Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

ratemegaign
ananda cbd oil <a href="https://americacbdoilstore.co m/#">pure cbd</a> | <a href=" https://americacbdoilstore.com/# ">cv sciences cbd oil</a> | <a href=https://americacbdoilstore.com/#> ;pure ...
Коментарів: 965
ratemegaign
cbd lotion <a href="https://highcbdoildrops.com/# ">cbd products online</a> | <a href=" https://highcbdoildrops.com/# ">cbd oil with thc</a> | <a href=https://highcbdoildrops.com/#>ko i ...
Коментарів: 965
ratemegaign
cbd oil price <a href="https://cbdoilmarketusa.com/# ">cw cbd oil</a> | <a href=" https://cbdoilmarketusa.com/# ">cbd tincture</a> | <a href=https://cbdoilmarketusa.com/#>wh at ...
Коментарів: 965
ratemegaign
cbd oil and drug testing <a href="https://americacbdoilstore.co m/#">amazon cbd oil</a> | <a href=" https://americacbdoilstore.com/# ">cbd oil canada</a> | <a ...
Коментарів: 965
ratemegaign
cbd oil scam <a href="https://highcbdoildrops.com/# ">cbd oil capsules</a> | <a href=" https://highcbdoildrops.com/# ">where to buy cbd cream for pain</a> | <a ...
Коментарів: 965
ratemegaign
cbd oil vs hemp oil <a href="https://cannacbdoilrx.com/#&q uot;>what is cbd oil good for</a> | <a href=" https://cannacbdoilrx.com/# ">leafwize cbd oil</a> | <a ...
Коментарів: 965
ratemegaign
cbd salve <a href="https://cbdoilmarketusa.com/# ">how to use cbd oil</a> | <a href=" https://cbdoilmarketusa.com/# ">buy cbd oil</a> | <a href=https://cbdoilmarketusa.com/#>cb d ...
Коментарів: 965
ratemegaign
cbd edibles <a href="https://americacbdoilstore.co m/#">charlottes web cbd</a> | <a href=" https://americacbdoilstore.com/# ">walgreens cbd oil</a> | <a href=https://americacbdoilstore.com/#> ;buy ...
Коментарів: 965
ratemegaign
cbd oil prices <a href="https://cannacbdoilrx.com/#&q uot;>where to buy cbd oil online</a> | <a href=" https://cannacbdoilrx.com/# ">cbd oil wisconsin</a> | <a ...
Коментарів: 965
ratemegaign
cbd oil in texas <a href="https://highcbdoildrops.com/# ">the distillery</a> | <a href=" https://highcbdoildrops.com/# ">hemp oil vs cbd oil</a> | <a href=https://highcbdoildrops.com/#>se lect ...
Коментарів: 965

Архів

Коментарі наших відвідувачів

Писец подкрадался открыто
Дмитро Сизов // 07.06.2011:13.36.34
Александр, Вы, как всегда - оптимист. Мой друг раньше им тоже был. Надеюсь, именно Ваш организм окажется устойчивым к электронному смогу. Потому как, оказывается люди, в этом вопросе - разные. У некоторых диагностируют WiFi аллергию, у кого то опухоли, в том месте на теле, где они годами носили мобилки. Не спорю насчёт воды - пью из бутылей доочищенную, а воздух, таки да - полная жопа. Но, что более вредно - ещё нужно выяснить.
Олександр Михельсон // 07.06.2011:13.25.36
Ну, ВОЗ ще й \"свинячі грипи\" вигадує, що з них взяти. А вже \"доказ\" про те, що хворий приятель викинув мобілки - це просто поза межею. Може, він ще й видужав від цього?.. Втім, чим би люди не тішились, та й береженого бог береже. Неясно тільки, навіщо з ходу обзивати \"ображеними\" (на що?) людей, які просто мають здоровий глузд і розуміють, що будь-яка потенційна шкода від мобілок є зникаюче малою порівняно зі шкодою від звичайних київських повітря і води.
Олександр Михельсон // 07.06.2011:15.55.39
Ну, доки я не кину курити (що ніяк не вдається), мобілка мене мало турбуватиме... Сподіваюсь, ваш друг видужає.
Дмитро Сизов // 08.06.2011:09.51.16
Александр, мой друг получил результат исследований - таки да, ещё и с метастазированием. Но держится, стал более собран. Как бывший курильщик табака, рекомендую Вам проявить сто граммов личной воли и бросить. Поверьте - оно того стоит. Совсем другой вкус блюд, иной аромат духов. А абстиненции, всего на 2 недели.
Співчуття Дарці Чепак
3 // 07.06.2011:00.46.30
\"К сожалению, очень много лет подряд в нашей стране происходит процесс отрицательной селекции. Наверх пробиваются лишь те, чьи качества ни в одном развитом обществе не считаются конкурентоспособными\"
Inna // 07.06.2011:10.08.28
Другий день, наче літня злива, тече нескінченним потоком журналістський яд. Тільки лінивий не написав про \"продажну\" Дарку, про її зарплатню і надбавки, про \"осмислений вибір\" і т.д. і т.п. Майже десять років тому Вам пощастило працювати під керівництвом Дарки. Відтоді Ви завжди заздрили твердості, професіоналізму і, коли можна так сказати, цілеспрямованості цієї людини (с). А тепер, пане Міхельсон, Ви заздрите тому, що ця цілеспрямована, професійна, тендітна зовні, проте тверда, жінка зробила блискучу кар\`єру. Ви стояли там під ворітьми, бавлячись у міцну журналістську спільноту, яка не хоче послуговуватися владі, але не хоче лишень тому, що, бляха муха, ніхто і не пропонує! Хто з вас відмовився б стати прес-секретарем Президента країни (зауважте, не прес-секретарем одіозного політика Януковича, а прес-секретарем Президента України)?!! Ну? Хто? Я хотіла б розважитися, прочитавши, як, приміром, Ви, Олександре, мотивовано і виважено розповідаєте на тій же Телекритиці, як і чому Ви гордо відмовилися від цієї посади, і як Вас образили у саме серце, озвучивши платню, надбавки, і т.д. і т.п.
Киянин // 07.06.2011:10.27.48
Я думаю, що дуже багато журналістів відмовилися б стати прес-секретарем саме Януковича, бо це тавро на все життя
Inna // 07.06.2011:10.35.16
Та невже?)))) І Ви, Киянине, теж?)))
Олександр Михельсон // 07.06.2011:10.44.00
Inna // 07.06.2011:10.08.28 - Якби ви уважніше читали цей текст, то бачили б, що, по-перше, мене не було під ворітьми, а по-друге, я не можу гордо відмовитись від посади прес-секретаря президента, оскільки, на відміну від Дарки, не маю даних для того, щоб мені її пропонували. А в цілому текст був саме про те, що тепер очевидно - заздрити людям на таких посадах не варто.
Inna // 07.06.2011:10.58.14
Олександре, до чого зводилася, в такому разі, Ваша стаття? Що Ви хотіли нею сказати, окрім того, що Вам важко уявити, як почувалася людина, оточена журналістами, під прицілом камер і з квітами в руках? Будь-яка робота - це посадові інструкцїї і обмеженість в прийнятті власних рішень. Дарка менш за все бажала для себе такого незаслуженого приниження. Вона - людина при посаді і обов\`язках. Її обов\`язком на той момент було - вийти з квітами і поставити себе в дурне становище. Зважаючи на відео, поводилася вона достойно, була приниженою, проте стриманою і ввічливою. Разом легше й батька бити (с). Ця дурнувата приказка – саме про вчорашнє моральне побиття.
Д\`Арка // 07.06.2011:11.03.27
Інно, я б теж відмовилась! Ви біографію Президента ВФЯ знаєте? Я не поважаю таких людей, немє значення при якій посаді.
Inna // 07.06.2011:11.14.58
Для Д\`Арка. Я не обговорюю персону президента і його біографію. Знаю її, не більше, і не менше, ніж Ви. Я говорю про моральність вчорашнього вчинку. Дарку засуджують за її вибір. Дарка стала державним службовцем. Служать державі, а не особистості. Зазирніть собі у серце, і, поки ніхто не чує, дайте сама собі відповідь: ви б теж відмовились? От правда-правда відмовились би?? От чесно-пречесно відмовились би?
Надія // 07.06.2011:11.32.31
Інно, а як, по-вашому, було б морально вчора вчинити - поїсти торта з панського столу, взяти по квіточці й піти? А ви чесно-пречесно вважаєте, що Дарка на своїй посаді служить державі, а не особистості? Тому я щиро вважаю, що багато хто з журналістів відмовився б від цієї посади, щоб їхнє ім\`я не пов\`язували з ТАКОЮ особистістю.
why not // 07.06.2011:11.33.16
це ж дуже легко - відмовитися від неволі
Inna // 07.06.2011:11.42.28
Надіє, я нікого не закликаю їсти, чи не їсти торта з панського солу, служити Януковичу, відмовлятися, чи не відмовлятися від неволі. Осбиста справа кожного. В тому числі і Дарки. В ТОМУ ЧИСЛІ! Тому не треба вважати себе святішими, за Римського Папу і висловлювати пафосно дууууже гіпотетичне \"а от я б - ніколи!\"
Надія // 07.06.2011:12.14.30
Інно, ви спочатку писали, що Дарка зробила \"блискучу кар\`єру\", а закінчили тим, що це її особиста справа \"служити Януковичу, відмовлятися, чи не відмовлятися від неволі\". Але ж ті, кому ви опонуєте, з самого початку назвали речі своїми іменами - що Дарка пішла служити Януковичу! Чому це запропонували саме їй - теж питання. Напевно, щось знали... Тож я тепер зовсім не співчуваю Дарці у тій ситуації, коли вона \"вийшла з квітами і поставила себе в дурне становище\" - це її власний вибір! А колишня гарна репутація - це ще один привід для януковичів вважати, що всі продаються і купуються, питання лише в ціні, а для табачників - що всі журналісти - холуї.
ingvar // 07.06.2011:18.54.39
Ерунда!Чепак,в данном случае,служит государству Украина,являясь обычным чиновником.Она была бы \"чище и белее\",если бы служила при ЮВТ?Не вижу разницы
Карл у Клари // 07.06.2011:21.43.28
Отут я чогось не розумію. Або поважати Одарку й, відповідно, все, що вона зробила й робить тепер, або не поважати те, що вона робить тепер, і, відповідно, переглянути повагу до самої Одарки. Інакше можна й Хіповшека поважати: мовляв, яка людина, який титанище - але от звалив на себе непідйомний тягар; як же йому тепер тяжко, бідоласі, ночами не спить, усе совість гризе. Та не гризе, будьте спокійні. Й Одарку не гризе.
Гість // 08.06.2011:07.00.40
Дарке надо было вынести не торт, а большую сумку с баксами. Она бы точно стрителям не досталась.
Олександр Михельсон // 08.06.2011:11.40.26
Карл у Клари // 07.06.2011:21.43.28 - Ви мене неправильно зрозуміли. Мені шкода Дарку не через те, що вона робить чи не робить, а через те, що психологічно дуже й дуже тяжко переносити обструкцію колег і такі ситуації. як 6 червня під ворітьми Межигір*я. Це справді важко, попри відсутність/наявність совісті. Але це був її вибір. От і все, що я хотів сказати.
really? // 08.06.2011:22.39.04
невже її обструкції піддають чиновники?
Олександр Михельсон // 08.06.2011:22.53.37
Ну, прес-секретарі в усьому світі колегами називають журналістів.
Торт для псів під Межигір`ям
Єфрейторша Дурнєва // 06.06.2011:12.30.06
..десь там, а не у нас...оту всю шоблу в лискучих броньовиках уже б почали драти на шмаття...на друзки... на мотузки... на підошви для валянок..а ми утремося й писатимемо та зніматимемо далі хамів і підстилок...зі святом вас, колєги!
doom // 06.06.2011:13.42.05
якщо правда про собак, то це симпатична магія, що матиме продовження
!!! // 06.06.2011:22.13.51
рекомендую : http://obkom.net.ua/articles/2011-06/02.1041.shtml http://obkom.net.ua/articles/2011-06/03.1354.shtml
Троянди від Дарки Чепак
111 // 06.06.2011:11.45.46
Что такое \"загранотряд\"? Наверное, все-таки \"заградотряд\"? Но, наверное, здесь этот эпитет не очень уместен. Заградотряд стрелял в спину , а в данном случае Дарку уместнее сравнить с Александром Матросовым... и по храбрости и по тщете подвига. Но дело не в этом, просто тотальная безграмотность блогеров (даже вроде бы журналистов) огорчает...
Хробак // 06.06.2011:12.17.32
дурна Дарка...ніким по суті й не була.. тому дала тому дала.. ото й вилізла..тепер тортами завідує
Зоя Казанжи // 06.06.2011:12.38.24
Слово \"блоГГер\" тоже, вообще-то, с двумя ГГ пишется:)))
Мииша // 06.06.2011:12.46.27
Скажите, Зоя, а вы действительно выиграли некую литературную премию в конкурсе, где кроме вас номинантом была Анна Яблонская?
111 // 06.06.2011:13.04.06
Если с двумя \"Г\", то что мы считаем проверочным словом? Получается, \"БлоГГ\". БлоГГер, это из той же серии, что и \"плакаль\" или \"аццкий сотона\". Учитывая, что это интернет-арго, возможно и два Г, спорить не буду.
Зоя Казанжи // 06.06.2011:14.37.01
Миише: нет, все было не так. Я заняла первое место в конкурсе \"Мисс-пресса\":))))))))))))) Это было 13 лет назад. А Аня стала второй. А когда я работала в городской газете, папа Ани принес мне ее стихи типа \"на рецензию\"- я тогда написала об этой девочке.
НоНаме // 06.06.2011:14.37.40
\"Чи то, може, свідоме прагнення потрапити в новинні стрічки самій з тим, щоб трояндами і тортом перебити увагу до того, від кого завжди виходиш як від Президента?..\" А может это дешёвый журналистский пиар - приехать и обосрать всё, что люди делают ? Попасть в новостные ленты - все, мол, тут козлы, а мы на страже стоим ? P.S. Не зависимо от политических взглядов ...
Зоя Казанжи // 06.06.2011:14.40.16
Мииш: вот, нашла про это после аниной гибели http://www.zhitomir.info/news_78799.html
Гість // 06.06.2011:16.05.39
О, так Дарці бабла добавили! 90 процентів від її окладу! Ну і чому б не посилати за такі гроші журналюг? Достали вже! Подавай їм чай у резиденції святої людини! Перестаньте турбувати занятих людей своїми дурницями!!!!!!!!! Вони вдень і навіть вночі, і навіть з 6-ї години ранку думають про те, як нас ощасливити, в журналісти, як холуї, хочуть прислужити своїм читачам і глядачам! От вже дурні! Вам уже і Дарку приставили, і троянд купили (хто, до речі, оплатив покупку! чи справді у саду у Януковича нарізали?), і тортом хотіли рота запхати. а ви все невгамовуєтесь! Ох і дограєтесь, пішущая братія!:))))
555 // 06.06.2011:17.06.05
Причем здесь проверочное слово? Существует еще масса других правил и исключений :) В данном случае - это правило удвоения согласной в конце слова при образовании существительных от глаголов в английских словах
111 // 06.06.2011:18.50.11
to: 555. А что это за правило удвоения согласной...? Не сочтите за попытку поумничать, просто действительно интересно. Если приведете это правило или ссылку на него - буду обязан.
ontario // 06.06.2011:18.56.51
Справжня секретарка повинна спати в резиденції !! А що тепер робить друг Профффесора А. Березовська вона там також заночовує?
Мииша // 06.06.2011:19.07.28
Зое: Очень жаль, что мы ее потеряли.
Повстаньте, гнані і голодні! // 06.06.2011:19.11.48
¨до того, від кого завжди виходиш як від Президента?..¨ Це якийсь невідомий науці стилістичний прийом? Про що мова? Як від нього виходять? Якось по-особливому? Чи часто Зоя виходить від президента? І хто взагалі ¨завжди виходить¨ від президента? По-моєму, ситуація проста, як два пальці об асфальт. Дарці дали завдання заткнути пельку журналюгам. Та оскільки вона не має уявлення про журналістську етику (або, принаймні, успішно вдає, що не має уявлення), то реакція колишніх колег на подачку її здивувала, про що вона сама й повідомила. А президент просто злякався журналістів. По-перше, злякався, щоб в нього знову не кинули яйцем, а по-друге, щоб знову не бовкнути чогось дурного, відповідаючи на не заготовлені і не переглянуті Геббельсівною запитання.
Гість // 07.06.2011:00.29.56
Повстаньте, гнані і голодні!- поясню замість Зої. То автор процитувала відомий вислів Дарки Чепак, котра відповіла таким чином на питання, як вона погодилася стати прес-секретарем Президента України. Дарка відповіла так: -Я зайшла до Януковича, а вийшла від Президента. Напевне, саме це малось на увазі. автор думала, що ви те маєте знати. Це як відома фраза Гані Герман, якій теж прийшлося пояснювати, чому вона подалася обслуговувати Януковича. Тоді ганя пояснила, що коли вона не була в Африці, то вона не думла, що Африка така самобутня, гарна і т.д. А от коли поїхала туди, то зрозумліа, що Африка інша. От і Янукович - він, як африка:))))))))))))) Такі от ліричні жінки-галичанки працюють з віктором Фьодоровичом, проффесором нашим африканським:)
Inna // 07.06.2011:10.26.44
А що Дарка робила у резиденції з ранку? Проводжала і заспокоювала Януковича, щоб не боявся бяк-журналістів? Пекла торта? Приймала троянди від президентського садівника? Готувалася грати роль \"загранотряда\"? Зоє, це принизливо! Не вдавайтеся до такого роду натяків. Це не робить честі Вам. Як журналісту, раджу Вам повиправляти граматичні помилки і своєму пості. Як людині, хочу поставити просте запитання: що ганебного у тому, що Дарка Чепак стала прес-секретарем Президента України? Це принизливо для журналіста її рівня, чи просто заздрісно для оточуючих?
Гість // 07.06.2011:11.09.54
А мне нравится, когда в комментах начинают поучать авторов грамматике!:) Inna, вы бы поисправляли ошибки в своем комменте, а? Или вы их не видите?:) Я, к примеру, часто встречаю ошибки в виде описок. И что? Правда, если вы только с этим несогласны, то я рад. Намеки на то, что Дарка делала с утра? Вы о чем? Дарка знала об акции и поехала с утра к Януковичу. Вот и вопрос: а зачем? Зачем бензин жгла, за деньги налогоплательщиков приобретенный. Зачем торт в ДУСе пекли. тоже за наши, между прочим, деньги изготовлен. Это намеки? Это прямой вопрос. В чем была необходимость ехать спозаранку? А вы, Inna, о чем подумали?
Inna // 07.06.2011:11.28.47
для Гість. А Дарка що, повинна тепер вести блог, в якому викладати план свого робочого дня, і переконливо виправдовуватися, яким чином і для чого вона виконує свої службові обов\`язки? Така блискуча ідея))! Ви можете винести її на обговорення, або написати відкритого листа до Адміністрації Президента зі скаргою на погану комунікацію між Адміністрацією та електоратом! А витрати на торт і троянди – невже справді найболючіше питання у цій історії для пересічного платника податків? Невже крім як привезти торта, у Дарки не було інших службових питань, з яких вона розпочала свій робочий день?
Гість // 07.06.2011:12.59.01
Чепак вийшла до журналістів з трояндами і почала роздавати їх колегам, вітаючи з професійним святом дещо незгоден Теза що Чепак - є журналістом Журналіст це людина поважної професії що вкладає свої зусилля для відстоювання своєї позиції за для того щоб розвивалось суспільство Якщо якась людина продається навіть дорого то вона неможе бути журналістом і фраза Чепак почала звертатись до КОЛЕГ - виглядає смішно... Чепак подарила квітки колезі Чєчітову, або Герман - сенс є Журналісти гарні і порядні люди честь ім і хвала!
Зоя Казанжи // 07.06.2011:13.22.04
111 Дякую, що дбаєте за чистоту рідної і інших мов:) Миише: очень жаль, правда! Смерть всегда нелепа, но иногда - особенно... Повстаньте, гнані і голодні! - я справді цитувала відомий вислів Дарки Чепак: - Я зайшла до Януковича, а вийшла від Президента. Наскільки він її вразив. Звичайно, має право. Не думаю, що Янукович злякався журналістів. Йому просто плювати на те, що шість десятків представників ЗМІ прийшли до резиденції. Ігнорування, а не страх - ото його позиція. Дарка, думаю, повинна була згладити та залагодити ситуацію. Але вийшло справді по-дурному. І це можна було б передбачити. Innі: я сказала те, що сказала. З приводу натяків - де? Здається, є припущення, а не натяки. Але, можливо, треба висловлюватися точніше. Я постараюсь. Помилки? \\\"ЗаграНотряд\\\"? Звичайно, помилка. Вірніше, описка. І ви це, думаю, розумієте. На цю \\\"помилку\\\" вже вказали. Я могла зайти в текст і виправити. І коментар прибрати. Залишила так, як є. Дякую, що знову на це вказали:) Ще щось? Я от теж знайшла помилки у вашому коментарі. Але вони схожі на описки. Будемо з цього приводу дискутувати? Я погоджусь зразу, що ви - набагато грамотніша за мене. Якщо вас вражає моя неграмотність, перейдіть на інший пост, ок? Я не можу дозволити собі ваші страждання, правда! Що ганебного? Кожний вирішує для себе сам. І кожний обирає сам, що йому робити, а що не слід. Мене не цікавить вибір Дарки. З цього приводу вже багато було сказано. Мабуть, добре, що є люди, які допомагають цій владі якомога довше протриматися в кріслах:))))) І добре, що є ті, котрі розуміють, ЧОМУ ЦЬОГО НЕ СЛІД РОБИТИ.
Алегарф // 07.06.2011:20.10.49
http://img.blogs.pravda.com.ua/images/doc/b/5/b505d-big0155166.png
Гість // 08.06.2011:00.47.18
Алегарф - і що то значить?
Пробегающий // 08.06.2011:13.43.41
А, что Дарка делает плохого? Да ничего, потому что ничего не делает (не считая ситуацию с тортом и розами) рубит бабло, вот и все!
Червоний прапор наруги
Сергій Штанько // 03.06.2011:19.37.41
Все вірно. Для провокаторів немає святого. Є тільки інструменти провокації. Хай то червоний прапор, Біблія або рідна мати.
хима // 05.06.2011:15.15.08
Я только не понимаю, почему вывешивается красный флаг, а не именно прапор перемоги с указанием номера полка, дивизии (ведь было заявлено, что изготовлено достаточно копий именно таких прапоров). Может, быть тогда не творилось то, что произошло 9 мая во Львове. Согласен с автором, что всё было заранее спланировано. После этого становится очень страшно за 22 июня.
тверезий // 06.06.2011:11.50.50
\"Свобода\" і Регіонали - партнери. Вони розігрують карту дестабілізації. Власне, \"Свобода\" потрібна Януковичу для того, щоб якось аргументувати посилення утисків проти всього українського. Вона з готовністю взяла на себе роль городнього пугала для залякування даунбосячні та совкових кримчан. Вже сьогоді все українське на телебаченні висміюється, подається окарикатурено. Завтра буде ще гірше. А владу \"Свобода\" ніколи не візьме, бо Центральна Україна - не радикальна.
Твари
Гість // 03.06.2011:12.35.47
Сизов, а чем вам Ботсвана не угодила? Одна из наиболее успешных в Африке экономик. Низкий уровень коррупции. Стабильное политическое развитие: нормальные выборы, никаких переворотов, войн, репрессий.
Дмитро Сизов // 03.06.2011:13.24.36
Пардоньте - склероз, уже исправил. Я как Брежнев, принял посла Китая за посла Кореи....
Люстрація починається…
atos // 02.06.2011:20.30.05
Сан саныч, Вы ПЕРВЫЙ попали бы под люстрацию.
Олександр Горобець // 03.06.2011:08.40.37
Повна дурня про те, що я, мовляв, міг би ПЕРШИМ потрапити під люстрацію. Іще минулого тисячоліття я із комуністичного бойового листка КПУ газету \"Правда України\" я перетворив у демократичне видання, яке набрало рекордний у роки незалежності тираж - 632 тисячі примірників щодобового випуску газети.Це показник для рекордів книги Гінеса. Більше такого накладу ніхто й ніколи не матиме в Україні - 1000 відсотків гарантії. Це ж видання стало першим у державі опозиційним до діїчої влади, до режиму Кучми. Ще до ваших Юль і Ющенків, всяких Арсенів і тому подібних. Вони зачитувалися моїми статтями, за двох першизх знаю точно. Справді, я закінчив ВПШ при ЦК КПУ. Та я цим лише горджуся. Бо дурнів туди не брали. А головне - це був найбільш ефективний заклада у тодішній Україні - там трудилися кращі наукові сили. З групою в якій навчався я і був старостою працювали виключно професори і академіки. Рівень знань випускників - не рівня жодному нинішньому вишу. А коли підходити з тією міркою, хто ким раніше був, то й канцлер ФРН Ангела Меркель теж, як і я була і піонером, і комсомольцем, і німецьким (НДР) комуністом. Т ак що звертайтеся туди з пропозитцією усунути з поста з політичних міркувань... Тому, вважаю, люстрація - це творчий, а не механічний процес. Все оцінюється не за записами у трудових книжках і біографії, а по ділах. Нині ж я теж ні на яку посаду не претендую. Я насправді займаю найвищий із людських постів - працюю незалежним Журналістом. І цієї посади мене не позбавить ніхто. Так що спіть спокійно, турботливий пане-товаришу...
Газетний // 03.06.2011:09.49.21
Олександре, даремно стільки слів присвятив отому atos. Тож відоме... А Тебе знаємо, шануємо, поважаємо... Майже з усім, що подаєш у \"Телекритиці\" цілком солідаризуюся. Хай щастить.
Школа ненависті до України
Lapusya // 01.06.2011:11.57.06
Банально, Хоботов! какая принудиловка? какой патриотизм? дети не знают чего ждать завтра, куда идти учиться, кем они будут и нужны ли вообще своему государству? 25 лет назад все было по-другому. Не было вседозволенной демократиии, развращающего и отупляющего влияния телевидения и тем более Интернета с его необузданной пропагандой порнографии и насилия, не удерживаемой никакими моральными и этическими рамками. Нас учили правильно и грамотно излагать свои мысли, а сейчас? О чем думают учителя: зарплата маленькая, требования МО заоблачные, стабильности нет - вот это сейчас главное, вот это надо вырулить! а патриотизм прийдет сам собой, когда будет чем гордиться...
www // 01.06.2011:13.10.03
лапусенько, все, що вам \"прєтіт\" у тутешньому сьогоденні, сотворено й підтримується саме вами, вихованими у ті часи, коли \"не было вседозволенной демократиии, развращающего и отупляющего влияния телевидения и тем более Интернета с его необузданной пропагандой порнографии и насилия, не удерживаемой никакими моральными и этическими рамками\".
Lapusya // 01.06.2011:23.06.23
кто виноват? - Lapusya! чудненько! :) Знаете в чем проблема - за все 20 лет независимости никто не ответил почему все так? Почему, развалив Союз, никто не представил что будет дальше? Ни один украинский президент не покаялся за свое правление, наоборот - гордятся! во всех сферах стараются сломать все старое, не продумывая достойную замену. так и аффтар. одни параллели. а-ля погнобить. и когда у нас настанет время дел, а не слов?
Б.Б. // 02.06.2011:16.37.40
Лапуся: \"Не было вседозволенной демократиии, развращающего и отупляющего влияния телевидения и тем более Интернета с его необузданной пропагандой порнографии и насилия\". Пуся, мой вам совет: не пользуйтесь интернетом, не добавляйте в нём порнографии и насилия.
Lapusya // 02.06.2011:16.50.36
1. я вам не пуся. 2. от вас один дискомфорт, уже в каменты спустились. это мелко... гляжу, читателей осталось совсем мало... а какие раньше были дискуссии...
www // 02.06.2011:19.19.54
і окроп гарячіший, і м\`язи пружніші, і мило мильніше... і геть усе було кращим раніше
Б.Б. // 02.06.2011:21.39.05
Лапуся: \"я вам не пуся\". А кто же вы тогда?
Lapusya // 02.06.2011:22.28.22
я-читатель. вы-писатель? вы - тему. я - вопросы. а вы вопросами на вопросы? По теме нельзя? Критикуете \"совковых архитекторов\", которые проектировали школу внутри двора,но не задумываетесь что такое двор и зачем здания школы ставили именно внутри двора. для того, чтобы оградить детей от пешеходных переходов. Двор раньше был местом общения, наполненным конкретным социальным содержанием. Люди были дружны, а сейчас не знают как зовут соседа по лестничной площадке. зато независимые...
Lapusya // 02.06.2011:22.49.39
и, блин, последний звонок и праздник 1 сентября - два раза в году. Дворовые бабульки тащатся,когда видят из окон бесплатный концерт и нарядных учеников. не ну если вы лягли спать в 7 утра, то кто виноват? понятно откуда ненависть... а никто не пробывал родиться и жить вблизи Крещатика? масштабные салюты, круглосуточная куча зевак-гостей, многотысячные машины везде где есть асфальт, акции протеста по поводу и без...как люди там живут и что они думают об Украине в целом?
Сергій Штанько // 03.06.2011:09.35.46
Lapusya: \"Ни один украинский президент не покаялся за свое правление\". Ага, а ВСЕ советские генсеки покаялись... Или, может, камбоджийский коммунист, лидер «красных кхмеров» и премьер-министр Камбоджи Пол Пот покаялся? Или Николае Чаушеску? Я вижу, Вам всё \"красное\" нравится, будь оно даже трижды преступно. Это что, индульгенция такая - \"быть красным\"? Вы вот говорите: \"Почему, развалив Союз, никто не представил что будет дальше?\" Это Вы у кого спрашиваете? Вы же спросите это у \"красных\". Они же Союз продали. Тот самый Союз, где всё было наполнено \"конкретным социальным содержанием\". И Вы, защитники Советского Союза, этих своих \"красных\" не судили, а сидели тихонько \"по хатах\" и ждали, что дальше будет. Или Вы с автоматами пошли \"по схронах\", чтобы Советский Союз защищать? Не защищали Вы его. Потому что себя было жалко, неприятностей не хотелось. Вы, ребята, всё-таки признавайте, что преступным может быть ЛЮБОЙ режим. Призвали бы Вы в Советском Союзе генсека \"покаяться\", сгнили бы в тюрьме. И это было бы справедливо? Ответ знаю наперед: зато тогда все дышали свободно, не было границ между республиками и на зарплату можно было купить бочку кефира, а сейчас только ведро...
com.ua // 03.06.2011:12.30.49
Що доводить: не за віком голова молода, а за тим, що в ній. Дуже слушно Ви написали, пане Борисе, щодо віршів \"не Сосюриного пера\". Такими \"шедеврами\" забиті всі промислово-поздоровчі листівки, взаємопривітання на \"Однокласниках.ру\", газетні тексти. А коли чуємо/читаємо послання \"вищих керівних кадрів\" такого-то району або слухаємо тост \"першої особи\" установи, корпорації, вуха в’януть від стандарту, порожнини та нудьги. У багатьох з них навіть не ночувало ніякої конкретики в головах, вони навіть не думають про деталь, про того, до кого звертаються, вони взагалі не думають бува... Для них є лише дві категорії народу — вони самі та прості люди. Причому далі понять \"влада\", \"партії\", причому влада мається на увазі окремих кіл, а не всенародна, аж ніяк не влада пасіонаріїв та інтелектуалів. Підозрюю, це не стільки традиція якихось часів, скільки традиція людства — головне краватка, гарний фейс і прикид і міслення не вище, ніж на \"трійку\", а що по суті, й все наше з Вами державництво, мислення \"на відмінно\" вони мріють залишити нам із Вами, не більше ніж для блогів та текстів жалюгідним накладом
Lapusya // 03.06.2011:13.36.20
Сергей, где мы живем? В Украине? Зачем мне непокаявшиеся советские вожди? Кто хотел независимости Украины?-патриоты. где они сейчас? почему, получив свободу, при Кравчуке, при Ющенко не сделано ничего для улучшение жизни и комфорта украинцев?Одни обещания. Сейчас вовсю хотят скинуть Януковича, гнобят как могут, а кто будет вместо него? замену нашли? и причем здесь любовь ко \"всему красному\". любовь к порядку! Мне жалко детей, у которых нет того детства, которое было у меня...
Литвин і кізяк
Цуца (одеська) // 03.06.2011:10.19.21
...нехай би він у тих кізяках і колупався...

Головна RSS