Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

prkexbmy
http://sildenafilneu.com best place to buy generic viagra online https://viagrabez.com sildenafil http://viagraplc.com buy viagra online usa http://viagratph.com when does viagra go generic http://cialisviu.com ...
Коментарів: 4494
gxhojioc
f <a href= http://viagratph.com >buy viagra</a> bent <a href=http://viagratph.com>viagra</ a> generic viagra
Коментарів: 4494
sgrshyto
#random<a>.z] <a href= http://viagratph.com >{viagra|generic viagra|buy viagra|buy viagra generic|viagra online|cheap viagra|buy cheap viagra}</a> #file_links<>C:\eng.txt",1,N] ...
Коментарів: 4494
cqheryvd
w <a href= http://cialisviu.com >generic ed drugs from india</a> company [url=http://cialisviu.com]generic ed drugs from india[/url] were can i buy cialis http://cialisviu.com b <a href= ...
Коментарів: 734
dtddkzzy
b https://viagrabez.com over the counter viagra <a href= https://viagrabez.com >viagra</a> art [url=https://viagrabez.com]viagra[/url] viagra alternative
Коментарів: 734
qmoozgtg
http://sildenafilneu.com liquid viagra https://viagrabez.com buy viagra http://viagraplc.com sildenafil over the counter http://viagratph.com what does viagra do http://cialisviu.com cialis 10mg
Коментарів: 4494
nmjjmuqa
n https://viagraplc.com what is herbal viagra <a href= https://viagraplc.com >generic viagra</a> greater <a href=https://viagraplc.com>canadian pharmacy viagra</a> difference between ...
Коментарів: 4494
wtptuimp
l https://viagraplc.com cost of viagra <a href= https://viagraplc.com >canadian pharmacy viagra</a> fit <a href=https://viagraplc.com>buy viagra online</a> best over the counter ...
Коментарів: 4494
bljykqwh
w <a href= http://viagratph.com >viagra</a> pounds [url=http://viagratph.com]viagra[/url] cheap viagra j https://viagraplc.com active ingredient in viagra <a href= https://viagraplc.com ...
Коментарів: 734
mxxxudve
http://sildenafilneu.com what happens if a girl takes viagra https://viagrabez.com generic viagra online http://viagraplc.com online viagra http://viagratph.com viagra sample http://cialisviu.com cialis ...
Коментарів: 734

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Скорбим
lapusya // 01.03.2010:13.29.40
я была в шоке.... такой молодой актер, такой умничка,....чего стоит наша жизнь? все там будем, но блин, зачем так рано уходятть??? в самом рассвете сил.... ДУСЯ на днях написала, что Валдис Пельш в реанимации...
Дивнич // 01.03.2010:19.55.53
Прокурор требовал два года условно. Но суд проявил принципиальность – приговорил актера Владислава Галкина к году и двум месяцам условно. Если кто забыл, напомню сюжет триллера. Пьяный актер устроил стрельбу из травматического пистолета в баре – по бутылкам, бармену, посетителям. Когда приехала милиция, избил милиционера. Его схватили, привезли в отделение, где он, натурально, заснул. Да, в процессе задержания, кстати, еще одного избил… Ну-с, потом приезжает папа – народный артист, член какого-то совета при МВД, еще какой-то чин из МВД. Проснувшегося Галкина выпускают из обезьянника. Само собой, Галкин остался на свободе – не Алексанян же, опасности для общества не представляет. Народ был вообще уверен, что дело замнут. Но избитый мент на беду оказался принципиальным, отказался идти на мировую. В результате – вот такой суд, вот такой приговор. Кстати, Галкин опубликовал и покаянное письмо. Там он написал, что против милиции никогда ничего не имел, а вообще он – не «мажор» какой-то, которого «всегда отмажут». Нет! Он готов – как всегда – отвечать за все. Как мужик. И если «общество решит, что Владислав Галкин должен быть уничтожен», то он примет это решение. О том, что судить его будет не «общество», а суд, что его собираются не «уничтожать», а просто по закону посадить, артист не упомянул. http://ej.ru/?a=note&id=9744 Полезно припомнить разнузданную травлю.
Кличуть у ГПУ
читадтч // 27.02.2010:00.39.20
На первом допросе , под протокол, упомяни фамилии: Пукач, Кравченко, Медведько - в любой последовательности. Никаких вызовов больше не будет.
Юрій Луканов // 27.02.2010:01.17.47
Спишіться зі мною lukanov@ukr.net Я попрошу профспілкового партнера-юриста, щоб він проконсультував вас.
Рома Сухан // 27.02.2010:22.45.20
>>Юрій Луканов Не думаю, що все так погано :) Скорше за все розмова зведеться до настпуного: - а ви там були? - ні - то чому прийшли - бо викликали - то вальцуйте звідси :)
Друга рідна і другорядні діти
babay // 26.02.2010:16.25.48
Хай буде Бабовида! Але я таки за суд із стягненням моральної шкоди і заборону підходити до дітей ближче, ніж на 10 метрів.
lapusya // 26.02.2010:18.31.22
Хто дав право пані Фаріон вирішувати як нам називати своїх дітей?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! і якщо вона вже така заядла українка, то чому носить досі на собі російське ім;я - Ірина, в укр.мові правильніше Ярина. Ярина Жіночкувата :)))))))))))))))
підтримую // 26.02.2010:18.59.03
Автор молодець! Обома руками - за кожне її слово! Те, що дозволила собі Ярина Бабовида ( а інакше її тепер не називатиму) не має назви, це справжнісіньке ґвалтуваня дитячої свідомості, бо під сумнів публічно поставлено власне дитячу особистість.
ХХХ // 26.02.2010:22.13.23
Щира українка Ирина Фариондт чомусь назвала свою рідну доньку Жанною. Звичайно, дитина не винувата, якщо мама дурнувата. Нехай собі Ирина живе й лікується, от тільки педстажу, вченого звання та завідування кафедрою її потрібно прозбавити. Може, в Тель-Авіві її приймуть?
яяяя // 26.02.2010:23.07.07
Відколи це Ірина стало російським імям?
для яяя // 26.02.2010:23.46.37
хотите покопаться в истории? имя Ирина - древнегреческое. украинскими считаются Ярынка, Груня, Дарина,Гапка...по сути Ярина -древнеславянское имя. На истинной Украине(в глубинках традиций) Ярынок было больше, чем Иринок, в России наоборот. в последнее время имя Ира считается не модным, г-жа Фарион пытается его пиарить и сделать актуальным:)
Пончик // 27.02.2010:00.58.13
Диктатура починається тоді, коли якесь чмо починає вказувати батькам, як називати свою дитину. Коли приходить і вказує (за яким правом?), в кого правильне ім*я, в кого ні. Потім міряти - в кого правильна форма черепа, в кого ні. Вам це нічого не нагадує?
ingvar // 27.02.2010:12.49.45
Ув. Пончик!Условия для диктатуры уже были созданы в период президенства Ющенко.Именно его ,,культурная" политика вывела биологический вид ,,фарион обыкновенный(агрессивный)" и можно только догадываться,как было бы в случае его 2-го президентского срока,хотя самого его обвинять в диктаторских наклонностях не следует.Ему бы просто объяснили,что ,,це все заради національного відродження".С автором статьи согласен почти во всем,вот только без ,,ложки дегтя" не обошлось.Я имею ввиду случай с сыном Игоря Пелыха,о том что ,,Вани живут за Уралом".Это,кстати,очень недалеко от того,что в новейшей истории Украины будет названо ,,фарионом".
Небайдужий // 27.02.2010:18.12.18
де треба проголосувати???
тягнивбІк // 27.02.2010:19.21.08
Сцена в українському Львові. З вікна мати-бабця Ірочка Фабіан кричить своїй донці Жанні, що залишила свого синочка та вийшла у двір з цигаркою: Жаннета!Жаннета!! Йди но швидше додому, Генріх всрався!
Норма Джин Бейкер // 28.02.2010:13.31.21
Не треба перегинів, діти ні в чому не винні, навіть діти Фаріон. Хоча мені теж цікаво, чому вона не назвала свою доньку Гапкою чи Одаркою, а сама не називається Яриною - при такій скаженій любові до всього українського. Фаріони на Заході були й будуть, особливо коли влада припускається такої недолугої політики у міжнаціональній царині. А наслідки відомі: по-перше, неминуче буде реакція й перегини в інший бік, а по-друге - ми сіли в калюжу в економічній сфері. Найправильніше буде Фаріон засудити по статті - і показово.
Yaryna // 28.02.2010:20.57.07
А-а-а-а-а! Я все життя борюсь щоб моє ім"я Ярина не плутали з Іриною, бо вони абсолютно різного походження!!! Не треба казати що Ірина і Ярина одне і те ж ім"я!!!! Ірина, якщо я не помиляюсь - грецького походження, а Ярина - давнє слов"янське. А решту претензій підтримую
марина // 01.03.2010:10.49.32
я от доньку хочу назвати кася(є таке польське імя), але мені навіть страшно уявити,як її будуть називати в школі..а коли виросте? оце наше по-батькові..в усьому світі нема, а в нас є.. і буде моя дитина дорослою і називатимують її кася іванівна...шкода малу
babay // 01.03.2010:17.44.28
Я, може, і не в тему, вле Кася - то є дімінутив (тобто зменшувальне) від Катаржина. Марино, спокійно називайте доньку Катериною, а зменшуйте на польський манер - Кася. І все буде ОК. Якщо, звісно, Фаріон не нападе :) http://www.behindthename.com/name/kasia
Вол. // 04.03.2010:17.24.18
Та нічого та Фаріон ні за кого не вирішує. Вона просто намагається вчити жити інших, наскільки може, виходячи зі свого світогляду. Так само, як нас, батьків, у Києві ось вже понад 18 років різні лікарі різних лікарень, виховательки дитячих садків, учителі, викладачі, дрібні й середні чиновники намагаються навчити, переконати, що нашу доньку звати не Олена, а Альона. Стараються зі всіх сил навчити й переконати дуже різні люди при тій чи тій невеличкій владі - нас, батьків, і саму Олену, що вона аж ніяк не Олена. І ніяк, знаєте, не стомляться ось уже 18 літ. Чи, може, 300 з гаком? Важкувато, але тримаємось. Чого й вам бажаєм...
Гість // 04.03.2010:23.22.46
1 питання: то кудись мають подітись Казимежі, Амінат, Сари, щоб була чиста українська нація? Мені це нагадує нацизм.
Роман // 16.05.2010:21.20.31
to марина // 01.03.2010:10.49.32 я от доньку хочу назвати кася(є таке польське імя) Прошу пані Марино, є у польській традиції ім"я Катажина (Katarzyna) зменшувально-пестливе Кася. Український відповідник цьому Катерина-Катруся
Ага // 25.10.2010:19.27.33
Ви ще пригaдайте "Улян "( В честь Улянoва лэнина) 70 рoкiв кoмунiстичнoї oкупацiї навязавшї силу силенну найменувань типу..: "Першoтравнина Oooктябрёва"; (я навмисне перебiльшив)
Ага // 25.10.2010:19.28.28
Ви ще пригaдайте "Улян "( В честь Улянoва лэнина) 70 рoкiв кoмунiстичнoї oкупацiї навязавшї силу силенну найменувань типу..: "Першoтравнина Oooктябрёва"; (я навмисне перебiльшив)
Гість // 21.12.2012:17.01.58
а вот еще одно значение )) http://hrinchenko.com/slovar/znachenie-slova/62045-farion.html
Бенюк і люди
хехе // 26.02.2010:14.55.03
А, може, він "москалів" споював?
Олександр Піддубний // 26.02.2010:15.46.53
Угу, мужикам горілку не дава, бо ті могли випити і викинути кошенят, тому "дарував" горілку жінкам.
Матчасть для Виктора Федоровича
Гість // 25.02.2010:15.58.16
это поток сознания?
Людмила Чичканьова // 25.02.2010:17.35.23
Гость, не успеваете? Ну, извините)))
Гість // 26.02.2010:12.21.07
Веневетинов?????? Да вы что, он же фамилию автора не выговорит...
Адекватный ответ на глупость
aromis // 25.02.2010:14.30.18
БРАВО КАЗАНЖИ! ФАРИОН+КВАСНЮК=КАЗАНЖИ. НО КУДА ВАШИХ ДЕТЕЙ ОТПРАВИТЬ?
Олександр Михельсон // 25.02.2010:14.58.04
таки да. отчего-то против кваснюка так сильно не восставали. и я даже знаю, отчего. просто для большинства украинских национал-демократов главное слово все-таки - "демократ". недаром именно они сейчас больше всех ругают фарион с демократических и даже, о ужас, либеральных позиций. а вот для российских национал-демократов главное слово - "национал". и фигушки дождешься даже от записного "русскоязычного либерала" громогласного осуждения нациста кваснюка. за редкими исключениями, конечно.
Гість // 25.02.2010:15.06.42
По поводу жидов - вырвано из контекста. Кваснюк цитировал Тягнибоковские шедевры. По мне, так абсолютная правда. Кваснюк - самый адекватный и правдивый журналист. Оранжоиды прос...ли Украину. А агентство З. Казанжи по-прежнему называется "Жаба". Как говорила Калугина в фильме Рязанова: "Идите, Александh Ефремович, у Вас теперь- новая, интересная должность". Скоро, Зоя, вас Кивалов снова призовет к ноге!
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 25.02.2010:15.41.40
[Содержимое поста вырезано цензурой]
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 25.02.2010:15.51.25
[Содержимое поста вырезано цензурой]
ingvar // 25.02.2010:16.27.08
По сути согласен с Григорием Кваснюком,но методы,все же,надо выбирать.Одно дело - дать по морде,другое - избить.Сравнение с Фарион не совсем адекватно.Тут впору вспомнить избиение Олеся Бузины,погромы и поджоги книжных магазинов членами ,,Тризуба" по всем известным причинам и т.д. и т.п..Перечислять взаимные обиды - дело неблагодарное.Вопрос в том,почему такое в основном происходит последние 5 лет?Что-то не припоминаю я такого во времена Кучмы.Чуть не забыл!Ув. А.Михельсон!Вы,вроде бы,человек грамотный,а говорите глупости.Неужели не понятно,что если к слову ,,демократия" приставить слово ,,национал",то первое теряет всякий смысл.
Зоя Казанжи // 25.02.2010:17.09.45
Вот как возбудились господа после "коронования" Януковича:)
ingvar // 25.02.2010:17.36.24
Вы правы,ув.Зоя.Только не мешало бы вспомнить о том,как ,,возбудился" 5 лет назад кое-кто на ,,оранжевой" дурмане.
Олександр Михельсон // 25.02.2010:20.26.14
ingvar // 25.02.2010:16.27.08 то есть российсктих национал-демократов таки не существуует? так я об этом и говорил. заметьте, я писал: даже относительно спокойных русских шовинистов - вот вроде вас - никогда не интересует борьба с нацизмом как таковым. вас интересует борьба только с нацизмом ОПРЕДЕЛЕННОГО окраса. и я не ошибся! тогда как я, тот же отар довженко, и еще тысячи украинских патриотов критикуют ирину фарион - вы и слова не скажете о нацике и человеконенавистнике кваснюке. до которого - чисто объективно - всякой фарион еще далеко. или скажете?..
СБУ // 25.02.2010:23.48.49
Уже сам думаю куди : США, Автралия, Нова Зеландія, ... тільки бі поскоріше.
СБУ // 25.02.2010:23.54.03
Бо в Одесі російський націоналізм процвітає, українську мову пригнічують, а те, що зробив Марков і Гурвіц особисто і правоохороні органи не відреагували - говорить, що у нас в Одесі немає правоохороних органів. Нам треба створювати свої правоохороні органи - міліцію: тобто озброєні загони громадян, народу.
СБУ // 26.02.2010:00.00.12
Марков і Гурвіц це не всі Бандити - ще є Клімов, Ківалов(підрахуй), про ментов і сбу я мовчу - з 1991 вони тільки те і роблять, що бандитизмом займаються. А Таможня "ето вообще ".
Зоя Казанжи // 26.02.2010:01.11.39
Олександру Михельсону: вот и я думаю, что при всей дурости Фарион ей до Кваснюка объективно далеко. Она - сущая невинность по сравнению с ним:) Его вот просто в комментариях рвет на части, а то, что он вытворяет в эфире, когда пришли "его пацаны" - это катастрофа. Он постоянно, например, гордится тем, что одессит. Вроде то, где у его мамы начались схватки, его личная заслуга:) И все через призму - "а что они могут знать, они ж не одесситы". Ущербность этого человека насколько очевидна, что можно было бы его пожалеть. Если бы не те провокации, которые он постоянно устраивает. Так что Фарион по сравнению с Кваснюком - это как опера по сравнению с "блатняком". Ей до него еще расти и расти...
брунов кальтер // 26.02.2010:07.47.12
Вы, конечно же, скопом броситесь осуждать. Но, вот, что, милые мои дерьмократо-ебералы, вам скажу. Кваснюка и ему подобных, многоголосо лающих на Украину украинскую, реально может остановить только режим диктатуры. Когда нечистивый рот затыкается элеменнтарно просто. Конкретно, кваснюку, на мой довольно опытный взгляд, достаточно применить розги по толстому, не подмытому, как и его не чищенный рот, заду. Естественно, предварительно вымочив розги в солевом растворе. Увы! Этот тысячелетний опыт никем еще не превзойден в последнем столетии. Человек, вообще, козявка. А человеческие отбросы - того мерзопакостнее. Жаль только, что великих чистильщиков неблагодарные потомки осуждают. Потому, как генетические ничтожества и трусы. Миль пардон! Что вы на это скажете, чистоплюи?
Зоя Казанжи // 26.02.2010:10.22.14
брунову кальтеру: скажу, що нахаба сміливий до першого ляпаса. Не погоджуюсь з вами по формі, але суть десь має право на життя:)
ingvar // 26.02.2010:11.19.51
Александр Михельсон//25.02.2010:20.26.14 Нет, не ,,определенного окраса",потому что исповедую интернационализм как мирное сосуществование наций и народов.Избиение людей не оправдываю,достаточно было бы пинка под зад.Приехавшие со Львова что,не понимали,что в чужой монастырь со своим уставом не лезут?Да,мы одна страна.Но страна эта собрана из кусков,у каждого из которых своя предыстория.Об этом постоянно надо помнить.
брунов кальтер // 26.02.2010:11.32.11
Зоя Казанжи // 26.02.2010:10.22.14 брунову кальтеру: скажу, що нахаба сміливий до першого ляпаса. Не погоджуюсь з вами по формі, але суть десь має право на життя:)... Це, звичайно, збіг. Проте мені завжди подобалися гречанки. До речі, реальні, натуральні елліни та еллінки були блондинами та блондинками. По суті. Кваснюк енд компані не НАХАБИ. Це для них комплімент. Нахабна поведінка властива деяким представникам людства. Ці ж виродки п"ятої раси подібні до нас, до людей, ліше ззовні. При дослідженні вмісту людиноподібних лантухів (кваснюк...) конче необхідно користуватися противогазом. Щиросердно співчуваю авторці блогу, бо змушена ходити одними одеськими вулицями зі смердючими кваснюками. Запахи білих акацій нівелюються.
До Зої Казанжи // 26.02.2010:11.55.43
Тобто ви виправдовуєте фаріон та "свободу"? А що "свобода" забула в Одесі? Одесити ж не їхали у Львів демонтувати пам`ятник Бандері. Ї ще: не тягала б "свобода" бабусь та дідусів на свої акції. А то самі втікають, а дєдушок б`ють. Ці бійки - то є звіт "свободи" перед своїми спонсорами. Зою, ви обираєте теми з "душком": то про першу леді попліткувати, то кровяка на асфальті... А слабо щось насправді достойне написати? А не килати кістку в маси, щоб люди далі гризлись.
Зоя Казанжи // 26.02.2010:17.25.04
Я нікого не виправдовую. Просто будь-які перекоси неприпустимі - і навела два приклади. "Свобода" в Одесі нічого не забула, бо люди, які поділяють погляди "Свободи" живуть і в Одесі також. І це не значить, що їх за це треба по-звірячому бити. А якби хтось побив тих, хто розділяє погляди, наприклад, "Родини" в Одесі, уявляєте, що було б?! "Нас, русскоязычных, одесситов в сорок пятом поколении" ну і так далі. Подібне - неприпустимо. А дідусь та бабусь, на жаль, "тягають" на акції багато хто. Я не знаю, як в тому випадку було. Але на відео не схоже, що організатори заходу "Свободи" провокували молодчиків із "Родини", щоб потім "відзвітуватися" перед спонсорами. Щодо "тем з "душком", як ви пишете. Це мій блог, пишу те, що вважаю за необхідне. Не читайте - перемкніть канал:) Кістки ловлять ті, кому їх не вистачає:) А ви вважаєте, що є теми "неважливі"? Наприклад? Про "достойне" - це про що?
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 26.02.2010:19.27.34
[Содержимое поста вырезано цензурой]
Зоя Казанжи // 26.02.2010:22.13.35
У Кваснюка сорвало крышу окончательно. Я не буду убирать его комментарий, хотя надо было бы. Ладно, Гр. Вит., я помню, как совсем недавно вы переврали мои слова, а потом, когда я вам позвонила, офигели и начали лепетать мне в ответ что-то типа: "Зоя Ивановна, я уважаю вас за то, что вы стоите всегда на одних позициях, хотя и на иных, нежели я". Заочно вы весьма смелый чувак. Скажете, не говорили мы с вами об этом не так давно?:) А по поводу лжи и предательства это вы о чем? Или просто все в одну кучу? Гр. Вит., говорят, вы пьете много, может все из-за этого?
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 26.02.2010:22.37.10
Я не собираюсь комментировать бредовые измышления свидомой истерички. Пани Зоя лишний раз доказала, что бесстыдное, наглое вранье - излюбленное оружие помаранчевой нечисти
Зоя Казанжи // 26.02.2010:22.43.47
Ну, я рада, что вы не опровергаете, что и о чем мы с вами говорили:) А комментировать не надо, расслабтесь, у вас теперь много работы - за десятерых надо стараться, учитывая, сколько ваших бывших соратников предусмотрительно покинули ваши ряды:) Вас, к счастью, уже никуда не берут, не зовут, не жалеют и не плачут:)))))
кальтер брунов // 27.02.2010:10.08.02
ЗОЯ, ПОЗДРАВЛЯЮ С РЕКОРДОМ ДЛЯ БЛОГЕРОВ. И КОЛИЧЕСТВОМ И КАЧЕСТВОМ - ПУБЛИКА АФИНАГЕННАЯ! )))) кваснюк, ты уже подмылся? когда в крематории горит дерьмо, вонь несмусветная.
urkor28 // 27.02.2010:14.37.21
Живу в Одессе и вижу все эти дикие свары - как же они все надоели.Как Вы все остервенели и потеряли элементарную культуру общения.Как бы хотелось,чтобы Вы не ругались,а сели вместе и погорили.Поверьте,толку было бы больше!Что стало с культурной когда-то Одессой?Куда ушла её аура? У каждого своя правда - пусть так,но зачем же терять человеческое лицо? Видимо,всё измениться,когда в Одессу возвратиться её интеллигентность - когда она перестанет быть провинциальным городом и обретёт прежнюю духовность. Успехов Вам
Олександр Піддубний // 27.02.2010:15.04.48
Пані Зоя, завжди про політику нецікаво. Я тут прохання про поміч знайшов із Одеси: http://www.from-ua.com/news/6382ccb6576e0.html
Зоя Казанжи // 28.02.2010:00.32.18
Олександру Пiддубному: на мiй погляд, про полiтику пишу мало. Здебiльшого на теми, дотичнi до полiтики. А це майже всi. З приводу лiнка. Моя "Жаба" активно займалась вiдпрацюванням теми допомоги бездомним тваринам в Одесi. I на досить багато речей ми вперше звернули увагу i досить реально допомагали. Але в мене особисто з котиками, навiть одеськими не склалося...urkory28 - я с Вами согласна. Ушли интеллигентность и терпимость. Но есть хорошая пословица (народ практически всегда оказывается прав в своей вековой мудрости): нечего бисер метать перед свиньями. Обращаешь внимание не просто на тупость, а на вопиющее нарушение закона, а в ответ - тако-о-ое! Предлагаете говорить высоким штилем? Вы когда слушаете Кваснюка в эфире - Вы считаете это свободой слова?!
Леся // 28.02.2010:14.17.57
У мене питання до всіх журналістів. Чому висловлювання члена мало підтримуваної серед українського народу партії так активно обговорюються і засуджуються (справедливо, звісно), а на слова депутата Держдуми Копилова "В стране, где русские являются государствообразующим народом, и где большинство населения в семье и в быту использует русский язык, у русского языка не было официального статуса" ніякої реакції? Поясніть, що означає "государствообразующий", і що означає "большинство", якщо згідно з останнім переписом понад 60 % громадян визнали українську мову рідною? І ще питання щодо Фаріон. Журналісти яких каналів були присутні на цьому "уроці", під яким соусом їх туди запросили, і з якими коментарями вони подавали цей сюжет в ефір. І чи планували подавати? І чому той із них, який перший розмістив це відео в Інтернеті, одразу не сказав Лізі, Міші, Віті, що в них гарні імена, а тьотя трохи переборщила. І взагалі, чи думав він, який розголос з цього буде. Я не проти свободи слова, але якась вона у вас, панове журналісти, вибіркова.
моісей бродський // 28.02.2010:18.35.55
Добропорядна і вельмишановна пані Леся. НЕ ПЕРЕЙМАЙТЕСЯ! Ось-ось (вже не довго чекати) прийдуть сили, що очищатимуть наше суспільство від сексуально-політичних покручів. Кваснюки й копилови чудово це розуміють, тому й поспішають нагидіти, поки ще мають таку можливість. Поспівчуваймо потворам нашого суспільства. Не довго залишається ім вільно і привселюдно БЗДІТИ своїм похабним рускоязичєскім ротом. Російська мова величава! І не винна в тому, що імперські обставини навчили СМЕРДІТИ по-російському цих здичавілих потвор.
Зоя Казанжи // 28.02.2010:19.11.55
Мовна тема (проблема) досить гостра. I зараз якраз треба не заганяти ii в глухий кут, а вирiшувати. Бо iнакше, намагаючись робити вигляд, що проблема "незначна", ми будемо мати досить серйознi проблеми. Вiрнiше, вони вже iснують. Думаю, що Лiзi, Мiшi i Вiтi все-таки сказали, що у них гарнi iмена. :)
gor`kii // 01.03.2010:22.26.28
http://ubr.ua/ukraine-and-world/world-finance/v-zimbabve-belokojim-zapretili-byt-biznesmenami-38622 Вам это нечего не напоминает?Тут полемика а там у действуют.Мы от них далеко шагнули ?И куда мир катится....?
Гість // 03.03.2010:14.37.43
Мне очень хочется увидеть рожу Кваснюка когда он узнает, что премьером назначили Юща!!!! А все к этому идет.... Он наверное застрелится пистолетом, который демонстрировал, в прямом эфире!!!!!!
Потому что нельзя быть красивым таким...
Зоя Казанжи // 24.02.2010:23.54.46
Люда, а не знаете, "Владимирский централ" будут петь на церемонии или это потом, на закрытом приеме?:)
Оксана // 25.02.2010:00.15.20
На закритому прийомі будуть співати "Мурку", а "Владимерский централ" - дуже душевна пісня, можна і на відкритій.
Людмила Чичканьова // 25.02.2010:15.42.15
Ну, то, что он до сих пор ни куплета гимна государственного не выучил - очевидно...
Пунктик керування
Ксенія // 24.02.2010:16.44.52
Дуже справедливо.
Гость // 28.02.2010:11.31.57
Аватар хороший фильм несмотря на изобилие голливудских штампов. И да, Мэд Мэн отличные сериал, спасибо за наводку.

Головна RSS