Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Ольга
Чітко виписано суть примітивних кадрів, що мелькали (ють) по телевізору під назвою "Свати". Ніколи не мала ...
Коментарів: 7
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 60
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? ...
Коментарів: 5
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? [url=http://w.w/]Здра вствуйте! Вас интересуют клиентские ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de
http://w.w Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de [url=http://w.w]Зд авствуйте! Вас интересуют ...
Коментарів: 5
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 60
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 5
Ярослав
Браво !
Коментарів: 1
Rita
say thanks to so a lot for your website it assists a great deal. Recommended Internet page - simply click the up coming post - Click That Link - click the next site - relevant website - my company ...
Коментарів: 10

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Хто є хто без цензури ;)
Отар Довженко // 19.08.2010:22.15.16
Мдя. Хвороба прогресує.
500 // 19.08.2010:22.29.17
каськівізм
Олександр Михельсон // 19.08.2010:23.04.13
Самигін - мій однокурсник за універом, однкімнатник за гуртожитоком і просто приятель по життю. Знаю людину майже 13 років, і не знаю за нею жодного "антижурналістського" гріха. Крім, можливо, певнї ідейної наївності. Для протоколу - ідейність його є дуже патріотичною, при тому, що чоловік у дитинстві в своїй Одесі двох слів українською не міг зв*язати. Але навчився! Коротше, не зовсім розумію твій, Юрій, пафос. ЗІ З Денисом завжди готовий познайомити.
Юрій Шеляженко // 20.08.2010:01.47.32
Та ну, нема ніякого пафосу. Просто цікаве спостереження :)
Юрій Шеляженко // 20.08.2010:01.50.54
За нагоди з радістю познайомлюся.
ДЕЗОДОРАНТ // 25.08.2010:11.58.41
Міхельсоне, тобі Дениска не жалко? Ти ж його хоч, як знайомитимеш, попередь, щоби протигаза взяв - знайти цю штукенцію легше, ніж змусити Шеляженка помитися.
Правильний Гімн України у виконанні росіян (відео)
Азад Сафаров // 19.08.2010:19.42.54
"Україна для українців?" Ну ти расист, Рома)
Роман Сухан // 19.08.2010:20.06.50
чому Азаде? я чимось ображаю твої патріотичні почуття до України? :)
Азад Сафаров // 19.08.2010:21.23.57
Ти ображаєщ патріотичні почуття до України вірмен, грузинів, угорців, румунів, білорусів та інших народів, задіяних у кліпах. Ладно інтер "запортачил" а народи то тут до чого. Багато хто з них реально народився в Україні і не менше за тебе любить цю країну. Ти ж не можеш їм цього заборонити, оскільки так само багато українців живе у Вірменії, Грузії, Білорусі, Угорщині, Польші тощо. Ти б краще обережніше був - зараз у СБУ справ нема- вони блоги від скуки читають - ще прийдуть увечорі з питанням - А ЧОГО ЦЕ ВИ РОЗПАЛЮЄТЕ МІЖНАЦІОНАЛЬНУ ВОРОЖНЕЧУ?)
Роман Сухан // 19.08.2010:21.27.56
Я хиба забороняю їм чи тобі бути патріотом України? НА ЗДОРОВ`Я! Гірше жити в країні в якій ти народився і не бути її патріотом.
Патріот // 22.08.2010:15.56.27
ГАНЬБА!!! Автор кліпу та автор повідомлення - розпалювачі міжнаціональної ворожнечі. Хоча головна їх мета - "прославитися" у ролі жертв боротьби за свободу слова. Але даруйте - до чого свобода слова, коли кліп - справжнісінький кримінал, який чітко ідентифікується ККУ. Втім, сподіваюся, нікому не спаде на думку потрафити цим дешевим провокаціям і Роман Сухан так і лишиться нікому не відомим тупим бездарем з нікчемного каналу.
Роман Сухан // 23.08.2010:12.38.52
Патріоту: І Вам всього найкращого :)
А была ли та "свобода слова" ?
Ми Хайло // 17.08.2010:15.51.58
Взагалі писати про свободу слова в Україні – смішно. Є гроші – є свій ЗМІ – друкуй (показуй, розповідай), що заманеться. Є гроші, проте менші, – замов рекламну статтю у ЗМІ – надрукують. Та для пегрів (пересічних громадян) навіть наявність якихось грошей ще не є запорукою десь оприлюднити свої ідеї, думки: У СВОБОДУ СЛОВА ГРАТИ – СЕНСУ, ЩО ВІД ПИСКУ: ПРАВДУ КИДАЮТЬ ЗА ГРАТИ, ЗАСЬ МЕНІ Й ВІДПИСКУ! Є такий блог у ЖЖ: http://shchegyvyj.livejournal.com/ Увесь блог присвячений одній темі, якраз тій, якої лякаються усі гілки влади в Україні – і перша (бо зрадила чинну Конституцію, прийнявши закон, що їй не відповідає), і друга (бо Мінюст зареєстрував цей закон), і третя (бо КСУ вже давно повинен був відреагувати на порушення Конституції), і четверта, (бо ЩО З ВАМИ, ЖУРНАЛІСТИ, НЕ РОБИ, ВИ ЯК БУЛИ, ТАК Є І БУДЕТЕ РАБИ) На жаль.
Воффка // 17.08.2010:16.10.05
Саш, а фото поменяй :)
гість // 17.08.2010:16.34.27
і ще один камінчик в огород. супер!
Jazz // 17.08.2010:17.50.27
Автор прав. Это только каналы Хорошковского имеют право приватизировать общенациональные каналы, продлевать лицензии без конкурса, под видом обмена логотимами меняться каналами, безпредельно назначать членов нацсовета и контролировать их. Остальным вещать запрещенно. И частоты получать. Чтоб не вякали и ничего себе не умощняли
Гість 2 // 17.08.2010:18.02.46
Jazz у вас офигенная логика! Им можно, почему этим нельзя! Хоть кто-то подал в суд на Интер за присвоение сети УТ3? Кто-то подал в суд за обмен логотипами? Причем все эти процессы происходили в рассвет демократии, тогда когда Хорошковского не було в ВРЮ. А про назначение НР - назначьте и контролируйте! Кто вам не дает! Другой вопрос что доказать это не реально, а соответственно и противодействовать. А отвечать на беззаконие беззаконием - до чего мы тогда докатимся? Ответ на упреждение: не являюсь фанатиком Хорошковского, Фирташа, Тимошенко, Януковича, Ющенко - всех их ненавижу одинаково. Но найе..ть меня не надо. Выдавать бизнес интерес за свободу слова и при этом орать насилуют, насилуют, насилуют...
nalivayko // 17.08.2010:18.24.38
Всё правильно. Только власть берёт за причинные места владельцев некоторых СМИ, которые пытаются вот так отмазать бело-голубых. комментировать не буду. Громадська організація «Запорізький Антикорупційний Комітет» 69035, м. Запоріжжя Код ЕДРПОУ 26531373 Вул. Маяковского,11 р/сч. 26004060518359 Тел./факс 8(061)226-00-90 ФКБ "ПРИВАТБАНК" ЗАП.РЕГ.УПРАВ м.Запоріжжя МФО 313399 Заявление Запорожских СМИ «О свободе слова» В связи с многочисленными заявлениями украинских средств массовой информации и обращений Движения Стоп Цензуре, в котором идёт речь об игнорировании прав журналистов и препятствовании журналисткой деятельности, а также различного рода давления на отдельных журналистов и творческие коллективы, общественная организация «Запорожский антикоррупционный комитет» инициировал опрос редакторов ведущих запорожских СМИ города. В ходе опроса выяснилось, что в г.Запорожье и области проблема данного характера отсутствует, а именно, журналисты свободно выражают в печатной форме свои взгляды и убеждения, свободно и независимо ищут, получают, фиксируют, сохраняют, используют и распространяют информацию, что является подтверждением свободы слова в г. Запорожье, гарантированного Конституцией Украины. Главный редактор газеты «Искра» Артем Тимченко Главный редактор ИА «РепортерUA» Елена Киреева Выпускающий редактор газеты «Истеблишмент» Наталья Шахова Генеральный директор холдинга «Запорожье Медиа» (газеты «Комсомольская правда», «Теле-неделя», «Мрия», «Остров Свободы») Валерий Фоменко Главный редактор газеты «Верже» Владимир Кузенко
Jazz // 17.08.2010:18.43.57
Ну, конечно! Можно же не закрывать газеты, а только запрещать киоскам их распространять. И говорить, что Свобода слова разрешена. Путин тоже называл закрытие каналов бизнесс-конфликтами. И все диктаторы так делали. Потому что Свобода слова возможна только тогда, когда медиа зависят от рекламы и являются успешным бизнессом. Всебу хорошо, еслиб спорили между собой два независимых канала, а не группа принадлежащая главе сбу и члену ВСЮ. И если б судей в АП не не вызывали. Нет?
Гість 2 // 18.08.2010:09.37.38
Jazz, причем тут свобода слова? Не поддавайтесь на манипуляции - взгляните на вещи трезво! Интер пытается не допустить новых конкурентов на рекламный рынок! Перекрывает выход двух новых общенациональных каналов. ВСЕ! Никакой другой ерунды про свободу слова НЕТ! Остется только открытым вопросы: 1. Как эти каналы хотят выйти на общенациональный уровень? 2. Как (вернее с помощью кого и чего) Интер пытается им помешать это сделать! Вот эти два вопроса надо рассматривать! А свобода слова красивая завеса!
ASANA // 18.08.2010:13.50.01
Украинская правда, блоги. 16.08.2010 13:09 _ Андрій Шевченко Третій варіант для ``5 каналу`` та ``ТВі`` Цитирую: "5 канал" та "ТВі" отримали свої пакети частот у грудні з явними порушеннями процедури, серед яких відсутність кворуму на засіданні Нацради – далеко не найгрубіше. Не хочу розчаровувати своїх друзів і колег з обох каналів, але їхні надії на потужну підтримку колег і світової громадськості – марні: як індустрія, так і західні посольства добре знають, що з правової точки зору ліцензії – СУМНІВНІ . (с) Вот такие дела, малята ...
Олександр Михельсон // 20.08.2010:00.33.57
Уважаемый автор, а Вы могли это написать на литературном языке? Неважно - русском или украинском, но на НОРМАЛЬНОМ. В котором запятые стоят там, где им положено, в котором не бросаются в глаза непонятные буквосочетания типа "мАраторий"? А то же читать невозможно. Имейте, блин, минимальное уважение к аудитории... Да что там уважение - лично я дочитать этот кошмар попросту не смог :(
Гість // 21.08.2010:14.44.20
2_Олександр Михельсон //А то же читать невозможно. Имейте, блин, минимальное уважение к аудитории... Да что там уважение - лично я дочитать этот кошмар попросту не смог :(// Сам не люблю текстов с грамматическими ошибками, но тема лично для меня интересная, поэтому могу простить автору некоторые погрешности, тем более, что блоги пишутся "на скорую руку" и не всегда есть время и возможность все вычитать. Если не смогли дочитать - значит, для Вас форма важнее содержания. Тогда и напрягаться не стоит...
Олександр Глущенко // 22.08.2010:01.55.26
2_Олександр Михельсон А в блогах обязательно писать литературным языком ? На то он и блог. Даже если и есть ошибки - то это такая стилистика. И мАраторий - потому что совсем не мораторий. Если вам не нравиться - вас никто не насиловал читать и тем более дочитывать. Следите в первую очередь за собой. Зачем вам чужие проблемы ? Дабы вас совсем ублажить - я ваш блог никогда не читал и не собирался этого делать... Одни заголовки глянешь - Блик, Экспресс Газета и Бульвар нервно курят в сторонке. ИМХО - что на литературном "олбанском" обозначает - мое личное мнение. Если у вас есть что сказать по поводу "свободы слова" - отпишите ... + читайте, что вам написал Гість // 21.08.2010:14.44.20
Олександр Глущенко // 22.08.2010:09.04.12
цитату в тему нашел : Есть люди, которые читают лишь для того, чтобы находить у писателя ошибки. Люк де Клапье Вовенарг
медвед // 25.08.2010:12.08.28
Мужик, а може, тобі можна під дверима в під"їзді купу накласти? Мовляв, "моя особиста справа", "не подобається - не нюхай"? Є елементарні мінімальні речі, яких людину учать із дитинства - не сцяти в штани, не псувати повітря прилюдно і багато всього іншого. В тому числі І ТЕБЕ В ШКОЛІ ВЧИЛИ грамотно писати. Якщо в тебе мізки настільки непробивні, що навчити тебе не вдалося - не лізь на Телекритику і не пиши тут блоги. ЖЖ собі заведи - там і купи накладати можеш і що завгодно.
Суд з Президентом (UPD)
Гість // 17.08.2010:10.41.58
Шеляженко, твои дурацкие иски - это сублимация сексуальной энергии! Влюбись уже в конце концов в какую-нибудь толстушку и живи с ней спокойно. Над тобой же все смеются.
Юрій Шеляженко // 17.08.2010:11.25.55
У кого шо болить :) Гість, це ти з адміністрації сублімуєш коментарями? Не смішно.
Людмила Пекарь // 17.08.2010:17.45.07
Юра, вопрос серьёзный. Вы сами его таковым сделали, посвятив специальный блог объяснению, что Вы - предприниматель, следовательно, Ваши публикации являются заказными по логике дела. У меня это признание восторга не вызвало. Поскольку я в Вашей газете сотрудничаю, значит, и мои расследования кто-нибудь посчитает заказными. Тогда как мне за них досталось только покушение, инфаркт и прорва затраченного времени и сил, которым можно было найти более творческое применение. Так вот, Ваши иски - тоже заказные? Заранее благодарю за правдивый ответ.
zombi // 18.08.2010:19.15.06
О Гість закрутив! Це ж треба мати таку хвору фантазію.. Такі висновки зробити з позовів до суду. Не дай боже такому попасти працювати у "фірму" пана Костицького...
Юрій Шеляженко // 19.08.2010:20.06.55
:) Я неподкупно выполняю социальный заказ и корыстно защищаю права человека, в т. ч. свои...
Журналистика: количество vs. качество
Наталка // 14.08.2010:18.00.18
Так,Віко, чиста гірка правда...нас все більшає, а робочих місць нема...Ото і настрашила ти молоде покоління;)) але, насправді, не все так погано...я вважаю, що попит на професіоналів буде завжди.
Медведь // 16.08.2010:11.14.58
На все 100 % согласен: журналистов у нас выпускается неприлично много, а вот качество такого образования - столь же неприлично низкое. В крупнейшем государственном вузе Запорожья вместо журналистики, фактически, учат украинскому языку и литературе с примесью истории непонятно чего. Преподавание находится на столь жутком уровне, что после 5 лет обучения профессиональных знаний у выпускников - ноль. А если больше ноля, то это знания, полученные в процессе непосредственно работы в СМИ. Зачем в таком случае вообще содержать факультет журналистики? Можно увеличить еще человек на 20 набор на филфак. Так будет честнее.
afina // 16.08.2010:11.27.08
Повністю згідна з тобою, Віко. Проблема низького рівня навчання і складного працевлаштування справді стоїт гостро, особливо в провінційних містах. Наприклад, в моєму рідному Тернополі існує 3 телеканали (з яких 2 менш-більш користуються популярністю), близько 10 достойних газет. хоч вони жаліються, що в них постійний брак матеріалу, чомусь браку спеціалістів вони не визнають. Та й викладання на 2 факультетах у місті не є пречудовим. Гарне висвітлення тематики, цікавий матеріал. Дякую за хорошу статтю!
Гість // 16.08.2010:11.58.32
тут питання радше про те, чи потрібно взагалі викладати журналістику в вишах, та ще й по 6 років, та ще й з викладачми, які не мають кваліфікації. тут я з автором погоджуюся на сто відсотків - є викладачі з димломами і шкільних вчителів, і бібліотекарів. людина з будь-якою іншою вищою освітою, яка має здібності і бажання, цілком може стати гарним журналістом після нетривалого практичного навчання. власне, значна частина відомих журналістів прийшли з інших професій. а існуючі журфаки дають молодим навїним дітям надію і ілюзію, що з їхнім димломом вони стануть журналістами ... це як з "дипломованими письменниками" з літературного інституту
Andre // 16.08.2010:19.52.08
Что бы журналистам не так было обидно стоит заметить,что на сегодняшний день в Украине 90% образования это мусорная яма которая ничего человеку,кроме приятных впечатлений и в последствии воспоминаний от интересных контактов не даёт.Словосочетание украинское образование это полный бред,отстой,маразм и дебилизм.Это можно только рассматривать как продолжение школьного образования за свои деньги и в своё удовольствие.Только те 10% максимум что то знают учат и имеют реальные шансы.
Підтримай 5 канал
Дмитро Сизов // 14.08.2010:13.50.33
Не тот теперь 5 канал. Не образца осени 2004. А, теперешний, даже и не жалко - он давно и прочно увяз в творческом тупике. Да и условия лицензирования - нельзя совсем проигнорировать. По крайней мере в сегодняшнем правовом поле. А, что до "Тиску на суддю" - так кто Вам мешает. Давите и Вы. Сражайтесь. Побеждайте. А по такой жаре устраивать "крестные хода" - дурное дело.
Роман Сухан // 14.08.2010:14.08.10
У відповідь на Дмитро Сизов // 14.08.2010:13.50.33: Так там же йти 5 хвилин :) Чи думаєте справа не варта того? 5 канал однозначно не такий як був ще років зо 5 тому, але сказати що він став гіршим я б не наважився. Подивіться Інтер, УТ1 та 5 канал і порівняйте контент новин. Якщо хочете російську модель ЗМІ в Україні - то до цього йде. Якщо хочете мати вибір - захищайте 5 канал. Не мене і не власника 5 каналу, а канал на якому сьогодні НЕМАЄ ЦЕНЗУРИ.
Дмитро // 14.08.2010:14.40.28
Де ви були, Романе, коли Порошенко звільняв з каналу Соболєва?!
Роман Сухан // 14.08.2010:15.10.48
У відповідь Дмитру // 14.08.2010:14.40.28: На каналі був. Якщо хочете мою ОСОБИСТУ думку: Соболєв геніальний журналіст, креативний, нестандартний, викликає велике захоплення, але, нажаль, не зовсім гарний телеведучий. Отут і була проблема. Якби перше гармоніювало з другим він би залишився.
Отар Довженко // 14.08.2010:16.03.20
Романе, щодо Єгора - я сам його не раз критикував як ведучого, але програма "Час", яку він вів, була справді цікава й інформативна. Після того, як його звільнили, програму просто закрили, замінивши якимись напівфабрикатами типу інтерв`ю. Невже ти не згоден із тим, що авторська програма Єгора була кращою за те, що ведуть відтоді Цеголко і Губіна?
Роман Сухан // 14.08.2010:16.11.55
Відповідь Отару Довженко // 14.08.2010:16.03.20: В Часі Соболєва було дуже багато креативних прийомів, цікавих модерних моментів, але поруч з тим були постійні технічні лажі з вини ведучого. Можливо йому варто було б бути редактором ЧАСу а не ведучим. Новий час мені менше подобається, вузькоспеціалізований і надто класичний, але Губіна і Цеголко органічно в нього вписуються. Ще раз кажу - був би Єгор гарним ведучим - колектив за нього заступився би.
Дмитро // 16.08.2010:18.57.55
Я добре пам`ятаю, Романе, що ви були на каналі. Ви були в ньюзруміі. Єгор, яким би він не був ведучим, робив найрейтинговіше ток-шоу. Спитайте пана Стеця, якщо він про це з вами говоритиме. Щодо останнього маю сумнів. І ви, Романе, якщо були на каналі, то маєте пам`ятати, що його звільнили не за те, що він був поганим ведучим. Треба бути послідовними, шановні правдорубці...
Роман Сухан // 16.08.2010:19.35.43
До Дмитра // 16.08.2010:18.57.55: Пробачте, в чому я маю бути послідовним? До чого тут Єгор? Чому я особисто за нього не заступився? Бо мав претензії до його професійності як ведучого. Я вже кілька разів про це тут писав. Коли Ігоря Слісаренка хотіли звільнити за те що він назвав вартість навчання дітей Ющенка, за нього всі заступилися, бо професійних претензій не було, лише політичні. На тижні Єгора гості відмовлялися йти до нього в студію. І не тому, що він задавав гострі запитання, а тому що боялися опинитися в незручній ситуації виключно з непрофесійності ведучого. Скільки ще я маю повторювати одне й теж? Що до Стеця - ви абсолютно праві, ні в нього ні в мене немає бажання дискутувати один з одним. Все що можу від нього почути це те що незамінних журналістів немає. Тому краще - не чути :)
Гість // 17.08.2010:09.49.13
Роман, зачем обманывать самого себя? Стець вас использует. На канале не осталось ни одного журналиста с опытом. Прежде всего, с жизненным опытом. А опыт, приобретенный в клубе "Андрогин", крайне сомнителен. Остались только дети, которыми можно манипулировать. Вот вами и манипулируют. О Соболеве. Действительно, человеку с кочергой в спине нельзя садиться в кадр. Но и человеку с явным дефектом речи, с неумением правильно расставить речевые акценты, начитывая текст, негоже рассуждать о профессиональности коллеги. Это я о вас.
Роман Сухан // 17.08.2010:10.04.18
До Дмитра // 16.08.2010:18.57.55: Не готовий дискутувати із котом у мішку. Я вже більше 5 років на 5 каналі і здатен сам оцінювати ситуацію і ухвалювати рішення. Цій дитині, як Ви кажете, сьогодні виповнилося 29 років. Не обовязково бути великим художником щоб сказати подобається якась картина чи ні.
Путін. Грузія. Брехня
atos // 14.08.2010:10.11.34
Саша, а почему у тебя нет 08-08-08-День открытия Олимпийских Игр ,он же День трагедии Осетинского народа,когда залпы Реэктивных установок " ГРАД" накрыли Цхинвали и здесь уж без больших потерь не обошлось. Трагедия была и она сущестует и сегодня. Просмотрел твой P.S.-- ВСЕ ПО ДЕЛУ. К стати,посмотришь "ЗН"- Мостовая касается в какой то мере этого вопроса. Там есть много но...Этот вопрос сегодня не только на слуху, но и в центре внимания. Хотелось бы знать твое мнение--КТО ДОЛЖЕН ПЛАТИТЬ ИЛИ ВООБЩЕ НЕ ПЛАТИТЬ ФИРТАШУ.
Олександр Михельсон // 16.08.2010:19.38.11
КТО ДОЛЖЕН ПЛАТИТЬ ИЛИ ВООБЩЕ НЕ ПЛАТИТЬ ФИРТАШУ? Я міг би сказати, що "Газпром", і це було б правдою. Але оскільки Фірташ - це лише маска "Газпрому", то навряд чи буде мудро сказати, що "Газпром" повинен платити сам собі. Хоча б тому, що він і так уже достатньо сам собі заплатив через підставну фігуру Фірташа. За рахунок як українських, так і російських, і європейських платників податків.
Трагічно загинула головний редактор інтернет-порталу «Релігія в Україні» Алла Дмитрук
Олександр Михельсон // 14.08.2010:00.51.36
Шкода людину. Я з нею був заочно знайомий. Всі під Богом ходимо... Світлая пам`ять...
Олег Покальчук // 14.08.2010:09.17.08
"Один одного слід у цім житті прощати, I це щасливими, повірте, зробить нас. Нехай судилися скорботи нам і втрати, Та будем плакати принаймні водночас."
Член комітету НМПУ Юрій Михайлович боїться виходити з дому, бо йому погрожують вбивством
Гість // 13.08.2010:09.23.40
Пошукайте правди, про Юрія Михайловича....
Гість // 13.08.2010:12.01.17
Мудак ты Шеляженко со своим Михайловичем.
Юрій Шеляженко // 13.08.2010:12.07.30
Ну и реакция... Гости, у вас не все дома?
Гість // 13.08.2010:12.09.12
сумбурно но факт. http://ord-ua.com/2010/01/13/brilliantyi-ahmetova-ili-za-kogo-agitiruet-yuschenko/ навели бы справки прежде чем публиковать запись, содержащую оскорбления в адрес другого ЖУРНАЛИСТА!
Гість // 13.08.2010:12.13.11
Юрію Шеляженко: http://akcent.dp.ua/articles/num/1165
Юрій Шеляженко // 13.08.2010:12.25.17
Спасибо за ссылки. Этого всего я не читал, хотя догадывался, что он чего-то не договаривает. Но откуда мне в Киеве знать, кто из них говорит правду: Михайлович или эта женщина? Пусть разбирается прокуратура. Главное, что 1) милиция не должна угрожать убийством подозреваемому и 2) профсоюз не должен оставлять в беде своих членов, тем более - членов комитета, даже в сомнительных ситуациях надо разобраться и помочь.
zombi // 13.08.2010:21.00.33
Ану циц усі! Юрко усе вірно зробив. Він не знав, а якщоб з ким дійсно щось трапилося.
zombi // 13.08.2010:21.00.37
Ану циц усі! Юрко усе вірно зробив. Він не знав, а якщоб з ким дійсно щось трапилося.
правдошукач // 13.08.2010:21.32.06
правильно зробив. але додаткова інформація не завадить, щоб усі розуміли неоднозначність ситуації
Гість // 14.08.2010:14.17.32
Сначала надо проверить информацию, а потом кричать о помощи. Лучше бы ти все-таки занялся чисткой пиджака.
Гість // 15.08.2010:17.55.11
Юра, перевыложи ссылку - не качается.
Гість // 15.08.2010:18.17.08
Не грузится. Выложи и дай ссылку, интересно ж!
zombi // 16.08.2010:22.25.57
Юрко, тема зараз розкручена, задаром запис не давай.
Гість // 17.08.2010:12.16.54
Да нету просто никакой записи! Юра, продолжай судиться с Президентом и писать письма Патриарху Кириллу, которые Святейший и в глаза не увидит. Пустослов.
zombi // 17.08.2010:16.49.59
Гість,це на Рапідшарі запису вже нема, а в Юрка є. Я теж його скачав. Там неприємний дядько матюкаючись просить щоб йому допомогли.Він з хати боїться вийти.
Гість // 19.08.2010:16.30.26
Так выложите где-нибудь, охота послушать. А шо матом,- даже не сомневаюсь. Журналист же) Уважаемый) Видать, боится выкладывать. Не под тем подписался)
zombi // 20.08.2010:23.33.00
Ні ,Гість, цей бруд я викладати не хочу.Вибачте. Дійсно там нічого цікавого. Ще й цей "тіпа журналіст" там гарну, порядну дівчину криє брудом. А на Юрка не треба "конем наїзджати", тут він молодець, зреагував швидко. Краще так, ніж чекати доки з людиною щось станеться. Може Вам завтра допомога знадобиться, а не буде такого Юрка, всі будуть тиждень перевіряти інформацію...

Головна RSS