Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Ольга
Чітко виписано суть примітивних кадрів, що мелькали (ють) по телевізору під назвою "Свати". Ніколи не мала ...
Коментарів: 7
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 60
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? ...
Коментарів: 5
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? [url=http://w.w/]Здра вствуйте! Вас интересуют клиентские ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de
http://w.w Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de [url=http://w.w]Зд авствуйте! Вас интересуют ...
Коментарів: 5
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 60
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 5
Ярослав
Браво !
Коментарів: 1
Rita
say thanks to so a lot for your website it assists a great deal. Recommended Internet page - simply click the up coming post - Click That Link - click the next site - relevant website - my company ...
Коментарів: 10

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Парфьонов за Медведєва
Алегарф // 28.11.2010:15.32.33
Луканов, выпейте йоду и расслабьтесь, пожалуйста. Имён типа "путинпрезидент2012" в доменной зоне .рф забито примерно в сто тысяч пятьсот раз больше, чем "медведевблог", "медведевиайпод", "димамедведевиарнольдшварцнеггер" : )
Гість // 29.11.2010:14.05.00
сука? це слова голови профспліки?
Юрій Луканов // 29.11.2010:14.17.44
А голова профспілки повинен бути чимось на зразок Брежнєва і спілкуватися канцеляризмами?
Від патронату Герман до підкаблуччя Германівни…
Алегарф // 27.11.2010:14.36.57
"Хорошими делами прославиться нельзя" (старуха Тимошенко)
Lapusya // 27.11.2010:16.10.42
"Что за времена настали. Эпоха немногословных решительных женщин и говорливых рефлексирующих мужчин." Борис Акунин Воюя с мужчинами, применяй мужское оружие, а воюя с женщинами - женское. Вот самурайский кодекс чести, и в нем нет ничего гнусного, потому что женщины умеют воевать не хуже мужчин. А эмоции - это всего лишь эмоции. В Италии, например, это норма.
Апостроф // 27.11.2010:18.43.06
Я - тургеневская девушка (молодиця Богословська)
Lapusya // 27.11.2010:21.28.15
Апостроф, если откинуть пятое слово то у Алегарфа намного гуманнее получилось, чем у вас :)
Американські церкви залучають прихожан рекламою
Ірина // 29.11.2010:00.18.32
Дуже цікава думка! я сама прожила в США пару років і погоджуюсь з автором. цікаво булоб надрукувати дусь цю замітку англійською мовою і дочекатися відгуків самих же американців!
Уроки антисемітизму: Шимон Перес, безкоштовно
Юрій Луканов // 26.11.2010:09.18.57
Не можна виключати, що це з контексту вирвали.
медвед // 26.11.2010:10.19.20
Луканов, а того контексту, що за посиланням, недостатньо?
rogin // 26.11.2010:10.20.23
Пане Олександре, тобто, якщо користуватись Вашою ж логікою, завдяки пану Пересу Ви тепер антисеміт? Навіть з вашого посилання на уніанівський виклад очевидно, що це чисто лекцйний прийом для акцентування основної тези, а зовсім не повчання... На жаль, правий Окуджава "Каждый слышит, как он дышит...". Не думав, що "Обкомовський" точка зору Вам настільки виявится близькою, але то таке... Якщо це важливо, то я єврей, але, на відміну від вашого приятеля, не вважаю прийнятним жодного виправдяння антисемітизму.
Олександр Михельсон // 26.11.2010:11.16.33
Юрій Луканов // 26.11.2010:09.18.57 - я спеціально уточнював у колег, що там були, на цій лекції. rogin // 26.11.2010:10.20.23 - пане Рогін, тобто, якщо користуватись Вашю ж логікою, завдяки мені Ви тепер українофоб? :))))
Отар Довженко // 26.11.2010:11.32.32
Антисемітом стати легше, ніж євреєм, і не так боляче)))
Олександр Михельсон // 26.11.2010:11.40.33
Ну, Отаре, я такою ж мірою антисеміт, як і єврей. Тобто - ніякою. Але ж не можна не погодитись, що п. Перес зморозив дурницю, аби лише зробити приємне Януковичу - як він це розумів, з огляду на свій старечий розум.
rogin // 26.11.2010:12.10.39
Олександре, чи не прочитаете Ви ще раз заголовок Вашого посту? До чого тут етнічне походження автора дурниці? Чи Ви вважаєте, що євреї повинні бути особливо виважені, зважаючи на існуючі забобони? Я так не вважаю, достатньо бути просто виваженим...
rogin // 26.11.2010:12.33.22
"Це не логіка, а літературний прийом". Якщо не вважати насправді, що Перес тільки й думає, як догодити Януковичу, то його "прийом" зрозумілий, хоча і досить сумнівний з точки зору такту. А в чому, даруйте, полягає Ваш літературний прийом? Яку таку важливу думку хотіли Ви віддтінити?
rogin // 26.11.2010:11.45.29
Пане Олександре, за Вашою логікою, яка заявлена в Вашому ж пості, відношення до етносу залежить від дій окремих його представників (представників умовно, тому що навіть Президент Ізраълю навряд чи може представляти весь етнос). Чи можети Ви вказати на аналогічну тезу в моєму коментарі? За моєю логікою я всього лише покинув стрункі лави Міхельсонофілів (маючи на увазі, зрозуміло, журналістський доробок).
Гість // 26.11.2010:11.57.09
"п. Перес зморозив дурницю, аби лише зробити приємне Януковичу" - це логіка п.Тимошенко, я все таки я мав про Вас кращу думку, але я вже повторююсь, просто нецікаво...
Олександр Михельсон // 26.11.2010:11.59.26
rogin // 26.11.2010:11.45.29 Це не логіка, а літературний прийом. Насправді відношення до етносу не залежить від дій його представників. Навіть якщо це не "окремі представники", а більшість. Етнос і "представники" - це різні звірі, а той, хто проводить тут рівність, є нацистом. Я нацистом не є. І, до речі, моє прізвище пишеться через "и", не через "і" :)
ingvar // 26.11.2010:12.00.03
В принципе автор прав.Перес ляпнул не подумав.Смею лишь предположить,что данное высказывание не следует понимать буквально.Думаю,что здесь скорее всего призыв смотреть в будущее,а не перебирать обиды прошлого.Хотя ...
Олександр Михельсон // 26.11.2010:12.00.43
А Тимшенко тут ні до чого. Просто Перес зморозив відверту дурницю, і я не неї вказую. Так само, як вказував на дурниці, відморожувані Путіним, Ющенком, Тимошенко, ким завгодно.
rogin // 26.11.2010:12.54.50
Як часто буває, хоч і "нецікаво", але важко закінчити. Напевне, найважливішим стимулом створення Ізраілю був Холокост. Вважати його "інтепретацією історії євреїв, свідому створеною єврейськими націоналістами" - чи це не "по той бік добра і зла".
ЖУРНАЛИСТ // 26.11.2010:18.14.59
Нешановний пане Михельсон!.. Чи треба виносити на поверхню всі ваші особисті фобії, як здається?.. Цілком зрозуміло, що в нашому постсовковому - расистському, ксенофобському - товаристві вам все життя доводилося виправдовуватися: мовляв, я не єврей, це тільки прізвище у мене таке... Співчуваю, але... Щодо старого Переса.. Особисто мені він не до вподоби через лівоцентризм. Але!.. Я певен, що президент Ізраїлю НЕ МАВ НА УВАЗІ те, що так різануло ваші куці мозки. Якщо ви уважно перечитаєте його виступ, то зрозумієте (чи вам допоможуть), що він мав на увазі ЗАБУТИ ВСЕ ПОГАНЕ В ІСТОРІЇ... Кепку вмикни, антисеміт хрєнов!! ЧИ вже зовсім писати ні про що!...
ЖУРНАЛІСТ // 26.11.2010:18.19.18
До речі, Телекритика! Не здається, що ви поширюєте якусь муть, що розпалює міжнаціональну ворожнечу....??? ... Михельсон, а коли Путін говорить - ти відразу русофоб? А коли Меркель - германофоб ??? Любов до України не визначається підкорковим рівнем антисемітизму! Ю андестенд?
Журналист-еврей // 26.11.2010:21.44.40
Я был на этой встрече с Пересом. Более мудрого человека не встречал в жизни. Естественно, он не говорил той ерунды, что приведена в ссылке. Он вообще говорил по-английски. И сказал Forget the past, совершенно очевидно имея в виду не призыв забыть историю, а перестать зацикленно ковыряться в прошлом. Господин Михельсон таки не еврей, а просто написал глупость. Повторяю: это не Перес сморозил глупость, а Михельсон написал совершеннейшую чушь под идиотским заголовком. Стыдно.
Бабуїн Бабуаут // 26.11.2010:20.56.27
Олександре, щось ви повсякчас підкреслюєте, що не єврей. Невже це так суттєво? Чи це комплекси якісь?
Бабуїн Бабуаут // 26.11.2010:21.06.35
Думку цю важко сформулювати. Пересові (або перекладачам) це не вдалося. Але й справді: історія мусить мати своє, належне їй, місце. Не можна забувати історію, нехтувати нею. Але й не можна жити ЛИШЕ історією. Вона не має підмінювати собою сьогодення. Не можна жити лише спогадами про історичні кривди - так і збожеволіти недовго. Можна, звісно, закинути: юдейська церква (що за умов Ізраїлю майже те саме, що держава - що поробиш, у цьому плані Ізраїль набагато ближчий до Саудівської Аравії, ніж до Європи) лише десь із тридцять років тому зняла прокляття з Іспанії за події півтисячолітньої давнини. Але зняла ж! І коли Перес саме це мав на увазі, я з ним згоден.
Олександр Михельсон // 26.11.2010:21.06.55
Я повсякчас наголошую (а не "підкреслюю"), що я не єврей, з однієї простої причини: мене повсякчас приймають за єврея. І намагаються робити з цього далекосяжні висновки. Тобто це не мої комплекси - це комплекси оточуючих. А я просто намагаюсь їх, себто оточуючих, від цих комплексів убезпечити. Щоб вони не виглядали ще більшими дурниками, ніж вони є :)
журналист-украинец // 26.11.2010:23.53.56
Цитата: "Нацизм - это плохо не только потому, что убивали, а потому, что убивали и оправдывали свои действия. Те, кто помогал им, реально, то, что было в Прибалтике, то, что было в Украине, - местные народы участвовали в ликвидации евреев. Не то, что пришли нацисты, и народ сопротивлялся. Были люди, которые реально много чего сделали, но в целом государство помогало. Поэтому, когда сегодня они (украинцы) стараются снова говорить, что у нас (украинцев) есть своя история - это страшно". Берл Лазар, главный раввин России. Еще цитата: "Якось я отримав e-mail від української діаспори, мене запитали, як ставиться єврейська громада до Голодомору? Це був геноцид чи не геноцид?.. Знаєте, я не зрозумів! А що, єврейська громада мала б мати ставлення до Голодомору?! Це історія, і нічого більше! Гинули всі – і росіяни, і українці, і казахи, і євреї... ...Я не розумію, навіщо потрібно порушувати це питання?! Якщо, допустимо, визнають, що це був геноцид українців, то що, вони до нас повернуться? Га? То що, Україна стане багатшою? Старий, який не має що сьогодні їсти, матиме їсти, якщо скажуть, що це був геноцид? Економіка стане кращою, чи бензин стане дешевшим? Що зміниться?" Правда, странное совпадение со словами Переса, господа Журналист-еврей и просто Журналист? После этих цитат я в ваших глазах стал антисемитом? Что вы понимаете под антисемитизмом? Я - формулировки Бердяева, великого защитника евреев. Михельсон говорил не о словах некоего еврея Шимона Преса, он говорил о словах президента государства Израиль. Есть тут какая-то разница, как полагаете?
Як правильно написати про "упрощенцев"? Вчимося в "Сегодня"
Yuka // 25.11.2010:14.22.32
Віталію, блискучий аналіз, спасибі. Сумніваюся тільки, що в "Сєгодня" свідомо так тонко маніпулюють (не той рівень кваліфікації) - радше самі жертви своїх стереотипів і уподобань.
6126 // 25.11.2010:15.03.26
як правило, банан - це просто банан, а не предмет/обєкт збочених фантазій. от же ж певно розпирає від гордості журналіста Сегодня - ти ж диви який він розумний, скільки різних меседжів зміг втиснути в кілька тисяч знаків...
Гість // 25.11.2010:15.11.26
Уважаемый автор! Ваши заметки вполне объективны. И чего было сомневаться. Ведь в этой газетке практически все статьи на актуальные политические темы склепаны по геббельсовским лекалам.
Гість // 18.05.2012:22.15.38
Автор - підарас рідкісний + хуйосос
Полный истецЪ-2: «Коммерсант» меняет главреда
Гість // 25.11.2010:14.10.57
Свирко, не вам, подпольному главреду подпольного "Обзора" что-то рассказывать о "Коммерсе" и Гоголеве. Когда вы уже наконец-то уберете упоминание об "Обзоре" из своей подписи?
Гість // 25.11.2010:14.11.01
Свирко, не вам, подпольному главреду подпольного "Обзора" что-то рассказывать о "Коммерсе" и Гоголеве. Когда вы уже наконец-то уберете упоминание об "Обзоре" из своей подписи?
Гість // 25.11.2010:14.31.45
Судя по фото господина Свирко в этом блоге, его к числу "голодных" уж точно не отнесешь... И хотя он тоже гастарбайтер, засланный к нам по личному секретному указу Лукашенко, чтобы гробить украинскую журналистику, к нему вполне применима украинская народная метафора "морда - хоч цуценят бий" ))
Юрий Свирко // 25.11.2010:15.53.55
спасибо, гість-гастарбайтер! уберу, когда "Обзор" закроется навсегда, а не временно, как сейчас. и если не рассказывать о "Коммерсе", то кому? вы же не расскажете:))
1 %
Гість // 24.11.2010:15.48.03
1% від якої зарплати - легальної, чи загальної? "Зарплати" чи "доплати"?

Головна RSS