman // 16.07.2009:01.42.36
Может, конечно, ошибка и в моем понимании. Но если бы был бы хоть намек на благодарность или нечто позитивное в вашем комментарии об извинениях, то тогда и вопросов бы не было. А так. Лишь некие рассуждения о том, как люди - ужас какой, с трудом извиняются или даже признают свою неправоту... Я - не подстрекатель, но на месте Shugai можно было бы и обидиться:) Хотя... удивление - это, вероятно, тоже реакция. Кстати, можно также порассуждать, как нелегко бывает адекватно принимать извинения:))Так чтобы не задеть этого человека, чтобы не было ощущения "проигранного боя":))
Shugai // 16.07.2009:10.44.00
Годі вам, хлопці. Немає ніяких образ. Мені цікаво як пан Луканов все ж оцінює статтю на Темі і саме в такому жанрі (може трішки жорсткому)? Погодьтеся, мало хто так пише. Гадаю, людям треба іноді давати такі матеріали, щоб вони власними очима бачили, що відбувається зі іншим боком дзеркала.
Юрій Луканов // 16.07.2009:12.20.26
Для Shugai. Мені здається, що ви адекватно сприйняли мою репліку про людей, які не здатні визнати свою правоту. Я би оцінив ту свою репліку як подяку і схвалення вашого вибачення по суті, а не формальним "Дякую". Для мене відповідь або оцінка моїх дій по суті є завжди вижливішою, ніж просто "дякую". А оцінюю публікацію в "Темі" я дуже добре. Після того, як я її прочитав, то зателефонував Олегу Єльцову і ми з ним побалакали на цю тему. Я думаю, що такі публікації вкрай необхідні і Олег молодець, що все це розкопав. Його публікація, де викладені факти, не дасть змогу потім вішати лапшу на вуха читачам і виборцям, мовляв, щось там спочатку перекрутили, щоьс там не так висвітлили. А взагалі Олег справді не боїться відривати сідницю від стільця. І не тільки для того, щоб щоьс розслідувати. Він, анприклад, місяць їздив по Чілі і надрукував цикл репортажів про це. Ще раніше він мандрував Індією і Непалом. Я йому заздрю білою заздрістю. Правда, я сам теж трохи мандрую. І теж книжки пишу про це. Але мрію податися до якоїсь екзотичної країни, наприклад, Індію.
Shugai // 16.07.2009:13.15.24
Так, Олег молодець. Шкода, що таких мало :(
Канал NTD скаржиться на цензуру
Олександр Михельсон // 14.07.2009:01.22.28
Цікави текст, Юрію. Тільки не "віщання", а "мовлення", і не "в обличчі", а "в особі". Хоча не знаю, як там китайською....
Для чого писати про президентів?
Тарас // 19.07.2009:18.22.40
Не хочу щоб мене бачили в Кучмівському зекалі. Він для мене чужий наскрізь. Нічого спільного з собою не бачу. Вдавати партіотів і просити підтримки у партійякі мають електорат сьогодні як ніколи зрозуміло, що це не заради ідей, влади. Кучму зігнали і його фальсифікатора наступника. Що у практично незасудженних злочинців може бути відображанням котрогось з українців? Нічого. Неромантик Кучма керував і лобіював прихватизацію яка відбулась за нього. 9 березня 1999 не його міліція ловила за українську мову в Києві? Покажіть мені конкретну заслугу Кучму і прирівняєте до втрат України. Книжку його тільки політикани читають, які біля нього були і їм цікаво. Решта не проти буде як Кучма виїд і поверне стртегічні бомбардувальники ТУ-122, які подарував Росії... http://sites.google.com/site/kozackiywriter
Что главное в жизни мужчины
ду-ду // 10.07.2009:16.59.14
а вы и на рыбалку в меховом пальто пойдете. Сизов? ))
Іван // 10.07.2009:18.30.43
"ДвижИтесь", "Красивых девчЁнок"! Це повний алєс капут! По-моєму, легше переписати правила граматики, ніж примусити навіть головних редакторів вивчити до пуття хоч якусь мову. Хоча б ту, яка потрібна для заробляння грошей. Ну, будь-ласка, запам`ятайте, в російській "девчОнка", "мальчОнка", "кабачОк" і т.д. "ДвижЕтесь" - перевірка "движЕние". "Кому то" - через дефіс. Про "называецца" - помовчу. Хотілося б думати, що це стьоб, але з огляду на попередні випадки з`являються сумніви. І не треба одказувати про занудство і починати дискусії на рівні "не нравицца - не читай". Це, загалом, неповага до читача, а то й профнепридатність.
freeman // 11.07.2009:03.36.04
Тест на профпригодность это главный редактор не только по грамматике мог бы не пройти. Про опечатки и говорить не приходится - ответственность перед читателем это не основное качество наших журналистов. КАк можно позволять выпускать тексты с опечатками даже в загоовках, это о каком отношении автора к своему делу говорит? Но текст! Глубина смысла и образов! Про блондинок и секс тут и так понятно - пусть об этом скажут Но предположения о политиках! Или пользуется тем, что вряд ли кто из политиков прочитает этот текст и можно говорить в СМИ, как на рыбалке после выпитой водки - умеренно или не очень, как здоровье позволит. Если у редактора нет никакого внутреннего самоконтроля, хотя бы задуматься, могу ли я этот хлам своего больного воображения предоставить людям? То , что авторы друг друга в основном хвалят, понятно. Я читаю с надеждой на то, что должна ж остановиться эта вакханалия пошлости, невежества и огранниченности. Телекритика, или ее блоги - как зеркало нашей журналистики - безграмотность, безответственность, пошлость. Вероятно, ожидать острую мысль (или хотя бы какую-нибудь, чтобы мыслью можно было назвать), яркий красивый образ, сьтль мышления, демонстрирующий неординарность видения и пр. интеллектуальные украшения .. Это не здесь, не у наших журналистов и редакторов, отмечающихся здесь. Часто сие похоже просто на записи на заборе, только в расширенном виде. Та же идея, тот же стиль. Может переименуетесь? Для адекватности восприятия?
Дмитро Сизов // 12.07.2009:18.47.43
На рыбалку - только в пальто))) Вижу камены Борюсика))) Борюсик - пость в своём блоге и не лезь в мужские, у вас голубых - другая грамматика. И не переходи на русский - ip адрес виден на сервере.
freeman // 12.07.2009:18.59.30
Сизову. А вы еще и гомофоб, батенька! Конечно, когда вы, настоящие мужики, говорите о главном - водке и бабах (блондинках и пр), все должны в благоговении замолкать и внимать. А еще против свободы слова?!) Чего же нельзя в вашем блоге писать? Разве это не "публичное место"? Интересно все складывается:)
Гість // 20.07.2009:11.58.03
если б еще жена интересовалась, что нужно мужу для здоровья

Головна RSS