Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Maxwellneapy
Доброго времени суток хочу вам посоветовать сайт с кслассными приколами, смотрите 3д принтер сделал невозможное ...
Коментарів: 73
Franikphest
Проститутки, которые обожают все типы секса – оральный, анальный, классический, доступны постоянно на ресурсе ...
Коментарів: 73
DavidHex
kamagra oral jelly usa next day shipping uk <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra 100mg</a> kamagra in usa kaufen dundee health <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra ...
Коментарів: 57
Scottnar
http://bain.postersd.ml/
Коментарів: 3529
Charlesgeamn
viagra professional generic <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> cheapest price on generic viagra <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 32
rlxmur
<a href=http://propecial.com>buy propecia 5mg</a> propecia off patent 2018 http://propecial.com
Коментарів: 16
Charlesgeamn
is generic viagra available in the united states <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> viagra <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 33
Charlesdrupe
viagra generico preço bh <a href="http://viagrapipls.com/" >generic viagra</a> can split viagra soft 100mg pills <a href="http://viagrapipls.com/" >viagra generic</a> ...
Коментарів: 15
DavidHex
kamagra oral jelly kaufen paypal <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra 100mg</a> kamagra oral jelly for sale <a href="https://www.kamagrajellyk.com /">kamagra ...
Коментарів: 32
Robertbek
kamagra gold 100mg side effects <a href="https://www.kamagrapos.com/&q uot;>kamagra 100mg</a> kamagra store reviews <a href="https://www.kamagrapos.com/&q uot;>buy kamagra</a> ...
Коментарів: 89

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Я vs КЖЭ: show must go on
О.К. // 17.03.2010:16.20.42
Справжній громадянин мусить (збудувати дім, зростити дитину й дерево - це відомо) виграти хоч одну судову тяжбу.
«Подарочный» Крым
Леся // 17.03.2010:15.25.11
Дякую автору. Що більше буде таких статей, то все важче буде політикам задурманювати нам голови.
Юрій Шеляженко // 17.03.2010:15.49.31
Навіть екс-чекісти не проміняють українську свободу на російське холуйство. Всі ці воплі "сєвастопаль рускій горад" спрямовані лише на захист безконтрольного господарювання укорінених кланів у кримській автономії.
Блоги - то модна халтура?
Антон Альошин // 16.03.2010:14.49.10
Так, якось однобоко та поверхнево бачить Олександр призначення блогів та їхніх авторів. Першочерговим завданням блогу, як на мене, була і залишається можливість писати все, що заманеться. Без редакторів, цензури та політики партії. Головне, аби все це якось допомагало автору розкритися та самореалізуватися. А для журналіста та колумніста – стати більш людяним та природнім для своїх читачів. Якщо ж і тут пічкати аудиторію фактами та компроматами, то блог з особистого, я би навіть сказав інтимного місця, перетворюється на ще один інформаційний рупор. А їх, особливо в Інтернеті, більше, ніж вистачає…
Юліана ТЕТ // 16.03.2010:16.51.01
Я не те що хочу посперечатись... Але мені здається, що в статті нема розгалуження - професійні блоги та ЖЖ наприклад... ЖЖ - початково був створений як журнал для обміну думок.. Мене навпаки, якщо чесно , лякає те, що журналісти перестають писати матеріали, а відразу кидаються в блоги.. Кому це треба? їх максимум прочитає коло френдів, і все. А ЗМІ - є ЗМІ, засоби МАСОВОЇ інформації.
Юрій Шеляженко // 17.03.2010:15.54.16
Особисто я сприймаю блог як технічний засіб. Блог може бути ЗМІ, але може й не бути ним. Більшість популярних блогів, безперечно, є продуктом пліткарства та піару, що не мають жодного стосунку до задач та цінностей журналістики.
Чим страшніше, тим крутіше(?)
Инна // 15.03.2010:19.20.59
Самое страшное, что молодое подростковое поколение, которе не приемлет тусовки(наркотики), не всегда сидит в И-нете, таки смотрит от скуки программы, зачастую именно те,о которых рассказал Кость Гнатенко. "И шо-це круто?" И что мы хотим воспитать? Что мы хотим вложить в наше будущее поколение? Все мы люди, но не каждый из нас человек..."ТВ-это мощное психологическое оружие", - Ю. Стоянов сказал, если не ошибаюсь...Неужели нельзя сделать МНОГО чего-то хорошего и действительно полезного? Чего не хватает?
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 15.03.2010:18.34.54
Про бандитскую Одессу расспросите Зою Казанжи - оранжевую содержанку в шайке обер-бандита Гурвица. Свидомый ворюга купил для нее персональный блог на Телекритике, чтобы пани Зоя поливала своей помаранчевой желчью одесских патриотов, противостоящих Гурвицу и его фашистской банде
кстати // 15.03.2010:22.54.39
Костя, в точку! Достают еще текстовки рекламных роликов для молодежной аудитории, а значит, на привычном для ТВ-рекламы даунском сленге типа "сникерсни", "ходи на тусу", "оторвись, подзажгись". Почему ТВ-рекламные-дяденьки упрямо культивируют образ полуграмотного одноклеточноко молодого украинца? ну никто, НИКТО из моих знакомых так не разговаривает! Это как плохой голливудский сценарий, где с иностранцами разговаривают полукриком - считается, что так до них быстрее доходит.
atata // 16.03.2010:09.49.28
Кто-нибудь вызовет Кваснюку психиатра?
Галина // 16.03.2010:10.44.53
Костя, рада, что вы опять появились! Честно, сорвали с языка тему, как всегда точно, иронично и легко сказали про очень важное!
Соломія // 16.03.2010:14.01.38
Абсолютна згода щодо мовного та культурного невігласва на українському телебаченні. Але, Костянтине, "відсилання" "примітивних" "Булок" на телеканал "Культура"! Хіба це гідно ураїнського інтелінента (а ви напевно себе таким вважаєте)? Так, рівень каналу далеко не той, яким би він мав бути, та чи не ми самі винні, що "пупково-пірсінговий" канал "М-1" є "прогресивним і багато в чому новаторським", а канал "Культура" таким, яким є?! Хто ж нам "моголам" винен? Хіба Т.Шевченко був неправий?..
babay // 16.03.2010:23.43.43
Костя правий на всі 100%. Я оце думаю, а чи не варто замовити нормальне опитування глядачів про те, що вони хотіли б бачити на ТБ? Є ж в нас професійні соцслужби. І всілякі там медіа-профспілки, комітети, Держтелерадіо, кінець-кінцем. Хай би розщедрилися на дослідження вподобань аудиторії. Бо вже скоро почну ностальгувати за "совком", де поруч із дебільною пропагандою були "В мире животных", "Клуб кинопутешествий", "Очевидное-невероятное", ті ж таки "Что?Где? Когда?", і спорт нормально показували
Иван // 17.03.2010:09.08.25
Согласен на все 100! А что такое кваснюк, часто встречаю это слово-опять не в курсах? А Витовская-глас народа в "зирке"-обидно и стыдно за народ!!!
Юрій Шеляженко // 17.03.2010:16.02.16
Народ стає таким, коли "іліті" на нього плювати. І не останню роль у забезпеченні "жорстоковийності" грають люди, які визначають порядок денний ЗМІ (це, у переважній більшості, не журналісти). Поки освічені люди зневажатимуть інших громадян, не вчитимуть решту суспільства уму-розуму, не показуватимуть особистий приклад конструктивної поведінки та життєвої мудрості, а паразитуватимуть на здобутті дешевої "популярності" -- доти велика частина народу буде такою, як, на жаль, є.
babay // 19.03.2010:00.44.48
А як Ви собі уявляєте процес такого "навчання" освіченими неосвічених? Публічними лекціями в метрополітені? Чи на базарах? Для цього, як раз і є ЗМІ. Коли "в теліку" показуватимуть розумних і вихованих, тоді публіка так само захоче бути розумною і вихованою. Важко повірити в те, що цього не усвідомлюють власники каналів, чи ті, хто там "замовляє музику". Просто вони цього не хочуть чомусь
«Наши в городе»
Маша // 15.03.2010:16.48.38
А в Одессе комендант медина вообще выгнал студентов на улицу "пережидать" землетрясеняи. Они родителям безостановочно домой звонили и плакались, у родителей тоже прединфарктные состояния были. И потом, одесское телевидение призывает выходить на улицу и идти громить все подряд. И ничего. так что и грузины пусть не боятся, а просто тренируются.
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 15.03.2010:18.48.59
Что, пани Зоя, готовимся поменять хозяина? Диоксиновый фюрер и помаранчевая воровка уже выброшены на зловонную помойку истории, скоро за ними отправится свидомый пуриц Эдуард Иосифович. Вы это понимаете и уже присматриваетесь к фашистскому режиму Саакашвили? Правильно, ему нужны продажные оранжевые путаны без чести и совести! Скатертью дорожка, пани Зоя! Среди грязных провокаторов с канала "Имеди" вам самое место. И Одесса вздохнет облегченно, избавившись от вас - озлобленная помаранчевая нечисть страшнее любого землетрясения!
Ю.Исаев // 15.03.2010:20.14.48
Ну чем ты опять "насолила" Зоя Казанжи Кваснюку:-) Вроде бы тут Грузия, "Имеди", Саакашвили и т.д. Мне кажется, что он напоминает персонажа анекдота "Петька и блохи"- какой бы "тема" не была, талдычит то, что знает и думает:-) . т.е.- Зоя и все-все-все. Точнее, наоборот. Но виновата все время она и "помаранчево-диоксиновая власть"(нужно забить за ним копирайт на данное "определение"). И вообще- он6 может уже не уточнять- какой канал он представляет- Кваснюк стал просто брэндом(почти как Юля, Армани тощо).
Зоя Казанжи // 15.03.2010:22.17.58
А у нас просто Кваснюк всех куда-то собирается отправить - меня вот в Грузию, Гурвица в Израиль, всех иных - куда-нибудь в иное место. У нас, Ю. Исаев, весеннее обострение шизофрении:)))))) Вот увидишь, к лету все стихнет, успокоится... У меня скоро звездная болезнь начнется - "Одесса вздохнет облегченно"! Вот так, ни меньше, ни больше:)))) Григорий Витальевич, мне действительно нравится помаранчевый цвет больше, нежели вашголубой. Ну не нравится мне голубой, честно! И мужчины, похожие на вас с Янеком тоже не нравятся! Такое вот горе случилось:)
Odessa // 15.03.2010:22.33.11
кваснюк, вы что, с дуба упали? вы нас пугаете!!! какое отношение имеет ваш гон к тому, о чем пишут в блоге? вы уже совсем ум потеряли от радости, что ваши в городе? недолго музыка играла, правдивый вы наш! готовьтесь, скоро за вами придут =- белые ребята с рубашками с длинными белыми рукавами:))) неужели кто-то еще слушает вашу пургу с экрана?!?!?! и чем вам так насолила казанжи. что вы аж давитесь слюной и злостью?
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 15.03.2010:22.40.35
Я понимаю, что бесполой помаранчевой амебе нравятся только ее сородичи - вроде свидомого фашиста Гурвица. Он вас оранжевой мацой угощает или наличными расплачивается за услуги? Пани Зоя, вы можете лить свои ржавые помои на Григория Кваснюка - к честному и независимому журналисту ваша грязь все равно не пристанет. Но не смейте писать "у нас"! Одесса - не ваш город. Мало того, что вы оскверняете наши священные улицы своим нечистым бандеровским дыханием, так у вас еще и хватает наглости вещать от имени одесситов!
gtnz // 15.03.2010:22.52.18
О, тролль Кваснюк - "честный и независимый журналист" - объявился! Вы Одессу купили, Кваснюк, что ли? С каких это пор она ваша? Ну вы уже ваще головой болеете тяжко. Спите уже, Кваснюк! И пусть вам приснится страшный оранжевый сон - как Ющенко приходит к вам в постель и вас обнимает, обнимает, обнимает... и целует в лоб...
Oksana // 15.03.2010:22.54.43
Боже, як набрид вже оцей блазень кваснюківський! Заткніть йому пельку! І справді, хай вже спить!
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 15.03.2010:23.19.36
Подтянулись оранжевые клакеры, проплаченные Эдуардом Иосифовичем. "Пельку" мне хотите заткнуть, красавцы? А может, сразу к стенке поставить или отправить в газовую камеру, как делали ваши бандеровские герои? Я ведь ПРАВДУ пишу, а свидомые фашисты правды не выносят!
Интересующаяся // 16.03.2010:00.31.06
Размышлизмы о комментариях якобы Григория Кваснюка. Интересно, а если мой ник будет таков: Виктор Янукович, президент, Банковая,1, Киев и я цитировала бы Чехова и Ахметову, все читатели искренне думали, что это сидит и чатится Виктор Фёдорович? Смешно.
Оранжевые люди // 16.03.2010:01.05.38
Кавснюк, признайтесь, вы ведь просто влюблены в Зою!
Авнер // 16.03.2010:01.44.18
То: Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса\\ Как же Вы достали! Что же у Вас все кто-то виноват? То Гурвиц с мацой (она оранжевой быть не может по определению), то Зоя, которая как я понял, Вас в упор не видит, и видеть не желания не имеет... может быть Вам, господин Григорий Кваснюк, стоит обратиться в Свердловку или Слободку... Очень надеюсь, что Вам там помогут... У Вас фобия в отношении журналистов, думающих не так как Вы....
Леда // 16.03.2010:11.33.45
Авнер, а Вы знаете журналистов, в Одессе, которые думают как Кваснюк? не дай Бог, Одесса двух таких не выдержит!
Григорий Кваснюк, телекомпания АТВ, Одесса // 16.03.2010:14.27.02
Уважаемые коллеги! Спешу уведомить вас всех- а Вас, Зоя Ивановна, персонально - что никакого отношения ко всему тому, что ДО ЭТОГО ТЕКСТА было опубликовано на сайте "телекритика", я не имею. Откровенно говоря, вообще не понимаю, что за замысел у какого-то доброхота, прикрываясь моим именем, тратить часы на писанину. А фантазия какова, угрозы, планы...
Олександр Михельсон // 16.03.2010:14.30.35
Панове, а нікому не здається, що Кваснюк насправді таємно працює на пані Зою? Ви ж подивіться - всі ходять на її блог не так читати її думки, як обговорювати його коменти. Адже юрмі цікавіше подивитись на міського божевільного, ніж послухати звичайну нормальну людину... Пані Зою, це нечесна конкуренція в порівнянні з іншими блогерами! :))))))))))))))))))))))
Олександр Михельсон // 16.03.2010:14.32.03
Упс! Судячи з коментаря "Григорий Кваснюк, телекомпания АТВ, Одесса // 16.03.2010:14.27.02", все ще цікавіше!
Зоя Казанжи // 16.03.2010:15.12.03
Ого! На ОЛЕКСАНДРА МИХЕЛЬСОНА збиралася, було, образитися, а потім подумала, що фраза "послухати звичайну нормальну розмову"можу сприйняти на власний рахунок - і заспокоїлася:)))))))) Цей Кваснюк, що начебто пише тут коментарі - то фантом. Так чомусь мені здається:) Ну що я можу вдіяти?!
Гість // 16.03.2010:16.10.40
Хотел написать гадость на Кваснюка (так как он уж очень достал) и обозвать его голубым, или педерастом (за любовь к голубому цвету). Но не буду этого делать, может и действительно от его имени пишет какой-то придурок. Хотя если посмотреть на ЭТО лицо с экран, то понимаешь, это все-таки мог писать Кваснюк! А по сути статьи хочу добавить, что журналисты иногда творят и думают (ошибочно), что они креативщики. Без злого умысла. Умысел был когда разгорелся скандал касательно педофилии, вот там точно, внимание отвлекли.
boss // 16.03.2010:17.32.23
Кваснюкам. И по ящику на АТВ тоже не вы выступаете? :)
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 16.03.2010:19.44.37
Бессильная ненависть к честному и независимому журналисту Кваснюку толкнула помаранчевых фашистов на неслыханную гнусность: с помощью Дяди Сэма они изготовили моего фальшивого клона и выпустили его в блоги. Посмотрите, как этот ржавый клон лебезит перед свидомой жабой Казанжи и другими оранжевыми писаками: "Зоя Ивановна", "уважаемые коллеги"... Не удивлюсь, если завтра бандеровская свора попытается внедрить клона в телекомпанию АТВ, чтобы он отравлял сердца и души одесситов своей помаранчевой брехней вместо моей ПРАВДЫ!
Зоя Казанжи // 16.03.2010:19.56.30
Да, мы, помаранчевые такие - мы обязательно внедрим клона!:))) Слушайте, типа Кваснюк, уймитесь, а?
Я // 17.03.2010:13.09.19
Я вот по теме хочу сказать: на мой взгляд, провокации журналистов - полезная вещь. Они приводят в чувство многих людей. И не надо осуждать СМИ за это. А как иначе обратишь внимание хоть на что????? Кого сейчас удивишь тем, что воруют, грабят и т.д. и т.п.? Никого. Нашему народу и нашей власти очень нужен своеобразный холодный душ. Или то, что можно назвать - обухом по голове. Так что не надо никого осуждать. Надо думать и делать выводы.
я прав на 100% // 17.03.2010:13.28.11
Согласен с Я. Журналисты вынуждены обращать внимание на ужасы и таким образом тоже. Было бы неплохо показать, что ждет науку и образование с министром Табачником. Думаю, крутой бы репортаж получился б...
Юрій Шеляженко // 17.03.2010:16.07.00
Поддерживаю, Зоя. Откровенная фальсификация, с признанием и извинениями - очень смелый поступок для популярного СМИ, тем более, государственного. Но чтобы быть честными, журналисты должны иногда напоминать аудитории о своем неотъемлемом праве на ошибку, о том, что на экран (страницы) может по разным причинам попасть неправда. Для этого есть и 1 апреля. Аудитория должна быть хоть немного критичной.
Имя на борту стерли, появилось на телеэкране
Юрій Шеляженко // 17.03.2010:16.08.36
Филм в интернет загружать будете? ;)
Онлайнові медіа - політ нормальний, але автопілот вже не рятує
читаДтч // 14.03.2010:17.36.03
Платить за новости? Это бред. Есть конторы, которые десятилетиями торгуют новостями: Reuters, AP и др. Если доступ к онлайн новостям сделают платным, то зачем мне как потребителю платить каким-то "обозревателям" и "мета`м" с "укрнетами"? Если я уж буду платить, то хочу получать достоверные новости от агентств с репутацией. А уж агентства, наверняка, найдут способ торговать новостями в розницу, чего они сейчас не делают. Платные (для пользователей) новости - это смерть новостей, как массового продукта. Потребителями новостей на регулярной платной основе будут тогда 3%-5% людей. Не нужно забывать, что новость - это то, что человек узнаёт независимо от своего желания, а если человек должен заплатить, то это уже не новость, а "информация", которую этот человек хочет сам получить и (о,чудо) даже готов за неё заплатить. ИМХО
Антон Альошин // 14.03.2010:22.05.10
в принципі, Вашу думку розділяє більшість читачів новин. і я більше за варіант, коли видання братимуть гроші за дійсно грунтовні, аналітичні та ексклюзивні матеріали, яких в іншому місці просто не може й бути. а щодо інформагенцій, то вони вже зараз успішно продають свою інформацію. і їхні українські аналоги теж переходять на таку модель, даючи при цьому загальні новини на публічне споживання :)
Олександр Михельсон // 14.03.2010:23.05.35
читаДтч // 14.03.2010:17.36.03 - насправді питання неймовірно складне. з одного боку, якби за новини платив споживач, за них не платив би замовник. з іншого боку, якщо хтось почне випускати платні новини - навіть супер-якісні - то всі підуть читати всіляке нібито "безкоштовне", а насправді джинсове чи й відверто брехливе лайно. про що ви чесно й написали :))) в будь-якому випадку, ринок до цього має дозріти. в україні ж дозрівати просто нічому - відповідного ринку тут поки що тупо нема :(
l0gin // 15.03.2010:12.16.34
Пытаться сепарировать публичную информацию в глобальной сети? ну-ну, успехов :)
Юрій Шеляженко // 17.03.2010:16.10.39
На мою думку, проблема надумана. Доведено порносайтами.
Стосунки з Гітлером – не є злочином
Леся // 13.03.2010:20.14.32
Пане Юрію, а ви могли б пояснити, чому коли одна жіночка в дитячому садочку бовкнула дурницю, Телекритика мало не захлинулася від обурення, захищаючи галицьких діточок. А коли міністром освіти призначили людину, яка цих діточок і українцями не вважає, ніхто й слова не написав.
Юрій Шеляженко // 13.03.2010:20.21.03
Ідею перейменування підтримую. Леся, навколо Табачника буде багато шуму після першого ж прояву відвертої українофобії з його боку на посаді міністра. Цей діяч відволікатиме увагу національно свідомої громадськості від деребану коштів платників податків олігархами та придушення малого і середнього бізнесу кучмістами.
Леся // 13.03.2010:21.35.42
Я наївно думала, що гаряче обговорення цієї кандидатури може змусити Януковича передумати і призначити іншого міністра. Сподіваюся лише, шо коли національно свідома громадськість не реагуватиме на антиукраїнські випади новпризначеного міністра, вона принаймні не пропустить деребану коштів.
Юрій Луканов // 13.03.2010:23.54.25
Пані (панно)Лесю, а чому ви з цим питанням звертаєтеся до мене, а не до "Телекритики"? Я ж там не працюю.
Леся // 14.03.2010:08.33.56
Пане Юрію, взагалі-то питання було риторичне - не отримати відповідь, а звернути увагу. А до вас тому, що з усіх дописувачів Телекритики ви найадекватніше сприймате те, що відбуваєтьcя в нашій країні. Принаймні мені так здається. Просто цікаво, чому одну подію журналісти вважають значущою і жваво її обговорюють (зокрема Телекритика), а на іншу не звертають уваги. Які критерії?
Юрій Луканов // 14.03.2010:10.59.33
Лесю, мені, звісно, приєна оцінка відносно моєї найбільшої адекватності. Але, думаю, що це перебільшення - на "Телекритиці" чимало адекватних дописувачів. Гадаю, що автори "Телекритики" ще напише про це.
Славко // 15.03.2010:13.01.22
А на чому, власне, грунтуються закиди Табачнику в українофобії? Лише на тому, що йому не подобається Бандера? Ну так він і мені не подобається, то й що? Він не подобається ще принаймні 20 млн. людей, які живуть на Сході, в Криму, чимало в Центрі країни. Та й на Заході, якщо трохи від*їхати від Львова, не все так однозначно у ставленні до Бандери. То в чому провина саме Табачника?
zombi // 15.03.2010:17.36.02
Так, Европарламент також чомусь не хоче справедливості в Українській історії. Усі чомусь бояться справжніх українців, тіх хто адекватно реагував на дії ворогів нашого народу. Навіть від мертвого Степана Бандери їх кидає в жах. Мабуть знають що С.Бандера завжди живий. Слава Україні!
Що таке Янукізм?
Янукізм // 12.03.2010:15.56.48
Я- Янукізм. Янукізм - це коли мені ще тільки 2 тижні, а вже деякі "політичні аналітики" якихось "незалежних" органів затремтіли, передчуваючи не зовсім радісні для себе зміни. Передчасно ховають - значить довго житиму! І, можливо, навіть більше користі принесу, ніж їхній ТимоЮщенкізм. Час уже показав, хто є хто, і ще покаже. Будьмо!
Павло Булгак // 12.03.2010:17.47.42
Шановний а ніхто і не тремтить. Янукізм це проекція того, що в нас буде за рік в країні. Загадєте мої слова. Треба речі називати своїми іменами - чи ви сподіваєтеся що це цей уряд і ця команда судячи з її перших кроків зробить щось добре для країни? Нічого подібного це буде тотальний дерибан і жодних реформ.
Янукізм // 12.03.2010:19.20.04
Тотальний дерибан і жодних реформ - це результат попередньої влади. Невже політичний аналітик цього не помітив? Час покаже все. Але якщо наполягаєте, можемо закластись на коньяк.
Григорий Кваснюк, ТК АТВ, Одесса // 12.03.2010:19.36.19
Может, лучше поговорим о свидомом булгакизме? Что это такое? Это зловонный помаранчевый бурдюк, наполненный бессильной злобой и готовый лопнуть от ненависти к народу, выбросившему ржавую банду вон!
Andre // 13.03.2010:12.53.03
Театр----- Янукер: Позовити ка мене это молдавское недоразумение. Тигипуля:Я здесь ваше величество. Янукер: Завтра недоумок войдёш в моя бригаду вициком. Тигипуля:Я бы хотел того.. подумать и вообще то реформы ну и там сям Янукер: Мне что там послышалось или это комары пищат в Межгорье. Тигипуля: Камары,камары,можна я их пойду отгоню а то Вам мешают. Янукер:Отгонишь на обратном пути,а пока дай я тебя наебну подружбе. Тигипуля:Куда желаете наебнуть мой повелитель гор, трещин, и териконов. Янукер:Дайка я тебя по по попке отшлёпаю,больно вертлявая чертовка. Тигипуля:Только не попортите,а то мне ещё перед людями крутить. Янукер:Во-во пойди покрути,чтобы лохи твои довольны были Тигипуля:Так они вроде не лохи,а как это...электорат. Янукер:Нелохи все в Межгорье,понял посмеховисько... Тигипуля:Да конечно,конечно ешо что желает мой повелитель. Янукер:И ты там смотри Паху не зли,а то сам знаешь что... Тигипуля:Знаю,знаю,всё помню ничего не забыл мой повелитель. Янукер:Увидешь Ливтина поделишся
Юрій Шеляженко // 13.03.2010:20.25.26
Очевидно, янукізм - це нове обличчя організованої добродійної олігархії :)
ingvar // 14.03.2010:16.32.14
Павло Булгак.Вы очень примитивны в ваших прогнозах.Ну нельзя же так,батенька.Вроде бы взрослый парень,а рассуждаете будто школьник-романтик времен ,,оранжевого майдана".Конечно же,Янек со-товарищи - не предел мечтаний,но их приход все же вселяет надежду в адекватность и рассудительность власти.Да и уход ,,оранжевых" уже,сам по себе, повод для оптимизма.
Павло Булгак // 15.03.2010:12.27.46
Мене від нового уряду цікавить питання реформ. Скажіть хто в новому уряді представленому комуністами та вже навіть особисто олігархами зацікавлений в реформах? Мені було смішно чути слова Азарова про те, що він розвиватиме середній клас. Жоден адекватний олігарх не дозволить розвиватися ні середньому класу ні дрібному та малому підприємцю. Далі заяви про реформи в освіті? Які це реформи якщо вони повертають вступні корупційні іспити - все це кроки назад до корупції та соціальної нерівності. Коли талановиті але бідні діти не зможуть поступити в круті вузи. А що Бойко рейформатор газового ринку? В європі вже жахаються від його призначення, і кажуть що реформи газового ринку україні не світять з лобістом РосУкрЕнерго. Он Тігіпко уже визнав, що це не уряд реформаторів і він не здатний на реформи
Павло Булгак // 15.03.2010:12.41.19
Далі заяви про скорочення витрат на чиновників... Вони завершилися безпрецендентним роздуттям Кабміну - перше місце в Європі за кількістю міністрів - 29!!!. В Німеччині, Іспанії, Португалії до прикладу 16-18. Друге місце в Європі після Росії за кількістю віце-премєрів - 7 крісел. Оце дійсно "реформи" адміністративні, і обіцяне скорочення витрат на чиновників. Тому тут не треба бути політичним романтиком щоб побачити по перших кроках як попливе далі яхта уряду Януковича-Азарова. Ще одна тема про "реформістський" уряд - Азаров до виборів кричав, що не можна заганяти країну в боргову яму МВФ, що треба провести секвестр, робити непопулярні реформи і самим вибиратися із кризи, ага - перша заява в якості премєра Азарова - ми терміново відновлюємо співпрацю з МВФ на любих умовах тільки дайте нам кредитів. Це вони так збираються скорочувати зовнішній борг і дефіцит бюджету?
Гнів
Олександр Михельсон // 13.03.2010:23.14.48
Пане Олеже, істину кажете. Але й пан Шеляженко з біса правий.
Наталя Красненкова // 11.03.2010:19.02.27
дякую ,отче за пораду. актуально...в самісіньку точку.
ingvar // 11.03.2010:20.16.55
Как не согласиться?Только на практике не всегда выходит.
мысль // 11.03.2010:23.54.43
Некоторые психологи советуют никогда не держать негатив(даже от мелочей) в себе. Это не значит, что надо отвечать на глупые провокации хамства, но об этом нельзя носить в себе, как в копилке....надо обязательно с кем-то говорить. Это касается и бытовых ссор между мужем и женой ,от усталости будних дней, маленькой зарплаты, болезнью близких и т.д. Если эти проблемы и разногласия не будут обоюдно пытаться решать, приходить к общему мнению, а все с годами лишь накапливаться, легче не будет и обычно приходит день, когда чаша переполнена. Поэтому, обязательно надо говорить со священником на исповеди, с психологом, друзьями, родителями...не замыкаться в себе! Учится прощать и помнить, что каждому человеку свыше дается столько испытаний, сколько этот человек способен выдержать.
babay // 12.03.2010:09.21.26
Дякую. Старатимуся. Дам почитати всім друзям. Як добре, що є такі люди і такі тексти.
Олександр Піддубний // 12.03.2010:15.24.53
Спасибі. Про ці речі треба постійно нагадувати.
Юрій Шеляженко // 13.03.2010:20.17.19
Пане Олеже, все це правильно, але емоції і, зокрема, гнів є частиною людської натури. Тож проблема не в гніві та гордині, а у невчасних та руйнівних проявах гніву і гордині. Є випадки, коли корисно дати волю цим почуттям в чітко обмеженому просторі. Наприклад, ці емоції допомагають боротися проти власних слабкостей, якщо спрямувати їх всередину :)

Головна RSS